Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: globalització neoliberal
31 d'octubre BCN
19 oct 2012
mani31o.jpg
L'ofensiva de l'Estat i el Capital contra els i les d'avall continua sense parar, convertint-nos cada dia en éssers més oprimits, precaris i explotats. Aquesta explotació té nom: capitalisme. L'única opció que ens queda és l'organització per al seu derrocament, ja sigui en els llocs de treball, barris, universitats i també al carrer. Generalitzem la rebel·lió, demostrem que està en les nostres mans el alliberar-nos d'aquest sistema i lluitem juntes per a acabar amb ell. Capitalistes: el vostre sistema cau cada dia que passa però nosaltres farem tot el possible per a que aquest dia arribi el més aviat possible. Ens trobareu als carrers.

31 d'octubre, jornada de lluita anticapitalista i vaga general

12 hores PIQUET CENTRAL - Plaça Catalunya
18 hores MANIFESTACIÓ ANTICAPITALISTA- Arc del Triomf

14 de novembre, vaga general

This work is in the public domain

Comentaris

Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
ahí estaremos
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
No sé què hi fa la (A) al cartell.
Si cap assemblea no convoca les dues cites, aquest cartell amb horaris se l'ha inventat algú a títol individual.

Sinó, que s'aclareixi.
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
Ni idea si el cartell és a títol individual o d'algun grup, però definitivament no és inventat ja que l'informació és correcta: el dia 31 hi ha manifestació a Barcelona dins d'una jornada de lluita anticapitalista.
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
Al proper 31 d´octubre BCN tornará a ser la rsa de foc :)
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012


la rosa*
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
Dar rienda suelta a la rabia en un instante violento, sentir la adrenalina adueñándose de tu cuerpo, notar cómo el miedo desaparece y dejarte llevar a sabiendas de que, en ese momento inefable, sólo te dominan unas ganas enormes de ver cómo todas las cadenas que te atan a una vida de miseria se rompen en mil pedazos, mientras caen los escaparates que, como un telón de este teatro absurdo, ocultaban la hipocresía de este mundo y tras ellos el caos cobra razón de ser, allá donde el orden hegemónico del sistema se derrumba y la insurrección se convierte en revolución. Pero para que esto suceda es necesario subvertir los cimientos mismos de este modelo socio-económico y su representación política, desenmascarar el papel de los sindicatos apaga-fuegos, atacar con sentido común y precisión los mecanismos y espacios encargados de la gestión y administración de las distintas esferas de la dominación y auto-defendernos de las agresiones de lxs mercenarixs que sin lugar a dudas harán lo posible por defender los privilegios de sus amxs. Por lo tanto, el próximo 14 de noviembre, no te quedes en casa. Organízate con tus amigxs y compañerxs, y al amparo de la noche o bajo la luz del día, haced vuestra la ciudad y que valga la pena. El contra-ataque de clase necesita generalizarse y transformar, de una vez, el miedo en ira, los deseos en acciones y las palabras en hechos.

Porque las huelgas de un día y los paseos con banderitas no van a cambiar absolutamente nada (y va siendo hora de entenderlo).
Porque independientemente de sus condiciones, el trabajo asalariado nos da asco por naturaleza y definición.
Porque los sindicatos no son la solución, sino parte del problema, y no nos representan.
Porque la banca nos ahoga con la complicidad de partidos políticos que dicen hablar en nuestro nombre y sólo trafican con nuestro futuro empobreciendo nuestras vidas.
Porque NOS DA IGUAL que la policía esté también puteada. No son de lxs nuestrxs, y no lo serán jamás. Son enemigxs de la clase trabajadora y trabajan para mantener el panóptico que nos asfixia, y por supuesto, no se merecen que les demos flores.
Porque esto no va a cambiar sólo. Pensar eso es de ilusos y dificulta el avance de la lucha. Las ilusiones socialdemócratas ya no nos convencen.
Porque estamos hartas y hartos.
Porque podemos estar en todas partes.

El próximo 14 de noviembre, organízate como te convenga, hazlo tú mismx y extiende la revuelta. Aquí y ahora, ahora o nunca...

Por la Huelga Salvaje, General e Indefinida.
Por la Guerra Social.
Por la anarquía...
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
A més, el 31 hi ha mani de CNT-Catalunya, CGT... i com totes hi haurà bloc llibertari, no va tan mal encaminat el cartell.

Al de arriba, se puede traducir el texto y difundir en nuestras ciudades? gracias, muy bueno!!
Re: 31 d'octubre BCN
19 oct 2012
Per supost(está en castellá per que el domine més)!!!!

Salut compas!
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012
Si els sindicats son part del problema ¿¿perque aneu a les seves convocatories?? No teniu pebrots de fer convocatories propies com els Grecs, i feu el joc de sempre no em representen els sindicats pero vaig a la seva mani a ferme lliure del sistema per una estona, no ho entenc a no ser que sigui per covardia.
El texte no esta malament pero teniu en compte que la batalla l'esteu perdent.
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012
Jua jua jua...!!!

¡Otra encerrona de los nenes de Felip Puig!

Y encima la peña cayendo de "quatre grapes"...

¿Ya habéis montado el plató fotográfico y de T.V.para grabar bien al personal?

La brimo se pondrá las botas... pero sigue siendo muy cutre que cierta gente con un discurso infantil les ayude a hacer las prácticas.
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012

Dos o tres cámaras en balcones 2 horas antes + 4 o 5 equipos de paisano intercomunicados y una sala de control central muy cerca del lugar de la convocatoria=
http://www.youtube.com/watch?v=OyNvMVHCX3U&feature=plcp
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012
em pregunto perquè una convocatoria de cgt, cnt o 15m té que ser una encerrona
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012
Jo crec que és per la colla de subnormals que s'enganxen a la convocatoria editant els cartellets negres i que tenen una manera molt personal d'interpretar el perqué de la convocatoria.

Sigui quina sigui la intenció dels convocants, aquests "pendejos" lo que volen és espantar les iaies.

Nomès passa amb les convocatories de cnt, cgt, 15m... no passa mai contra les concentracions dels feixistes... curiòs, oi?
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012
Per què CNT parasita convocatòries de CCOO i UGT quan hi ha vaga? és el mateix, no sortir al carrer és la pillor que es pot fer ... hem de tenir carnet de CNT per sortir al carrer un dia de vaga?

els anarquistes estarem al nostre bloc llibertari el 31O i 14N, ens veurem al carrer


Mort a l'estat, a les drogues, tota autoritat imposada i dirigents de qualsevol tipus!
Re: 31 d'octubre BCN
20 oct 2012
los que se quejan que se queden en su puta casa y dejad a los que luchan en paz
Re: 31 d'octubre BCN
21 oct 2012
Los que luchan en paz que se monten su puta convocatoria en otro sitio.
Re: 31 d'octubre BCN
23 oct 2012
Solo una cosa anarquista, respeto a las luchas. CCOO y UGT no son CNT. Ellos defienden y legitiman todas las reformas que han firmado a los policias y a toda la porqueria socialdemocrata. Si bien CNT ha estado ahi cuando muchos habeis venido a los locales, a emplear infraestructuras o a compartir luchas, y creo que ese es el camino, igual que al reves. Si nos ayudamos podremos aunar luchas y fortalecernos, si nos pisoteamos solo nos debilitaremos entre nosotrxs. Si CCOO y UGT desaparecieran harian un gran favor, si CNT desapareciera las luchas en el puesto de trabajo se complicarian mucho. No se si tu trabajaras, pero quienes trabajamos y luchamos en el trabajo sabemos lo que decimos. En Grecia les gustaria mucho tener alguna organizacion asi, lo que pasa que las leyes laborales alli prohiben que hayan mas de un sindicato por empresa entonces el anarcosindicalismo alli lo tiene muy jodido por las putas leyes que tienen.

CNT esta haciendo el esfuerzo de unirse con otras organizaciones y coordinarse aunque no comparta estrategias ni formas, y esto se hace para fortalecerse contra nuestr enemigo: el estado, el capital, toda la purria politica y empresarial y sus las sabandijas que les defienden: la policia y los mass-mierda

por la unidad de accion libertaria

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more