|
|
Notícies :: sense clasificar |
Carta pública a la dirección de la CGT
|
|
per Marxistes per la Internacional Correu-e: lenagerminal@gmail.com |
05 des 2010
|
Carta pública a la dirección de la CGT
¡Basta de tomar el pelo a los trabajadores! |
Camaradas,
Por lo que sabemos a día de hoy, sois la única organización de un cierto peso que habéis condenado el Estado de Alarma y la Militarización de los controladores aéreos, a cargo del gobierno Zapatero-Blanco-Rubalcaba.
El motivo de la presente carta es muy sencillo:
Reconociendo que todo el mundo es bien libre de decir lo que le pase por la cabeza, no queremos entrar en los detalles de aquellos aspectos de vuestra declaración que no compartimos...
Pero por favor, ¡Basta de tomar el pelo a los trabajadores!
Acabáis el comunicado de la siguiente manera:
«¡Por el reparto del trabajo y de la riqueza!»
«Por otra Huelga General!»
Es vuestra declaración. No la nuestra...
Pero ante los hechos concretos que motivan nuestras declaraciones, creéis conveniente reivindicar «el reparto del trabajo y de la riqueza»?
No encontráis simplemente esperpéntico, eso de manifestaros «Por otra Huelga General» ?
No creéis que la única cosa importando que, desde el día de ayer, está encima de la mesa es el posicionamiento más rotundo sobre:
¡Retirada inmediata del Decreto Ley del Estado de Alarma!
¡Retirada inmediata de la Militarización de los controladores aéreos!
Habéis actuado de manera nítidamente irresponsable: es como si ante un incendio de grandes proporciones, en vez de buscar bomberos, agua, gente que colaboren para apagar el incendio y salvar vidas, dáis la espalda al fuego para comenzar un debate, pongamos por caso, ¡sobre «el teatro del futuro en una sociedad libre»!
¡Estáis a tiempo de rectificar!
Lo que está sucediendo en esta cuestión es muy grave. ¡Hay que ponerlo todo en marcha para hacer retroceder incondicionalmente a este gobierno Monárquico, burgués y, en la cuestión que nos ocupa, abiertamente fascista!
Os adjuntamos en catalán y en castellano, nuestra Declaración política...
Asumíd vuestra responsabilidad: pronunciáos clara y contundentemente por:
¡Retirada inmediata del Decreto Ley del Estado de Alarma!
¡Retirada inmediata de la Militarización de los controladores aéreos!
Y movilizad, sí, en TODOS LOS AEROPUERTOS, a TODO EL TRANSPORTE PÚBLICO y, más allá, a toda la clase trabajadora!
Les saluda fraternalmente en Barcelona, 5 de diciembre de 2010
Marxistas por la Internacional |
This work is in the public domain |
Comentaris
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per uno de cgt |
05 des 2010
|
De acuerdo, enseguida lo hacemos.
Para eso esta la CGT, para hacer lo que nos digais.
¿Algo mas?
¿Unas bravas y unas cañas quizas?
Otra cosilla: Para futuras peticiones, mejor no saturemos la columna de la derecha de IMC-BCN, y menos por duplicado.
Puesto que por la "s" final de "Marxistas", es de suponer que vuestra organizacion se compone de dos miembros, Maroto y el de la moto, pues subios en ella y os venis al sindicato a comentar cualquier otro deseo que se os antoje. Gustosamente nos pondremos a vuestras ordenes. |
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per flipant |
05 des 2010
|
Pero es pot saber que es aixo? "Marxistes per la Internacional?" Algu pot donar una mica de llum enmig de tanta foscor?
em sembla exagerat aquesta carta, les dues coses son ben valides, pero el que no es en absolut admisible es que per una organització que respon de forma minimament coherent -utilitzant els seus arguments- ara vingui algu de no se sap on i digui "a la direccio de CGT" que rectifiqui. Doncs aclarim, aquest sindicat ni te una "direccio" ni te que rectificar res, en tot cas afegir.
I per cert qui va firmar el comunicat era el sindicat permanent, pots contactar amb ells quan vulguis.
Salut! |
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per Marxistes per la Internacional lenagerminal@gmail.com |
05 des 2010
|
«Maroto y el de la Moto» et contesten: el to irònic i un cert grau de mala llet semblarien indicar que la carta t’ha colpit. Precisem: no som gaires, solament un grapat més que dos. Pel què dones a entendre trobes la resposta de la CGT normal. És possible que valorem l’agressió de signe feixista d’aquest govern de manera prou diferent... Acabo, no ens esperis ni damunt de la moto ni venint a peu: No és el nostre estil el de donar ordres a ningú. La carta l’hem enviat a quatre correus electrònics de la CGT abans de fer-la pública. El consell de no saturar la columna de la dreta de IMC-BCN amb texts en duplicat, d’acord, el tindrem en compte! Salut!
A Flipant li contesto que mai ha estat la nostra intenció ofendre ningú. Però no em diguis que no hi ha “direcció” ni cal “rectificar res”. Mira, rectificar “és de savis”, diuen. Nosaltres hem fet una Declaració Política i hem enviat una carta a la única organització d’un cert pes i entitat que ha pres posició condemnant al govern i solidaritzant-se amb els controladors aeris. Jo entenc que “Flipis”. Però això de “tanta foscor” no sé què significa. Mira, és el primer cop que ens hem decidit a utilitzar aquest medi que és la xarxa. Mai ho havíem fet abans, perquè no havíem sentit la necessitat de fer-ho. Pots “Flipar” tant com vulguis company, però seria una llàstima que no Flipessis davant l’agressió de signe feixista d’aquest govern que militaritza un col•lectiu de treballadors, que la resposta de la CGT no t’hagi fet Flipar...
A “un” li diré solament que en tant poques paraules formula una contradicció prou greu. Però com que som “burros” deu ser que no l’entenem. Li demano que ens expliqui si això de “pensar col·lectivament les precàries” pot significar que els precaris no hi tenim cabuda! Salut a totes i tots! |
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per @ |
05 des 2010
|
Jo estic a favor dels controladors aeris. No sé exactament per què, però jo no puc estar d'acord amb la premsa, els creadors d'opinió pública, els empresaris, el govern...
Aneu a la merda! Necessitem més vagues salvatges i en tots els sectors!! |
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per Solució |
06 des 2010
|
per al "@": Tranqui, quan guanyis 600.000 euros al més podràs fer totes les vagues que vulguis fins provocar la militarització del govern.
Paradoxa: els controladors aeris no han pogut fer pont en avió.
Marxistes il·lusos SÍ, ínútils de la cgt NO.
Salut per a tots i totes excepte per als antropòfags i carnívors. |
Re: Carta pública a los marxistas internacionalistasa dirección de la CGT
|
per txema Bofill |
06 des 2010
|
Amigos marxistas , gracias por el saludo fraternal,
Primero, por proponer un cambio de palabra, o una coma, o una consigna en un textor, no hay que alterarse ni armar guerras fraticidas, ni empezar con un insulto:
“ ¡Basta de tomar el pelo a los trabajadores! Camaradas,”
Vosotros mismos reconceis que la CGT es la primera y unica organización importante y nacional que se ha solidarizado y condenado de forma absoluta y rotunda el estado de alarma y todos los atropellos a los trabajadores, de forma clara, didactica que todo el mundo puede entender.
Es un muy texto y oportuno, claro en mi opinión.
Creo que en esto estamos de acuerdo en la condena y en texto. Esta de nuncia demuestra que mientras otras organizaciones, grupos , partidos, estan de vacaciones, o no se enteran de lo que pasa, los de la CGT han respondido con eficacia, al taco tac. Sabemos que el gobierno aprovecha hacer sus marranadas, sus violaciones de dercho de los trabajadores cuando hay vaciones, vease la LEC y subidas de impuestos etc. Entonces que se responda eso está muy bien. Creo que los marxistas y no marxistas estaran de acuerdo con esto.
La discusión está en tres puntos, basicamente en consignas.
En la del reparto de riqueza y trabajo, quizás sobra. En este os doy la razón aunque no me molesta. En cualquier caso, sabreis que es una consigna tan marxista como libertaria, y que son soluciones a la crisis: repartir el trabajo y la riqueza. Si se hiciera pagar como se viene diciendo parte a los ricos, o bien, como mínimo se controlara el fraude de las grandes fortunas se resolveria el problema de salud y educación segun estudio de Vicenç Navarro.
Lo consigna que no se puede quitar es la de huelga genral. Difiero absolutamente de vuestro rechazo a la huelga general. Las explicaciones mejor que os las pueden hacer muchos de los amigos marxistas de la CGT, a los que haceis quedar muy mal al no firmar. Pues haceis alarde de una incultura revolucionaria, que os hará perder los pocos militantes que tengais.
De mi parte considero que:
la huelga general tiene que estar en todas las reivindicaciones, en todos los panfletos, en todas las consignas, en todas las manifestaciones, en todas nuestras revistas, periódicos
la huelga general hay que recordarla a diario a nosotros mismos (los amigos marxists son la prueba), a los sindicatos mayoritarios que se les olvida y les da vómito cada vez que se lo recuerdan sus propias bases, a los anticapitalistas, a los patrones (a quienes les da pánico y no paran de hacer propuestas y regalitos a los dirigentes sindicales para que se les olvide), al gobierno (ya que saben las huelgas generales han hecho tumbar más de un gobierno) a toda la población para contraaarrestar la propaganda mediática que dice que no sirven o son anticuadas.
La huelga general es lo que temen y les da horticaria a los privilegiados.
Huelga general es la meca a donde tienen que ir a parar todas las huelgas, todas las huelgas sectoriales, parciales, locales, universitarias, etc.
Lo único que proponeis es una una consigna que está bien, que no dice absolutamente nada nuevo, y que es muy reformista:
¡Retirada inmediata del Decreto Ley del Estado de Alarma!
¡Retirada inmediata de la Militarización de los controladores aéreos!
Lo que hay que hacer es atacarlos y enjuiciarlos y echar esos mafiosos de la política y de actividades públicas de por vida y recordarles que cuando haya democracia tendran que responder de estos delitos, que no caducan, ni sirve su impunidad que se autodistribuyen.
La retirada del estado de alarma ya lo estaran exigiendo democratas y socialdemoctratas horrorizados de la s prácticas franquistas de Blanco y Rubalcaba, firmadas por el Borbón. Estos delincuentes tienen que pagar un precio para que no anden recortando derechos de trabajadores por decreto y a punta de metralleta, como explico en el articulo que sigue al vuestro.
En el comunicado de la CGT no habla de retirada sino de vuelta social contra los atropellos ante una huelga legítima.
.
La revolta social de les i els treballadors és l’única resposta davant la violència de l’estat i dels empresaris. La vaga és legítima i no complir amb les regles de domesticació, són legítimes, quan els empresaris i l’estat, violen aquestes regles.
Bueno amigos, saludos libertarios y dedicar vuestra energia para denunciar a los poderes y sus medios e ir preparando la revuelta social, y luchemos juntos .
Estem molt contaminats per la propaganda dels polítics, uns privilegiats, que han estat dient que els que els controladors son uns privilegiats, que no son treballadors, etc.
Deixant aquesta discussió, dic que els mètodes d'aquests treballadors, la vaga continuada, per a defensar drets que tenen tots els treballadors, és exemplar, i quan el govern retalla drets s'ha de respondre com els controladors des-seguida i contundentment.
Hi ha qui diu que el PP utilitza als controladors perquè així guanya vots i les eleccions, hi ha qui diu que han sigut utilitzats per el PSOE i empresaris per a la privatització dels aeroports, que han servit de cortina de fum, i distracció per a que la gent es tragui les privatitzacions , que no és altre cosa que el robatori de bens públics per a multinacionals.
Aquests tipus de vagues no son perilloses pels treballadors sinó i sols pel govern i pels rics.
Hi poden haver moltes teories conspiratives, però queda clar que els que han començat son els del Govern en el Consell de ministres amb els seus decrets inquisitorials.
Soy militante de base de la CGT |
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per marxista |
06 des 2010
|
Amic Txema. Necesitem de la teva llucidesa. No la malgastis responent a una pseudo-organitzacio. |
Re: Carta pública a la dirección de la CGT
|
per Marxistes per la Internacional lenagerminal@gmail.com |
07 des 2010
|
Resposta a Txema Bofill:
Company, en primer lloc agraïm el to de la teva carta.
En segon lloc, reiterar disculpes en el sentit de que mai ha estat la nostra, una intenció d’ofendre ningú.
Em tercer lloc, expressar amb rotunditat el següent: Caracteritzar un posicionament o pronunciament, sigui aquest individual o col•lectiu, fer-ho sense embuts, fins i tot amb contundència i/o agressivitat dialèctica, doncs bé, això no forçosament és ofensiu, ni divisor, ni sectari. Pot ésser-ho i pot que no ho sigui ni gens ni mica i que el debat que susciti pugui ser molt clarificador per a tothom.
En quart lloc volem deixar ben clar que si ens hem adreçat [primer] a la CGT i si hem fet [després], públic el comunicar, això es deu a que, efectivament, la CGT ha estat la única organització amb un cert pes i incidència que s’ha situat, amb el seu posicionament, del “bon costat de la barricada”, és a dir, en un terreny de classe! Pel respecte que ens mereix aquest fet, enviem primer una carta que després fem pública, on critiquem el fet que en un mateix full, el de la condemna al govern i la solidaritat amb els treballadores militaritzats, si afegeixin dos elements que no aporten, absolutament res sinó és, distreure l’atenció sobre el fet important del moment: el Decret-Llei i l’Estat d’Alarma, la militarització dels controladors aeris, a cops, fins i tot ‘a punta de pistola!
Company, tal vegada tinguis raó pel què fa a l’enunciat de la nostra carta, allò de “Deixeu de prendre el pèl als treballadors”. Qui t’escriu aquesta carta, és l’autor de la carta en qüestió...
Només esgrimiré un argument al meu favor (que en cas de que m’hagi equivocat, no serviria de gran cosa) : Sota el pes de la indignació i de la impotència, a vegades es diuen coses que no es corresponen sempre amb el propi tarannà de qui les formula!
I és cert que estem indignats!
I que ho haurien d’estar totes i tots els treballadors d’aquest país!
I que no n’hi ha prou amb comunicats!
Finalment, dir-te que no compartim això “del repartiment del treball i de la riquesa” i que no estem d’acord amb el senyor Vicens Navarro...
Dir-te també que “Per una altra Vaga General” no es correspon amb el moment i amb la gravetat de la situació: “Una altra”? D’un dia, com a Grècia, com a França, “reconductibles...” front a una situació que no és la de fa uns mesos: Ens roben la cartera, després, seran tots els drets i conquestes, després ens Militaritzaran a totes i tots si els fa falta!!
Mira la gran dificultat que tenim tots en els temps actuals, és que tot, absolutament tot s’ha traït mil vegades en nom de tot: la Vaga General, en nom de la Vaga General, la Revolució en nom de la Revolució... A la vida, succeeix que repetir una consigna correcta ahir, pot ser nefast avui... I nosaltres així ho entenem pel què fa a la nostra crítica, que signem “fraternalment”, veritat?
Un punt de total desacord: “Reformista”?, el pronunciament per:
Retirada immediata del Decret-Llei de l’Estat d’Alarma!
Retirada immediata de la Militarització dels controladors aeris!
Estem convençuts de que, sense res d”ideològic” que vingui a destorbar, són els dos punt únics pels quals s’hauria de lluitar, de respondre a l’agressió obertament feixista dels Zapatero, Blanco, Rubalcaba...
Però això és un debat absolutament legítim, com és legítim, faltaria més, el dret a discrepa!
Et saluda fraternalment,
Marxistes per la internacional |
|
|