Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: especulació i okupació
Info Usurpa 681
04 mai 2011
::: Butlletí setmanal de contr@informació des del 1996 Nº 681 setmana del 4 al 10 de Maig de 2011 :::
usurpa-groc.jpg
usurpa_681.pdf
usurpa 681.pdf (179,66 KiB)
CERCAVILA ANTIREPRESSIU CONTRA EL DESALLOTJAMENT DEL CSOA ARTKATRAZ Dissabte 7 a les 17h al CSOA

CONCENTRACIÓ 5 ANYS DE REPRESSIÓ I RESISTÈNCIA D'ATENCO Cartes, Cantautores... Dimecres 4 a les 19h a Pça St Jaume

CONCENTRACIÓ SOLIDARITAT I RECORD AMB PATRICIA HERAS I PRESXS 4F Dijous 5 a les 20h a Pça de la Paeria, Lleida

MOLA FM FORA DEL 96.6 !!! INTERFEREIX A RADIO PICA I RADIO BRONKA DES DE SETEMBRE

FOOD NOT BOMBS menjador gratuït cada Dimarts i Dijous 21h a la Pl. Països Catalans <M> L3/L5 Sants Estació (fnb.bcn.sants ARROBA gmail.com)

JORNADES ANTIDESALLOTJAMENT CSOA ARTKATRAZ
Dimecres 4 a les 17h Taller acrobàcies + projecció oberta 21h Sopador + espectacle Cada dia Escenari obert
Dijous 5 a les 17h Taller de cable + projecció oberta 21h Sopador + espectacle
Divendres 6 a les 17h Taller de trapezi + projecció oberta 21h Sopador + concert
Dissabte 7 a les 14h Dinar popular 16h Taller de Clown 16h Taller reclicla percussió 17h Cercavila
Diumenge 8 de 12-20h Campionat skate 20h Gran gala + concert


CSOA Artkatraz en perill inminent de desallotjament
En respuesta a la presión especulativa del proyecto 22@ y la persecución y criminalización del Arte Libre por parte de las instituciones, Artkatraz organiza el "Gran Festival keDarte" del 4 al 8 de Mayo, reivindicando así el derecho a vivir y crear libremente. Trae tu arte, explota tus sentidos, libera tu risa y comparte tus conocimientos, y añade tu alegria al Gran Pasacalles Contrarrepresivo del Sábado dia 7. Contra los desalojos, contra la mercantilización de nuestras vidas!!!Animo!!¡¡os esperamos!! info: artkatraz.blogspot.com



CSOA Artkatraz 3/5/11
Resposta a la mort de patricia heras
La nit del dijous 28 d'abril, vam atacar amb martells dues caixes al carrer Rogent. Ho vam fer per respondre a la mort d'una companya; per deixar brotar la nostra ràbia en compte d'anaestesiar-la; per a què aquells que se n'aprofiten de la nostra misèria també recollin les conseqüències. Desitjaríem poder venjar a Patricia atacant als policies, jutges i periodistes responsables del montatge del 4F, però de moment, tot i les nostres ganes, ens conformem en atacar a dues seus dels seus amos. Patrici, no t'obliderem. Estès amb nosaltres. Continuarem lluitant contra el patriarcat, contra les presons i contra tota dominació fins que totes siguem lliures.
Anònimes 2/5/11


Patricia Heras, ni oblit ni perdó!
Ayer, bajo la lluvia, más de 500 personas se reunieron en el Forat de la Vergonya por motivo del asesinato de Patricia Heras, presa del 4F, que en la tarde del martes pasado decidió acabar con su vida debido a la opresión y control que recibía por parte del sistema penal y del Estado.
Patricia "disfrutaba" desde hacía cuatro meses del tercer grado, después de haber pasado 6 meses en prisión por un delito que no cometió, montaje policial dirigido por el Ayuntamiento de Barcelona. Patricia, la noche del 4 de febrero de 2006, se cayó de su bicicleta y se dirigió al hospital junto con un amigo. Como ella misma dijo, "directa hacia el infierno". Fue detenida, maltratada y acusada por los hechos de la calle Sant Pere Més Baix. Fue condenada, a pesar de las grandes contradicciones, irregularidades y cambios de declaraciones por parte del Ayuntamiento y de la Guardia Urbana, a 3 años de prisión por atentado contra la autoridad en 2008. En octubre de 2010 Patricia Heras ingresó en la prisión de mujeres Wad Ras y el 18 de diciembre pasó a sección abierta, con la obligación de volver a dormir cada día en la cárcel. Es a la prisión Wad Ras hacia donde se dirigió la manifestación llena de antorchas y velas, bajo los¡ gritos de "Abajo los muros de las prisiones", "Las cárceles son centros de exterminio" o "Patricia Heras, ni oblit ni perdó". Frente a la prisión pudimos escuchar también las voces de las presas allí encerradas, que gritaban contra el sistema penitenciario y en apoyo a compañeras y familia de Patricia. Según informaron compañeras de Patricia, los carceleros amenazaron con castigar a las presas si seguían los gritos, pero aun así la protesta, tanto dentro como fuera de la prisión, continuó. Se señaló al por entonces alcalde Joan Clos, a Jordi Hereu como concejal de seguridad y a todos los cómplices de este sistema penal asesino como culpables de la muerte de Patri. La tarde del martes 28 de abril, Patricia no quiere volver a la cárcel y decide acabar con la presión que no soporta. Hoy, aun una persona se encuentra en prisión y otra en libertad condicional.


INFO USURPA!
Telèfon: 932844756 (Dimarts 13:00h a 16:00h)
email:<usurpa ARROBA riseup.net>
http://usurpa.squat.net
Mira també:
http://usurpa.squat.net

This work is in the public domain
Sindicat