|
|
Notícies :: antifeixisme |
Fotos:Kukutza resiste!!!
|
|
per 5000 |
21 set 2011
|
Fotos:
- organizando resistencia popular
- mediodia: orden del capital
- miles marchando contra el atropello y la violencia
- patrullas de exploracion anti-canina llegan al Gaztetxe
- rodeando la zipaiada y los falderitos de Azkuna
- gurea da, txikizaile naskagarriak
- irabasiko dogu |
| | | | | | |
Más de 5.000 personas se manifiestan en defensa de Kukutza, cuyo derribo ha sido paralizado cautelarmente
Unas 5.000 personas han respondido al llamamiento de los usuarios de Kukutza para manifestarse en contra del desalojo. La Ertzaintza ha cargado contra los manifestantes. Atendiendo a la petición de la asociación de vecinos de Errekalde, Errekaldeberriz, el Juzgado número 5 de Bilbo ha aceptado la paralización cautelar de la licencia de derribo de gaztetxe –que ha sido desalojado por un impresionante destacamento de la Ertzaintza–, tras haber detectado posibles irregularidades en el proceso administrativo. Durante el violento operativo, se han registrado numerosas cargas policiales, que se han saldado al menos con 31 detenidos y varias docenas de heridos.
Mira també:
http://www.gara.net/azkenak/09/292190/es/Mas-5000-personas-manifiestan-d |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per enveja sana |
22 set 2011
|
Conèixer el kukutza, la gent que s'hi veu i el suport social que té desperta enveja sana, no només pels llaços que han sapigut teixir sinó per demostrar ser part del poble. Els okupes del Kukutza són vascos, i exerceixen com a tal. Això no vol dir ni ser estatista, ni voler un estat, ni tan sols votar "abertzale", però si vol dir promoció de la llengua i cultura basques, etc.
Quin contrast amb llocs com la Rimaia o altres CSO's d'aquí, on no es pot dir que hi hagi el mateix esperit de "ser part del poble". S'hi fan coses molt interessants, però a vegades em dóna la sensació que la Rimaïa està a Barcelona com podria estar a Sevilla, a París o a Bogotá, totalment desarrelada de les dinàmiques (lingüístiques, etc.) del país.
Segurament no m'he explicat bé. Només recomano a que la gent que pugui visiti gaztetxes al País Basc, parli amb la seva gent i després vegi certs llocs d'aquí i compari, i llavors segurament entendrà que "no és el mateix".
Ànims a la gent del Kukutza! |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per de mayor quiero ser aberzale |
22 set 2011
|
El problema no es de los CSO's, el problema es de la izquierda independentista catalana, que mayormente dista mucho de ser revolucionaria. Todo esto a pesar de que ciclicamente haya gente dispuesta a volver a crear un colectivo de lucha real, como han sido la PUA, AJG... que lamentablemente suelen tener un final integrado en la izquierda burguesa catalana. Esto no es euskadi, ni argelia. Esto es Catalunya, un pais con una rancia tradición de catalanismo burgués y de derechas,en el que relacionar liberación nacional y social es poco más que una quimera. Salut
P.D. Si está en castellano es porque no tengo tiempo de hace la version bilingüe. Si alguien quiere traducir esta magna obra le doy mi bendicion. |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per un |
22 set 2011
|
K te den!!!
El desalojo del Princesa juntó a mucha más peña y logró una mani estatal!!! Como también lo logró el gaztexte de iruña....Y no fue gracias a nazis como tú!!! Ser parte del pueblo es tener las mismas necesidades y compartir el mismo espacio social, y no "hablar lengua amiga".
Lárgate a llibertat.cat!!! y háblales a ellos de ocupar casas, a ver que te dicen.... |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per ? |
22 set 2011
|
què vol dir "hablar lengua amiga"? |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per un |
22 set 2011
|
Era un xiste, a veces hacer el indio compensa la amargura de ciertos comentarios como el de l'enveja sana. Em referia a que no em de parlar tots iguals per ser "part del poble" nomès cal tindre les mateixes necessitas o inquietuds per sobreviure al sistema. |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per de mayor quiero estudiar historia |
22 set 2011
|
Tradicionalment el moviment sobiranista basc ha estat revolucionari? es nota que de gran vols ser abertzale perque ara no coneixes ni la història del moviment basc. El nacionalisme basc quan va néixer era tan burgès com el català, de fet el grup armat el van crear les joventuts del PNV, va ser més tard quan aquest moviment va trnasformar-se en revolucionari i d'això no fa tants anys.
El moviment catlà independentista i revolucionari té pràcticament tants anys com el basc, una altra cosa es que als paisos catalans no hagi cuallat tant com a euskal herria, especialment gràcies a ERC. |
ni cas nacionalistes
|
per calçot negre |
22 set 2011
|
Quan el capital intensifica l'atac contra totes nosaltres, com sempre surten els nacionalistes per desviar l'atenció i escombrar cap a 'casa' dividint-nos amb la llengua o la cultura.
En el fons 'enveja sana' es queixa pq no veu estelades a la Rimaia o pq no es coverteix en un anexe de la EI. Pq moltes sabem q Rimaia i altres CSOs surten del poble, son el poble, s'hi xerra català i altres, però sobretot es treballa plegats/des contra un enemic comú (que és el capital i no la hetérea 'espanya').
Endavant kukutza!
Endavant Rimaia i resta de CSOs 'desarrelats del pais' pq no posen estelades!! |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per per a l'analista del moviment independentista |
22 set 2011
|
"de mayor quiero ser aberzale" o et podem dir millor graduat en el màster d'Història de l'Esquerra Independentista Catalana? Jajajajaja, m'ha fet molta gràcia la teva intervenció, de veritat.
Tu saps diferenciar el que és el catalanisme burges del que és l'Esquerra Independentista? Sí, ja hem vist, que has aprés les sigles "PUA" i "AJG", però saps de que parles realment? La PUA és l'antecedent d'Endavant-OSAN i ja em diras tu que té Endavant de burges...i l'AJG encara existeix igual que gairebé una 40 d'assemblees de joves de la CAJEI arreu dels PPCC que gairebé la majoria disposa d'un espai alliberat, fés comptes del que significa això...
A més, clar, com que l'EI és taaaan burgesa per això ha incentivat i ha participat de la creació de plataformes i assemblees de barri de caire social, per això són obertament anticapitalistes, per això han patit i pateixen nombrosos casos repressius per part de l'Estat i les forces d'ocupació...
I si ens posem a parlar de la lluita al carrer dels anys 80 i 90 estarem d'acord amb que ara no es dóna d'aquella manera ni molt menys, però això només és responsanilitat de l'EI? O de tots els sectors anticapitalistes i moviments socials?
Ais, que hem de saber del que parlem eh, company/a, no tot és aprendre's dos paraules de memòria i vomitar, que se't veu el llautó... |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per vaya tela |
22 set 2011
|
"Lárgate a llibertat.cat!!! y háblales a ellos de ocupar casas, a ver que te dicen...."
Però quà carai dius tu? Mare meva, no et podies retratar més tu solet/a, eh..A que ve això de Llibertat.cat? I tu qui saps qui són i què fan? I tu què saps si han participat d'un espai alliberat o no? Comentari per la cara absolutament...
Ja comencem amb l'odi irracional i la porqueria de sempre, pira't a libertad digital i busca penya de la teva calanya, que segur que en trobes. |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per A |
23 set 2011
|
deixeu de queixar-vos i fer comparacions estúpides i poseu-vos a treballar per tenir aquest suport popular
tornant al tema...preciosa la resposta popular! |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per bb |
23 set 2011
|
estic d'acord amb el primer comentari d'Enveja sana, però també crec que podria ser perfectament emplaçat a perquè no hi vas i mires d'impulsar-ho tu. Jo crec que si que hi ha gent que hi milita que té sensibilitat indpendentista, però des de fora no és fàcil conèixer-ho. La realitat catalana és molt diferent de la vasca, per tant establir aquest tipus de comparacions sol ser complicat -per bé que és obvi que és així-. |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per a |
23 set 2011
|
com es nota la mala influència en moltxs "revolucionaris" que han tingut "socialistes" com Jordi Sulé Tura; en la vostre concepció espanyolista de l'independentisme. Fa pocs dies es tornava a posar de relleu aquesta dualitat de tesis, amb la mort de Josep Termes, qui va demostrar l'origen obrer del catalanisme, contraposant-lo al suposat origen burgès que en defensava el primer. ridícul |
Re: Fotos:Kukutza resiste!!!
|
per E |
23 set 2011
|
"deixeu de queixar-vos i fer comparacions estúpides i poseu-vos a treballar per tenir aquest suport popular"
A, de suport popular en tenim bastant més que tu i que els teus 4 amiguets junts, així que potser que t'apliquis tu el cuento, bonic, i surtis de l'ostracisme alguna vegada, pringat. |
|
|