Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: xarxa i llibertat
Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
20 feb 2013
20130223-organitzacio.jpg
Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
20 feb 2013
Sí i aviat.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
20 feb 2013
Sí.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
20 feb 2013
Sí i urgentment...

m'agradaría anar-hi al sopar però crec que no puc
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Jo crec que sí, així les dosis de nihilisme pijo-toxicòmanes i les pataletes de malcriat incendiari les rebrem en un sol comunicat unficat i resumit, cosa que serà d'agraïr.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Jo crec que sí, així les dosis de nihilisme pijo-toxicòmanes i les pataletes de malcriat incendiari les rebrem en un sol comunicat unficat i resumit, cosa que serà d'agraïr.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Endavant amb el debat, endavant amb tots els esforços que s'estant fent per organitzar i unir les nostres forces.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
toda esta mierda criptocomunista nacionalista de la rosa de los vientos, por mucho que os pongais careta de libertarios, solo hay que leer la revistilla y se encuentran perlas como la de defender la senyera de los comunistas para darse cuenta del mal olor que haceis, por mucho que intenteis el rollo de la organizacion libertaria al movimiento libertario no vais a poder conducirlo a la creacion de vuestro asqueroso estado catalan, sencillamente iros a la mierda.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
On has sentit que es vol crear un estat català? Renta't les orelles bocamoll espanyol....
Sobre el tema de la organització: depén del que s'entengui com a organització. Si implica una burocratització, estancament i unes sigles, ho veig perillós. La nostra força és també l'agilitat i la mobilitat. El que sí que cal urgentment són punts de trobada: casals, ateneus, biblioteques... A cada barri i a cada vila.
Visca l'anarquia companys
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Jo crec que el debat pot ser com s'enfoquen les organitzacions llibertaries existents o les que s'haurien de crear per incidir socialment i fomentar la autoorganització de la població.

http://www.nodo50.org/fai-ifa/
http://www.nodo50.org/juventudeslibertarias/

http://www.anarkismo.net/about_us
http://www.red-libertaria.net/noticias/
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
La pregunta està formulada de forma que indueix una resposta: sí. En canvi la meva opinió és que no o, en tot cas, una infinitat. Opino que la creació d'una sola organització seria l'acte més anti-llibertari que es pot concebre. Sí que cal una lluita enfront a l'imperant composada de moltes lluites.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Completament d'acord amb que el text de defensem la senyera es totalment vomitiu, així però he de dir-te (ja que tota la teva crítica es basa en aquest text), que aquest text està en la secció d'opinió i que sembla ser la resposta d'un membre del grup a un altre article que va escriure un altre membre del grup, que oh, mira per aon es deia "Cremem senyeres".


Un que no és de negres tempestes.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
No crec que organització impliqui un bloc monolític, organització vol dir que hi hagi xarxes entre diferents blocs, que jo no trobo, per cert.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
A més de la necessària organització llibertària a Catalunya i a la resta d'indrets de l'Estat espanyol al món:

Idea d'un espai internacional d'afinitat política i ideològica emancipadora:

http://www.integrarevolucio.net

(abstinguin-se amants del "socialisme" d'Estat de Benestar i Parlamentarisme)
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
No fa falta, ja tenim les CUP
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
per mi l'ideal seria un conjunt d'assembles a cada ciutat coordinades entre elles

això no vol dir que aquestes tinguessin que tenir la veu única del moviment, simplement ser una corrent interna

en definitiva, semblant la moviment antiautoritari grec
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Us encoratjo a seguir colpejant-vos contra la paret. Ànims!
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Teniu l'enemic a casa.

I espera, que si la constituiu, m'hi jugo 1 pèsol a que els llops més salvatges i més acarnissats contra vosaltres seran altres mateixos autodenominats llibertaris. Us acusaran de nacionalistes, estatistes, autoritaris, verticalistes, reformistes, i uns 12 o 13 -istes més que ara no em vénen al cap però que de ben segur us tenen preparat.

Fins que no hi hagi COMBAT IDEOLÒGIC a l'enemic intern i desplaçament d'aquest no teniu res a fer. A l'EI li ha costat mans i mànigues (arribant a les mans fins i tot) donar a entendre que tenia espai propi i que tot no era ERC. Els llibertaris amb 2 dits de front que voleu projecte propi haureu de marcar amb igual contundència la línia amb els que buscaran destruir-vos, i no mirar cap a una altra banda com sembla que passa ara.

Però bé, és només una opinió ;)
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
21 feb 2013
Tu que coi sabras lo que fem a ca nostra, pallus.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
22 feb 2013
SI A ORGANITZARSE, que ve, que veeee veeeee veeee,tot va be, com va dir el puig, els mosssos anem amb el barsa, estem recollin els fruits de la infiltracio en el baix llobregat, a traves de la cup, i el rollo del baix combatiu, le hem fet un bon gol a la cgt i la cnt, le quedan dos telediaris al psc, i anem directes cap guanyar la champions, el prat es un digne hereu dels badia,jajajaja, aviat en el mapa pintaren amb els colors de ciu el tros del baix llobregat es el ultim que ens queda, son tan igenu aquets dels sindicats, jajajja a nosaltes cni, si nosaltes som els que en inventat la pela es la pela i pagan sant pera canta, sis plau, si el tiempo es al pp lo que la directa a la cup, sis plau, si els del pp manan a badalona perque nos interesa, y la cup gastan 200.000 euros en la campaña, ja ha probat el que es ser privilegiat, te fins i tot ara cupo a tv3 i surten a polonia, ara estem tractan de impulsar al planas com martir i gran periodista, ah el prat que gran idea seva lo de la asamblea de catalunya, fins i tot el bofill demanan el vot per la cup en el pessol negre medonan ganas de corran agagagag quin gust, visca el barza i visca catalunya. i no dic visca las pesetas que tanve las van ieventar niosaltes perque ara ja no ian. gracias tiempo, gracias directa, gracias cni y gracias a tots per fernoslo pasar tamve pegan als pacifistas del arcadi, i a sobra nos pagan agagagagag.
Re: Sopar-Debat és necessària una organització llibertaria?
23 feb 2013
totalment d'acord amb una lliure federació llibertaria JA!!

Si no estem organitzats dificilment podrem posar les pedres d'un nou món.

I em sembla genial la proposta que fan les companyes de www.integrarevolucio.net
Això pot ser el principi, començant per marcar unes bases mínimes i a partir d'aquí veiem si algún dia (espero que no molt llunyà) Podem crear una federació d'entitats i particulars per l'alliberament!

Sort i ànims!
Sindicato Sindicat