Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Accions per a Avui
Tot el dia

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: globalització neoliberal : corrupció i poder : criminalització i repressió : educació i societat : laboral
#23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
El próximo sábado, 23 de febrero, está convocada en todo el estado español una Marea Ciudadana que suponga la unión de los diferentes movimientos reivindicativos.

Columna antirrepresiva
17 h Casp amb Passeig de Gràcia

Columna Drets Socials i Serveis Públics
17 h Plaça de Pau Vila, 1 Barceloneta

Columna Laboral
17 h Marqués de Campo Sagrado, 22 Paral·lel

Todas las columnas
18,30 h Plaça de Catalunya
El próximo sábado, 23 de febrero, está convocada en toda España una Marea Ciudadana que suponga la unión de los diferentes movimientos reivindicativos. Para ello, las organizaciones convocantes y las solidarias están realizando vídeos que apelan a la movilización por la lucha de los derechos comunes.

Es el caso de la CGT (Confederación General del Trabajo) que llama a “seguir luchando” a través de un emotivo vídeo. En él se apela a la necesidad pelear por el futuro de los ciudadanos, para que la vida siga “su curso natural” de progresar mejorando.

http://www.youtube.com/watch?v=cD2XoPSokgA&feature=player_embedded

23 de febrer de 2013

Columna antirrepresiva
17 h Casp amb Passeig de Gràcia

Columna Drets Socials i Serveis Públics
17 h Plaça de Pau Vila, 1 Barceloneta

Columna Laboral
17 h Marqués de Campo Sagrado, 22 Paral·lel

Todas las columnas
18,30 h Plaça de Catalunya

Desde la Plataforma Salvemos Telemadrid también han querido llamar a los ciudadanos a salir a la calle el próximo sábado. Y lo han hecho con un vídeo en el que la situación se resume a través de las portadas de los periódicos sobre la precaria situación en estos últimos años. Todo aderezado con la canción Golpe de Talón, del grupo Desechos.

http://www.youtube.com/watch?v=HJcBs-O6fjw&feature=player_embedded

This work is in the public domain

Comentaris

Convocatòria 23 F. Fem-los fora!!! Juntes podem!!!!! Columna antirepressiva
22 feb 2013
Companyes, companys;

Des d'aquesta Secretaria d'Acció Social de la FL de Barcelona de la CGT fem una crida al conjunt de l'afiliació a participar en la manifestació del proper 23 de febrer de 2013 en la Columna Antirepressiva que sortirà a las 17 hores de la cantonada del carrer Casp amb Passeig de Gràcia per confluir a la Plaça de Catalunya amb la resta de columnes (Laboral; Drets Socials i Serveis Públics) a las 18,30 hores.

L'actual estat de repressió instaurat pels suposats governs democràtics d'aquest país requereix de la resposta conjunta de la societat davant els abusos i les discriminacions que sofreix la població. En aquest sentit, les treballadores i afiliades i afiliats de la CGT no podem romandre al marge. Al costat de la nostra presència en defensa dels serveis públics i el dret al treball, hem d'expressar també el nostre rebuig a les polítiques policials repressives, que hem sofert en carn pròpia de forma gravíssima, a l'exclusió de les persones immigrants, a la condemna a la marginació i fins i tot a la mort d'els qui veuen reduït al no-res el seu dret a l'habitatge, a les víctimes de la violència policial i les seves bales de goma, de la injustícia dels tribunals, de l'arbitrarietat dels polítics.

No acceptem ni la impunitat policial ni la seva violència. El dia 23 tenim una altra ocasió de dir NO A la REPRESSIÓ. Us esperem allí a totes.
Re: #23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
Telemadrid no es un servicio público, sinó un servicio privado a cargo del presupuesto público.

Que le den a Telemadrid tanto como a TV3.
Re: #23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
No hombre no, tv3 es de nazi-onalistas, telemadriz es una televisión de todos, de la capital. Recuerda que Sol es el centro del universo.
Re: #23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
Cualquier excusa es buena...!
Es una convocatoria "quasi" institucional, no sé de qué os sorprendéis. Nadie os reclama aunque seáis tan necesarixs para la la parte de reacción que hace la convocatoria.
No hay revolución posible sin conexión con el contexto que nos rodea. Personalmente no me apetece en absoluto nada, participar, pero aún me lo estoy planteando porque tenemos que partir de algún lugar que vaya más allá del hacer por hacer...
Re: #23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
Yo no penso anar a una mani de la mà del criptuconveryen del davis fernández. Li va donar la mà a l'Arthur Mas, recordeu? O_o'
Re: #23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
Yo todavía no he visto mover un dedo a los trabajadores de TV3, ni los he visto quejarse por el control ideológico que hace la burguesía local sobre el medio público, pagados por todos y dirigido por los mismos de siempre.

Que te quieres quedar en casa este sábado, pos mu bien, además dicen que va a nevar...y como en el sofá no se está en ningún sitio.
Re: #23F: La hora de la Marea Ciudadana
22 feb 2013
Pot ser no tens cap altra raò mès que aquesta??? Ja l'ha hem escoltat prou. Si recordas, em sembla que alguna vegada tu tambè l'has llepat el cul a un mossèn i no t'has tallat la llegua!
Apa, salut!
(Signat el mossèn amb el cul llepat)

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more