Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
Un cop més En Lluita vol ficar les seves urpes al moviment 15-M, vol rentar algun cervell i omplir totes les seves llistes electorals.
Doneu pena, la xerrada que fareu el próxim dia és només una xerrada per ficar-vos a la butxaca a alguna personeta que vulgui fer la revolució i vosaltres il·luminareu el seu camí.
Prou de liders xerrameques universitaris!

Pere Duran deixa de parlar de anticapitalisme quan t'importa més la estética i ser ultra Mod avans de construir realitats anticapitalistes!
FOT EL CAMP!

http://www.youtube.com/watch?v=HSgCiVj1-sM&feature=player_embedded

This work is in the public domain

Comentaris

Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
fora TOTS els politics, d'indymedia y de tot arreu, auto-organització real ya!
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
En lluita dins dels grups trotskistes és dels més reformistes, recordo quan en el seu diari demanaven el vot crític per ICV. El que no entenc és d'on treuen els diners per mantenir els seus alliberats, ja que la seva actual revista no la compra pràcticament ningú. Sobretot si aneu a les seves xerrades, no doneu el vostre telèfon o correo o us estaran perseguin per inormar-vos de les seves activitats i xerrades.
A més són únicament teòrics, majoritàriament joves, que intenten captar nous adeptes a les universitats. Són totalment pacífistes i apagafocs, apart de plastes, i s'omplen la boca de classe obrera i revolució quan la majoria d'ells són universitaris (alguns alliberats i de més de 30 anys).

NO NECESSITEM CAP DELS VOSTRES GURÚS!
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
Jo sempre els he assimilat als mormons aquests que envien des del ianqui per evangelitzar al personal. Aquí els va enviar el SWP anglès i al començament es deien Socialismo Internacional i eren tot guiris, fins que van fer un mínim de parròquia local.
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
aquesta penya sempre igual. A la manifestació antifeixista amb la seva propaganda, a la mani dels repressaliats del 15M igual... sempre treient merda per la seva poca... i només són uns pijos i uns egolatras q els importa més la seva imatge que ser humils...
fora dels moviments socials, els carrers i quedeu-vos a les vostres oficines!!
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
Pero quina merda de fil es aquesta? Si no us agraden les xerrades d'En Lluita no hi aneu. Si no us agrada els seus videos no els mireu, si no us agraden les seves revistes o diaris no els compreu, si no compartiu els seus analisis no els llegiu.

No soc militant ni de En Lluita ni de cap organització de caire troskista. Mes aviat soc un autonom amb inspiració llibertaria, que sovint critico els posicionaments d'En Lluita, però ho faig des de la dialèctica i no pas des de la desqualificació, l'insult i els arguments que per aqui doneu, que foten pena, pudor i demostren una inmaduresa pròpia de persones incapaces de discutir al voltant d'arguments.

Apa, continueu insultant
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
Aviam, ni sóc d'en lluita, ni coincideixo en part del seu plantejament, ni m'agraden les seves tàctiques, però...

trobo d'un cinisme extrem que gent que està fent EXACTAMENT la mateixa tàctica d'entrisme a assemblees socials i de barri critiqui això. Els anarcos sou l'hòstia amb patinet, resulta que només sabeu veure el que fan els altres i per casualitat obvieu que esteu fent (d'una manera molt més autoritària i guarra) a molts llocs. Com a mínim els d'en lluita tothom veu qui són i que defensen i no es disfressen tant de "veí qualsevol" antipolític que casualment ho cremaria tot.

PS: El Pere és un bon paio.
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
doncs a mi em cauen bé

pd: un anarco
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
FORA TROLLS PROVOCADORS D'INDYMEDIA!
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
A mi em fà gràcia que els seus líders tenen uns totxos d'entrades a Wikipedia que ni la de Barack Obama.
Re: En Lluita! Fot el camp!
07 oct 2011
A què vé això dels anarcos? algú ha dit que els que estant criticant són anarcos. Està molt bé això de dir que sinó t'agrada alguna cosa passa d'ells, el problema és que no pots passar d'ells perquè estant tot el dia donant la xapa i fent d'apagafocs. Jo no amb disfresso de veí qualsevol, ni de res. Borinot.
Re: En Lluita! Fot el camp!
08 oct 2011
el que passa és que moltxs insurreccionalistes no sou gens realistes i us sembla que es pot aplicar el mateix patró d'actuació a tots els contextos i no és així. Només coincideixo amb vosaltres en que la violència organitzada és necessària per fer efectives les lluites. Per la resta, visca Lenin i guerra per la terra!
El 15-M "escollirà" pel seu propi peu si vol ser llibertari, trotskista o bé marxista-leninista, per molts escarafalls que feu.
No trobo gens honrat ni decent atacar el company Duran per aquí.
Re: En Lluita! Fot el camp!
08 oct 2011
téns raó company, ara m'he adonat que tens raó en això de que el qui ha fet el post no necessàriament ha de ser anarquista. i saps per què, perquè tot això són construccions socials -o virtuals- que no responen a la realitat. Endavant amb la lluita! 15-O o mort!
Re: En Lluita! Fot el camp!
08 oct 2011
De la mateixa manera podria dir que molts marxistes-leninistes no sou realistes perquè voleu aplicar el mateix patró d'actuació que durant la revolució russa o el vostre sistema polític que ha estat un fracàs a arreu i que ha provocat milions i milions de morts. Una mica d'autocrítica no us aniria malament, després aneu dient que el vostre anàlisis es científic i acusant d'infantiloides els demés.
Re: En Lluita! Fot el camp!
08 oct 2011
Bones,

Les desqualificacions online són detestables, us emplaço a tots i totes a fer-li saber en persona a aquesta colla que és el que en pensem.

És molt fàcil omplir-se la boca de grans promeses, de revolució i classe obrera... quan en tota la teva vida no has hagut de guanyar-te el pa amb la suor del teu front ni has estat sotmès a condicions d'explotació i precarietat laboral. Dubto molt que aquest personatge tingui "callos" a les mans, això si, et diran que estan lluitant per la revolució de la classe obrera, sí, l'abundant prole del polígon que omple les nostres universitats. Evidentment estic sent sarcàstic.

Aquesta colla de en Lluita es pensen que són La Vanguardia de la classe obrera, petits autoritaris...

M'agradaria veure d'aquí uns anys com acabarà aquesta colla.

En lluita i els seus personatges es dediquen a apoderar-se de moviments socials i assemblees gràcies a la dedicació d'alguns dels seus membres a la dialèctica, a aquest afany de protagonisme que els porta a col•laborar amb mitjans de comunicació com els matins del cuní.

es dediquen a empaitar seguidors gràcies a la seva làbia i discurs demagògic, que en aquest cas escenifica perfectament aquest “fashion victim barcelona”- Visca la revolució amb unes Rayban - té collons!
Sectarisme! Fot el camp!
08 oct 2011
Alguns sembla que estan posseïts per una mena de "síndrome de la portera"; no en volen saber res de res d'"en lluita"! però això si! et poden explicar amb tota mena de detalls, el van dir ahir, a quina hora i amb qui arriben a casa, i fins i tot comentar-te com vesteixen i quines marques fan servir?

Ignoro com estarà la cosa per Barcelona? però al meu poble no els coneix, ni deu. I dubto que a Barcelona siguin mes que 4 gats.

Apa dons! menys rajar tot el dia sobre el que fan o deixen de fer els altres, menys cinisme, menys creure’s que tenim la veritat absoluta, i mes pencar, que les masses no som tontes, la gent te opinió propia per discernir, i no necessitem cap guru trotskista o anarquista que ens il•lumini! Baixem del pedestal tots plegats i abandonem les actituds cainites, que d'enemic nomès hi ha un de real, els nostres explotadors!

Que el rollete que si els troskos això? la CGT o la CNT això altre? o els indepes això altre de mes enllà? ja cansa.

I visca les assemblees!
Re: En Lluita! Fot el camp!
09 oct 2011
Puc ser contrari a moltes de les coses que fan En Lluita, i ho dic des de la experiència d'haver compartit assemblees.

Ara bé, penjar una notícia de 4 línies només per insultar, sense arguments ni justificacions, a una gent només pel fet de fer una xerrada, entrant a més a més en descalificacions personals, tan absurdes que s'acaben ficant en com vesteix o quina música li agrada a una persona, EM SEMBLA TOTALMENT DEPLORABLE. Penso que la persona que ha penjat la notícia hauria de demanar disculpes per tirar merda d'aquesta manera.

Com diu el company de dalt, visquen les assemblees i la unitat.
Re: En Lluita! Fot el camp!
10 oct 2011
JEJE no había visto el video. Está interesante, no pasan horas en la fábrica pero sí leen bastante.

La verdad es que la mayoría de insultos son ciertos pero podrían explicarlos y argumentarlos. Entonces dejarían de ser insultos para ser ideas constructivas para todos, incluso para los que los odian y, incluso, para ellos.

Saludos!

Y saludos al Pere, ya me extrañaba que tanto salir en la tele, nadie habiera comentado nada por aquí. Igual es síntoma que el horno no está para bollos y que molaria que los caballeros de la revolución dieran un paso atrás para ver quién se suma al carro y coge responsabilidades.

Porque también me gustaría a mucha gente de los indepes o anarcos dar la cara en una asamblea o en la tele. La insurrección se hace a cara descubierta porque vas a ganar!! (y será televisada [y twiteada])
Re: En Lluita! Fot el camp!
10 oct 2011
"I dubto que a Barcelona siguin mes que 4 gats"

Certament, però són quatre gats amb dedicació plena a dirigir plataformes i moviments. Que com ho aconsegueixen? Molt senzill, sempre hi són, a tota hora, cosa que la resta de gent, sigui de la tendència que sigui, no pot. Alguns, a més de lluitar, currem, estudiem, tenim família... Ells en canvi tenen una estratègia predefinida i temps per acabar colant-la, trigant més o menys.

D'altra banda, jo no criticaria tant qui ha penjat el post doncs em sembla evident que han estat ells mateixos, no cridant al boicot d'una futua xerrada sino penjant el vídeo d'una ja realitzada.
Sindicato Sindicat