Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
Los García, Catalunya y el futuro de todos
28 jun 2013
Raons per voler que Catalunya sigui independent.
http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8&feature=youtu.be
Mira també:
http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=aedfuT5ffs8&feature=youtu.be

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
28 jun 2013
Cuanta demagogia, Einstein era partidario de la independencia de Catalunya.

¿Qué le preocupa a la familia García como a todos los ciudadanos del mundo?
Las pensiones, si habrá trabajo y la sociedad del bienestar. Sí, seguro que, como ciudadanos del mundo, es lo que nos preocupa a nosotros.

Si Catalunya fuera un estado independiente, no habría recortes: MENTIRA
Habría trabajo: MENTIRA
Tendríamos más infraestructuras: MENTIRA

Si Catalunya fuera un estado independiente, seguirían los recortes, aumentaría el paro, y seguiríamos con infraestructuras para quienes tienen dinero, que son los mismos que se quedan lo recaudado, los políticos corruptos.

Resulta que si Catalunya fuera un estado independiente, se devastarían los pocos espacios naturales que quedan, para construir líneas de trenes, más carreteras y nuevas zonas industriales.

Agradecimientos al Cercle Català de Negocis. Esa es la independencia que quieren, la del dinero y no la de los pueblos.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
Que amb la independència aniríem pitjor no t'ho creus ni tu. No serà el paradís, però serà una república on la dictadura constitucional serà substituída pel dret a decidir. Una nova constitució. Hem de fer que la independència sigui la nostra, no la del CCN. Hasta la monja i el hippie de l'oliveres ho reconeixen.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
¿Quién dice que va a ser peor?, sólo tu miedo lo dice.

Lo que comento, es que muchas de esas "obras públicas" que la publicidad del vídeo dice que tiene Madrid y que aquí no se han hecho, suponen una mayor devastación del territorio. Por tanto, no se trata de construir más, sino de adecuar algunas de las que ya existen y que son excesivas.

El vídeo dice que, desde que tiene las competencias en limpieza Catalunya, ahora ya se pueden usar los lavabos de renfe. Ese razonamiento es una broma de mal gusto y cruel, pues podemos preguntar por la limpieza de los calabozos de las comisarías de los mossos competencia de la Generalitat. Hay dinero para limpiar los trenes de los que no se tienen todas las competencias y no hay para las comisarías de la Generalitat.

Eso es lo que digo que pasaría, que una vez tienen las competencias, el dinero va a sus bolsillos.

Evitar que la independencia no esté controlada por CNN, CiU, Esquerra, ICV, etc..., es un sueño y no te voy a pedir que no sueñes, pero sí, que hay mucha demagogia en el vídeo y que no se engañe como se ha hecho siempre con todos estos procesos. Por mucho que se diga en el vídeo, Euskadi no es menos capitalista.

Estoy a favor de la autodeterminación de los pueblos y tengo claro que o acabamos con el capital y su estado, o seguiremos 40 años más de sometimiento, y este proceso de independencia, no empezó desde abajo, pero necesita de las ilusiones de los de abajo. En este proceso, como en la dictadura, está todo atado y bien atado.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
Hi ha dies que despertes amb el malsony de 'Cuelgamueros', 'Lina Morgan al teatre La Latina', 'Procesió de Setmana Santa Sevillana', 'Florentino & Butragueño', 'Quintanilla de Onesimo' etc, hi penso 'Tant de bo Catalunya fos independent per oblidar tot aixo...'
Pero altres dies penses 'The Pujol's Family', 'Els Millets & Corporation', 'La Pili Rahola & el Colom coix', 'Els del cas Pretoria', 'Lloret & Salou'.... i em torno al llit!!
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
Ejemplos de rabiosa actualidad de esta independencia:
Un nuevo contrato da 160 millones a las empresas del director del CatSalut
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/06/25/catalunya/1372191911_863398.html

Los Encants costará al menos 300.000 euros más y necesita dos meses de obras
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/06/20/catalunya/1371755750_313163.html

Cataluña diseña un plan para formar maestros de élite
http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/06/27/catalunya/1372359541_492661.html
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
"però serà una república on la dictadura constitucional serà substituída pel dret a decidir. Una nova constitució"

No és garantia de res. Això és política-ficció especulativa. Aquesta és la teva voluntat i la d'uns quants més, m'atreveixo a especular jo també i dir que en realitat pocs en el conjunt de la societat.

Quan va morir Franco, en un moment de molta més mobilització social i de molta més gent lluitadora activa, també s'obria la possibilitat de reconfigurar la situació a nivell de l'Estat espanyol. El resultat d'allò ha estat, després d'anys de devastació del poder popular amb la connivència "socialista" i l'assimilació subvencionada de sindicats i partits d'esquerra, aquesta dictadura constitucional de la que parles. Pel camí ha quedat la il·lusió de la llibertat, la igualtat i la fraternitat que es proclamava al principi, així com molts d'aquells luitadors.

A més, qualsevol procés polític del món està supervisat per poders que no s'escullen i que s'escapen del control fins i tot dels governants, tals com serveis secrets, màfies multinacionals, grans potències mundials, etc.

Amb tot això vull dir que la independència política de Catalunya pot ser una possibilitat de configurar una societat més justa i equitativa, o pot ser que aquesta possibilitat sigui només un miratge i al final resulti que tot estava "atado y bien atado" des del principi.

Dit això, tant de bo Catalunya es separi d'Espanya, es posin totes les cartes sobre la taula i caiguin les màscares d'una santa vegada.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
29 jun 2013
Sí, tots els nacionalistes catalans som convergents o d'ERC. HAHAAHA

Foteu pena. Espanyolistes de merda. Aneu-vos-en a trolejar el racó.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
30 jun 2013
La majoria, dels que voteu com a mínim, indiscutiblement sí.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
30 jun 2013
Cada cop es mes evident que l'operacio independentisme es una maniobra de prestidigitacio per que una faccio mafiosa s'imposi a un altre faccio depredadora; i els cuperos sou la morralla d'aquesta subasta de peix podrit. A trolejar al raco heu d'anar vosaltres.
Que els simbols de l'opressor tinquin 4 barres enlloc de 2 no ens allibera pas... ben abans el contrari!!
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
30 jun 2013
Ni hà molts que n´estem fins les orelles de les rabaqueries que us porteu els uns amb els altres.
Esteu transformant IMB en un espai per tirar- vos els plats pel damunt,per veure qui la té més llarga, per veure qui la diu més grossa i per donar entrada a elements de lo més renconiosos i pseudointelectuals de taverna.
Sort que aquest espai és minoritari i qüasi residual.
Re: Los García, Catalunya y el futuro de todos
04 jul 2013
Quin video més sesgat.
Aixó no s'ho creu ningú.
Una llastima que no possin enllaços a les planes de la Generalitat on posa la informació de veritat
Sindicat Terrassa