|
|
afegeix una acció
login
desa preferències i edita les teves notícies
biblioteca d'info www.indymedia.org Projects radio satellite tv video Africa ambazonia canarias estrecho / madiaq nigeria south africa Canada alberta hamilton maritimes montreal ontario ottawa quebec thunder bay vancouver victoria windsor winnipeg East Asia japan manila qc Europe alacant andorra antwerpen athens austria barcelona belgium belgrade bristol bulgaria croatia cyprus estrecho / madiaq euskal herria galiza germany grenoble hungary ireland istanbul italy la plana liege lille madrid marseille nantes netherlands nice norway oost-vlaanderen paris poland portugal romania russia scotland sverige switzerland thessaloniki united kingdom west vlaanderen Latin America argentina bolivia brasil chiapas chile colombia ecuador mexico peru puerto rico qollasuyu rosario santiago sonora tijuana uruguay valparaiso Oceania adelaide aotearoa brisbane darwin jakarta manila melbourne oceania perth qc sydney South Asia india mumbai United States arizona arkansas atlanta austin baltimore binghamton boston buffalo charlottesville chicago cleveland colorado danbury, ct dc hawaii houston hudson mohawk idaho ithaca kansas city la madison maine miami michigan milwaukee minneapolis/st. paul new hampshire new jersey new mexico new orleans north carolina north texas nyc oklahoma philadelphia pittsburgh portland richmond rochester rogue valley san diego san francisco san francisco bay area santa barbara santa cruz, ca seattle st louis tallahassee-red hills tennessee united states urbana-champaign utah vermont western mass worcester West Asia beirut israel palestine Topics biotech Process discussion fbi/legal updates indymedia faq mailing lists process & imc docs tech volunteer |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Comentaris
Solidaritat amb Laura Gomez, Ester Quintana, els encausats per 15S i els condemnats pel cas 4F
In memoriam Patricia HerasI preses polítiques catalanes i de tot arreu
Molts dels i les anarquistes, mantenim la solidaritat amb les persones preses que lluitan i no amb els provocadors dels estats.
Derroquem les murs de les presons intitucionals, físiques i mentals!
SOLIDARITAT AMB ELS SOLIDARIS!
En quin lloc tinc que escriure el qué...?
Quand es parla de preses polítiques anarquistes, escric llibertat preses anarquistes, per que l'anarquia no s'omple de fronteres ni de categories. Volem l'anarquia i punt!.
Fora sectaris de l'((i))MC BCN !!
Ni patries ni martirs amb crims de sang ni etiquetes castradores!!
Com li dieu a la masa silenciosa còmplice?
Com li dieu als cosos de seguretat i als ejèrcits?
Com li dieu als empresaris i als responsables de les multinacionals que contaminen la terra, assessinen als pobles originaris...?
Com li dieu als directius dels bancs?
Semblan preguntas retóricas, peró no ho son!
Li dieu, gobernants.
Li dieu votants.
Li dieu policíes o militars.
Li dieu señor Repsol, Iberdrola, Cocacola, etc…
Li dieu Sr. La Caixa, Santander, etc…
I vosaltres parleu de dir les coses per al seu nòm. Qui te por del poder?
Ah!, señor "XXX", quand parles en masculí, aixó no és divisió, veritat? Potser es diu real academia de la lengua…?
Parlas de crims de sang? Per cometre crimens, no cal embrutarse les mans de sang, i els morts per violència no son mès morts que les assessinades sense violència.
Sou una colla de criminals predicadors reaccionaris!
Jo crec que no teniu ni puta idea del que és la solidaritat, quina llàstima.
ens han portat rebuig social. mals de cap. intents de segrest de l'eina per posar-la al servei de la seva propaganda. divisions sagnants entre la gent que creu que un altre mon es possible.
NO han aportat debats enriquidors, ni expressat solidaritat amb la gent que lluita a peu de carrer. Ni ens han ofert mitjans economics, tecnics o colectius. Ni han obert els seus mitjans a veus o articles refractaris, antiautoritaris o altermondialistes.
Nomes venen, fan la seva 'cagadeta' i s'en van, deixant-nos la seva merda toxica.
Fa poc varem tenir un debat al voltant d'unes xicotes lesbianes i 'bruixes' que feien servir l'IMC per les seves convocatories 'sense mascles' i el debat fou força edificant... i aclaridor. Sense insults ni amenaces de mort, etc.
Si ve una confessio religiosa a l¡IMC a fer propaganda o convocar xerinoles 'només per els seus creients'... ens hauriem de 'callar i dir amen'?
Amb tot el respecte per una basca terrorista profesional i una ximpleta colaboradora amb l'ETA engarjolades a França. Es aquesta la lluita i el romb d'un IMC BCN? O es més aviat un 'caball de troia' que ens contamina amb terrorismes i ens fa complices d'una guerra bruta que no es nostra lluita?
No haviem quedat que la propaganda de partits politics (i satel-lits) quedava exclosa dels indymedias? Ens l'haurem d'empassar doblegaa una i altra vegada? DIVORCI o AVORTAMENT!!
Si estiguès en certs mitjans em prendria amb cinisme moltes coses, però estic fins els nassos d'entrar a IMC, un mitjà suposadament dels moviments socials, i que tot estigui plé de comentaris xenòfobs, de propaganda electoral, de simpaties amb regims totalitaris, de bombardeig de "noticies" que no són noticia pero que omplen, i d'una estratègia política sustentada en tècniques de marketing, en la invisibilització i suplantació de les altres tendències polítiques, etc.
A l'indymedia es pot debatre de nacionalisme, d'independentisme, d'alliberament dels pobles, de lluita armada, fins i tot. Però tot el que he dit abans diria jo que no hi té cabuda, em sembla que no estic dient rés surrealista.
A mi em sembla meravellòs que recolzeu els vostres presos polítics, i jo mi solidaritzo des de la meva perspectiva anticarcelaria (fins i tot he anat a marxes de torxes d'aquestes on nomès parlaven d'aquestes dues noies com si ja nomès quedessin dos presos polítics a tot al món), però fer-ho com ho feu, apropiant-vos del dret de dir qui es mereix la etiqueta de pres català és vergonyòs. Dic jo que català serà qui si sent, i si està a la presó per motius polítics doncs serà un pres polític català, encara que no sigui "dels vostres".
Parlar de "filoetarra" és més que sospitós. Els reaccionaris de intereconomia, ho dirian de la mateixa manera.
Dir que és "xenofòbia" parlar de preses polítiques catalanes, és la xenofòbia més sofisticada que he escoltat...
Podeu continuar la baralla, si voleu, peró adverteixo que aquets "nazis" s'ho estan passant de debó amb les vostres baralles...
Doncs a mi jutgar qui es i deixa de ser català i fer d'aquest tret quelcom que decideixi si mereix o no solidaritat em sembla molt xenòfob. I ara digueu-me de cara que l'EI no té un discrus totalment sesgat amb el tema dels presos polítics, si voleu, però el que és és.
A més, amb xenofòbia també em refereixo a comentaris denigrants cap als espanyols, que son molt freqüents i que em sembla molt trist de llegir en un mitjà com aquest.
por los pueblos y no por españa!
ep... no dexeu que la veritat us destrossi una 'bona' noticia
El discurso del EI es el suyo y tú no tienes nada que juzgar. Si te gusta, bien, y sino, también... Nadie te exige que te sea simpático ni que lo reces cada noche antes de acostarte. Agua y aceite sobreviven pese a las incompatibilidades y ambas están muy valoradas.
¿Que te molestan los comentarios denigrantes contra los que se sienten españoles...?
¿Y por qué se sienten españoles..., y no de otra parte? ¿No serán acaso, como dice jon, de Murcia, Valladolid, Zaragoza, Madrid, o de Villaconejos...?
La única "patria" posible, es la "matria", la que no existe o la más pequeña posible, porque es la que nos dió la vida y nos amamantó... No se trata tanto de orígen, sino de sentimientos.
En definitiva, que NO serán los de "tramuntana", ni la inteligencia policial, ni los extraterrestres o los mayas, pero el bigote te sienta fatal, y firmar como anarquista, parte de una provocación idiota e imbécil que, como decía Forest Gump, sólo la pueden hacer los idiotas e imbéciles.
Ay!..., vaya, parece que te he insultado "sin ser español"..., pero no es así porque cuando digo idiota e imbécil, no me refiero al insulto, sino al estado natural de ciertas facultades.
"El discurso del EI es el suyo y tú no tienes nada que juzgar. Si te gusta, bien, y sino, también... "
suponiendo que la EI en su conjunto respalde esta metodologia de martiriologia toxica, banderitas retrogradas i simbologia interclasista, esa misma premisa podriamos aplicarsela a Falange de las JONS, al MSR, al GRAPO, al PP o a CiU. Y en cualquiera de los casos daré mi opinion o reclamaré el borrado de las mierdas toxicas que no deberian publicarse en un IMC, tanto si te gusta como si no te gusta. Faltaria mas que no pudiera decir lo que pienso en el medio contrainformativo que construimos y seguimos construyendo desde hace 12 años.
Asi que comprate un perro y le das ordenes, majete.
filoetarras, terroristas o que es aquesta merda de presos catalans, ahi tienes mierda toxica por un tubo gili...