Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: guerra
Atac a barri ric de Barcelona
28 set 2010
La nit de divendres 24 de setembre del 2010, vam seleccionar un objectiu en un dels barris de més luxe de Barcelona, La Bonanova. La matinada va ser testimoni de les flames que devoraven un cotxe Mercedes de gama alta d’algun ric explotador, en el seu propi lloc de vivenda i descans.

Entenem que deixar un cotxe d’aquest grau de luxe al carrer, en el context actual d’enduriment de les condicons de vida, és una provocació en tota regla, i com a tal no ha de quedar sense resposta. Incendiem les seves ofenses, però també les ilusions que ens han venut, l’aspiració a ser un d’ells que ens han inculcat, a tenir aquest i molts altres bens de luxe, a escalar més i més dins la pirámide social costi el que costi i trepitgem a qui trepitgem.

Decidits a portar la guerra als rics, a les seves cases, els seus llocs d’oci i descans; decidits a que siguin ells, els gestors de la miseria i l’explotació els que paguin per les humiliacions que a diari reben els que es troven sota la bota de la dominació, decidits a que aquesta escòria pagui la pretesa crisi del seu podrit sistema, que no és més que una pantomima, un reajustament per a continuar enriquint-se a costa dels demés, continuarem sense descans seleccionant objectius en les entranyes, els domicilis, les propietats d’aquests éssers miserables i del miserables sistema que impulsen i sostenen. La nit del 24 va ser un cotxe de luxe, una altra nit pot ser una altra cosa,… o persona.

Decidides a lluitar fins el final per acabar amb el domini i l’explotació, li dediquem aquesta acció, com un modest gest de complicitat, als anarquistes i antiautoritàries encarcerats a Xile, 4 de ells en vaga de fam desde el mateix dia 24, als maputxe lluitadors que en el mateix lloc sostenen un enfrontament a mort contra el poder, molts, desde els presidis de la democracia en forma de vaga de fam també, i a totes aquelles, anarquistes o no, que no es rendeixen i que continúen lluitant dia a dia contra la dominació i la miseria. Una abraçada solidària també als companys encarcerats a Grècia que aviat serán jutjats, i als companys tancats a Suissa que actualmente es troven en vaga de fam. No us oblidem.

Animem també a que aquestes petites incursions destructives a les zones riques de la ciutat s’estenguin i multipliquin, i consegueixin portar al menys una petita part de l’angoixa que es viu a diari en els barris pobres fins als seus bastions de privilegi i vergonyosa tranquilitat. Que la ràbia desperti de nit i vagi en recerca d’aquells que la van engendrar, picant a les seves portes, una per una, sense descans i sense miraments, ja que ells tampoc els tenen ni els tindran amb nosaltres.

Barcelona, tardor del 2010



(cas)

La noche del viernes 24 de septiembre de 2010, seleccionamos un objetivo en uno de los barrios más lujosos de Barcelona, la Bonanova. La madrugada fue testigo de las llamas que devoraban un coche Mercedes de alta gama de algún rico explotador, en su propio lugar de vivienda y descanso.

Entendemos que dejar un coche de tal lujo en la calle, en el contexto actual de endurecimientos de las condiciones de vida, es una provocación en toda regla, y como tal no debe quedar sin respuesta. Incendiamos sus afrentas, pero también las ilusiones que nos han vendido, la aspiración a ser uno de ellos, a tener este y otros muchos bienes de lujo, a escalar más y más dentro de la pirámide social cueste lo que cueste y pisemos a quien pisemos.

Decididos a llevar la guerra a los ricos, a sus casas, a sus lugares de ocio y descanso; decididos a que sean ellos, los gestores de la miseria y la explotación los que paguen por las humillaciones que a diario reciben los que están bajo la bota de la dominación, decididos a que sea esta escoria la que pague la pretendida crisis de su podrido sistema, que no es más que una pantomima, un reajuste para seguir enriqueciéndose a costa de los demás, seguiremos sin descanso seleccionando objetivos en las entrañas, los domicilios, las propiedades de estos seres miserables y del miserable sistema que impulsan y sostienen. La noche del 24 fue un coche lujoso, otra noche puede ser otra cosa,… o persona.

Decididos a luchar hasta el final por acabar con el dominio y la explotación, le dedicamos esta acción, como modesto guiño cómplice a los anarquistas y anti-autoritarios encarcelados en Chile, 4 de ellos en huelga de hambre desde el mismo día 24, a los mapuche luchadores que en el mismo lugar sostienen un enfrentamiento a muerte contra el poder, muchos, desde los presidios de la democracia en forma de huelga de hambre también, y a todas aquellas, anarquistas o no, que no se rinden y que siguen luchando día a día contra la dominación y la miseria. Un abrazo solidario también a los compas encarcelados en Grecia que pronto serán juzgados, y a los compañeros presos y en huelga de hambre en Suiza. No os olvidamos.

Animamos también a que estas pequeñas incursiones en las zonas ricas de la ciudad se extiendan y multipliquen, y consigan llevar al menos una pequeña parte de la angustia que se vive a diario en los barrios pobres hasta sus bastiones de privilegio y vergonzosa tranquilidad. Que la rabia despierte de noche y vaya en busca de aquellos que la engendraron, llamando a sus puertas, una por una, sin descanso y sin miramientos, puesto que ellos ni los tienen ni los van a tener con nosotros.

Barcelona, otoño del 2010

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Atac a barri ric de Barcelona
28 set 2010
"La nit del 24 va ser un cotxe de luxe, una altra nit pot ser una altra cosa,… o persona."

uf, tranqui, no? A veure si algú pendrà mal, animalot! I ves amb compte publicant això a internete, que lo carga el diablo!
Re: Atac a barri ric de Barcelona
29 set 2010
Qué poca vergüenza, si luego todos los guarros sois niños bien como las hijas de ZP o el hijo de Montilla como tienes los cojones de atacar la propiedad privada de alguien que igual ha estado 30 años dejándose el lomo para poder tener ese coche mientras tú criabas pulgas y fumabas porros en una casa okupa. A ver si tus actos vandálicos se te van a volver en contra. Quien va a por lana, puede salir trasquilado.
Re: Atac a barri ric de Barcelona
29 set 2010
Valiente revolucionario la has podido cagar pues podía ser el coche de un liberado sindical, de un dirigente de CCOO, de Carod Rovira, que vive en la Bonanova, claro que este tiene parking y guardas de seguridad, e incluso podía ser el coche de tu puta madre. Pátetico. ¿ Se te fue la chorba, con rastas, con un pijin propietario de un mercedes?
Re: Atac a barri ric de Barcelona
30 set 2010
Ladra, luego cabalgamos!
Re: Atac a barri ric de Barcelona
30 set 2010
Ladra, luego cabalgamos!
Re: Atac a barri ric de Barcelona
30 set 2010
Ladran, luego cabalgamos!
Sindicat