Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Per un control antidroga als policies antidisturbis
no més violència, no més sadisme...
Per un control antidroga als policies antidisturbis


La conducta violenta i antisocial de la càrrega d’avui a la plaça de Catalunya contra les persones que romanien pacíficament en aquesta acampada posa de manifest un problema greu que no té control: el consum de substàncies estupefaents per part dels policies antidisturbis de les diferents policies.
Els organismes policies no tan sols no controlen si els policies consumeixen drogues que poden alterar greument la conducta i produir tendències sàdiques i discordants en els agents, sinó que fa la impressió que promocionen el consum d’aquestes substàncies per incentivar la violència i la conducta antisocial del antidisturbis.

La sospita que consumeixen diferents tipus de drogues (cocaïna, amfetaminies, etc.) es reforça pel fet que els responsables policials no realitzen cap test antidrogues als policies encarregats de colpejar persones pacífiques, disparar bales de goma o d’infringir danys físics de manera gratuïta.

Aquest fet tan greu compta a més amb el silenci dels partits governants i amb representació parlamentària, que tot i que els repetits escàndols d’agressions violentes per part de membres d’aquest cos mai han reclamat la implantació d’un test antidroga als policies o de controls psiquiàtrics.


Per un control mensual de drogues als policies antidisturbis

Investigació dels responsables dels policies antisocials i la de la violencia injustificada

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Fotos!!
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Supongo que con el simple hecho de estar mas de media hora al lado de plaça Catalunya ya te colocas, ayer pase por ahi al lado y la fumera que surgia de la plaza parecia que hubiera un nuevo Papa o algo asi.
Menos drogas e maiis trabalhar.
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Lester menos mirar de fuera i más participar
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Participare si quiero, o es que vosotros que no sabeis ni lo que pedis en concreto porque cada uno dice la suya, sois los poseedores de la verdad absoluta.
Se puede estar en desacuerdo con la realidad politica y tampoco estar de acuerdo en que la solucion sea parasitar en la plaza de una ciudad, votando hippipolleces que todos sabemos que de aqui a un mes nadie recordara.
Si la propuesta hubiera sido ir a los colegios electorales y repartir panfletos en contra de todos los politicos o acciones similiares, estaria de acuerdo.
Con la comuna en la que se ha convertido plaça Catalunya, lo siento y ya se que soy un fascista por no pensar exactamente igual que vosotros, pero no estoy de acuerdo.
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Eres un fascista por querer imponer tu criterio a un grupo, que pdra ser mayor o menor, pero mas numeroso que un papanatas solitario como tu, si que es.
Ale! vete a desfilar por montjuic o donde creas conveniente y reparte panfletos con tu plan de pajillero, que veremos quien te sigue.

Masturbarse esta bien, pero follando conoces gente.
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
El que és mes reprobable de tot és que CAP dels Antidisturbis portava el NÚMERO D'IDENTIFICACIÓ, ¿com s'enten?. O sigui que nosaltres, els civils, estem obligats per llei a portar el dni a sobre des de els 16 anys, mentres que un grup d' éssers unineuronals poden repartir llenya a tort i dret sense haver d'identificar-se ni de respondre davant de ningú.
I que ningú s'oblidi que sóm nosaltres -la ciutadania- qui paguem els seus sous, i no els polítics. Estàn pagats per nosaltres i tenim dret a exigir que es cumpleixi la llei, ni més ni menys.

¿ON ÉS ARA LA LEGALITAT SR. FELIP PUIG? ¿PER QUE UNS VALEN MÉS QUE D'ALTRES?
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
A ver..Esto de los controles lo decis en serio??? jeje el hecho de escribir algo que piensas no lo convierte en cierto.Los policias pasan pruebas antidroga, es un a causa de expulsion del cuerpo, de donde sacas que no las pasan? de tu imaginación? Has pasado tu algún control antidroga en tu trabajo ???? o para estar en la plaza te piden que pases algún control antidroga ??? jeje te repito, que tu pienses que algo es así no significa que sea ASI.Luego la identificación, joder estais cansinos con el tema.Si llevan el numero en el uniforme, lo que pasa es que como se tienen que poner un chlaeco antitrauma encima, pues lo tapa, que le vamos a hacer.
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Y fillippo,informate un poco majo:L policia es un cuerpo civil, apuntatelo. NI tu tienes que llevar el DNI a partir de los 16, ni la policia no responde delante de nadie, la policia responde delante de la justicia.
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Això que diu el text és totalment cert ... una idea boníssima !
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Primer, lo del dni és cert i ho sé per experiencia propia. D'altra banda la identificació l'haurien de portar sempre, al xaleco o a on sigui, no és excusa.

Et recomano que et passis per http://www.foropolicia.es/foros/index.php , tot i que segur que ja el coneixes ;) .
Re: Per un control antidroga als policies antidisturbis
27 mai 2011
Mira, es facil, deja las pajas mentales y mirate la ley 1/92, lo dice bien claro.
yo te recomiendo que antes de inventarte cosas uses el google, seguro que ya lo conoces.
Sindicato Sindicat