Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Anunci :: un altre món és aquí
5-N El Bloqueo
20 ago 2012
otro mundo es posible6.jpg
El_bloqueo____5_de_noviembre_2012-1.pdf
El bloqueo 5 de noviembre 2012-1.pdf (296,7 KiB)
ACCIÓN MUNDIAL 5-N
Pedimos difusion Maxima del Evento “El Bloqueo 5-N”.
Links:
•Evento: http://www.facebook.con/events/322245957871403/
Video:
•El Bloqueo 5 de noviembre 2012: http://www.youtube.com/watch?v=nyJGL0UpFdo
•5 de Noviembre El Bloqueo: http://www.youtube.com/watch?v=IbLladF4YX0
Este 5 de Noviembre será Histórico…


Tomemos las calles
Huelga General Indefinida
Bloqueemos las líneas de transportes por tierra mar y aire
Saquemos el dinero de los Bancos
Acción Mundial
Que se extienda como la pólvora, nuestro grito de libertad
Mira també:
http://www.facebook.con/events/322245957871403/
http://www.youtube.com/watch?v=nyJGL0UpFdo

This work is in the public domain

Comentaris

Re: 5-N El Bloqueo
20 ago 2012
jo estaré satisfet si la vaga té èxit als Països Catalans...
Re: 5-N El Bloqueo
21 ago 2012
En vista de los acontecimientos de los últimos años y sin olvidar la represión, la censura y el caos que a creado este sistema Capitalista a lo largo de la historia, Nosotr@s, las nadie, nos vemos obligadas a reaccionar de la única manera que podemos tras siglos de intentos fallidos.

NOSOTRAS las que no tenemos miedo, las que no tenemos nada, Hacemos un llamamiento mundial a la desobediencia, un soplo de aires de revuelta que obligue a los gobernantes y toda la elite de autoridad, desde la corona hasta el ejercito, pasando por los parlamentos y sin olvidar a los banqueros, a desistir en su empeño de sostener este sistema Capitalista genocida, nosotras LAS NADIE, alzamos hoy la voz para que se nos unan otras nadie, personas sin nada, negadas de la existencia, precarias, olvidadas, gente de a pie y por debajo de, las personas que día a día sostienen una vida invivible, las que tienen que cruzar fronteras inhumanas, las que tienen que engordar al patrón, las que tienen que aguantar al Cabron dentro y fuera de casa, las mendigas, las putas, las negras, las que no son aceptadas, las que son explotadas y las que no lo son, las que no comieron ayer, Somos todas ellas...pero también es un grito a quienes tienen esos micro-privilegios, a que se revelen por un mundo nuevo, ahora es hora de posicionarse, o con nosotras perdiendo privilegios, o con ellos perdiendo libertades...

Se trata de crear una coordinación mundial de colectivos, plataformas, organizaciones, independientes etc… que preparen de forma autónoma para el día 5 de Noviembre de 2001 sus acciones. Propuestas de todo tipo que visibilicen el punto de insostenibilidad en el que nos encontramos, que pongan en el centro de problematización las violencias que les toca vivir, mediante la toma de la calle como acto simbólico y la expresión directa como propuesta de cambio , experimentar de nuevo un espacio de libertad y autogestión para demostrar que si queremos podemos. Pero un solo día no nos es suficiente, no cambia nada, sigue siendo un parche, por eso la propuesta es que no hablemos del día 5-N, sino que hablemos de “A partir del día 5-N”, proponemos que sea el día en que nos reapropiamos de todo aquello que nos ha sido negado, un día para gritar bien alto que Nosotr@s l@s nadie ahora no nos conformamos con las migajas, ahora queremos el pan entero.

La organización de este día Mundial es autónomo, auto gestionado y con la imaginación como bandera, porque las viejas estructuras han fallado, porque el poder tarde o temprano corrompe y porque la libertad no es tan sólo una palabra, sino una meta a alcanzar.

Pretendemos la descentralización de las acciones, que las ciudades y países no tomen papeles cruciales para el cambio y apostamos por la lucha en todos los aspectos y campos de la sociedad, países, ciudades, pueblos, barrios y casas, negando así la existencia de lugares y mentalidades no corrompidas en mayor o menor medida por estas sociedades Capitalistas y sus estructuras.

También proponemos que no sea un día de peticiones inocentes ni a políticos, ni a banqueros ni a poderosos etc… sino que sea un día para exigir firmemente la abolición de todo aquello que antepone lo material a la vida, lo propio a lo ajeno, un primer día de lo que será en el futuro lo que las Nadie construyan…

Porque la Lucha nos da lo que el poder nos quita!!!

5 de Noviembre Tod@s a las Calles…ahí nos vemos.

Este 5 de Noviembre será inolvidable!!!

Lo juran:
"Las Nadie"
Re: 5-N El Bloqueo
21 ago 2012
2012, jajaja, que poca profesionalidad, disculpen
Re: 5-N El Bloqueo
24 ago 2012
Ens sobren els motius:
En vista dels esdeveniments dels últims anys i sense oblidar la repressió, la censura i el caos que ha creat aquest sistema capitalista al llarg de la història, Nosaltres, les ningú, ens veiem obligades a reaccionar de l'única manera que podem després de segles d'intents fallits.

NOSALTRES les que no tenim por, les que no tenim res, Fem una crida mundial a la desobediència, un buf d'aires de revolta que obligui els governants i tota l'elit d'autoritat, des de la corona fins l'exèrcit, passant pels parlaments i sense oblidar als banquers, a desistir en el seu empeny de sostenir aquest sistema Capitalista genocida, nosaltres “Las Nadie”, alcem avui la veu perquè se'ns uneixin altres ningú, persones sense res, negades de l'existència, precàries, oblidades, gent de a peu i per sota de, les persones que dia a dia sostenen una vida impossible, les que han de creuar fronteres inhumanes, les que han de engreixar al patró, les que han d'aguantar el cabró dins i fora de casa, les captaires, les putes, les negres, les que no són acceptades, les que són explotades i les que no ho són, les que no van menjar ahir, Som totes elles ... però també és un crit als que tenen aquests micro-privilegis, a que es revelin per un món nou, ara és l’hora de posicionar-se, o amb nosaltres perdent privilegis, o amb ells perdent llibertats...
En què consisteix "El Bloqueig" 5-N:
Es tracta de crear una coordinació mundial de col • lectius, plataformes, organitzacions, independents etc ... que preparin de forma autònoma per al dia 5 novembre 2012 les seves accions. Propostes de tot tipus que facin visibles el punt d'insostenibilitat en què ens trobem, que posin en el centre de la problematització les violències que els toca viure, mitjançant la presa del carrer com a acte simbòlic i l'expressió directa com a proposta de canvi, experimentar de nou un espai de llibertat i autogestió per demostrar que si volem podem. Però un sol dia no ens és suficient, no canvia res, segueix sent un pegat, per això la proposta és que no parlem del dia 5-N, sinó que parlem de "A partir del dia 5-N", proposem que sigui el dia en què ens re apropiem de tot allò que ens ha estat negat, un dia per cridar ben alt que Nosaltres i totes les ningú ara no ens conformem amb les engrunes, ara volem el pa sencer.

L'organització d'aquest dia Mundial és autònom, auto gestionat i amb la imaginació com a bandera, perquè les velles estructures han fallat, perquè el poder tard o d'hora corromp i perquè la llibertat no és tan sols una paraula, sinó un objectiu a assolir.

Pretenem la descentralització de les accions, que les ciutats i països no prenguin papers crucials per al canvi i apostem per la lluita en tots els aspectes i camps de la societat, països, ciutats, pobles, barris i cases, negant així l'existència de llocs i mentalitats no corrompudes en major o menor mesura per aquestes societats capitalistes i les seves estructures.

També proposem que no sigui un dia de peticions innocents a polítics, a banquers ni poderosos etc ... sinó que sigui un dia per exigir fermament l'abolició de tot allò que anteposa el material a la vida, lo propi a l'aliè, un primer dia del que serà en el futur del que les Ningú construeixin ...

Perquè la Lluita ens dóna el que el poder ens pren!

5 de Novembre, Tots i totes als Carrers ... allà ens veiem.

Aquest 5 de novembre serà inoblidable!

Firmat:
"Les Ningú"

ACCIÓ MUNDIAL 5-N
Demanem difusió Màxima del Esdeveniment "El Bloqueig 5-N".
Links:
• Esdeveniment:
http://www.facebook.con/events/322245957871403/
Vídeo:
• El Bloqueig 5 novembre 2012: http://www.youtube.com/watch?v=nyJGL0UpFdo
• 5 de Novembre El Bloqueig: http://www.youtube.com/watch?v=IbLladF4YX0
Aquest 5 de novembre serà Històric ...


Prenguem els carrers
Vaga General Indefinida
Bloquegem les línies de transports per terra, mar i aire
Traguem els diners dels bancs
Acció Mundial
Que s'estengui com la pólvora, el nostre crit de llibertat!!!
Sindicat Terrassa