Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme : pobles i cultures vs poder i estats
Castelló: [VÍDEO] manifestació antifeixista
14 mar 2011
La resposta antifeixista humilia a España 2000.
12-03-2011 Castelló de la Plana - manifestació antifeixista 3.jpg
12-03-2011 Castelló de la Plana - manifestació antifeixista 4.jpg
12-03-2011 Castelló de la Plana - manifestació antifeixista 8.jpg
VÍDEO:
http://www.youtube.com/watch?v=F6tLvQdz734

Endavant (OSAN) - la Plana fa un anàlisi molt satisfactori de la concentració contra l'acte feixista programat a Castelló de la Plana el dissabte passat. Les comarques de la Plana no sols donaren l'esquena a la convocatòria ultradretana espanyola sinó que la rebutjaren per complet. Ho evidencià el perfecte desenvolupament de l'acte: es despenjà una pancarta enorme de la façana dels sindicats reformistes, es portaren cartells a mà, estelades, banderes antipatriarcals... i la lectura del manifest posà els punts sobre les is del que és i no és interessos dels treballadors i treballadores.
Els moviments socials, relacionant-se amb els veïns des de setmanes enrere, coincidien en la vergonya que suposava un acte com aquest a la ciutat. Per això, s'organitzaren assemblees obertes per donar resposta a aquestes amenaces xenòfobes i construir un vertader poder popular en contra de la corrupció de l'estat espanyol i pel repartiment del treball i la riquesa amb un discurs oposat a les consignes denigrants dels partits institucionals dretans. Consignes que emparades en motius de procedència o raça no fan més que dividir a la classe obrera, despistant l'atenció dels treballadors sobre el seu vertader enemic, el sistema capitalista.
El 12 de març de 2011 passa a ser un altre dia a recordar amb honra, doncs la població no s'ha deixat enganyar pel llenguatge manipulador dels que s'amaguen darrere de la “roja y gualda” i els que treballen per una societat més justa saben que el seu objectiu és la socialització dels mitjans de producció i l'alliberament dels pobles oprimits.

Endavant - OSAN
l'organització socialista d'alliberament nacional
Mira també:
http://www.endavant.org/

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Castelló: [VÍDEO] manifestació antifeixista
15 mar 2011
Administrador Asunto: Re: 30 antifas contra 1 nacionalista.Esta vez tampoco...Publicado: 10 Mar 2011, 14:05


Administrador

¿LA MISMA JUSTICIA?

El 1 de diciembre de 1996, a las 5:30 de la madrugada, el punk antifascista RAFAEL BALLARÍN BERGUA, asesinó de un navajazo en el corazón a un joven, en la Calle Barquillo de Madrid. Fue condenado sólo a 4 años de cárcel (cumplió la mitad) al aplicar el Tribunal, la atenuante de legítima defensa, por considerar que el joven fallecido era un presunto ultraderechista que iba acompañado por otros jóvenes de idéntica ideología, y esa circunstancia atemorizó al asesino. No hubo seguimiento mediático del juicio y el Movimiento Contra la Intolerancia NO se personó cómo acusación popular.

El 10 de noviembre de 2007, el militar JOSUÉ ESTEBANEZ DE LA HIJA, se ve rodeado en un vagón de metro de la estación de Legazpi en Madrid, por 50 violentos antifascistas que se dirigían armados, a reventar una manifestación autorizada del partido político legal Democracia Nacional. Del desigual encuentro, resulta muerto CARLOS JAVIER PALOMINO alias “POLLO” (en cuyo blog se jactaba de participar en múltiples agresiones y exhibía fotos de objetos robados a sus víctimas), y herido el propio JOSUÉ ESTEBANEZ, que dos años después es condenado por la Audiencia Provincial de Madrid a 26 años de cárcel. Cumplirá más pena que sanguinarios etarras con muchos crímenes a sus espaldas como Iñaki de Juana Chaos ó Mercedes Galdós Arsuaga, o que el pederasta asesino de la niña MARILUZ.

A las 21:15 horas del día 7 de noviembre de 2010, JAVIER, menor de edad (16 años) fue atacado por 4 jóvenes violentos pertenecientes a un grupo de IZQUIERDA RADICAL autodenominado “Valdemoro-Ciempozuelos Antifascista” (VCA) siendo apuñalado en 3 ocasiones, provocándole heridas de extrema gravedad, por las que permaneció varios días en coma. Sorprendentemente este gravísimo ataque no tuvo repercusión mediática y sólo Telemadrid y El País se hicieron eco de la noticia 4 días después. Con anterioridad a la salvaje agresión, los agresores realizaron pintadas amenazándole de muerte en el Colegio donde cursaba sus estudios el joven agredido.

Hasta el momento el único detenido e ingresado en la prisión de Alcalá Meco por estos hechos es el joven de 21 años Andrés María F.J.(guitarra del grupo musical antifascista PROTERVIA, que ha actuado en municipios del sur de Madrid en locales cedidos gratuitamente por distintos Ayuntamientos) individuo que ya había sido detenido con anterioridad el 13 de Octubre de 2009, junto a otros 6 jóvenes, todos miembros de VCA y de las BAF (Brigadas Antifascistas); en esa ocasión atacaron violentamente una manifestación autorizada y legal en Toledo, agrediendo a funcionarios de policía, por lo que fueron detenidos y puestos a disposición judicial acusados de varios delitos de DESÓRDENES PÚBLICOS, ATENTADO y LESIONES. Me pregunto si el juez que ordenó su libertad provisional ha incurrido en algún tipo de responsabilidad a la vista del resultado de su decisión, y de las consecuencias para el MENOR apuñalado, y si el Consejo General del Poder Judicial le ha abierto ya expediente sancionador.


El grupo VCA (Valdemoro y Ciempozuelos Antifascista) integrado en las BAF (Brigadas Antifascistas) ha protagonizado infinidad de actos violentos en municipios del sur de Madrid y de Toledo, con múltiples agresiones, especialmente en Valdemoro y Ciempozuelos entre los años 2007 y 2011, publicitando sus hazañas en sus distintas webs por lo que resulta llamativo que ningún cuerpo policial haya actuado contra ellos y que la Fiscalía aún no haya instado un procedimiento penal por Asociación Ilícita. Además, este grupo violento antifascista ha colgado pancartas de apoyo a presos de ETA en los puentes de la N-IV, destrozado mobiliario urbano, y realizado cientos de pintadas, (muchas de ellas de apoyo a la banda terrorista ETA), sin que ninguna autoridad policial ni judicial haya instado una investigación formal de estas bandas organizadas de delincuentes, a pesar de tener constancia de su relación con grupos de la izquierda abertzale y proetarras, junto a los que han organizado conciertos de música radical en municipios de la zona, sin ninguna presencia policial que les incomodase.

El grupo especializado de la Guardia Civil encargado de la persecución de estos delitos es el Grupo de Información de la Guardia Civil con base en Tres Cantos; la unidad equivalente del CNP es el Grupo de Violencia Urbana de la Brigada Provincial de Información de Madrid. Ambas unidades, han tenido conocimiento de los hechos delictivos protagonizados por el grupo VCA-BAF incurriendo a mi juicio, al menos en una grave negligencia ya que a pesar de tener informaciones sobre sus actividades, NO las han investigado, con lo cual estos grupos han gozado de una absoluta impunidad que ha desembocado en la salvaje agresión del joven valdemoreño de 16 años.

Por estos hechos la familia del menor agredido ha solicitado AL DEFENSOR DEL MENOR que ordene investigar las actividades del Grupo “VCA - Valdemoro Ciempozuelos Antifascista” así como de las “BAF - Brigadas Antifascistas” e inste un procedimiento penal contra ambas organizaciones por ASOCIACIÓN ILÍCITA.

Igualmente han pedido que se depuren responsabilidades por la presunta negligencia cometida por funcionarios de la Guardia Civil y del Cuerpo Nacional de Policía, que NO habrían investigado a este grupo violento antifascista a pesar de tener conocimiento de sus actividades delictivas.
Los máximos responsables de ambas Unidades policiales, hombrecitos insignificantes que superan en mucho su competencia, pasean y POSAN orgullosos junto al controvertido y ultrasubvencionado Esteban Ibarra, lo que en estos tiempos que vivimos es ya mérito suficiente para dar un impulso a sus tristes carreras profesionales, máxime cuando alguno de esos Guardias Civiles que ahora se declara tan PROGRE y ANTIFASCISTA, hace pocos años se dedicaba a perseguir a sus compañeros del ilegal SUGC (Sindicato Unificado de la Guardia Civil que luchaba por la desmilitarización de la Benemérita) y después de la legal COPROPER.
También sospechan los familiares del joven agredido que podrían existir órdenes para NO actuar contra estos grupos de la extrema izquierda, (lo que no sería de extrañar si repasamos la trayectoria política de la actual Delegada del Gobierno de Madrid, y su sospechosa coincidencia con la del ínclito Esteban Ibarra) y que algún miembro de esas unidades policiales, podría haber filtrado datos sensibles a la ONG Movimiento Contra la Intolerancia, como parece indicar la lectura del libro “Los crímenes del Odio”, lo que constituiría un presunto delito de revelación de secretos, máxime cuando esa información podría haber llegado a manos de elementos de la extrema izquierda.
Según la web http://www.movimientocontralaintolerancia.net la ONG que preside el Sr. Esteban Ibarra Blanco, y que cuenta apenas con una veintena de miembros, RECIBE INCOMPRENSIBLEMENTE SUBVENCIONES MILLONARIAS, que son gestionadas por su esposa Montse Moreno Lanza, la hija de ambos Olga Ibarra Moreno y un entramado familiar compuesto por sobrinas, cuñadas y primos.
Aparentemente y al menos todavía durante los 12 meses que le quedan a ZP en la Moncloa, parece que la agenda de trabajo de los grupos policiales especializados en Tribus Urbanas, indicando que investigaciones deben realizarse y cuales no, vendría determinada por los caprichos y las preferencias políticas del Sr. Esteban Ibarra. Deberían tomar nota las Unidades de Asuntos Internos del CNP y de la GC, y contribuir a la necesaria limpieza de estómagos agradecidos y de dudosa profesionalidad para que no vuelvan a repetirse sucesos como el tristemente Caso Faisán, o el crimen de Álvaro Ussía en el Balcón de Rosales, con funcionarios policiales implicados hasta las cejas.
Re: Castelló: [VÍDEO] manifestació antifeixista
15 mar 2011
L'administrador aquest en sap un ratu de fer demagògia, sobretot pq s'en oblida d'en Guilem agulló i les mans ocultes que manen matar, d'en Roger de Gràcia a qui el seu assassí acumplirà menys anys que en josué, sobretot gràcies a la policia que va fer desaparèixer l'arma del crim, s'oblida que informes com el raxen posen de relleu anualment tots els crims, pallises assassinats comesos per l'extrema dreta. L'administrador aquest vol fer passar llops per ovelles. es dedica a dir capullades de persona informada que pretèn manipular la realitat, assenyalant amb uns (que ves a saber que i qui son pq no ens refiarem de l'opinió d'una nazi) per fer passar qualsevol militant feixista de víctima de l'extrema esquerra. Tots/es sabem que al carrer hi ha una guerra silenciosa i silenciada que de tant en quant rep certa atenció del mitjans. El tal administrador ho sap i mentres vol fer passar a agressors feixistes de víctimes del sistema arran de suposades "desigualtats de tracte", en cap moment condemna cap mena de violència contra militants d'esquerra o assassinats com el d'en Carlos Palomino, al contrari, no ho diu explicítament però se sobreenten certa satisfacció fatal.
Els feixistes usen la cantinela del victimisme, ens assenyalen barrejant barroerament conceptes al seu gust per criminalitzar qualsevol resposta desde l'antifeixisme contra les seves accions racistes i violentes, es nota que no els agrada que els apliquin la seva mateixa medicina.
Si es veritat que les VCA mantenen a ratlla els nazis a Madrid...doncs felicitats
Re: Castelló: [VÍDEO] manifestació antifeixista
15 mar 2011
A vosaltres antifas no us detenen per pensar diferent, ni us tanquen llibreries, editorials i distribuidores, ans al contrari us subvencionen locals i organitzacions juvenils, us contracten en festes els vostres grups i sempre se us cedeix instalacions municipals (els politics estan acomplexats de que unes rates com vosaltres els tractin de feixistes per no voler pagarvos-ho tot), a nosaltres tampoc ens retorna la policia les armes (com us ha fet a vosaltres a Madrid per ordre de la Delegada socialista del Govern), ni arribem a acords per a que ens deixin marxar sense identificarnos, ni aconseguim com a Saragossa que la manifa legal es dissolgui "por instancias superiores" i vosaltres com a contramani que us quedeu legalment a la plaça, ni els mitjans ens silencien les agressions i els tenim de cara, no teniu en contra organitzacions estatals subvencionades que el seu treball es acabar amb tota activitat (dirigides per ultraesquerrans com Esteban Ibarra ex membre del FRAP), ni tenim la ventatja de que la policia no ens pot tocar per ordres de dalt.
- Quants escriptors i intel.lectuals vostres estàn a la presó per editar, vendre o escriure llibres?
- Quantes llibreries us han tancat o han rebut fins a 6 redades?
- Quants assassinats, agressions i actes de terrorisme se us han perdonat i han quedat arxivats ipso facto?
- Quants diners heu rebut en 35 anys de democràcia en concepte de diner public per a centenars de organitzacions, fundacions, partits, sindicats de tot pelatge?
- Quants centenars de grups ultraesquerrans han actuat contractats per Regidories de Festes?
- Quants pabellons municipals i locals us han cedit per a concerts i mitings?? (mentres a partits com l´MSR han de guanyar-se cada local on fer un acte a base de lluitar judicialment perque reben boicot sistematic)
- Quants centenars de grups ultraesquerrans (rock,metal, reggae, ska, hardcore,thrash,punk, folk...)han venut i venen els seus discos i merchandising en grans centres comercials impunement, quan en moltes de les seves lletres parlen sense censures de "asesinar" o un disco que regalaba Tiendas Tipo i anunciat per TV que deia "a los nazis gasolina y fuego"....
TENIU IMPUNITAT I HO SABEU, PER AIXÒ APROFITEU-VOS ARA QUE PODEU, JA QUE LA NOSTRA GENT QUANT ACTUA SE LA JUGA, PERO ELS QUE DONEN EL PAS, S´ARRISQUEN I JUGUEN DONCS TIREN A MATAR.
APROFITEUVOS, ARA QUE ES MOMENT I QUE MAI HAVIEU ESTAT DES DEL 1936 TANT AMPLES I AMB TOTA LA PROTECCIÓ ESTATAL, PERQUÈ EL DIA QUE AIXÒ CANVII I LA TRUITA US HO ASSEGURO DONARÀ LA VOLTA, JA PODREU FER MALETES COM ELS MARICONASSOS DELS VOSTRES AVIS I FOTRE EL CAMP A FRANÇA, PERQUÈ ALS CRIMINALS COM VOSALTRES EN UN ESTAT ON HI HAGI JUSTICIA, SUARIEU COM A PORCS PICANT PEDRA.
APROFITEU-VOS QUE NOSALTRES TENIM LES MANS LLIGADES I DONEU LLIBERTAT A LA VOSTRA COBARDIA, NOMÈS AIXI PODREU AIXECAR EL CAP.
Hasta la vista antifascista
http://www.youtube.com/watch?v=Ss-5itpBZUA
Sindicato Sindicat