|
Notícies :: criminalització i repressió |
[Acció en record de Patri Heras]
|
|
per Solidàries |
31 mai 2011
|
La nit del dilluns 9 de maig es van sabotejar els panys d´una botiga d´insignies policials a St. Andreu. |
L´acció va consistir en sabotejar els panys de les dues persianes de la botiga d´insignies policials que hi ha al C. Virgili 57.
A les persianes s´hi van fer dues pintades. En la primera s´hi va escreiure "policia assasina" i en la segona "Llibertat 4F" i "Patri, ni oblit ni perdó".
Amb aquesta acció volem mostrar la nostra ràbia cap a la policia i cap als responsables de les tortures a les persones preses i de les comdemnes a persones innocents.
PSC, Jordi Hereu i Joan Clos, sou uns assassins!
Guàrdia Urbana, Mossos d´Esquadra, jutges i carcellers us fem personalment responsables de cada una de les tortures i morts en dependències policials i carceràries!
LLIBERTAT 4F!
POLICIA ASSASINA!
PATRI HERAS, NI OBLIT NI PERDÓ! |
 This work is in the public domain |
Re: [Acció en record de Patri Heras]
|
per Vaya vaya |
31 mai 2011
|
Os habeis parado a pensar Y si el dueño de la tienda no es poli y le jodemos su trabajo que?? vivo al lado de ese sitio y es una tienda de un pobre hombre....tambien podeis ir al caprabo, que seguro que los gossos compran alli las bambas.... |
Re: [Acció en record de Patri Heras]
|
per r |
31 mai 2011
|
se ha parado el a pensar que al hacer negocio con la policia, te hace complice de ella, si la gente tuviera un poco mas de dignidad esto no haria falta.
quizas ahora se lo replantea |
Re: [Acció en record de Patri Heras]
|
per acció? |
01 jun 2011
|
segurament a mig matí del dia següent ja estava arreglat i aquí no ha passat res |