Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Accions per a Avui
Tot el dia

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Sectarisme
03 mai 2014
Cal deixar fora els sectarismes.
Cal deixar fora els sectarismes. I això és quelcom important si es pretèn guanyar la lluita. Està la típica postura 'ultra-revolucionaria' que no té res a aportar, excepte el habitual: 'reaccionari, bla bla bla, petit-burgués, bla bla bla' i això, senyors/es només és pur postureig, però no va més enllà; no té trasfons polític ni contingut llibertari. És millor el silenci que mostrar tal ignorancia. Per què dic això? Per articles com aquest: http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/483973/index.php
I estic segur que n'hi ha una part del moviment, que en pensa igual.
La revolució no la fan només els anarquistes, ni només els comunistes, ni només els socialistes. La revolució la fa el conjunt de la població, davant un context social determinat. De ben segur n'hi han 'obrers' que no s'autodenominen revolucionaris i ho són més que no pas molts revolucionaris de pastís.

Apa, aquí deixo la crítica. Què opineu al respecte?
Mira també:
http://www.alasbarricadas.org/noticias/node/29721

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Sectarisme
03 mai 2014
Aquest text ha estat rulant per internet... Precisament essent un artícle d'aquest autor, és un text de crítica al sectarisme..
Re: Sectarisme
03 mai 2014
Precissament l'autor te obsesions força sectaries vers coses com el poder popular llibertari, o el municipalisme llibertari...va tenir una epoca que semblava que estava en el mon de la conspiranoia...
Re: Sectarisme
03 mai 2014
en todos lados y en barcelona, frikissss, bloc llibertari, bla, bla, bla, anticapitalistas, bla, bla, bla... 4 containers ardiendo 8 cristales rotos y a llorar por las esquinas como buenos pequeños burgueses. teneis mas miedo a perder vuestros privilegios que la propia burguesia, de hecho ellos tienen quienes les protegen y la pegueña burguesia no, aiss que lastima y que penita me dan, probrecitos desamparados.

que penita dan los pequeñitos burgueses, el capital les tira al barro y los anticapitalistas pasan de sus procesiones y les recuerdan lo que son, pequeña burguesia siempre paralizada por el miedo y las dudas, siempre del lado de la reaccion.

a- anti- anticapitalistas!
Re: Sectarisme
03 mai 2014
¿Pero que dices tu? , ¿Pero quien te conoce a ti?, en todo caso habla siempre por ti, esto para el "friquis p. b."

La pena no son los 8 cristales rotos ojala eran 100, lo grave es que antes de que vendría la policía la gente ya se había ido, vamos unxs 200 o 300 que se van antes de que la madera desaparezca eso si que es de vergüenza, ajena, pero.

La próxima mani hay que ser un poco mas atrevidos joder, si les tiras una piedra no pasa nada pero si les tiras 300 a la vez no hay madera que pase, eso esta mas que demostrado. Un poco de organización ya seria el máximo, si habría 30 o 40 personas que cortan la calle (con cadenas o cables) y otros 200 que esperan con piedras la situación cambiaría. Ya esta bien de correr, la diferencia esta en si se les hace un mínimo de frente o se hace la vez de las avestruces, con la segunda opción basta una furgoneta de maderos para que la gente corra.


Venga peña, que podemos ser mas incisivos si queremos.

¿Y quien quiere la revolución burguesa señor anónimo?.

Viva la anarquia aquí y ahora y no en un futuro próximo.


Al final de la manifestación solo vi a un tio con una bandera (A) no sabia si estar contento o no, a ver si la próxima vez damos mas la talla....
Re: Sectarisme
04 mai 2014
Miras mucha tele... En violencia directa nunca vas a superar a la policía.

En lugar de mirar tele y feixbuc, es mejor leer algun libro y organizarse durante todo el año.
Re: Sectarisme
08 mai 2014
El texto me encantó muy irónico..

Lo que no comprende unx es que la violencia está muy bien si puedes ganar, si no haces el tonto (y más cosas).

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more