Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
Fallece un hombre al caer desde el tercer piso de una casa okupa de Madrid
09 jun 2011
segun el mass-mierda ABC
EFE / MADRID
Día 09/06/2011 - 20.27h

Un joven de 30 años ha fallecido hoy tras precipitarse desde un tercer piso de una casa okupa de la calle Estrella de Madrid, en circunstancias que investiga la Policía Nacional, aunque los primeros indicios apuntan a un accidente.

Según ha informado un portavoz de la Jefatura Superior de Madrid, el suceso ha ocurrido sobre las 16.20 horas en una casa okupa ubicada en el número 16 de la calle Estrella de la capital, en la que había varias personas.

Por causas que se investigan, un joven que no llevaba documentación se ha precipitado desde el tercer piso a un patio interior, muriendo prácticamente en el acto.

La Policía no descarta ninguna hipótesis, incluido un suicidio o un homicidio, aunque los primeros indicios apuntan a una muerte accidental.

Una UVI del Summa se ha trasladado al lugar pero no ha llegado a atender a la víctima, que había fallecido, ha informado Emergencias Comunidad de Madrid 112.

Agentes de Policía Científica y Judicial están investigando en el lugar de los hechos.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Fallece un hombre al caer desde el tercer piso de una casa okupa de Madrid
09 jun 2011
això és notícia????

quanta gent cada dia d'algun lloc?

el fet de fer-ho des d'un espai okupat és notícia?

el fet de que un espai estigui okupat no vol dir absolutament res.

Ja se que dir aquestes coses sona a xungo, pero, ... estem parlant d'una persona militant o activa als mmss, ... de qui estem parlant, ... ¿?
Re: Fallece un hombre al caer desde el tercer piso de una casa okupa de Madrid
09 jun 2011
colega tu també te n'has passat quatre pobles, a mi no m'acaba de semblar del tot que la noticia es pengi aqui, però eixa distinció que tractes de fer entre que un mort és important si és activista i si no no, no es que sone xungo sinó que el teu plantejament és realment molt horrible.
Re: Fallece un hombre al caer desde el tercer piso de una casa okupa de Madrid
10 jun 2011
Totalment d'acord. Tot hi ser una trista noticia, aquí a Indymedia no té cap interès periodístic. Així, doncs que es ressalta, que ha succeit en un immoble ocupat? Que pot tractarse d'una persona vinculada als moviments socials? Reitero la equivocada ubicació de la noticia en aquest mitjà. Qualsevol mort així es indesitjable però aquí aquest article no aporta gaire.
Tot i això, condol a la familia.
salut
Sindicato Sindicat