Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
Solidariedade com o estudantado dos Países Catalans
21 feb 2012
Solidariedade com o estudantado dos Países Catalans

Nos últimos dias tivemos conhecimento da brutalidade policial exercida contra o alunado do IES Lluis Vives de Valencia polo simples facto de reclamar na rua o seu direito a um ensino público de qualidade. Estas atuaçom da policia espanhola resultarom polo momento em dezenas de estudantes ferid@s e mais de tres dezenas de detid@s, entre eles um militante do SEPC, organizaçom que esta a realizar um seguimento dos facto na sua página web. E também desenvocou numha profunda solidariedade com os golpeados e sequestrad@s pola policia que exerce de verdadeiro efeito bumeran.
a.jpg
AGIR, como organizaçom do estudantado da esquerda independentista, quer mostar com estas linhas a sua solidariedade com o SEPC e o alunado do IES Lluis Vives reprimido por luitar polos seus direitos assim como com o conjunto do estudantado dos Paisses Catalans. Nom supom nengumha supressa o aumento da repressom exercida polo estado espanhol devido à dimensom das luitas de masas nesta crise capitalista, nem tampouco o caracter selvagem da policia espanhola; porém isto simplesmente supom a maior necessidade da solidariedade ativa na confrontaçom ao sistema e as suas contradiçons. Assim, de AGIR ofrecemos ao SEPC e ao estudantado diretamente afetado do Lluis Vives a nossa absoluta colaboraçom e disponibilidade para todo aquilo que considerem. Acreditamos que a socializaçom da repressom e das luitas estudantis é condiçom sinequanime para atingir vitórias para os distintos movimento estudantis.

As imagens das cargas policias de Valencia que nestes dias ateigam os meios de comunicaçom e as redes sociais som o simples resultado da barbarie dum estado, o espanhol, que tanto deixa sem aquecimento um liceu como malha a aqueles e aquelas que agem contra esta injustiça. Estamos certos que isto nom vai significar que o estudantado deixe de alçar a voz e luitar; nós quanto menos assim o faremos. Por cada porrazo e insulto levantar-se-á umha conciência, e o estudantado voltará a levantar o peito e rugir como o vento!
Mira també:
http://agir-galiza.org/HTML/principal.php?pag=ler&fich=not1098.htm

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Solidariedade com o estudantado dos Países Catalans
21 feb 2012
Des de Iruñea, Ikasle Abertzaleak:

Elkartasuna Balentziako ikasleekin!

http://ikasletabertzale.blogspot.com/2012/02/elkartasuna-balentziako-ika
Sindicat Terrassa