Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: altres temes
Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
¿Por qué de forma crítica?

Pues porque no pensamos que el problema esté en que lxs banquerxs roben más ahora que antes sino en la propia existencia de lxs mismxs pues no es que la banca haga trampas, la trampa es que la banca SIEMPRE GANA. No vemos el problema en que la banca ya no conceda créditos a mansalva como hacía antes, en que ya no nos dejen endeudarnos, sino en el propio sistema crediticio en el cual se basa el capitalismo. Tampoco pensamos que lxs políticxs que nos toca padecer sean malxs por una lamentable coincidencia sino que la clase política existe ÚNICA Y EXCLUSIVAMENTE para defender los intereses de lxs de siempre y cualquiera que gane, sea éstx Gandhi, Jesucristo o el Ché Guevara hará irremediablemente lo mismo: CAMBIANDO LA LEY ELECTORAL NO CAMBIAREMOS ÉSTO. Tampoco creemos que la "dación en pago" sea la solución a nada, pues el derecho a una vivienda debería estar por encima del derecho de lxs especuladorxs a amasar montones y montones de dinero. No consideramos, además, que la injusticia resida en que lxs que estudiaron muchos años no puedan ahora convertirse en la élite de la sociedad, como les habían prometido, más bien pensamos que el problema es vivir en un sistema tremendamente jerarquizado. Tampoco pensamos que tengamos que reforzar el Estado (que ya vemos lo que es capaz de hacer) y pedirle a él que solucione todos nuestros problemas sino que tenemos que auto-organizarnos nosotrxs mismxs de forma libre y asamblearia pues ahora ya sabemos que es posible. Tampoco creemos que respetando las leyes se pueda cambiar nada pues estas leyes existen exclusivamente para impedir que el sistema y sus privilegios se vean alterados: LAS FORMAS DE PROTESTA PERMITIDOS SON LA MANERA DE NO CONSEGUIR NADA.

Es cierto que podemos arrancarle mejoras al poder, que podemos hacer que pinten nuestras jaulas de bonitos colores y que forren nuestras cadenas con terciopelo pero así nunca conseguiremos cambiar de verdad las cosas y este mundo seguirá precipitándonos con él hacia el colapso.

Porque un "cambio global" no es un cambio de imagen o un "lifting", sino un cambio de sistema, la destrucción del capitalismo a través de la autogestión generalizada. Únete al bloque autónomo en la mani coruñesa del 15-O, quedamos a las 18:00 en la Plaza de Pontevedra.

http://abordaxerevista.blogspot.com/2011/10/bloque-critico-na-mani-do-15

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
Algu ho havia de dir.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
aveure si per la próxima podem fer aixo a barna
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
Faríem bé de preocupar-nos perquè el 15-m representi la indignació de la CLASSE TREBALLADORA, donat que és la única que pot posar contra les cordes el capitalisme. i malgrat els esforços del post-modernisme per diluir les 2 classes socials de sempre, un tant per cent elevadíssim de la població està constituït per assalariats. Certament les coses han canviat i ara hi ha més tipus de feina diferent, gent k cobra en negre o que ni cobra,etc; però això no ens fa perdre el pertànyer a una classe. Som lxs q no tenim més remei que vendre la nostre força de treball per sobreviure, donat que no disposem dels mitjans de producció. o això o la caritat.





ja ho deia Pete Seeger
http://www.youtube.com/watch?v=5iAIM02kv0g
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
I tant, apart es raro que siguen Barna no hi hagui un. Però bueno, tenim que anar igualment i fer us de l' autocritica. Per cert, soc l' únic al que li sembla demagògic que la gent de sanitat i D'altres tingui ous a sortir ara quan li trepitja'n i no abans , quan res d' això estava encara?

Encara em recordo quan tota aquesta soflama ciudadanista i funcionaria es queixava per que ''no deixavam dormir als empresarixs i treballadorxs que havian de treballar al mati següent i amb els aldarulls no els hi deixave'm dormir''. Hipòcrites i capitalistes la mateixa merda.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
(La primera part del meu comentari anterior anava en resposta a 'Ie')

BB, qui està negant que ens tenen que representar a tots? Collons, ningu ho nega i precisament per això es fan aquests blocs critics per donar raó de ser i deixar de banda el reformisme. Per que no millor llegueixes el post i no directament els comentaris?
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
Alguns amb l' excusa de ''el que vol la classe treballadora'' aprofiteu per generalitzar sobre l' opinió dels diferents individus. Per que no us informeu abans de criticar per criticar? Feu servir respostes i arguments que en res tenen que veure amb el que s' està parlant.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
"Hipòcrites i capitalistes la mateixa merda."

Insinues que tu estàs lliure de comportaments hipòcrites? Que sempre, desde que tens us de raó, has estat lluitant contra totes i cadascuna de les injusticies que t'envoltaven??

Una mica més d'humiltat no aniria malament. I t'ho diu un que subscriu al 100% el text del bloc autònom.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
No es pretén portar a això a un caire personal. El que volia dir es que...on collons van estar totxs aquestxs que surten ara que semblan ser l' espurna de foc de tot el moviment? Segur que molta d' aquesta gent es queixava quan els independentistes, anarquistes i més ideologies polítiques sortíem al carrer. I n' estic segur que si la situació ara tornés a ser la de bonança económica'' (encara que va ser en aquesta època on es va cuinar el que ara estem visquen)aquesta gent estaria on estava abans i al carrer estaríem els 4 de sempre. Per això dic que molt d' ull amb tota aquesta gent que el que vol es..tornar a treballar com abans i acabar amb les retallades i no acabar amb el capitalisme i el sistema.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
14 oct 2011
trobo que t'emociones bastant amb el terme ciudadanista pq has llegit un parell de textos del blog aquest i altres d'antropòlegs crítics que corren per aquí. sempre igual paio
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
15 oct 2011
El contenido del texto de los compas de La Coruña me parece lo más acertado en meses.Resulta alentador seguir encontrando complicidades en el camino.Las complicidades que entienden que aunque el mundo es infame no nos olvidamos de nosotrxs,de los nuestras y que nuestra historia es la historia de la lucha y no de la renuncia por la vanidad de lo aparente.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
15 oct 2011
K, això son tots els teus arguments? Be, justifica moltes coses.
Re: Bloque autónomo crítico en La coruña.
15 oct 2011
aquests et semblen millors arguments?
jeje
salut company@ de lluita!

http://www.youtube.com/watch?v=kBIZ2U_c00g
Sindicato Sindicat