Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: criminalització i repressió
[CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Avui a les 18 hores concentració per l'absolució de les detingudes i la llibertat d'expressió.
Audiència Nacional tribunal d'excepció!
Ahir, dissabte, 21 d'agost, cap a les 20 hores el cos policial dels Mossos d'Esquadra va carregar indiscriminadament contra una cercavila pacífica que es dirigia a la Plaça de la Vila de Gràcia. Aquesta marxa va ser la reacció al desplegament policial dels Mossos, que per ordres de l'Audiència Nacional espanyola, van acordonat la Plaça del Raspall. A continuació van detenir a la persona que anava a comunicat la prohibició de l'acte reprimint així el dret a la llibertat d'expressió.

Tot a començat amb la prohibició de l'acte d'homenatge a Laura Riera, presa política catalana, per part del tribunal amb seu a Madrid. Amb la plaça acordonada els antiavalots del cos policial van detenir al Martí (portaveu de la Comissió de Festes Populars), la persona que es disposava a anunciar que l'Audiència Nacional havia prohibit l'acte. Després de passar la nit a comissaria se l'acusa dels delictes de desobediència, resistència i desobediència a una ordre judicial

Tot seguit, amb l'acte desconvocat, els Mossos d'Esquadra van carregar amb inusitada violència i sense motiu contra una marxa espontània que es dirigia a la plaça de l'Ajuntament de la Vila. Quan aquesta passava a prop d'un correfoc que comptava amb la presencia de nombrosos infants i nadons els agents van colpejar repetides vegades contra el final de la cercavila arraconant i ferint a diversos participants. Com a mínim tres persones més van ser detingudes per la policia autonòmica arran d'aquesta càrrega.

Davant d'aquests fets la Coordinadora d'assemblees de Joves de l' Esquerra Independentista (CAJEI) exigim:
La retirada immediata de càrrecs contra totes les persones detingudes.
La depuració de responsabilitats dins del cos de policia i dels seus responsables polítics.
La dissolució de l'Audiència Nacional, hereva del Tribunal de Orden Público Franquista.
La fi dels atacs policials i judicials a la llibertat d'expressió.

Des de la CAJEI instem al jovent català a protestar contra aquesta agressió i a assistir avui, 22 d'agost, a les 18 hores a la concentració a la Plaça de la Vila de Gràcia per la llibertat d'expressió i l'absolució de les detingudes.

Llibertat d'expressió, policia no!
Mira també:
http://www.cajei.cat
http://htpp://www.aj-gracia.blogspot.com

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
També demanem la lluna, vaja comunicat infantiloide.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Per ell, de quin partit ets? ERC, CiU, PSC, o PP?
és molt fàcil dir -comunicat infantiloide- però el que realment és evident que s´ha perdut la por, podreu dir el que vulgueu... però estem més que farts de botiflers i traidors, sortim al carrer amb el risc de ser detinguts o processats, no us tenim por, no tenim res a perdre, doncs d´entrada vosaltres ja ens heu fet perdedors.
Visca la terra ! mori el mal govern !

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
ell,

air a la nit els secretes detenien a la gent per penjar cartells pels carrers,

realment aquest es la societat-estat on vols viure?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Per un cop he de recolzar el CAJEI en aquest context, tot i així no us confongueu: mori EL govern, sigui del tipus i color que sigui... O us penseu que la policia "catalana" seria menys repressiva en un Estat independent?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Crec que encara no heu entès una cosa, més enllà de que en Martí hagi sortit avui en llibertat, més enllà de que els actes estaven prohibits, i els qui vindran, Sants, Vilafranca, 10 de setembre a la nit, la marxa de l'11 al matí, etc, l'independentisme català us ha passat per l'esquerra com en una autopista, vosaltres resteu aturats a la sortida del peatge i els demés ja estem a 50 km de distància. El temps de l'independentisme seguidista enmirallat en una pretesa revolució basca ja han passat, però només vosaltres, 200 persones (Endavant-OSAN), 660 persones (CUP) i unes desenes de nois de les assemblees de joves no ho voleu entendreu. Feu molt mal a les consultes, però dona igual, ja se sap per la pretesa revolució socialista hi val tot, o ja no.... l'història us ha passat per sobre i si continueu així, cada vegada la pressió de la societat civil catalana i de les diferents policies serà més gran i si no al temps.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Demanar la llibertat d'expressió és el minim que s'ha de fer cada cop que es violen els drets humans.
L'Audiència Nacional viola sistematicament els drets de les persones a manifestar, a expressar-se, i tortura i empresona de manera arbitrària i autoritaria. El mínim que s'ha de fer es demanar la seva dissolució.

L'Audiencia Nacional és una Institució de violents per a reprimir i criminalitzar els que no pensen i actuen com el pensament únic.
Els politics d'aqui són uns infantiloides tètrics i ridiculs que callen mentre es violen els drets dels ciutadans catalans i els drets a expressar els nostres sentiments de benvinguda a Laura Riera, i obeixen agenollats les ordres de quatre tipus de l'Audiencia Nacional. Despres de torturar a Laura Riera i crimnalitzar-la, ara volen criminalitzar els que ens alegrem del seu alliberament.

Qualsevol comunicat que celebri l'alliberament de Laura Riera és més serios que tota la propaganda dels Mass Media i sobretot que les elucrubacions i interpretacions dels jutges de l'Audiencia Nacional que exhibeixen uns arguments dignes de l'inquisició de l'edat mitjana.
Veure aquests maltractes i silenci dels politics (deixant a part dels PP que demanen més repressió) és per vomitar

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Demanar llibertat d'expressió és una cosa universal, legitimar la lluita basca als Paisos Catalans és un altre ben diferent. Parlem clar d'una vegada, quin tant per cent sou de la societat catalana, i de l'independentisme català? Ja anys jo també hi militava a l'EI, però vaig entendre que amb raonaments simplistes, seguidismes i ideologies molt properes al totalitarisme no arribariem mai a crear un estat català. He auí la diferència entre els independentistes que no som marxistes i els revolucionaris.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
identifiques totalitarisme, amb marxisme i revolució...

a part de militar a l'EI, també erets un analfabet intel·lectual que es creu més a la premsa que al que un descobreix estudiant.

Salut!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Solidaritat comunista, allà hi serem!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
No cal que t'hi fiquis així home, he estat molts anys militant a una organització de l'EI per saber amb pels i senyals del que parlem. Totalistarisme? sí, hi ha posicions dintre de l'EI que són totalment totalitaries. L'organització armada basca s'ha comportat als Paisos Catalans com una organització totalitària, al no respectar els nostres tempos ni el diàleg entre organitzacions independentistes catalanes.
Coses com Hipercor, Roses, Salou i d'altres no es poden defensar des d'una visió d'un independentista, només des de la praxis d'un revolucionari.

Des del 1987 vaig veure clar que l'independendentisme combatiu anava malament de la maneta dels que utlitzen als patriotes catalans dintre del seu taulell d'escacs.

Fora ETA dels Paisos Catalans i no només del Principat. No al seguiduisme basc a casa nostra.

Laura benvinguda, encara que no pensi com tu, ni com la teva parella i àmics.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Només un apunt: tota proposta política porta inclosa la violència d'una manera o altra. En funció de la correlació de forces alhora d'exercir aquesta violència, pot adoptar un nom o altre. Se li pot dir "contestació social" o "repressió" en funció de qui si l'exerceix és aquell minoritari o aquell que té el monopoli d'aquesta.

I sí, en un estat català socialista i independent també hi hauria policia, amb una funció repressiva.

De la mateixa manera, l'anarquisme al 36 (quan tenia l'hegemonia als carrers de Barcelona) utilitzava la repressió contra aquella sèrie de sectors (burgesia, clergat, etc.) que pel seu projecte de societat eren "prescindibles", i era repressió (encara que es vulgui decorar) en tant en quan durant uns 15 mesos els anarquistes van estar "a dalt" (al poder, vaja) i els burgesos, els que sempre l'havien ostentat, eren ben amagats com les rates en les seves boniques cases. I parlo de l'anarquisme (on el tema a vegades em sembla que no s'acaba de afrontar amb realisme sobre quin paper exerciria cadascú en cas de triomfar la seva proposta política) perquè dels estats socialistes no cal dubtar-ho, ja que tots han tingut els seus cossos policials utilitzant la violència en la categoria de "repressió".

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Escolta, tens tota la rao, m'has obert els ulls.

Laporta presenta una lista que bebe de todo el independentismo
Tras meses mareando la perdiz, Joan Laporta confirmó finalmente ayer que será candidato a la Generalitat. Algo que se daba por hecho desde que dejó la presidencia del Barça, hace dos meses, pero que hasta ayer no había confirmado. Lo hizo en un acto en la Universitat Catalana d'Estiu de Prada del Conflent (Francia), en la que aprovechó para presentar a los cinco miembros de su candidatura, que deberá ser ratificada en septiembre por los militantes de su partido, Solidaritat Catalana. A Laporta le acompañarán personas que hasta ahora habían asumido distintas responsabilidades en partidos nacionalistas: a los nombres ya conocidos de Alfons López Tena (ex consejero nacional de Convergència) y Uriel Bertran (diputado de ERC), se suman la escritora Isabel Clara-Simó, el ex dirigente de Reagrupament Emili Valdero y Anna Arqué, una de las caras visibles de la coordinadora que ha organizado las consultas independentistas en diferentes municipios.


http://www.elpais.com/articulo/cataluna/Laporta/presenta/lista/bebe/todo/

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
A mi que en Laporta? que sóc liberal?

Torno a obrir el debat, no només l'anarquisme espanyol i català que confluïen en les ciutats de Barcelona i en comarques va estar en contra de la LLiga, de la dreta espanyola i del clergat, també ho va estar, com els comunistes espanyols en contra dels independentistes catalans. Torno a dir-ho creieu que 18.000 vots (IInt), 20.000 dels companys de la CUP o uns quans milers de l'assemblees independents municipalistes crearan un estat d'opinió suficientment fort per crear un esat català socialment just, (que no socialista)??

Creieu que justificant la violència i amparant-la d'una organitzacióa armada estrangera a casa nostra ens farà més lliures?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
"ell", em sembla que no entens correctament el procés d'acumulació de forces. Orgànicament, cal veure quins resultats es treuen a les municipals del 2011, una xifra que sens dubte pot marcar un sostre electoral independentista mai vist per a l'EI, amb la rpesentació de més de cent candidatures.

Però fora del nivell pròpiament orgànic, l'autèntica victòria ha estat anar trasmetent els nostres valors (gràcies a les errades garrafals de l'enemic) a grans capes de població que encara no estan amb nosaltres. L'asumpció del dret a decidir (sentiment JA majoritari en la CAC), de l'autoorganització popular (ex. consultes, fotos del rei,...) de la necessitat de la desobediència civil (ajuntaments que es declaren fora de la Constitució,...) són VALORS POLÍTICS que han impulsat i participat desenes de milers de persones de partits gens sospitosos de revolucionaris i que fa 10-20 MAI ningú ho hagués dit.

Així doncs, cal diferenciar i entendre la incidència que tenim en un sentit orgànic (militància) i en un sentit més abstracte (ideològic).


PS: la CUP fa molts mesos que ha augmentat de molt la xifra que dones de militants, n'hi ha prou amb que vegis que des de la darrera assemblea nacional s'hi han presentat una quinzena (i les que queden!).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
22 ago 2010
Gràcies Miquel per la resposta, encara que no estic d'acord al 100 per cent en el teu raonament, és evident que des de la última assemblea nacional de la CUP s'han presentat més.

I molt probablement algunes més es presentaran.( Els hi desitjo lo millor ), però ara hi haura més competència en les municipis, i no només amb IC-Verds i amb ERC, també amb SCI-Reagrupament.

Encara així hi ha dues línees que conviuen a l'interior de les CUP, la que vol presentar-se a les autonòmiques i el sector del SN de la CUP que vol abastir una alternativa municipalista. No reproduiré aquí aquest debat d'idees que teniu.

Tampoc estic d'acord que només l'EI hagi despertat els valors de la societat civil catalana, ja abans existien milers d'independentistes no marxistes que treballavem per la reconstrucció nacional des de diferents àmibts, cultura popular, empresa, mass media, administracions, etc..

Efectivament cal diferenciar entre militar en una organització o defensar una ideologia.

Els propers mesos faran canviar una mica el mapa polític català i veurem com queda tohtom posicionat.

Una altra pregunta oberta pel debat, les mocions que la CUP va presentar als ajuntaments en referència a la violència de l'organització armada basca es substenten exclusivament en poscionar-se en forma de qualsevol violènica, fins aquí estic d'acord, no seré jo que defensi a l'estat espanyol ni a les seves estructures de poder. Ells i elles ja saben fer-ho molt bé.

Si hagués un acció armada a qualsevol lloc de la nació catalana, cosa pot probable després dels moviments abertzales i del zutik i del lortu arte, creieu que les CUP i en global els milers d'independentistes catalans tindriem una resposta seriosa i ferma, o simplemnt aceptarien ser les titelles del gran germà basc?

Salut i reflexió!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
23 ago 2010
i el Gara no ha dit ni mu d'aquesta catalana, aviam quan us n'adonareu que Gràcia no és euskadi!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
23 ago 2010
miquel? tu t'ho creus tot això que dius?
L'EI ha instaurat els valors del dret a decidir, desobediència civil i l'autoorganització popular a la població?
D'altres creiem que el que s'ha impulsat són els valors de l'interclassisme i la unitat nacional (valors tradicionalment lligats a la dreta, per no dir al feixisme)amb iniciatives com les consultes populars o la manifestació del 10 de Juliol on hi participaveu al costat de la dreta neoliberal sense cap problema. I aquests són els valors que heu impulsat i que, evidentment, aprofitaran totes aquestes llistes liberals independentistes que van sorgint i sorgiràn per guanyar quotes de poder i CiU per guanyar les eleccions.
L'EI hauria de començar a deixar clar (tot i que en realitat ja ho ha fet) si creu en postulats marxistes i revolucionaris o no. I si és que no, doncs fondre's d'una vegada amb tota aquesta colla de patrioteros dretans que no admeten que les problemàtiques socials es llegeixen a partir d'interessos de classe.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
23 ago 2010
Iniciatives puntuals com les consultes (i estic segur que molts CUPeros s'han hagut de mossegar els llavis molt per treballar conjuntament amb segons qui) o la mani del 10 de juliol anul·len completament tota la feina quotidiana on sí es demostren postulats marxistes i revolucionaris? Una mica pobre l'anàlisi, per no dir malintencionat, no?

A aquest tal "ell": està clar, per tu el primer és la pàtria a qualsevol preu, per d'altres no és així.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
23 ago 2010
"ell", parles de SCI-Rcat i de presentar-se a les municipals. M'agradaria saber amb quin programa, amb quina ideologia, ja que aquest sector de l'independentisme sempre s'ha venut com "l'antiideologia". "Ni dretes ni esquerres" és la consigna que s'ha repetit fins a la sacietat, i de fet, veient que amb aquest discurs alhora de construir un projecte no s'anava enlloc, Rcat va aprovar allò tan ambigu (que ja ha eliminat amb la seva praxi) de "regeneració democràtica".
Així doncs, m'agradaria saber amb quina cara es presenten a les municipals i diuen que tot allò que han estat predicant de que lúnic que buscaven era una proclamació unilateral del Parlament del Principat es transforma ara en acció política continuada als municipis.

I sí, ha estat l'independentisme combatiu (el que actualment anomenem Esquerra Independentista) el que ha fet que una sèrie de valors es difonguessin i que altres els hagin adoptat (cal dir que la inèrcia de l'estat ha tingut també molt a veure). Ni NE, ni la Convenció per la Independència Nacional, ni la pròpia Crida havien assumit mai un nivell de desobediència popular tan elevat (no parlo de accions simbòliques de catalnització sinó de confrontació politica amb l'estat en els termes expresats).

Pel ".", ets ridicul inventant-te mentides que són fàcilment rebatibles. El que ha anar dient el GARA:

http://www.gara.net/paperezkoa/20100823/217005/es/Nueva-protesta-Barcelo

http://www.gara.net/paperezkoa/20100821/216748/es/La/Audiencia/Nacional//

http://www.gara.net/paperezkoa/20100820/216567/es/La/Fiscalia/pide/prohi/

http://www.gara.net/paperezkoa/20100817/216038/es/El/juez/Ruz/abre/dilig/

En vols més o acceptes ja que has fet el ridicul.


"fe": les teves opinions espanyolistes camuflades falsament de "revolucionàries" no interessen. Bàsicament perquè si acuses a l'EI de feixista, a tots els col·lectius que treballen en algun barri amb ella posem pel cas llibertaris (Kasa de la Muntanya, etc.) són, tirant pel baix, còmplices del feixisme. I més feixista deu ser encara l'esquerra abertzale (que han pactat inclús en el seu moment formar part del govern com a EH junt el PNB), per no parlar de la resistència nordirlandesa o la palestina, agafant el teu criteri particular per a definir feixisme. I les coses es deixen clares amb la pràctica diària i constant, amb el treball, etc. Si tens algun problema assisteixes a qualsevol plataforma anticapitalista i planteja excloure l'EI (com que és feixista, suposo que no la toleraràs), o llança-lis pintura l' 1 de maig (com es pot tolerar que els feixistes es manifestin en el bloc anticapitalista), o fes qualsevol cosa que no sigui quelcom tan covard de fer aquestes acusacions des de la protecció de l'anonimat.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
23 ago 2010
Ningú ha acusat l'EI de feixistes... si cal torna-t'ho a llegir, deia que crec que el que ha aconseguit l'EI participant en iniciatives interclassistes és potenciar aquest concepte, potenciar la idea que l'alliberament nacional es construeix en base a unions nacionals al marge de qüestions ideològiques i de classe social i que aquests conceptes han estat tradicionalment lligats a la dreta i al feixisme. Una opinió.
pd: jo no sóc espanyolista... i et recepto la teva medicina... si creus que tothom que pensa que per aconseguir l'alliberament nacional no es pot tolerar participar d'iniciatives de bracet de la burgesia catalana és espanyolista... ves tu a les plataformes anticapitalistes a fer-los fora (suposo que com a espanyolistes no els toleraràs, oi?)
salut.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
23 ago 2010
Per "ell":
No crec en contes de fades bones com les teves i de fades dolentes com les meves. L'única cosa que em preocupa és xafar al gripau.

Si els independentistes liberals tinguéssiu la bomba atòmica, creus tu que arribaríem a la independència o és possible que l'estat espanyol ens denunciï al Consell Nuclear de l'ONU i sol·liciti la invasió de Catalunya per les forces dels cascos blaus de l'ONU?
Ja se que és només una hipòtesi, però creus tu que en cas d'invasió, Ahmadineyad ens donaria suport?.

per "Miquel":
De tot el que heu dit, només puc estar d'acord amb "fe". I Miquel, a veure si aprens a llegir millor i deixes d'interpretar, en cap lloc diu que l'EI sigui feixista, sinó que els valors que s'han impulsat amb aquestes consultes, són els "de l'interclassisme i la unitat nacional (valors tradicionalment lligats a la dreta, per no dir al feixisme) amb iniciatives com les consultes populars o la manifestació del 10 de Juliol on hi participaveu al costat de la dreta neoliberal sense cap problema".
No t'ho prenguis així, ja se que fa mal el que diu, però és veritat.

El Laporta ha mantingut aquest mateix criteri, "ni dretes, ni esquerres": interclasisme. I que són aquests mateixos valors que fa ja molts anys s'imprimien des del franquisme: "a mi no em fiquis en política", quan el que pretenien dir, a mi no em fiquis en política contra el règim.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
24 ago 2010
"fe": la línia de l'acusació segueix essent la amteixa. Si la EI ha promogut tots aquests valors i són tan malotes, les receptes que dic continuen essent les amteixes. Com pot ser sinó que la gran majoria de col·lectius treballin com si res amb gent que promou tot això?

En quan al que dius, TU ets el que has començat acusant, per tant hauries de ser TU el que fes el que he dit. El que nosaltres pensem és que per cada opressió concreta hi ha diversos "carrils" (citant a l'esquerra abertzale i agafant el símil d'una piscina) a còrrer: per l'alliberament nacional/dret a l'autodeterminació, es treballa amb forces que estiguin per aquest tema). Per l'alliberament social es treballar amb forces anticapitalistes. Per l'alliberament personal/lluita antipatriarcal es treballa amb forces feministes i antipatriarcals envers aquest tema. En tots els casos, hi ha col·lectius amb els que NOMÉS compartim parcialment una part en la lluita (perquè si compartissim el 100% estaríem parlant de nosaltres mateixos), però és que la clau de l'aliança política és aquesta: treballar aquell aspecte en el que es coincideix.

Jo tinc molt clar en quins aspectes i contextos s'han de tolerar certes coses (per exemple, a l'1 de maig hi ha banderes espanyoles republicanes a algun bloc, en canvi els mateixos que la porten i fan paradeta després l'11-S al fossar no s'atreveixen a posar-la, perquè saben que no en surtirien ilesos). La qüestió és si tu també ho tens clar, molt em temo que no.


"m'has obert els ulls" tu mateix ofereixes un argument que rebat la teva i la seva manera de veure les coses. Si de veritat tinguessim aquests valors, no seríem l'Esquerra Independentista, ni seríem dels que més feina fem contra la crisi capitalista, ni tindríem la xarxa (ara amteix) més gran de centres socials okupats "propis", ni estaríem fent tot un treball amb uns col·lectius determinats,.... només cladria abocar-se al "divo" i deixar que fes la seva. Així doncs, si hi ha un rebuig frontal i total a que el Laporta i el seu projecte lideri res (per la direcció cap a on vol conduir al poble català) no creus que alguna cosa falla?


Una última cosa: que l'independentisme creix progressivament és un fet. La qüestió és: qui LIDERARÀ aquest espai cap a la ruptura? ho fara la dreta de Laporta, del neoliberalisme, del CCN, del Sala-Martin,... o pel contrari ho hauria de fer una esquerra de caràcter anticapitalista? Perquè aquest és el debat real, a qui REFORÇAR amb el discurs. L'altra clar és criticar a tort i a dret qualsevol treball en aquest dret, posició que acaba defensant (no sé si conscientment o inconscient) l'inmobilisme i per tant l'actual règim espanyol postfranquista.
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
24 ago 2010
Per Txema Bofill: Un altre ke parla de drets humans i llibertats, l'Ernest Lluch o Francisco Cano no tenien drets humans? Llibertat d'expressio segur ke no, perke els morts no parlen. Ets un hipocrita mes. Us assembleu molt als politics franquistes.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [CAJEI] 18 hores Pl. Vila de Gràcia lliberetat d'expressió policia no!
24 ago 2010
"La qüestió és: qui LIDERARÀ aquest espai cap a la ruptura?"
La consulta ho diu clarament, dins de la comunitat europea, de quina ruptura parlas?. A veure si ara no es podrá criticar el que es criticable el miris com el miris. Si es cedeix en això no tinc per qué pensar que no es cedirá en lo demès...
Sindicato Sindicat