Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: corrupció i poder
Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Critica_a_l_Assemblea_Central_cat.pdf
Critica a l Assemblea Central cat.pdf (54,77 KiB)
Critica_a_la_Asamblea_Central.pdf
Critica a la Asamblea Central.pdf (53,13 KiB)
Errores graves de los protagonistas la Asamblea Central

“Paciencia, paciencia – eso no es fácil” Las formas y estructuras tomadas por la asamblea central no son algo natural, sino una elección muy específica hacia estructuras centralizadas en vez de descentralizadas. Aunque muchos de los organizadores de esto seguramente estan reproduciendo lo que ya conocen pero con buena fe, el efecto y el proposito de la centralización es crear una estructura donde la mayoría no pueden participar, solo pueden mirar y votar.

“Estamos creando un espacio para expresarnos.” Mentira. Con una asamblea central, se está
silenciando el 9,999 de espacios para expresarnos, reemplazándolo por un sólo espacio. ¿No se han dado cuenta de que en las horas antes de la Asamblea Central había una multitud de reuniones, conversaciones, asambleas e iniciativas no controladas por nadie?

“¿Estamos de acuerdo? Bien, consenso.” Es evidente que en la mayoría de los votos de la
Asamblea General, lo que gana es la abstención. Sólo cuatro días de democracia real y ya hemos
reproducido la democracia cotidiana y la desafección masiva. Están matando la revolución por aburrimiento.

“Aquí no hay tiempo para debatir, hay que pasar por las comisiones.” Pero cuando hay miles de
personas en la plaza, cuando en las reuniones sólo las personas más cercanas a la que habla pueden escuchar, cuando las comisiones duran hasta las cinco de la mañana, no hay posibilidad de debatir en las comisiones tampoco. Se ha creado una estructura en la cual hay que delegar. Se ha reproducido la democracia de la cual ya estamos hartos.

Como Manipular una Asamblea

Para él que tiene el micro y lanza las propuestas, es facilísimo generar el consenso que quiere.

-- Proponer siempre en primera posición la opción preferida. Ej. “Hacemos una marcha silenciosa
hasta la Plaza Sant Jaume. ¿Todos a favor?” Nadie quiere estar en la minoria, entonces los que no
están de acuerdo se abstendrán y habrá la apariencia de consenso.

-- Evitar el debate sobre tus fondos ideológicos. Ej. “Hacemos una acción noviolenta contra los
bancos.” Nunca se debate la noviolencia, sino que se impone, haciendo propuestas exclusivamente
pacifistas para que las opciones siempre sean no hacer nada, o hacer algo pacífico. No puedes ser
un futuro político si no sabes controlar la rabia de tu rebaño. La democracia trata de eso.

-- Cuando monopolizas el micro para hacer discursos y conmover a las masas, mejor que no repitas
los mismos gestos que Lenin, para no revelar tus verdaderas intenciones.

-- Nunca, en ningún caso, dejar florecer la descentralización ni la espontaneidad, porque entonces tus fieles masas se reemplazarán por una multitud de personas autogestionadas, creativas y
liberadas.

Propuestas Concretas para una Plaza Autogestionada

-- Reemplazar el monopolio de las comisiones por una multiplicación de grupos de gestión.
Multiples cocinas, multiples grupos de comunicación y extensión, con más autonomía, más
fluideza, más posibilidad de desarrollar formas diversas para los distintos gustos, más espacio para
la participación de todos sin crear minorías silenciadas. Estos grupos se comunicarían entre ellos,
colaborando cuando lo encuentran oportuno.

-- Que la Asamblea Central se convierta en un encuentro general para intercambiar información y
recursos y generar un ambiente y concienciación colectivo. Aquí se podría lanzar propuestas para
buscar apoyo o aliados, pero sin obligar a todo el mundo a acatarlas. Si no tenemos portavoces, no
necesitamos textos unitarios tampoco. Si no tenemos lideres, no necesitamos acciones
homogeneizadas. Lo que nos une es el hecho de estar aquí y autogestionar nuestra resistencia.

¡Abajo la centralización, Viva la autogestión!

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Muy de acuerdo compas. Ya que el movimiento es tan plural, y ya que tenemos encima el 22 de mayo, se necesita lograr que los napoleones de turno de la izquierda no se hagan con el movimiento y lo maten antes de echar a volar. Ni siquiera saben qué hacer con este movimiento más allá de las elecciones.

¿Si ganaria ICV o ERC las elecciones, que harían con el poder? ah, si, que ya estuvieron en el poder. ¿Y la nueva CUP indepe-troska? Si ganaran habría más democracia?

Una asamblea general de 4000 personas donde solamente pueden hablar 30, no es democrática.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Totalment d'acord, s'estàn reproduïnt els models clàssics pels que va funcionar l'Assemblea de Barcelona durant la seva etapa forta (29S-27G), amb una petita elit que proposava coses davant la multitud passiva, que únicament escoltava.

Una assemblea de milers de persones es una sobirana tonteria, doncs és materialment impossible que ens poguem entendre i expressar tots plegats. S'hauria de lluitar contra tota centralització, i que una vegada al dia es redactés l'acta consensuada al que han arribat les comissions o els seus delegats, revocables en tot moment.

La solució és coordinar-nos en grups petits, en els quals poguem participar i opinar lliurement, sense que ningú ens miri malament per oposar-nos o recolzar certes accions, grups autogestionats que proposin i actuïn, i que resultin la oposició real a la jerarquia social. Que funcionin de forma horizontal, democràtica i directa, i que participin en una nova forma d'entendre les relacions socials. És només així que sorgirà un esperit realment revolucionari.

En la societat de l'espectacle, les veritats són un breu moment en la mentida imperant. Convertim la Plaça Catalunya en el nucli de les veritats, individuals i col·lectives!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Problemas graves con algunos términos:
Se habla de "autogestión" cuando para que dicha cosa se de efectivamente más bien debiéramos de haber destruido ya la relación social capitalista por completo (no únicamente desearlo), el Estado-Capital y todas sus instituciones, al menos en una parte importante de nuestro entorno o del planeta. ¿Eso es así? Pues, evidentemente, que NO. Así que mejor hablar de auto-organización, que es lo que podemos unxs individuxs con otrxs, todxs hablando con todxs y en todas direcciones, creando el pánico que diluye a lxs putxs jefes y asambleas centrales. Por lo demás, buen aporte.
Nos vemos, como siempre, en las calles (y estos días y noches en Plza Catalunya).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Aqui hi ha un pavo de Madrid que diu algo semblant, tot i que no sigui anarquista, i que sigui un pijo, té raó:

Cuanto más se intente concretar las acciones, más riesgo se tiene de acabar posicionados en intereses políticos de unos u otros. No, lo que hay que hacer es seguir tachando las cosas que no nos gustan, las que hay que cambiar, y los políticos serán los que ofrezcan soluciones o, si esto funciona, se quedarán fuera del cuadro.

http://nsl.blogspot.com/2011/05/acampadasol.html

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
El que no es pot permetre és que els de sempre monopolitzin l'assemblea per introduïr de pas les seves accions o la seva agenda política. Estem vivint un moment únic, i no pot acabar com l'Assemblea de Barcelona. Les assemblees megalítiques ho son tot menys democràtiques, i faciliten que els aspirants a buròcrates s'hi trobin ben a gust. I aquí s'afegeix les grandiloqüents eleccions de diumenge, que hi haurà també que veure quants d'aquests grups, ja siguin estalinistes o troskos, segueixen després de comptabilitzar amb nerviosisme els seus vots.

Hi ha que començar ja a organitzar-nos al marge de qualsevol tipus d'il·luminats representants que ens mostraràn el camí a seguir. L'història ens explica que sempre ens han fallat, i que quan han tingut èxit, han introduït noves formes de jerarquia i opressió. Ja sé que hi ha gent que aspira a allò, però els estalinistes sempre seràn una minoria, i són sempre menys dels que aparenten. Riem-nos dels líders, falteu-lis al respecte, creeu estructures al marge d'ells. Si som capaços de crear petits grups autogestionats, els totalitaris seràn incapaços d'infiltrar el seu discurs partidista.

Per l'autogestió generalitzada...!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
és que a més a més. no conseguiràn res. Que volen, votos? vinga home, si a la plaça hi hauràn com a molt 8000 persones. Eso lo treu el PSC només a Sants sense fer campanya. no conseguiràn més que cremar a la gent que busca coses noves

a aquests liders no s'els hi ha de fer cas. Si lo unic que fan a les comisions és dir que han sortit als diaris. Joder, quin logro! Les va més el protagonisme que a un tonto un lapiz.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Lo que lamento siempre en estas ocasiones es que quien se queja de como se están haciendo las cosas no organice alternativas.
me parece muy bonito hablar de descentralización total, democracia plena, ¿pero como gestionarlo? Se han hecho las comisiones y lo que no se quiere es que estas tengan poder absoluto. Al contrario se quiere que sean una herramienta para recoger propuestas. Las comisiones se reúnen después de las asambleas y a las 19.
Para que esto siga hay que trabajar día y noche, pero casi todos llegan a las 10 para la asamblea y se van a las 12 porque cierra el metro. Y en estad dos horas pretenden deshacer todo lo que se ha intentado construir en las otras 22 horas del día.
Entiendo y estoy de acuerdo con las preocupaciones que se expresan, pero creo que es el momento de ser constructivos y no destructivos y hacer propuestas para que este sistema de gestión se desarrolle de forma que todos nos sintamos representados

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Per favor, aquest moviment s'ha de coordinar i organitzar perquè sinó no portarà a enlloc. Fa falta la intervenció d'una estructura com l'Assemblea de Barcelona.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
enlloc? però a on vols arribar? a la toma del Palau d'hivern? siguem realistes, encara ens falta moltissim per fer. Tindrèm que fer acampades en altres barris, en les places, ocupar collegis electorals, esglesies, començar a ser un problema de veritat

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
http://www.youtube.com/watch?v=zPn1476BtK0&feature=player_embedded

xDDDDD

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
A les CUP hi ha cent anarcos per cada trostko: ui, perdó, dir això a indymedia és tabú, oi? Esborreu-ho ràpid, que no se sàpiga!!! Viva España libertaria, Viva la región del Nordeste libertaria!

Si les CUP guanyessin, tota la gent anarquista que hi participa segur que es cruspiria els infants i obligaria la gent a practicar fosquíssims ritus satànics. Seria horrible, quin mal rotllo!!! Però no guanyaran, simplement gent de bandes distintes s'haurà organitzat als barris, en una plataforma comuna.

D'acord amb les crítiques al sector Verano Azul de l'acampada.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Els anarquistes de la CUP son aquesta mena d'anarquistes que es presenten a les eleccions hi creuen en la construccio d'un estat. Son aquesta mena d'anarquistes que s'organitzena al voltant d'un partit que governa a ajuntaments? Que col.labora al govern de pobles amb un partit de dretes democratacristia? Son aquesta mena de anarquistes que donen suport a lleis i ordenances civiques que retallen llibertats? Son aquesta mena d'anarquistes que creuen en la democracia representativa i subvencionada? Be, doncs. Em quedo mes tranquil ara que se que la CUP te tants "anarquistes".

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Proposa-ho a les assemblees!
Jo faria un model d' autogestió on la gent s' organitzes per grups d' afinitat i lliure elecció d' accions.
Seria una forma intensificar les accions tant en noombre com en grau.
Salut!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
NO tururut (viola), NO són aquesta mena d'anarquistes. I tu, saberut setciències, anarquista complet, qui ets tu? Ja ets un bon anarquista?

D'entrada, les CUP és com la CGT, la CNT i un mateix, hi ha de tot: variat i fins i tot contradictori, com la vida (tret dels qui teniu la veritat, que no teniu contradiccions). I a cada poble hi ha un context. (Si em parles de Berga, dubto que cap anarquista es pugui ficar a les CUP d'allà, en això coincidim plenament.)

Que a les CUP hi ha dogmàtics i tarats? Segur que sí (potser jo en sóc un). Però, on no n'hi ha? Les CUP de Barcelona plantegen derogar l'Ordenança de Civisme, i quant a la democràcia representativa, no ho sé: als llocs on es presenten les CUP el programa electoral s'ha elaborat d'acord amb el que decidien les assembleees de veïns, almenys a molts llocs. En el cas de Nou Barris, les CUP han fet seves totes les reivindicacions de la Trobada Alternativa. Ah, i ja ho saps, aquesta mena d'anarquistes no volem estat, ni estat català ni estat d'enlloc! Ara estàs més tranquil·let, sí? Ens dónes caramels company, bombons??? Gràcies, que guai!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
D'acord, Viola. M'has calat i convençut.
Els anarquistes haveu de governar Barcelona.
Aleshores els que estem en contra dels governs de tota mena (inclosos els municipals) haurem de buscar paraula que ens designi(que no sigui d'origen grec antic, perque es massa confus).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Tururut: rellegeix el primer missatge que t'he escrit, sisplau: el més irrellevant és el procés electoral, l'important és que això hagi servit per unir i organitzar gent de bandes distintes en molts barris. Per fer la feina del dia a dia. Si no ho vols entendre no ho entenguis. El govern de la ciutat me la pixa. I, en la crua situació actual, cal organitzar plataformes àmplies. Però no envejo la teva puresa (t'ho dic sense mal rotllo). I repassa la relació entre anarquisme i governs diversos, sense creure't que tots, tots els errors, procedeixen d'allà...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
I està bé plantejar les crítiques al funcionament de l'assemblea per aconseguir que la màxima gent possible pugui expressar-se directament encara que sigui a través de grups i comissions més petits.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
a OTRO: PUES MULTIPLICATE
No se ve ninguna buena intencion en lo que dices, te sientiass más comodo con lamentarte que la gente no se mueve, y cuando sale a la calle pues objeciones basadas en formalismos de vocabulario huero. Quedate en casaa¡¡¡

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Crítica acertadísima.
PD: Viola, deja de decir chorradas

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
i despres del 22M que??
20 mai 2011
A la CNT-AIT som milers de persones i fa dècades que hem trobat la manera de prendre decisions assembleàries entre tots i totes:

L'organització federal, on cada petit grup té la seva assemblea i trasllada els acords a tot el col·lectiu per l'escrutini final.
Igualment els petits grups poden fer el què els roti pel seu compte i risc, independentment de si fan coses en comú amb tota la gent assembleària.

A més a més, qualsevol proposta ha de sortir de la base, és a dir, una persona d'un grupet ho planteja, i si la seva assemblea ho acorda aquesta és una proposta per totes les assemblees del col·lectiu.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Aquí hi han unes sinèrgies idèntiques PCPE determinats anarquistes, que esteu desolocats i tenou por a que els coses passin i etsigueu tan descol·locats com el PPSOE!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Estic d'acord, qualsevol crítica a la forma de funcionament de l'Assemblea es fruit de la por i significa posar-se al nivell del PP, el PSOE o el PCPE.

Tot el poder a En Lluit... vull dir, a les Assemblees de ciutadans anonims indignats!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Si critiques ets un commmmunista del pcpe o un anarquista chungo!!!!!!

La plaça Tahrir i la Pça islandia (ja!) es el sol que ens ilumina. Qui no estigui d'acrod amb la megasamblea es un TRAIDOR

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
gràcies
20 mai 2011
A la meva edat, i en veure el títol del missatge, el primer que m'ha vingut al cap és la por de que acavem, com sempre, barallats entre nosaltres enlloc d'units.

Però l'he llegit i m'ha agradat. No està escrit amb la mala baba que normalment utilitza la gent a Indimedia. Hi ha crítica que em sembla molt constructiva.

Jo no crec que qui "manipula" l'assemblea ho faci amb mala fe. M'ha agradat i crec que és un text que hauriem de llegir tothom per reflexionar ens quins moments podem ser capaces de manipular sense voler, quan ens perd l'ego, com ho podem fer per treballar plegades des de la nostra diversitat i diferència de maneres de fer.

Gràcies

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
indymedia terra de trolls i pooolis...
el carrer és el que parla i això només ho llegiu vosaltres, foteu-vos

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
20 mai 2011
Potser el que esta passant a la plaça Catalunya no coincideixi al 100x100 amb el programa de l'Aliança per la Democràcia Socialista del company Bakunin? o pot ser que per altres que s’escapi del tutelatge del comitè central del partit?. Però...

El que tenim davant els ulls em sembla a mi, es simplement una lluita per la dignitat dels de baix contra la dictadura dels mercats. I nomes per això te el meu suport incondicional, al marge de que coincideixi o no amb la totalitat de les meves percepcions particulars.

I repeteixo el que diu algun company en un altre comentari, “compte amb els generals sense exèrcit de la esquerra”. Alguns cada cop que obren la boca no es pas per emetre una opinió, si no sembla mes aviat per emetre una sentencia, i sense dret apel•lació...

AMUNT ELS QUE LLUITEN!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
21 mai 2011
Los primeros días se votó que no se quería manifiesto conjunto, que nadie ni nada nos iba a representar ni homogenizar. Que queríamos lo infinito: cambiar toda esta basura de raíz.
Hoy se ha votado un manifiesto cuyo contenido es una mezcla entre el programa electoral de IU y el partido pirata. Ya se han empezado a crear delegaciones para hablar con la policía.
Mañana nos pedirán el voto.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
21 mai 2011
És que el moviment del 15M l'ha promogut IU a través de DRY, que pareixeu idiotes joder. Veurem qui surt beneficiat aquestes eleccions, i veurem quanta gent hi continua lluitant dilluns

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
21 mai 2011
Canya als partits, als refors i als feixistes que no deixen expresar a les persones lliurement, tot justificant-ho amb no violència, secretes...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
21 mai 2011
secretes, secretes, arf, arf, secretes per tot arreu, milers de secretes acampant i escrivint aqui, arf, arf, tots sou secretes, argggggh!
El mon esta governat per secretes, aaaargh!
Pd: He hagut de matar al meu gos perque estic segur que s'havia tornat secreta.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
21 mai 2011
¿Se puede convertir en una unidad a un montón de individuos? ¿Se puede convertir a un montón de individuos en partículas pluricelulares dentro de las cuales la miserable condición humana pueda controlarse más de cerca? Toda organización es una anomlía, sólo se uede pensar a partir de este presupùesto. Lo único que existe como organicidad vinculante es el individuo, y es quien debe mantener la desorganización necesaria para seguir vivo. No dejemos que nos roben, que nos esclavicen, que nos unifiquen, no vertamos nuestras debilidades en un embudo organizativo. No nos dejemos meter en ningún corral, seamos individuos, defendamos esa condición, que es lo que está absolutamente perdido.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
22 mai 2011
si mario individus lliures, visca el liberalisme la llibertat individual i d'empresa

per cert no anabem contra el sistema capitalista? aquest es el que eleva l'individu a la maxima categoria, no se que hi fas per aquí

(es de ser inutiles)

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
22 mai 2011
asambleas , asambleas, y mas asambleas y eso lo multiplicas x10 joder si esto no es burocracia y entorpecer las cosas que venga Kristo y lo vea....Si no hay alguien en quien se pueda delegar i/o confiar el "liderazgo", no se va a ningún lugar.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
24 mai 2011
Construim!!! Plaça Catalunya és una escola de revolució... hi han moltes lluites que es poden unir!!! no desprestigiem l'organització/assamblea al primer dia !!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
24 mai 2011
A mi no em sorprèn que es reprodueixin models representatius i políticament poc horitzontals... és que la major part de la gent de l'acampada té algun tipu d'experiència-cultura assambleària i horitzontal???
Això no s'aprèn d'un dia per l'altre però doncs tot el que s'articuli a partir d'aquí enfocat a canviar les coses benvingut sigui!
Estic d'acord amb que no s'han de permetre les manipulacions, però cal un rodatge i paciència, que les coses no són fàcils i pensar en una coherència d'entrada ho trobo una ingenuïtat, s'ha de treballar molt! invertir esforços, constància i il.lusió si es vol canviar algo!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
24 mai 2011
Yo estoy totalmente de acuerdo con las criticas.. yo estoy bastante mitido dentro.. y siento tambien que hay este mismo intente de liderazgo.. un control, conducion, hacia algo centralizando..vienen y sueltan su chapa y no te dejan hablar, ni dejar meter una idea.. estan convencidos en que se puede abrir un dialgo con los gobiernos. Y estan deluiendo los discursos vetando y bloquando los descuros politicos, y las tendencias mas radicales.
No se si es un conspiracion de unos que quiern dirgirnos hacia un partido poltico nuevo... escuchado referencias al partido pirata y a un chico decir "hay que hacer un partido nuevo" la misma persona "me dijo que no nos deberíamos de declara anticapitalitas". y este chico esta muy muy metido en las tomas de decisiones de mi comisión, y casa acapara la palabra no deja nadie hablar.
si no es eso, mi unica otra explicacion es que son inflitrados de la polica y gobiernos para conduicr la asamblea a un roptura ideoliga, y una derigir a los inocentes hacia nada, mas que buenas intentiones..

Debemos hacerles frente a estas lines y tendencias mas reformistas..y defenderla revolucion

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
24 mai 2011
Yo estoy totalmente de acuerdo con las criticas.. yo estoy bastante mitido dentro.. y siento tambien que hay este mismo intente de liderazgo.. un control, conducion, hacia algo centralizando..vienen y sueltan su chapa y no te dejan hablar, ni dejar meter una idea.. estan convencidos en que se puede abrir un dialgo con los gobiernos. Y estan deluiendo los discursos vetando y bloquando los descuros politicos, y las tendencias mas radicales.
No se si es un conspiracion de unos que quiern dirgirnos hacia un partido poltico nuevo... escuchado referencias al partido pirata y a un chico decir "hay que hacer un partido nuevo" la misma persona "me dijo que no nos deberíamos de declara anticapitalitas". y este chico esta muy muy metido en las tomas de decisiones de mi comisión, y casa acapara la palabra no deja nadie hablar.
si no es eso, mi unica otra explicacion es que son inflitrados de la polica y gobiernos para conduicr la asamblea a un roptura ideoliga, y una derigir a los inocentes hacia nada, mas que buenas intentiones..

Debemos hacerles frente a estas lines y tendencias mas reformistas..y defenderla revolucion

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
01 jun 2011
Totalmente de acuerdo. Yo creo que deberiamos sobretodo pasar a la acción actuar de forma coordinada si se quieren cambiar las cosas, en vez de tanto hablar de comisiones, subcomisiones, y comisiones de las subcomisiones. Hoy en dia vas a una asamblea y aburre la verdad, me gustan más las conversaciones espontaneas que surgen por los alrededores. Aunque creo que deberian tener primero un caracter informativo seguido de uno de actuación colectiva.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
01 jun 2011
Totalmente de acuerdo. Yo creo que deberiamos sobretodo pasar a la acción actuar de forma coordinada si se quieren cambiar las cosas, en vez de tanto hablar de comisiones, subcomisiones, y comisiones de las subcomisiones. Hoy en dia vas a una asamblea y aburre la verdad, me gustan más las conversaciones espontaneas que surgen por los alrededores. Aunque creo que deberian tener primero un caracter informativo seguido de uno de actuación colectiva.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Crítica a la Asamblea Central de Pl. Catalunya
02 jun 2011
La plaça catalunya es més un simbol i una eina de comunicació, que es vital perqué el moviment perduri, pero perque hi hagi democracia i el moviment s'arre-li en les necesitats de la gent es molt important anant extenent la lluita (que no movent, sino extenent) als barris i pobles de tota Catalunya.

Les dues coses son importants, la plaça Catalunya como a lloc de confluencia i comunicació, i les acampades a barris i pobles, com veritable força descentralitzada. I les dues es necessiten mutuament.
Sindicato Sindicat