Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Anàlisi :: corrupció i poder
ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Pàtria, Socialisme o mort!
En aquests dies tan convulsos per al poble veneçolà volem fer arribar des dels Països Catalans la nostra més sincera solidaritat al govern legítim de Nicolás Maduro i a tots aquells que lluiten per aturar la onada imperialista per garantir la continuïtat de la revolució bolivariana que va iniciar el president Hugo Chávez.

Les elits del país han vist des de fa dècades que el poble treballador de Veneçuela no està disposat a renunciar al socialisme. L’oposició que representa l’oligarquia i la gran burgesia nacional ha anat perdent eleccions sistemàticament i s’ha dedicat a difondre mentides arreu del món per deslegitimar els governs populars de Chavez i Maduro. El poble sempre ha defensat la victòria de la revolució mentre la voluntat desestabilitzadora de la burgesia ha fracassat estrepitosament. Però l’imperialisme i el capitalisme no defalleixen i aquest cop han tornat a atacar, reforçats per part de la comunitat internacional i pels Estats Units. Els opositors han tornat a sortir als carrers a intentar tombar el govern del poble.

Des d’ARRAN en primer lloc volem manifestar el nostre total suport al govern de Nicolas Maduro i a les mesures que evitin el vessament de sang i la desestabilització del país. Creiem que la revolució socialista bolivariana ha de ser defensada per tots els mitjans i els opositors burgesos han de ser aturats i hauran de respondre davant la justícia. Volem expressar el nostre rebuig a la intervenció imperialista dels Estats Units o la Unió Europea que ens recorden a dictadures llatinoamericanes neofeixistes. El poble de Veneçuela és sobirà i ho ha de seguir sent. Si el poble ha triat revolució, la seva voluntat és suprema als interessos neoliberals.

Una abraçada internacionalista del jovent dels Països Catalans
Pàtria, Socialisme o mort! Guanyarem!
Mira també:
http://arran.cat/blog/2014/02/24/comunicat-arran-en-defensa-del-govern-legitim-de-nicolas-maduro/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
gobierno legitimo? entonces el de Mas en catalunya tambien lo es, y el de Rajoy en españa. Y si gana las elecciones el frente nacional en Francia tambien sera un gobierno elegido democraticamente en las urnas y por lo tanto legitimo.

es ese el modelo de "socialismo" de arran y las cup? entonces mejor trataros a patadas desde ya mismo, social-capitalistas o capitalistas de estado fuera de indymedia.

GOBIERNO ES ESCLAVITUD.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Doncs sí, el de Maduro és un govern legítim.
I, malauradament, també ho són els de Mas a CAT i Rajoy a Espanya. Per això el(s) Parlament(s) són una barricada més, alguns ho portem dient un temps.
Per cert, qui ens tractarà a patades, tu amb el moviment unipersonal de l'Acrazio?
Quin sectarisme, per Satán.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
el parlamento una barricada? el parlamento es vuestro -y el de otros- teatro particular. la lucha institucional, como la defensa legal de detenidxs y encarceladxs puede ser una barricada mas, cuando se dirige a destruir la exclavitud y no a perpetuarla. pero parece que arran y las cup no entienden esto, o lo entienden demasiado bien.

las mas asquerosas sectas tienen miles de afiliadxs, como la iglesia, el pp, ciu o la misma cup.

GOBIERNO ES ESCLAVITUD. TODXS LXS POLICIAS SOIS UNXS BASTARDXS!
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
no nos extraña que arran defienda A MADURO, como nos va a extrañar, si aqui defienden al gobierno legitimo de mas, ya se sabe maduro y mas, la mateixa ppudor que te echa paatras.
Ala tots juntets, son ramat, in, inde, independenciaaa, beeeeeee beeeeeeeeee, queremos votar, queremnos un estado, beeeeebeeeeeeeeeeee.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Dicen que la patria es
un fusil y una bandera...
mi patria son mis hermanos
que están labrando la tierra!
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
aquest comunicat fa dies que va sortir
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
no estic d'acord amb l'argument reduccionista de "secta", per bé que defenso la participació parlamentària conjuntural, coincideixo en que el parlament no dóna legitimitat, com a molt legalitat -que dista molt de la prioritat revolucionària-. Per mi el govern de Venezuela no té la legitimitat pel fet que guanyés les eleccions sinó per la participació del poble en les assemblees de poder popular real, que cada cop gaudeix d'un major autogovern. evidentment la sobirania popular completa és difícil d'aconseguir, però no precisament per l'objecció del govern, sinó per l'acció de la burgesia, que implicarà una lluita dura i violenta, com estem veient en aquests moments
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Ante la posible abstención debida a los los retrocesos sociales que ellos mismo implantan y los crecientes continuos escándalos, que esperamos que les caiga sobre las cabezas como un rayo a los sinverguenzas parlamentaristas, sostén de la modélica patraña, que cumplen fidelígnamente como fieles profesionales y ejecutivos de sus amos, encajando en el engranaje como bateria alimentada mediante gratificación, en la maquinaria criminal que es la Coorporación Estatista, Ya antes de los grotestos esperpentos dirigidos con sumas de dinero en las Plazas Q-Mierderas, que a posterior han devenido en las denominadas Mareas con su carga de gremialismo plagio de la denominada libre empresa, enardecido con burlescos colores, vienen surgiendo en sus senos propagados por medios un paralelismo y lo que ya era previsible, la creación de figuras de nuevo cuño o la de rescatar a otras que ya se consideraban fosilizadas como momias del pasado, como recambio al desgaste y a la que obedece ese pijismo que en anteriores se denominaban a si mismo progresia y ello sin entrar en los perniciosos nazionalismos de la burguesia. . Es importante darse cuenta de ese dato ya que es la pieza de relevo con la que pretenden escudarse del más que posible incremento del abstencionismo, ante el desgaste que empieza a tener efectos de sus perros parlamentaristas y por las previsiones que ellos mismos han ido efectuando. No es de extrañar que ahora esten tirando de personajes de opereta del ocho al bizcocho, como los que se están viendo en las cadenas televisivas de los medios burgueses, lo cuál unido a la represión ejercida deja traslucir que la cobardia de sus amos, no los libra del propio temor reflejado ante el espejo de sus bultos, por las condiciones que están implantando y en eso no se equivocan, todo tiene un principio y un fínal y se estan colapsando la situación por ellos creada como si se tratase de un experimento tensando más y más la cuerda, depende del pueblo el romper ya el nudo gordiano, esperemos que esa pesadilla termine aunque para eso haga falta menos futbol, culebrones televisivos y aplausos a esos personajes de opereta, a los que nos quieren acostumbrar y es un hecho que con muchos lo estan todavia consiguiendo, aunque hayan mermas. Así que una llamada al pueblo tampoco esta de más cuando encuentra confort en esos sin preveer que esta con ello dando rienda suelta a su propia tragediay a la de sus descendientes alimentando con su voto y con actitud pasiva esa patraña esperando que llueva por si solo el mana que los vaya a resarcir como un milagro que jamas llegara si no se conquista, de todo lo que ya se les a robado y vayan a consentir se les robe, por esos sinverguenzas del poder, carentes de toda ética.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
"Si el gobierno de maduro es legįtimo, estáis con el mas". Quina colla de subnormals, mare.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
jo començo a estar una mica fins els collons de tant nacionalita estupid que tracta de descalificar tota critica, donant noms de persnes en un mitja public, i creieu-me, aixo tindra consequencies per a vosaltres. No tracteu de deslegitimar una critica acusant un personatge pseudopublic amb qui teniu conflicte obert, aixo es pura propaganda stalinista, pero aixo ja us agrada, ja!
La unica cosa al mon que te legitimitat es la llibertat de les persones i els pobles, i per molt que la merda de gobern de veneçuela tingui el suport, o la ingenua esperança de moltes habitants del pais, em sembla pura propaganda stalinista acusar a qualsevol persona que es rebeli contra el govern 'socialista', agent de la burgesia...(recordem la URSS fent pelicules sobre nestor majno disparant nens i senyores a la fira)... es bolivarià entregar membres de les FARC al govern genocida colombià??

Aneu a cagar
visca el poble lliure i llibertari, mori l'estat
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Uala el kro, quin tio més dur

" i creieu-me, aixo tindra consequencies per a vosaltres"

jajajajajajajajaja
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Si us plau, voleu deixar de fer el joc als trolls que estan penjant i comentant aquí per provocar precisament l'odi entre vosaltres. Com a revolucionarixs no hem de caure en provocacions tant absurdes. les xarxes socials no han fet cap bé...
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
La patria es el ultimo reducto de los necios
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
"Pàtria o Mort!!!!!", criden tots els "llibertaris" que hi han a l´ei...
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
¿Cuando veremos a la CUP dando soporte explícito a la Revolución Bolivariana?, que cosas tiene la EI... Sus juventudes sacan un comunicado ridículo donde no se distingue "legitimidad" de "legalidad", donde no se separa "Estado" de "pueblo" y encima tienen el valor de difundirlo. Y por otra parte sus jefes: la CUP, no acaban de construir un discurso cerrado y lógico, haciendo una malgama de Marxismo estético, con toques de Reformismo socialdemócrata de Bernstein, introduciendo términos nacionalistas de Otto Bauer, y lo más mejor, pretendiendo que ese pupurri de "fast food" pretenda parecerse al Socialismo del S.XXI de Dieterich Steffan... Vosotras solas os destapais, no sois más que oportunistas.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
¿Cuando veremos a la CUP dando soporte explícito a la Revolución Bolivariana?, que cosas tiene la EI... Sus juventudes sacan un comunicado ridículo donde no se distingue "legitimidad" de "legalidad", donde no se separa "Estado" de "pueblo" y encima tienen el valor de difundirlo. Y por otra parte sus jefes: la CUP, no acaban de construir un discurso cerrado y lógico, haciendo una malgama de Marxismo estético, con toques de Reformismo socialdemócrata de Bernstein, introduciendo términos nacionalistas de Otto Bauer, y lo más mejor, pretendiendo que ese pupurri de "fast food" pretenda parecerse al Socialismo del S.XXI de Dieterich Steffan... Vosotras solas os destapais, no sois más que oportunistas.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Aixxxx, lo vostre és de psiqueatre.

Resulta que parles sense enterar-te de res, per exemple (https://www.youtube.com/watch?v=fz1VfY17WcE), la participació dels diputats de la CUP a l'acte d'homenatge a Chavez, i un llarg etc. Ara, si ho penges a indymedia, t'ho censuren tot dient "fora partits polítics". En que quedem? prefereixes viure com un analfabet o prima la censura?
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Si socialisme són presons, que no es col·lectivitzin els mitjans de producció, que s'avanci el Nadal per acontentar el poble, que es destrueixi la terra per tenir més i més petroli, que canviï una oligarquia per una altra, en definitiva: ke la dialectica pobres i rics sigui la mateixa de sempre tot i parlar de revolucions que tenen més d'espectaculars que no pas d'altra cosa.
Quin putu fastik ke feu, aneu-vos a cagar amb el vostre socialisme que només és una altra forma de capitalisme. Colla d'autoritaris askerosos, A LA MERDA.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
I després, aquests mateixos fan homenatges al Facerias a Nou Barris. Si es que tenen poca vergonya aquests malparits. El comunismo estatista de tota la vida: calumnies, mentides, represió i manipulació extremes.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
"...que només és una altra forma de capitalisme"

Quin discurs més elaborat! Quina argumentació quirúrgica! Quina puntada de peu a la Ciència Política!

Per Aixx: Quan veurem els lerrouxistes fer un discurs coherent sobre el fet nacional i deixar de comprar la tesi "una locura del Mas" i els titulars refosos de La Razón amb tres pinzellades demagògiques?
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
Ja ho volien... però els hi vam aturar els peus, perquè si haguessin intentat rebentar l'acte,
ja estarien a L'Havana, colla d'estalinistes fastigosos
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
07 mar 2014
guapures d'arran

Rap des de la vostra cuba socialista,

res més a afegir.

http://www.youtube.com/watch?v=7adNIsmPesM
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
08 mar 2014
Es que no hem après res de la historia?? son els mateixos de sempre. Aquells que t´utilitzen, i després te la foten. Aquells per els quals els fins justifiquen els mitjans, per fastigosos que siguin.
Quan sento allò de "a l´ei n´hi han molts llibertaris", o quan la cos fa homenatges a Salvador Seguí, o la cup a Facerias... pura manipulació. Aquesta es la seva cara de debó. La que recolza governs com el de Maduro o Castro. La del comunisme autoritari.

Ni aigua.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
08 mar 2014
"porquets", falles en una cosa: no sou els mateixos de sempre. Bakunin era una teòric, Durruti un lluitador, Quico Sabaté un maqui... els darrers 5 detinguts anarquistes sota llei antiterrorista eren uns que amenaçaven per facebook i tenien kg de fluoroamfetamines per vendre. Amb això queda tot dit.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
08 mar 2014
Saps llegir? no posa "som", sino "sou". Primer apren a llegir, després, raja.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
10 mar 2014
¡SOIS EL ENEMIGO!
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
10 mar 2014
Vomitivo comunicado y vomitiva postura. Estatistas defendiendo a gobiernos asesinos. Y no me vengáis con que apoyo a Capriles que no es el caso, ni mucho menos, pero vuestro discurso apesta...
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
10 mar 2014
¡SOIS EL ENEMIGO!
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
10 mar 2014
No us mrngeu un rosco pq no se us creu ningú. Qualsevol currante sap q x vëncer cal organitzar-,se i cal disciplina. Sou uns petitburgesos malcriats.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
10 mar 2014
No us mrngeu un rosco pq no se us creu ningú. Qualsevol currante sap q x vëncer cal organitzar-,se i cal disciplina. Sou uns petitburgesos malcriats.
Re: ARRAN en defensa del govern legítim de Nicolás Maduro
10 mar 2014
"Qualsevol currante sap q x vëncer cal organitzar-,se i cal disciplina"

Explicat, siusplau.
Sindicat Terrassa