Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder
Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
16 jun 2011
La indignació que des de fa un temps recorre Barcelona no cridaria tant l'atenció si no fós per la resignació que la precedeix. Estant habituats al consentiment i la impotència generalitzades, la resposta social a l'atac de l'Estat contra les nostres condicions de vida només pot entendre's com un moment de ruptura.

Les places abarrotades de persones que per primer cop trenquen l'aïllament i debaten entre elles, els constants talls de carrer bloquejant el curs de la normalitat, la gent acorralant a les unitats d'antidisturbis, els habitatges en perill blindats per veïns i veïnes que aturen desnonaments, els barris que s'auto-organitzen al marge de representants, les persecucions contra immigrants sabotejades per solidaris... Aquestes i moltes altres són les múltiples expressions d'una força que s'està descobrint a si mateixa, i que ve a anunciar la fi de l'obediència massiva.

Ara el repte és mantenir viva aquesta força i desenvolupar-la fins al final. No només per a contenir l'ofensiva capitalista que en aquest moment concret empobreix les nostres vides, sinó per a acabar també amb les condicions que ja la feien miserable abans. Aquests dies ens hem demostrat que podem fer molt més del que crèiem. Però encara podem anar més lluny. Valem per a molt més que per a donar cops a una olla, o per a prendre una plaça. Podem copejar qualsevol cosa que ens separi d'una vida que valgui la pena, i podem prendre tot allò que necessitem per a acostar-nos a ella. Ara nosaltres decidim.

De nosaltres depèn deixar que aquesta força mori prematurament, reduint-la a unes quantes demandes formulades als mateixos dirigents que ens estan duent a l'escorxador, o fer-la madurar fins que qüestioni la misèria des de les seves arrels, des de les relacions de poder que estructuren la societat. Mitjançant les mobilitzacions i la lluita en el carrer, mitjançant l'auto-organització, l'acció directa, i el suport mutu. Amb la solidaritat davant els atacs dels patrons, els desnonaments, les agressions sexistes, la pobresa, l'expulsió i la repressió.

Que la manifestació del diumenge no sigui la fi d'un moment puntual de protesta, sinó l'inici d'un procés permanent de revolta.



PERQUÈ SI NO CANVIEM TOT, NO CANVIARÀ RES.
19 DE JUNY, TOTES I TOTS AL CARRER


Bloc Anticapitalista Antiautoritari
Manifestació contra les retallades
19 de juny 17:00 Pl Catalunya (davant del Banc Central)

----

m'han passat això, què en penseu?

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
16 jun 2011
que hay que ir a ese bloque
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
16 jun 2011
o és una ingenuïtat o sembla un blck-block...
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
16 jun 2011
No creo que sea un "black-block" sino simplemente una forma de visualizar un discurso y que no se diluya en la marabunda del reformismo imperante. Yo también iré a ese bloque!
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
16 jun 2011
heu borrat els comentaris que hi havia, o és que aquests pesats han tornat a penjar-la?
salut i lluita de classes!
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
I a qui se li acut convocar un bloc anticapitalista antiautori pel diumenge? A en Felip Puig? D'on surt aquesta convocatòria?
Hi ha uns acords per la manifestació, qui se situi fora d'aquests acords se situa fora de la manifestació.
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Felip Puig ta mare! És una molt bona iniciativa i aviam qui vé a dir-nos que no podem marxar en bloc... A part aquí se't veu molt el plumero, que anti-autoritari no vol dir hooligan violent, collons!
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Vaja problemes d'identitat tenen alguns. Si NO vaig amb el meu ramat la meua forma de pensar es diluira en la massa. Que hi ha més bonic que participar d'igual a igual a aquestes mogudes. Sembleu un partit politic més lluitant per la visibilitat i l'hegemonia política.
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Estic d'acord amb el darrer comentari. Tant asusta marxar amb la gent sense anar rodejat dels meus acol·lits més intims???

I que quede clar que recolze TOT el que va passar dimecres passat, però aquest diumenge no és el moment de liar-la.
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
El que parece de un partido político eres tú, infiltrandote en la masa y rebajando el discurso para intentar sacar rédito político. Venga ya, todxs sabemos hacer demagogia. No soy de ningún partido político pero sí que tengo pensamiento político. Quizás el problema de identidad sea tuyo, que estás acomplejado y ves ilegítimo evidenciar tus ideas políticas. No todas las ideas políticas son partidistas, ni se ha de ver toda acción como vanguardista. Parece que el "movimiento" este nos está castrando políticamente.
Por supuesto que iré con mis compañerxs a las calles.
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Pero en que parte del comunicado pone que sea un bloque para "liarla"?
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
La gent no s'infiltra a les manis, hi va o no hi va si esta d'acord amb el que es revindica. Cadascu hi va amb la seua postura propia sense necessitat de rodejar-se dels que pensen exactament igual que ells (quina por).

I si, actueu com un partit politic més. Tractant de traure profit a les mogudes populars, imposant dogmes ideologics, separant a uns del altres, ...
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Oh, claro, no recordaba el carácter aglutinador de la homogeneidad. Claro, claro, pensamiento único (lástima que éste sea lamentable)... y toda postura crítica o diferenciada resta? Al revés, suma y le da fuerza.
Hay algunxs que se van a llevar la ostia de su vida. No tengais la cara luego de llamar "traidores" a la "masa insurrecta"
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Anticapitalista, tu no has anat a una mani en ta vida, ni ets anticapitalista, ni ets res mes que un madero amb ganes de fotre merda.

Des de quan es una novetat organitzarse en bloc per una manifestacio?
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
17 jun 2011
Mira gilipolles, porto unes quantes manis no tan sols com a participant sino a moltes com a organitzador i alguns pals/judicis a l'esquena. Per desgracia no es cap novetat que es convoque blocs a les manis, sobretot a les més multitudinaries. Això no treu el rerefons dels blocs que es tractar de diferenciarse de la resta i reforçar una identitat de grup, es a dir, reforçar la teua propia identitat i "marcar" distancies amb la resta. En definitiva una merda que fan els politicuchos i la gent insegura de que el seu missatge es dilueixe (vaja merda de missatge ...) entre la resta de gent que no participa en cap bloc. Ho entens ara intoxicador ?
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
18 jun 2011
Els anarkos són els únics que tenen dret a ser oportunistes en aquest moviment. Porten des del primer dia amb el seu xiringuito a plaça catalunya amb total impunitat, mentre es perseguia gent per portar una estelada.
Re: Bloc Anticapitalista Antiautoritari aquest diumenge a Pl. Catalunya
18 jun 2011
Ei, està bé discutir però tampoc cal insultar ni esmerar-se tant. Que facin el seu bloc i ja està. La resta a barrejar-nos amb la gent, amb aquell company/a de feina, veí/ïna, familiar, amic/ga... i conversar per saber que pensen i donar-los la nostra opinió anticapitalista.

Salut

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more