Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: antifeixisme
Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Para aquellas personas que aspiran a construir un mundo más libre, menos gris, donde la cultura prevalezca sobre el cemento y el pensamiento no sea encarcelado, ayer fue un día triste. En Errekalde, un ejército de uniformados entró de madrugada en Kukutza, haciendo realidad la amenaza que pendía sobre un edificio que desde hace trece años da vida al barrio. A 70 kilómetros de allí, justo cuando la Ertzaintza desalojaba a los jóvenes que resistían en el inmueble, mandatarios políticos e institucionales inauguraban en Iruña Oka una nueva cárcel. Ambas imágenes, puestas una al lado de la otra, retratan perfectamente la alternativa que ofrecen a este país aquellos que siempre han preferido las cárceles a los gaztetxes, y el ordeno y mando a la libertad colectiva.
tasio.jpg
El desalojo de Kukutza será recordado en Bilbo, sobre todo por los vecinos y vecinas de un barrio que se ha volcado en defensa de su gaztetxe. Puede que hoy Iñaki Azkuna se sienta satisfecho por el desenlace de una historia que empezaba a resultarle molesta, pero con el tiempo comprenderá que muchas personas le recordarán por lo que sucedió ayer. Y lo que pasó fue que decenas de policías, con furgonetas y tanquetas, con helicópteros y perros, ocuparon -qué paradoja- todo el barrio de Errekalde, cerraron sus accesos y lograron que aquello que cientos de jóvenes habían convertido en una fábrica de sueños se convirtiera en un escenario de pesadilla. Rodolfo Ares ya tiene a sus espaldas muchas actuaciones como ésta y algún día deberá dejar de defender lo indefendible y asumir su responsabilidad.

Siempre se ha dicho que a todo desalojo le sigue una nueva ocupación, y a buen seguro que así volverá a ser. Pero esto no resta un ápice de gravedad a lo ocurrido en Bilbo ni mitigará la tristeza que hoy sienten todos aquellos que creen en este proyecto. Sin embargo, tal como recordaron en la manifestación, el proyecto de Kukutza está herido, pero sigue muy vivo. A pesar de los dueños de las excavadoras y de las porras.

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Conèixer el kukutza, la gent que s'hi veu i el suport social que té desperta enveja sana, no onmés pels llaços que han sapigut teixir sinó per demostrar ser part del poble. Els okupes del Kukutza són vascos, i exerceixen com a tal. Això no vol dir ni ser estatista, ni voler un estat, ni tan sols votar "abertzale", però si vol dir promoció de la llengua i cultura basques, etc.

Quin contrast amb llocs com la Rimaia o altres CSO's d'aquí, on no es pot dir que hi hagi el mateix esperit de "ser part dle poble". S'hi fan coses molt interessants, però a vegades em dóna la sensació que la Rimaïa està a Barcelona com podria estar a Sevilla, a París o a Bogotá, totalment desarrelada de les dinàmiques (lingüístiques, etc.) del país.

Segurament no m'he explicat bé. Només recomano a que la gent que pugui visiti gaztetxes al País Basc, parli amb la seva gent i després vegi certs llocs d'aquí i compari, i llavors segurament entendrà que "no és el mateix".

Ànims a la gent del Kukutza!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Efectivament, no t´has explicat bé. Només volies dir "en català, si us plau".

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
abcd, no és (només) una qüestió de l'idioma.

Jo quan veig el Kukutza i la gent que el defensa veig okupes bascos, i quan veig la Rimaia no veig okupes catalans. I aquí no parlo de naixences (jo mateix no sóc nascut aquí) ni res per l'estil, perquè la Kukutza tambe hi havia gent de fora, sinó parlo d'exercir com a tal. D'estar vinculat al poble, de fomentar la cultura pròpia del país, i un llarg etc.

Això només ho veig amb Kasa de la Muntanya i Can Vies parcialment, però desgraciadament hi ha molts CSO's a Barna que res d'això.

I compte, crec que en gran part el suport social dels veïns té una bona part d'explicació en això, en que són joves integrats a la realitat del poble, i no joves que estan aquí com podrien estar
a 3000 km, i on si un tribunal ataca per exemple el sistema lingüistic, es persegueix a gent per cremar la bandera espanyola, etc. a aquests ni mu, són "problemas entre nacionalistas, ya se arreglaran" com si fan coses en canvi per altres mogudes de caire social.

Era només una reflexió individual, si algú vol creure que els okupes de per aquí són iguals que els bascos en quan a arrelament, que hi farem.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
76559.jpg
Aquesta foto ilustra prou bé el que vull dir, "som okupes, som pirates, i som bascos (independentment repeteixo d'on nasquem o deixem de nèixer, voler formar part d'un poble és una opció voluntària).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Comprenc el que dius, però penso que aquesta es la discussió de sempre. Allà es prioritzen unes lluites de caire més nacionalista, i aquí històricament sempre hi ha hagut una base més anarquista. Però bueno, per no entrar en lo de sempre... Ànims a la gent del Kukutza!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Bueno, imagino que com diu abcd les dinàmiques històriques d'una banda i una altra són diferents. Ara bé, caldria recordar que la CAJEI és seguramente la organtizació política que més casals okupats gestiona de tota europa, per tant no és del tot cert que els "okupes" de barna no exerceixen com a tal. De fet, crec que només t'has referit a la okupació més postmoderna, doncs els centres socials tradicionals com tu ja has citat (Can Vies, KdM, etc) sí que estan vinculats al territori.
Per mi, el problema principal és la visió exterior que s'ha donat de que Barcelona era la capital europea de la okupació, doncs ha fet un efecte crida a que vingués molta gent a passar l'estona per aquí, doncs s'està molt a gust sense pagar lloguer i jugant a fer el revolucionari / la revolucionària.

Espero no ofrendre ningú, però si que és veritat que ens haurem de treballar certs temes d'arrelament (al barri, a les dinàmiques pròpies, a la cultura, etc) amb aquests nous okupes.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
los nuevos vs los viejos okupas, extrangeros vs locales, independentitas vs anarquistas, catalanes vs castellano parlantes, posmodernos vs integrados, Euskal Herria vs Catalunya, Kasa de la Muntanya/Can Vies vs La Rimaia, los buenos okupas vs los malos okupas......

ESTA ABSURDA DICOTOMÍA LE HACE EL JUEGO AL PUTO SISTEMA!!!

mientras ELLOS nos la "tienen bien adentro"...

de que lado están¿?!

Por la defensa de los Espacios Liberados: Unión, Acción directa y solidaridad

Ànims a la gent del Kukutza!!
Ojalá puedan volver a okupar el edificio
Ánimo a todxs los que mantienen vivo el fuego de las okupaciones

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Caray, la CAJEI una multinacional dels casals? Dius que no vols ofendre, però no ho aconsegueixes. Desconec si el teu comentari és prou "posmodern", com per a evitar l'ofensa. Intel·ligent no ho és.

"Enveja sana", tinc la sensació gens "posmoderna", que et succeïx el mateix que a aquell personatge de l'acudit que va conduint el seu cotxe per l'autopista i escolta en la ràdio, que les notícies alerten d'un "boig" que va per l'autopista en contradirecció i el personatge diu, un "boig"?, doncs en aquesta hi ha centenars de "bojos".

En altres paraules, t'agradaria estar al País Basc, però estàs a Barcelona, i aquí, el que va "en sentit contrari", ets tu, no els altres... És possible que siguis tu el que no estiguis arrelat al teu lloc, sinó a un altre que et queda una miqueta lluny...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
L'has ben clavada!!
"Esto no es jamaika esto es el Llobregat"

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Completament d'acord amb la majoria de reflexions (tret de l'últim que explica una història sobre bojos (?)). A Catalunya la guirilandia no només està a la platja i a les discoteques de Barcelona i Lloret de mar, també es present a centres socials i moviments com el 15M. De fet igual que molta gent va a Euskal Herria a fer de turista borroka, aquí molta gent bé a fer de turista okupa.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
ni cas als nacionalismes
22 set 2011
Quan el capital intensifica l'atac contra totes nosaltres, com sempre surten els nacionalistes per desviar l'atenció i escombrar cap a 'casa' dividint-nos amb la llengua o la cultura.

En el fons 'enveja sana' es queixa pq no veu estelades a la Rimaia o pq no es coverteix en un anexe de la EI. Pq moltes sabem q Rimaia i altres CSOs surten del poble, son el poble, s'hi xerra català i altres, però sobretot es treballa plegats/des contra un enemic comú (que és el capital i no la hetérea 'espanya').



Endavant kukutza!
Endavant Rimaia i resta de CSOs 'desarrelats del pais' pq no posen estelades!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
hace diez años en bilbao se habría montau la de dios es cristo. Es sintomática la fuerte pérdida de combatividad de la juventud baska, aplastada por las fuerzas de represión españolistas, y atada en corto por sus políticos, ansiosos de quedar bien ante la democracia española.

La mierda esta del rechazo a la violencia está aguando la sangre de la juventud luchadora

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Un altre que es pensa que pensa i que viu en un llogaret endogàmic i que es concep com que "els seus, són els únics éssers humans de la terra" i els altres d'una llunyana "landa" anomenada "GuiriLand".

Atenció, atenció Catalunya!..., tenim un problema molt arrelat en aquests nacionalistes de "montera" i de dretes..., es creuen que ells són els únics humans en la terra, i que els altres formem part del planeta "Guiri".

Diagnòstic del mossèn del centre d'intervencions "neurolingüískitas" dels Aromes de Montserrat:
"No problem...!". Com nosaltres estem tan barrejats que no tenim un ADN com els bascos, hem implantat el antic virus de soca-rel, dels Pujols i els Barrera...

Kukutza aurrera!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
I qué es pensen aquest que van fer els nostres avis a Fígols, a Sallent, a Terrassa a 1932 ? I això sense pedigree nacionalista, oi? És més aquests avis es consederaven "anacionalistes" ni tan sols internacionalistes.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Alguns sembla que voleu negar el debat a partir d'exageracions absurdes. Ningú ha dit que els centres socials han d'estar vinculats a l'EI, perquè a EH tampoc ho estan. Senzillament que front a la globalització i a la desaparició de pobles que genera, hi ha gent que en coherència amb això decideix promoure (entre moltes altres lluites) la llengua i cultura pròpia del país (no la seva). Jo si vaig a Galiza a un CSO intentaria quan abans millor apendre el gallec, concretament en la versió reintegracionista ("la portuguesa"), integrar-me en la cultura d'allà (la no-espanyolista)... No aniria de l'actitud "si nos entendemos en castellano, lengua común", para que tengo que aprender el gallego?")

Em sembla que això no és el mateix que dir Independència socialisme Països Catalans, ni defensar la construcció d'un nou estat, etc. és només viure essent coherent FOMENTANT la cultura pròpia del poble, aquella que l'estat intenta destruir (o que mori en l'oblit) en els processos de desnacionalització que té engegats.

De fet, si alguna gent llibertària acaba anant a l'EI IGUAL es perquè arriba a la conclusió que gairebé no pot viure com a català/na fora de l'EI (amb notables excepcions: Negres Tempestes, etc.).

calçot negre, tot el que dius vols dir que no es fa al Kukutza llavors?

(A A) estic a Barcelona, correcte. A Catalunya, també. I és més, vull transformar la realitat. Podria conformar-me amb el procés desculturitzador que hi ha engegat (no només per l'estat espanyol sinó pel projecte globalitzador), com podria conformar-me amb tantes altres coses. Però he decidit no fer-ho, i crec que és just fomentar la cultura pròpia i minoritzada d'aquí. Però si tu no vols canviar les coses, ets lliure de no fer-ho.

I es que davant la realitat es pot adoptar una postura conservadora: si aquí la majoria parla en castellà, no m'hi mataré; si aquí la majoria té tics racistes, jo no diré res en contra, si aquí la majoria presenta comportaments masclistes, no tocaré el tema gènere... o pel contrari dir obertament: sé que aquí això és minoritari però és just i per tant FOMENTO amb la meva pràctica que la cosa canvii.

PS: Jo no vull ser basc, al contrari. Tinc molt clara la meva identitat (d'acollida), la catalana. Crec que al llarg dels meus missatges ho he dit prous cops.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
http://www.youtube.com/watch?v=-bvTq2JQ8PE

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Estic d'acord amb la majoria de reflexions que ha fet "enveja sana", només deixar clar que arreu dels Països Catalns tenim nombrosos espais ocupats per gent, col·lectius, organitzacions independentistes on s'hi pot veure una estelada, on s'hi fan actes sobre el tema nacional, etc., així que -pels que ho heu dit- jo no necessito anar a EH per gaudir d'això, jo ja ho visc al meu propi barri...

I pels que heu escrit les típiques bajanades en contra de la visualització i l'assumpció del conflicte nacional català i després heu posat "visca kukutza" o "kukutza aurrera" només dir-vos que entreu en una incoherència bestial perquè la mateixa gent a qui esteu donant suport estarien 100% en desacord amb vosaltres amb aquest tema...Però en fi, allà vosaltres i la vostra coherència...

ÀNIMS KUKUTZA! ÀNIMS A TOTS ELS ESPAIS ALLIBERATS!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
A, només demostres qui argumenta i raona (amb més o menys gràcia) i qui no ho fa i posa vídeos a falta de poder contraargumentar; segurament conscient que en el fons és una evidència que hi han 2 estils, un d'arrelat i l'altre de multiglobi, i per tant més val psoar vídeos, o fer exageracions de la parra que no venen a cuento (els llibertaris que se senten catalans volen ser de l'EI, etc.) entre altres.

Si no pots guanyar la batalla (dialèctica), almenys no donis mostres a la resta de no poder fer-ho.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Si la cosa va de vídeos, este es mejor:

http://www.youtube.com/watch?v=iDYR1JyOCaw

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
22 set 2011
Disculpa "envejós sana", no em sembla que es negui cap debat, doncs al final, tot ho heu dit vosaltres, des que la CAJEI és la que "gestiona" més Casals en tota Europa, fins i tot un munt d'estupideses com que Barcelona està plena de "turisme okupa" i que la "guirilandia" són poc menys que una invasió. Aquest discurs de les "bondats de les lleis vers l'okupació a Barcelona", és el mateix que tenia el tripartit i el mateix que pot tenir el Felip Puig i CiU. O sigui, no sou tan transformadors.

Ja que vas de "David Copperfield", que ho vols canviar tot, perquè no et preocupes de canviar la realitat polític-social-econòmica en comptes de la realitat dels centres socials okupats de Barcelona que no són nacionalistes...

Perdona'm per ser tan presumptuós, però el que alguns estàveu dient, és que canviessin aquestes qüestions, quan són persones que tenen projectes transformadors i que estan en totes les lluites que es plantegen per un canvi radical i contra el capital.

Tot la resta que dius, com publicitat, està molt bé, i això l'hi pots explicar als "conservadors" que probablement seràn els vostres pares, però a qui estan dia sí i dia també en el carrer, em sembla un poc exagerat per la vostra banda.

No tinc cap contradicció a dir "Kukutza Aurrera!", entre altres coses perquè sóc basc i no crec que puguis parlar-me de coherències. La qüestió és on posem el nostre origen, perquè si som "científics", hauríem d'estar parlant tots euskera i no català. Que el tu vulguis aprendre gallec "reintegracionista", doncs em sembla molt bé, però potser els meus avantpassats de cinquena generació que eren d'aquestes terres, et dirien que vas contra la seva llengua. això ja ho hem viscut a Euzkadi amb el "euskera batua" com llengua oficial, i segur que a Catalunya ha passat el mateix, i ningú de vosaltres s'ha queixat. S'imposa un model lingüístic a totes les altres variants lingüístiques i s'acaba amb elles i després ens queixem de l'imperialisme espanyol.

Sou devots i fidels de la ignorància i no feu més que repetir discursos d'uns altres i políticament correctes.

Si volem "fomentar la cultura pròpia i minoritzada d'aquí", potser caldria plantejar-se què pinten els McDonals, les botigues de Massimo Dutti, els Corte Inglès, els kebbah, les Tyssen, Siemens, Levi's, Coca-cola, Nestle, etc... Això no cal canviar-lo, les kases okupades sí...
Vaig agafan això de "fomentar la cultura pròpia i minoritzada d'aquí". I quant als "tics" masclistes, millor ni esmentar-lo, perquè es podria fer una meravellosa col·lecció de silencis referent a això. I per descomptat, no parlo de tu concretament, perquè no et conec personalment i pel que dius, probablement seríem més afins del que pensas, i potser, t'adonessis de la distància que hi ha amb certs nacionalismes que són els que més parlen, però els que menys construïxen i només saben insultar anomenant espanyolistes als altres.

Hi ha serioses diferències i això es pot veure en:
Video Euskal Herritarrok http://www.youtube.com/watch?v=iDYR1JyOCaw
Som Països catalans: http://www.youtube.com/watch?v=ANluERJc0go

L'origen del concepte de Països Catalans
http://www.youtube.com/watch?v=4ESakI7dowI&feature=fvst

Els pobles tenen el dret de lluitar pel seu futur
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IaeKM2AokLE

Gu ez gaituk espainolak, gu euskaldunak gaituk!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
23 set 2011
Mira (A'A') como se dice en mi tierra, mezclas churras con merinas, para justificar tu odio a los independentistas catalanes (los vascos imagino que no), además diciendo mentiras, ya que con el catalán la normalización lingüística ni uniformizó ni mató la diferencia, más bien al contrario. El resto de cosas que dices no te las contesto porque son desviaciones del tema, comparando a la gente con Felip Puig y cosas de este nivelazo, además de un estilo sobrado diciendo que ser catalanista se contradice con "la gent que està lluitant al carrer" o con querer eliminar los McDonals, etc. Y lo de que la CAJEI "gestiona" no se porque lo pones entre comillas porque es así, aunque más bien "autogestiona" muchos centros sociales okupados.

Da pena como algunos os negais a ver ciertas cosas simplemente por vuestros prejuicios llegando incluso a negar la realidad o manipular.

Pero bueno, me quedo (¡atención!) con la frase del tal "calçot negre": "es treballa plegats/des contra un enemic comú (que és el capital i no la hetérea 'espanya')."

Yo me pregunto:¿qué es España? ¿Acaso no es el proyecto político y económico de las burguesías del Estado, y por tanto el del CAPITAL, enemigo común de todos los pueblos?

Por favor pseudoanarkos, ¡¡leed a MARX y algún día llegareis a entender a BAKUNIN!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
23 set 2011
"(A'A')" que siguis basc no t'exclou de poder cometre incoherències, dic jo, no? També ho és la Gotzone Mora i deixa bastant que desitjar el seu posicionament amb el conflicte nacional basc, oi?I després de llegir el teu darrer comentari em reafirmo pensant que no tens res a veure amb molts compatriotes teus que participen del moviment okupa a EH.

"bondats de les lleis vers l'okupació a Barcelona", qui ha dit o defensat això? No ho entenc.

Les teves nombroses referències a que l'EI només toca el tema nacional, que són uns reformistes, fills de pares conservadors...em semblen d'un infantilisme aberrant, què passa que per fer una crítica a CERTS sectors del moviment okupa als PPCC ens convertim matemàticament en una refors? No ho entenc. I perdona que et digui però afirmar que només ens procupa la qüestió nacional en els CSO's em sembla d'una simplificació insultant. Si parlem d'això ara en aquest post és perquè el debat que s'ha obert va d'això, parlarem d'una altra cosa quan el debat vagi d'una altra cosa, no creus? Només et queda parlar de criptoconvergents i coses d'aquestes per omplir la llista dels tòpics recorrents en el teu escrit, company/a...

Mira, jo i moltes companyes meves fa MOLTS anys que més enllà d'estar en el moviment independentista, participem de les mogudes per temes socials i militem en el feminisme, així que no em vinguis tu a dir a mi i a moltes altres que som unes reformistes que només ens preocupem del tema nacional perquè em sembla insultant.

"Si volem "fomentar la cultura pròpia i minoritzada d'aquí", potser caldria plantejar-se què pinten els McDonals, les botigues de Massimo Dutti, els Corte Inglès, els kebbah, les Tyssen, Siemens, Levi's, Coca-cola, Nestle, etc... Això no cal canviar-lo, les kases okupades sí..."

Però com pots ser tan simplificador i malintencionat? Tu creus realment que l'únic que pretenem és això? L'EI és un moviment ANTICAPITALISTA, t'ho recordo. I si ara estem parlant del tema de l'okupació és perquè és aquest el debat i no un altre, sinó obre tu un altre post i parlem de les multinacionals i la globalització capitalista i neoliberal, jo encantada!

D'altra banda, em sobta que ens titllis a l'EI catalana de ser uns reformistes i només tocar el tema nacional quan l'Ezquerra Abertzale ha prioritzat MOLT MÉS QUE NOSALTRES el tema nacional per sobre del social i ha portat i porta una estrategia de Front Patriòtic, la qual jo no portaria mai a terme als PPCC perquè bàsicament no hi estic gens d'acord. Així que igual que primer miris una mica cap a casa i facis altres comparacions més enllà d'uns vídeos on no acabo d'entendre que ens vols transmetre, però en fi...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
23 set 2011
"(A'A')" que siguis basc no t'exclou de poder cometre incoherències, dic jo, no? També ho és la Gotzone Mora i deixa bastant que desitjar el seu posicionament amb el conflicte nacional basc, oi?I després de llegir el teu darrer comentari em reafirmo pensant que no tens res a veure amb molts compatriotes teus que participen del moviment okupa a EH.

"bondats de les lleis vers l'okupació a Barcelona", qui ha dit o defensat això? No ho entenc.

Les teves nombroses referències a que l'EI només toca el tema nacional, que són uns reformistes, fills de pares conservadors...em semblen d'un infantilisme aberrant, què passa que per fer una crítica a CERTS sectors del moviment okupa als PPCC ens convertim matemàticament en una refors? No ho entenc. I perdona que et digui però afirmar que només ens procupa la qüestió nacional en els CSO's em sembla d'una simplificació insultant. Si parlem d'això ara en aquest post és perquè el debat que s'ha obert va d'això, parlarem d'una altra cosa quan el debat vagi d'una altra cosa, no creus? Només et queda parlar de criptoconvergents i coses d'aquestes per omplir la llista dels tòpics recorrents en el teu escrit, company/a...

Mira, jo i moltes companyes meves fa MOLTS anys que més enllà d'estar en el moviment independentista, participem de les mogudes per temes socials i militem en el feminisme, així que no em vinguis tu a dir a mi i a moltes altres que som unes reformistes que només ens preocupem del tema nacional perquè em sembla insultant.

"Si volem "fomentar la cultura pròpia i minoritzada d'aquí", potser caldria plantejar-se què pinten els McDonals, les botigues de Massimo Dutti, els Corte Inglès, els kebbah, les Tyssen, Siemens, Levi's, Coca-cola, Nestle, etc... Això no cal canviar-lo, les kases okupades sí..."

Però com pots ser tan simplificador i malintencionat? Tu creus realment que l'únic que pretenem és això? L'EI és un moviment ANTICAPITALISTA, t'ho recordo. I si ara estem parlant del tema de l'okupació és perquè és aquest el debat i no un altre, sinó obre tu un altre post i parlem de les multinacionals i la globalització capitalista i neoliberal, jo encantada!

D'altra banda, em sobta que ens titllis a l'EI catalana de ser uns reformistes i només tocar el tema nacional quan l'Ezquerra Abertzale ha prioritzat MOLT MÉS QUE NOSALTRES el tema nacional per sobre del social i ha portat i porta una estrategia de Front Patriòtic, la qual jo no portaria mai a terme als PPCC perquè bàsicament no hi estic gens d'acord. Així que igual que primer miris una mica cap a casa i facis altres comparacions més enllà d'uns vídeos on no acabo d'entendre que ens vols transmetre, però en fi...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
23 set 2011
Conclusió: tots els independentistes catalans som uns burgesos.
Aquest discurs no és nou, ja l'utilitzava molta gent de la CNT i la FAI. La llàstima és que amb el pas del temps hi hagin persones que es diuen revolucionaries i segueixin sense entendre que qualsevol forma d'opressió /de classe, de gènere, o nacional) es perjudicial per a la classe treballadora. També és llàstima que molts anarquistes no sàpiguen analitzar que la burgesia catalana només lluita per uns interessos econòmics, que en certs moments els porta a un conflicte amb la oligarquia espanyola i en aquest moment augmenten el seu discurs sobiranista. A la burgesia catalana només li interessa la independència si dins de l'estat espanyol no poden obtenir les seves aspiracions econòmiques, en aquest cas l'anomenat concert econòmic.
Em fa bastanta llàstima certes acusacions per falta de raonaments polítics com: sou com el Felip Puig i el tripartit etc.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
24 set 2011
Em puc equivocar, sigui d'on sigui i em succeïx molt sovint.

La meva referència a l'origen no tenia res a veure amb les coherències, sinó amb els prejudicis i per això, en comptes d'intentar comprendre, traieu conclusions tan falses i absurdes com que "tinc odi als independentistes catalans" o que "menyspreo a l'EI", amb el que he compartit espais de lluita. Les meves seran mentides, però les que expresseu vosaltres, tenen una dimensió tan enormes que no arribo a identificar de quina mena d'escombraries es tracta.

Alguns i algunes esteu tan tancades que, a la que es parla de "nacionalisme", ja us tremolen les cames sense llegir que a continuació posa de "dretes" o qualsevol altra referència semblant.

Torno a repetir, tot ho heu dit vosaltres. I clar, "com sóc basc no estic exclòs d'incoherències", suposo que com catalana també et podràs equivocar, o potser no?. A més t'atreveixes a fer una afirmació tan evident, que les seves intencions espanten. Doncs clar que hi ha persones en el moviment okupa de EH amb les que no tinc res que veure!. I el mateix et passa a tu i a qualsevol persona, o potser a tu no?. No sé què pretens amb una afirmació tan retorçada com aquesta, però el que no pots afirmar amb la mateixa rotunditat és que no tinc res que veure amb l'okupació en EH.

Si la CAJEI "gestiona", no és el mateix que els casals siguin "autogestionats". Encara que no et sembli, hi ha grans diferències, i ho poso entre "cometes", perquè és el que es fa també quan s'utilitza l'expressió textual d'altres persones.

Aquesta és una de les qüestions, que qualsevol comentari, ho interpreteu com un atac i ens sortim del tema.

Algun de vosaltres ha introduït la qüestió xenòfoba amb els "guiris okupas", i això és el mateix que diu en Puig, en Pujol, en Barrera i tots els que són com ells, fins i tot en Saura, i cap d'ells, els identifico amb l'EI, tret que vosaltres pretengueu adoptar-los com a tals.

Entens ara l'ironia en referencia a les lleis contre l'okupació? Per ells i per qui fa el comentari, en el fons la culpa de tot es dels "guiris", o dels "antisistema" o qualsevol "boc expiatori".

Com sóc tan simple, doncs simplifico i per a mi el tema nacional, que no comparteixo, també té a veure amb el capitalisme i diferencio el tema nacional, amb el territorial o identitari. Sóc basc de neaixement i ho seré, fins que decideixi ser altra cosa, encara que veient com està el pati, o em quedo com estic o prefereixo ser no res.

I això que la normalització lingüística no ha produït "danys col·laterals" a Catalunya, quina part de "normalització" no entens?

"Rellisca la terra", aquest es la teva conclusió dels independentistes catalans? El que no és nou, es el teu discurs d'organitzacions que no estan presents per a dir el que li sembla els teus comentaris.

Aquesta és altra de les qüestions, que parlar de "nacionalisme" des d'una perspectiva crítica, és sempre un atac i mai una reflexió. Com anticapitalistes, us quedeu parats en el nacionalisme i per molt que parleu de "feminisme", "explotació", "classe", "gènere" o altres formes d'opressió, tot es queda en el punt "nacional" i d'aquí no surt.

No tinc cap problema que vosaltres no vulgueu sortir d'aquí, però permeteu-nos que qui vulguem sortir, puguem fer-lo i no per això, us estem atacan. Per descomptat, tenim raons per a fer-lo, però raons són arguments, no agressions. El problema començaria en el moment que volguéssiu ficar-nos en un Estat que ens sotmeti, perquè no ens enganyem, a hores d'ara, avui l'Estat és el Capital, però l'Estat no és menys Capital que el propi Capital, i per tant estarem sotmeses a altres formes d'opressió, i aquí, és on no heu entrat la majoria de vosaltres, per això no sou capaços de qüestionar-lo ni fer-li la menor crítica.

A diferència vostra, a organitzacions com la CNT, nosaltres l'hem criticat sempre que hem cregut que calia fer-lo, perquè en ocasions, aquest sindicat, també ha estat gestionat, i no per la classe obrera. Però aquí, també està la grandesa d'un moviment, recompondre's i seguir endavant, encara que en el cas de la CNT li ha faltat, en no poques ocasions, ja no demanar disculpes, sinó almenys reconèixer els seus errors amb qui des de l'autonomia, hem estat colze a colze amb independentistes i amb anarcosindicalistes. Potser la raó sigui aquesta "ambigüetat" que tant li costa a certs anarquistes entendre. També us costa a molts indepes.

Crec recordar que tot això parteix de la crítica pel diferents models d'okupacions al País Basc i Barcelona i la Kukutza, salvant les distàncies i les dimensions, se semblava bastant a algunes de les okupacions que tant critiqueu de Barcelona i que he pogut veure, perqué com ja sabeu, nosaltres fem "turisme okupa".

I com en definitiva sóc un incoherent i vosaltres no feu més que reafirmar-vos les unes als altres amb les vostres "coherèncias", millor que parli la Kukutza.

http://www.youtube.com/watch?v=K5fqdrCNU48

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
25 set 2011
Horas y horas para discutir sobre las gilipolleces que los indepes quiere discutir.... marean la perdiz y nos marean.
Acotar e imponer los términos de cualquier discusión dirigiéndolos hacia la reivindicación nazional...es manipulación!!!
Ni puto caso a esa gente: sicarios de la patronal catalana!! Anulando, manipulando y absorviendo los trabajos compremetidos de la gente que no están dentro de su órbita, de la misma que la derecha nazional!!!
Turismo okupa? Arrelament???.... putos nazis!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
25 set 2011
Modificat: 06:42:33
Va neng, ves a la Monumental a fer el Ppatètic amb el PPuto Tomás i tota la fauna esPpanyolista histèrica, que aquests dies esteu molt neguitosos amb el rotllo de les corrides.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Construyen cárceles y cierran gaztetxes
26 set 2011
Pues eso, ahora toca hablar de los toros....
Sindicato Sindicat