Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: especulació i okupació
[Sabadell] Xerrada taller sobre clàusules abusives
03 oct 2013



Dijous 3 d’octubre a les 18:30 ens reunirem al centre cívic de Can Rull per realitzar una xerrada-taller amb l’advocat de l’ALLAC (Associació Lliure d’Advocats i Advocades de Catalunya) Josep Antoni López.

L’objectiu del taller és resoldre dubtes sobre el procés d’execució hipotecaria, repassar els passos del procés i resoldre les qüestions que tinguem. La xerrada va dirigida als integrants de la PAH, per recordar aquells passos bàsics i dotar-nos de més eines i ser conscients de tots els nostres drets, per persones alienes a la PAH, que poden aprofitar per acostar-s’hi, o que tenen dubtes sobre com els poden afectar les clàusules abusives de les que tant s’ha parlat, i a advocats o advocades que estiguin interessats.

La intenció de la jornada és resoldre dubtes, dels més bàsics a aquells més complexes. Si tens un dubte, no et quedis a casa, vine i pregunta!

Pots descarregar aquí el cartell per ajudar-nos a fer-ne difussió:
Mira també:
http://www.afectatscrisisabadell.cat

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more