Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
resumen de imáfenes del 25-S
La cita fue a las 1700 en la Plaza Universitat de Barcelona. Casi se llenó. Con el llamado a la Huelga del 29 de septiembre hecho desde los comités de barrio y pueblos, alrededor de 500 personas marcharon hacia la plaza Cataluyna.
plaza Universitat 1700.jpg

Entre tambores, trompetas, globos de colores, pancartas, argumentos y sobretodo la rabia acrecentada por la crisis y su mal manejo, cerca de 500 personas salieron hacia la plaza Cataluyna, con el propósito de que la huelga de este miércoles 29 de septiembre sea escuchada en cada rincón de la ciudad, más allá del controvertido llamado hecho por los sindicatos y del sólo día miércoles.
Músika y a la calle.jpg

Limpiando la mierda del Capitalismo.jpg

"Contra la dictadura del Capital... su riqueza es nuestra crisis... Huelga, huelga, huelga." La convocatoria de la huelga tuvo su calentamiento el sábado por la tarde, cuando la marcha se plantó frente al edificio del Banco Español de Crédito, y los distintos comités de huelga de los barrios y los pueblos vecinos a Barcelona dejaron claro a la ciudadanía que esta huelga que se avecina no es de los sindicatos; que más allá de los pactos entre los grupos que manejan el capital, hay unas organizaciones de base que han venido trabajando para que esta huelga, que será la primera que vive el gobierno español en esta crisis, se sienta y vaya más allá del sólo día 29.
Quina és la teva Vaga?.jpg

Estamos cansados de huelgas pactadas.jpg

A las 2000 horas se abrieron las puertas del edificio del Banco –de propiedad de Andybal-, y la multitud hizo la ocupación del lugar, previa decoración de lo que llamaron “nuestra casa los próximos días” .
decoración de la kasa.jpg

Despliegue sobre el Edificio.jpg

Se convocó a Asamblea al interior, donde los distintos comités expusieron tanto sus planteamientos como sus propuestas para los días que se vienen, y la ocupación del lugar quedó hecha. En los próximos días se realizarán eventos y jornadas, que si bien tienen su centro en la jornada de Huelga, giran alrededor de la crisis actual y sobresalen por sus planteamientos anticapitalistas, propuestas de que otro mundo sí es posible y una sostenibilidad responsable del entorno.
2000, se okupa el edificio del Banco por el Movimiento 25-S.gif

La Banca nos asfixia; la Patronal nos explota; los políticos nos  mienten; CCOO-UGT nos venden- todos a la MERDA.jpg

Al kompás de la músika y sonrisas se marchó hacia Plaza Cataluyna.gif

desde la fenestra también se ve la crisis.jpg

This work licensed under a
Creative Commons license

Comentaris

Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
Doncs jo crec que només hi ha UNA ÚNICA SENSIBILITAT expresada de les moltes que hi participen.

Fer el pallasso no és unitari, igual us representa als posmos, als que parleu de capitalisme però no viviu les seves conseqüències a la feina, al dia a dia, etc. Algú s'imagina l'any 36 que els nostres avixs haguessin sortit a fer el pallasso davant els feixistes en comptes d'alçar les armes?

PER UNA VAGA GENERAL COMBATIVA, SALVATGE I SENSE PALLASADES!!!!!!!
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
El payaso tiene una profesión digna y bastante más honrada que la de muchos. No menosprecies a los que no son como tú.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
Aixó de Salvatge, què és, el nom d'algun perfum? O suposo que estaràs en algun grup d'acció com "Los Solidarios".Jo no sóc de la "Txaranga" però em trec el barret davant la okupació, supera-la en tot cas!
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
A la setmana tragica el poble ballava amb les momies de les monges. I no per aixo va ser menys agresiva la revolta.
A la comuna la gent tambe ballava pels carrers.
No cal que tot sigui una desfilada militar, per ser radical.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
No us feu pena? 2000 freaks al marge del gruix social que es creuen salvadors d'una classe obrera a la que ni tan sols pertanyen...
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
paio iaio, no critico la okupació, sinó l'espectacle que l'envoltava. I no, no estic en contra de la diversió, ni del circ en sí ni volia menysprear a la gent que s'hi dedica, estic en contra de que NOMÉS s'aposti per formats que en cap cas busquen qüestionar el monopoli de la violència de l'estat, i que per omplir el temps substitueixen el que altres llocs o fins i tot anys (perquè Barcelona sempre ha estat coneguda com la ciutat de les bombes per alguna raó) s'hagués fet contra els cosses policials a la mínima, ja no diguem davant el pitjor atac de la patronal en anys.

No sé si m'estaré fent vell, però aquest dissabte, malgrat la okupació, vaig marxar a casa decepcionat i abatut. I això no havia passat ni en les manis antiglobalització on desenes de companyxs van ser apalejats i detinguts pels gossos del poder.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
26 set 2010
Visca el matiriologi!
Proposo que, com Barcelona es reconeguda com la ciutat de les bombes, que el señor salvatge, amb uns quants amics d'ell, s'explotin en el centre de la Plaça Catalunya, un cinturó d'explosius i que s'immolin en record de tots aquells que es van aixecar en armes contra el feixisme.
A més, un grup de seguidors del senyor salvatge, seran copejats per els mossos i es procedirà a la detenció dels tafaners per a recordar als que s'acaben d'immolar.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
Dear Salvatge:
1936..., 2010..., casi setenta y cinco años y te parece que fue ayer.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
Doncs salvatge... ànims!!! q
ue t'espera una vida plena de tristesa si amb lo de dissabte vas tornar a casa totalment decebut i abatut... podries tornar als arbres a fer el mico... així potser et sentiries més feliç vivint salvatjament.

Segurament no en tens ni idea del que es treballar en espais unitaris... perquè només deus a estar acostumat als espai unipersonal...

Llàstima, no saps què et perds... què se sent en moments com els que es van viure ahir i que avui encara s'han reforçat més...

Ah, i si ets d'aquests estequirots que tenen urticària a les performances, vol dir que no entens quin sentit tenia aquesta... vine al banc a visitar i a intentar conèixer.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
Totalment d'acord amb Salvatge, Hem d'estar amb el gruix dels- les treballadors-es que el dia 29 fan una gran sacrifici per fer vaga. Hem d'estar amb tots els treballadors-es encara que estiguin afiliats a CCOO i UGT tot i que no estiguem d'acord amb el que fan les seves cupul.les. Fer el pallaso en aquestes circumstàncies em sembla vergonyós. No esteu en el món real.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
També d'acord amb Salvatge.

Ni molt menys critico a la gent que es dedica a les arts escèniques, ni la música, encara menys l'ocupació: felicitats!!!

Però crec que una txaranga o la música que darrerament s'ha posat de moda via megafonia a les manis, dóna un caire festiu (quan no hem de festejar res) i anul·la les consignes de la manifestació.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
d'acord amb salvatge i kaos... Els pallassos per a quan hi hagi alguna cosa a celebrar. De moment no crec que donin una imatge gaire seriosa ni representativa de la vaga.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
Tengo la impresión que cuando en una manifestación laboral toman protagonismo los payasos o una batucada, es una prueba de debilidad absoluta y de alejamiento del mundo obrero. Creo, y que nadie se enfade, que este tipo de acciones nos alejan de los parados angustiados y cabreados o de los trabajadores hartos de sus encargados y patronos. Esto me recuerda salvando las distancias a cuando famosos y artistas subvencionados y de buen vivir firman manifiestos de apoyo a la clase obrera.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
Doncs salvatge... ànims!!! q
ue t'espera una vida plena de tristesa si amb lo de dissabte vas tornar a casa totalment decebut i abatut... podries tornar als arbres a fer el mico... així potser et sentiries més feliç vivint salvatjament.

Segurament no en tens ni idea del que es treballar en espais unitaris... perquè només deus a estar acostumat als espai unipersonal...

Llàstima, no saps què et perds... què se sent en moments com els que es van viure ahir i que avui encara s'han reforçat més...

Ah, i si ets d'aquests estequirots que tenen urticària a les performances, vol dir que no entens quin sentit tenia aquesta... vine al banc a visitar i a intentar conèixer.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
Jo vull felicitar a qui ha portat a terme aquesta acció. La meva forma de lluita és més similar a aquests que estan criticant l'acció que no pas a l'acció que s'ha fet, però igualment els felicito.
Enlloc de criticar, els que considerem que s'han de fer accions d'un altre tipus, que les accions han de ser més directes i no pas mediàtiques, potser ens toca acompanyar i complementar aquesta acció.
Entenc que enlloc de criticar ens hem de posar les piles i si no hi estem a favor, però entenem que aquesta acció és part de la mateixa lluita que portem a terme nosaltres, el que ens toca és lluitar a una: i això vol dir que cadascú lluiti com cregui que ha de lluitar. Ja que no totes estem a favor del mateix, que no totes compartim estratègies ni pràctiques, el que sí que ens uneix és una mateixa lluita: la lluita contra el sistema capitalista i el sistema paral·lel polític al que va lligat, la democràcia representativa liberal.

Així, en unes hores tant baixes a nivell global de l'esquerra revolucionària, potser ja és hora de deixar de fer crítiques demagògiques contra els que tenim al costat i complementar qualsevol tipus d'acció amb accions que cadascú de nosaltres creiem necessàries.

De la mateixa manera, per tant, entenc que la gent que està portant a terme aquesta acció o d'altres similars, no criticarà les que portem a terme (si això succeeïx) la gent que considerem que s'ha d'anar més enllà.
En definitiva, moltes felicitats per l'acció i espero que no sigui la única.

Una abraçada, Guifré
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
jo tambe vaig estar a la manifestacio, a mi tambe s'em va fer absurd aixo de "la paqui" i dels pallassos, be per una part, jo no ho hagues fet aixi, per una altra part, si la gent que so ha currat ha decidir fer aixo, no tenim cap dret a criticar-ho, ocupa tu un edifici a via laietana, amb consignes anarquistes i gent vestida de negre i discursos inciendaris.
Per una altra part, pot ser la presentacio no fos la millor per als nostres gustos, pero, el cert es que a les assamblees ha estat acudint molta gent i la pallassada s'ha acabat, estem aqui per recolzar els piquets les assemblees de barri. En cap moment m'ha semblat vanguarda just, perque es deixa a tothom usar l'espai com mes el necessite, cap grup de certa idelogia politica, la fet propi prohibint l'entrada o l'us de l'espai a la resta (sempre i quant es comente a l'assemblea, o no siga sota actituds autoritaries).
No es mes que un espai de trobada, a mi per regla general, tampoc m'agraden els clowns a les manifestacions, pero es un apunt, d'una gent que s'ha vullgut currar aixo, pero a dintre estan confluint moltes mes coses, aixi que us convide a les dones i homes de negre, a sortir del guetto (i vindre a un guetto una mica mes gran), a dir i fer la vostra.
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
"Una revolució en que no pugui ballar no és la meva revolució" (Emma Goldman dixit, més o menys... i d'això fa... 70, 80, 90... què més dóna!)
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
27 set 2010
ja se sap que els fotògrafs sempre busquen la imatge pintaresca a les manis i a tot arreu, però no significa que tothom anés de pallasso a la mani. Tothom té dret a anar com li roti a una mani, o és que ens haurem de posar autoritaris i fer fora a algú per la seva estètica o actitud festiva? i així els obrers veuran que som gent seria i de cop pendran consciència i s'uniran a la lluita activament?
Re: A la Huelga se le adelantó el 25-S
28 set 2010
Felicitats a tots els que vam estar alli, jo tampoc estic dacord amb les formes que es va fer,ho respecto i xapó per la gent que s' ho va currar però crec que una manifestació obrera no pot anar amb una banda i pallassos ballant pel carrer...
Prou de bonrollisme, porros i hippis ballant, demostrem la mala llet dels barris, la mala llet de la classe obrera, que ens estan passant per sobre i nosaltres sortim al carrer ballant i fent gresca..
Sindicato Sindicat