Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: @rtivisme
Coses de la familia Cahvez
07 mar 2013
Miren aquest video sobre la familia d'Hugo Chavez:

http://www.youtube.com/watch?v=Oty0fpzVJMI

Molt bo!!!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Coses de la familia Cahvez
08 mar 2013
Esto es sólo basura!
Re: Coses de la familia Cahvez
08 mar 2013
Quan la reacció d'extrema dreta i l'infantilisme es troben, i van més enllà de la crítica necessaria a qualsevol procés constituent no revolucionari ni socialista, si no antiimperialista socialdemòcrata, suposats anarquistes i colpistes es troben. D'acord amb aquest video també es podria fer un ppoint amb morts i assasinats a la revolta d'astúries, a l'època del pistolerisme, amb la revolució del 36 al 37, etc.
El que és sorprenent és que es borrin abans propostes polítiques crítiques que no posts d'extrema dreta, així va indymedia... una nova censura sobre què es ser revolucionari i què no, una marginació autorreferencial que es separa d'aquelles a qui suposadament representa i queda reduïda a una vanguardisme estètic, lingüístic i discursiu (només cal veure el personatge de berborrea insufrible que escriu de tant en tant).
En fi, alguns critiquem a Chávez per vanguardista, per la creació d'idolatries i la captura i utilització de moviments socials. pero això no vo dir no ser conscients dels canvis tant en condicions de treball i vida com eb creació de subjectes actius del canvi social del procés bolivarià. Només alguns "guaritos" tancats en espais de classe mitjana no ho veuen (El libertario), i des de l'atalaia vanguardista van donant carnets de revolucionari i revolucionaria....
Re: Coses de la familia Cahvez
08 mar 2013
Te has equivocado de lugar donde colgar este vídeo, la próxima vez ponlo en intereconomia o similares mierdas derechosas.
Este argumento de que si el sobrino o el primo de Chavez tiene un rolex o es gilipollas o beben coca cola, es el típico rollo que sueltan los fachas para desprestigiar a la izquierda.
No se si lo haces consciente o inconscientemente, pero si tu critica es por acusar de falsos revolucionarios, creo que este no es un gran argumento y demuestra el nivel de profundidad política con el que desarrollas el tema.

No es que Chavez sea de mi agrado, pero intento comprender la situación de Venezuela y en el momento histórico que se encuentra fuera de estereotipos facilones ideologicos y flipadas infantiloides. Y desde mi corazón deseo que en este momento de incertidumbre el camino que siga Venezuela sea el de la revolución social (porque es importantisimo lo que suceda allí, a nivel de toda sudamerica y a nivel mundial).
Animo Venezuela y que tu pueblo libre sea el que gobierne.
Re: Coses de la familia Cahvez
10 mar 2013
por el post anterior, veo que desde posiciones no se si mas bien libertarias, como minimo criticas, hay mucha mas comprension y entendimiento de la realidad de pueblos de otras culturas que viven en la pobreza

parece que no todo el mundo es incapaz de caer en la gilipollez mediatica imperialista que pretende derrotar al pueblo venezolano y a los que estamos por apoyarlo

Animo Venezuela tambien desde la tradicion socialista libertaria de este lado del planeta
Sindicato Sindicat