Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: globalització neoliberal : laboral : especulació i okupació
Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
CCOO intenta asaltar el local de CGT llegando a romper con una radial la cerradura de la puerta, y rompiendo un vidrio de una pedrada en la puerta de CGT. Tambien ha cortado la luz y el agua de las 8,30 a las 16,00 horas.
En la mañana de hoy jueves 1 de Julio unos 100 liberados de CCOO han intentado asaltar el vestíbulo del local de CGT en Vía Laietana 18. Tras romper la cerradura con una sierra radial pero no pudiendo acceder al interior por que ha coincidido con unos 100 afiliados de CGT que en seguida les han impedido el paso, se han dedicado a apedrearnos rompiéndonos un vidrio y poniendo nuestra integridad física en peligro.

También desde las 8´30 horas nos han cortado la luz y el agua ya que tanto la bomba de agua de todo el edificio como la entrada de la corriente eléctrica se encuentran en su edificio no teniendo acceso desde la CGT a ellos. Al cortar la luz nos han dejado a su vez sin ascensores dejando incomunicados un compañero que usa muletas y a otro que va en silla de ruedas, hasta que han llegado los bomberos y les han obligado a abrir la luz para que pudieran bajar, volviendo a dejarnos sin suministros inmediatamente.

La CGT no ha incumplido ningún laudo de obligado cumplimiento por parte del Ministerio de Trabajo, a la CGT se le comunicaron unas recomendaciones al igual que a CCOO y estamos hablando con el Ministerio la manera en que se aplican.

La CGT consideramos como una agresión que ha llegado al enfrentamiento físico la acción realizada por los liberados sindicales de CCOO, la CGT ocupamos la 8 planta sin que hubiera ninguna posibilidad de enfrentamiento físico entre personas. La CGT hemos realizado varias manifestaciones en la Via Laietana, frente a los locales sindicales y frente al local de CCOO no produciéndose nunca el lanzamiento de objetos que pudieran hacer daño a ninguna persona, solamente en la ultima concentración se les lanzo chorizos en una de las ventanas en las que no había nadie.

La CGT consideramos que CCOO ha dado un paso adelante en su obsesión de quedarse con todo el edificio de la Via Laietana, pero además han cruzado una barrera que hasta ahora CGT habíamos evitado como, es el enfrentamiento físico y también el lanzamiento de objetos contundentes.

Desde CGT afirmamos que CCOO lleva unos días intentando manipular a los Medios de Comunicación y a la opinión publica. El otro día decían que unas pancartas colocadas en nuestra fachada podían caer y provocar daños a los transeúntes, cuando desde CGT se les pide por escrito poder acceder a la 8 planta para proceder a asegurarlas no deniegan por escrito al paso a las mismas.

Hoy en la nota de CCOO las mentiras aumentan de nivel dice que la CGT hemos realizado agujeros en las paredes y que pone en riesgo la seguridad de las personas. Desde la CGT afirmamos que eso es una falacia y otra nueva mentira más para intentar que se actué contra nosotros, cuando hacemos algún acto lo asumimos sin ningún problema, pero este no es el caso. Desde CGT tenemos tranquila la conciencia no estamos poniendo en peligro a nada ni a nadie, si acaso ponemos en peligro el ansia prepotente y verticalista de un sindicato como CCOO que cada vez tiene mas personal a sueldo y que constantemente sufre la fuga de afiliados hacia CGT lo que entendemos les produce cierto nerviosismo.

La CGT nos defenderemos y no permitiremos que CCOO siga con su vorágine expansionista. CCOO sigue sin cumplir la legislación contra incendios y las recomendaciones que sobre seguridad le han dado tanto bomberos como Ministerio
Mira també:
http://www.cgt.org.es/spip.php?article1816

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
en català potser la notícia aquí ens sonaria millor. és una qüestió de respecte i revolució.
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Tens raó però la he penjat de la web de CGT estatal
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Em sembla PATÈTIC que amb els moments que estem vivint d'agressió a la classe treballadora, amb una vaga general convocada, CCOO i CGT es dediquin a barallar-se per uns metres quadrats.

Ni zorrocotrocos negres, ni ecoalliberats, unitat de classe.

Contra el capital, unitat, unitat, unitat !!!
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Patètic es que una organització que es diu obrera amb més de 16000 metres quadrats de locals en vía laietana intenti ocupar a la força 10 metres quadrats que son del accets als locals de CGT i que a ells no le sirveixan per res i que per fer aixó pràctiqui el mobbing inmobiliari (tallant la llum -ascensor i telefons- i el aigüa)
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Assalt de CCOO al local de CGT a via Laietana
CCOO intenta assaltar el local de CGT arribant a trencar amb una de radial el pany de la porta, i trencant un vidre d’una pedrada a la porta de CGT.

CCOO intenta assaltar el local de CGT arribant a trencar amb una de radial el pany de la porta, i trencant un vidre d’una pedrada a la porta de CGT. Tambien ha tallat la llum i l’aigua de les 8,30 a les 16,00 hores.

En el matí d’avui dijous 1 de juliol uns 100 d’alliberats de CCOO han intentat assaltar el vestíbul del local de CGT en Via Laietana 18. Després de trencar el pany amb una serra radial però no podent accedir a l’interior pel qual ha coincidit amb uns 100 afiliats de CGT que de seguida els ha impedit el pas, s’han dedicat a apedregar-nos trencant-nos un vidre i posant la nostra integritat física en perill.

També des de les 8 ´ 30 hores ens han tallat la llum i l’aigua ja que tant la bomba d’aigua de tot l’edifici com l’entrada del corrent elèctric es troben al seu edifici no tenint accés des de la CGT a ells. En tallar la llum ens han deixat al seu torn sense ascensors deixant incomunicats un company que usa crosses i a un altre que va en cadira de rodes, fins que han arribat els bombers i els han obligat a obrir la llum perquè poguessin baixar, tornant a deixar-nos sense subministraments immediatament.

La CGT no ha incomplert cap laude de compliment obligat per part del Ministeri de Treball|Feina, a la CGT se li van comunicar unes recomanacions igual com a CCOO i estem parlant amb el Ministeri la manera en què s’apliquen.

La CGT considerem com una agressió que ha arribat a l’enfrontament físic l’acció realitzada pels alliberats sindicals de CCOO, la CGT ocupem la 8 planta sense que hi hagués cap possibilitat d’enfrontament físic entre persones. La CGT hem realitzat diverses manifestacions en la Via Laietana, davant els locals sindicals i davant el local de CCOO no produint-se mai el llançament d’objectes que poguessin fer mal a cap persona, només en la ultima concentració se’ls llanço xoriços en una de les finestres en les que no hi havia ningú.

La CGT considerem que CCOO ha donat un pas endavant en la seva obsessió de quedar-se amb tot l’edifici de la Via Laietana, però a més han creuat una barrera que fins ara CGT havíem evitat com, és l’enfrontament físic i també el llançament d’objectes contundents.

Des de CGT afirmem que CCOO porta uns dies intentant manipular als Mitjans de Comunicació i a l’opinió publica. L’altre dia deien que unes pancartes col·locades a la nostra façana podien caure i provocar danys als transeünts, quan des de CGT se’ls demana per escrit poder accedir a la 8 planta per procedir a assegurar-les ens deneguen per escrit al pas a les mateixes.

Avui en la nota de CCOO les mentides augmenten de nivell diu que la CGT hem realitzat forats a les parets i que posa en risc la seguretat de les persones. Des de la CGT afirmem que això és una fal·làcia i una altra nova mentida més per intentar que es vaig actuar contra nosaltres, quan fem algun acte ho assumim sense cap problema, però aquest no és el cas. Des de CGT tenim tranquil·la la consciència no estem posant en perill a res ni a ningú, si potser posem en perill l’ànsia prepotent i verticalista d’un sindicat com CCOO que cada vegada té mes personal a sou i que constantment sofreix la fuga d’afiliats cap a CGT el que entenem els produeix cert nerviosisme.

La CGT ens defensarem i no permetrem que CCOO segueixi amb la seva voràgine|xuclador expansionista. CCOO continua sense complir la legislació contra incendis i les recomanacions que sobre seguretat li han donat tant bombers com Ministeri.

Federació Local de Barcelona de CGT
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Tenen mes collons els COCOS que vosaltres... en català en castellà o com vulgueu... i aquí i a la xina.
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
quand te pagan per intoxicar
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
quand te pagan per intoxicar
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
No és cert que "CCOO i CGT s'estiguin barallant per uns metres quadrats", sinó que CCOO vol expulsar dels seus locals a la CGT.

La CGT no té perquè repetir jugades d'altra gent per exemple del Casc Antic que ha permés ser desallotjada sense lluita, i menys encara precisament pels "senyors" de CCOO.

Què hauria de fer la CGT? posar l'altra galta? no veieu com se les gasten els "senyors" de CCOO als comentaris? on és la xuleria i la prepotència aquí? ells que tant s'estan vanagloriant aquí de la seva representativitat amb la que s'omplen la seva boqueta, quan després han de convocar la vaga al setembre perquè no tenen prou nasos de convocar-la abans. No tenen tanta representativitat i potència?

La CGT no té gaire representativitat tampoc, és cert, però la representativitat hores d'ara és al carrer i no al nombre de delegats i en aquest sentit CCOO i UGT fa ANYS que van perdre la batalla. La batalla de la dignitat ja la van perdre fa dècades. Per exemple, quan permeten que el seu ex-secretari general faci la papallona al voltant de la Rosa Diez i de la FAES, per posar només un mínim exemple, que hi han a milers.
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Diu el refrany que "donde las dan las toman".

Podeu traslladar la federació local a Rubí seguint la secció sindical de FGC, al local espoliat a la CNT: primer pel franquisme i després per la CGT.

"Patrimonio historico del anarcosindicalismo", no, patrimonio historico de la CNT porqué la CGT no existia hace 100 años.
http://cgtrubi.blogspot.com/2010/05/100-anos-de-anarcosindicalismo-en-ru
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
01 jul 2010
Para el del comentario anterior:
sois que faltaban, una secta con sellos de goma adjudicados por tribunales franquistas intentando difamar al unico sindicato obrero anarcosindicalista, la CGT, en su enfrentamiento con los burocratas neoestalos liberados por el capital... como dice el refran;[ 'dios los cria y ellos se juntan!'

postdata.
Abandonadlas ya, porque sois indignos de esas siglas, que se merecen un respeto y no la traicion, la degeneracion y la ignominia que vosotros representais. ¿Como se puede caer tan bajo?
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
02 jul 2010
No tothom de la CNT pensa com el del comentari de "si", una mica de respecte per la CNT. Únic sindicat anarcosindicalista i obrer? Cobrar subvencions de l'estat, tenir alliberats sindicals, dinamitar vagues com la de la secció sindical de CNT a Caprabo,etc NO és anarcosindicalisme.

Tot i això, prefereixo que us quedeu vosaltres amb el local que els de cocos, recordar només que aquest edifici va pertànyer a la CNT-AIT i em sembla que hem tingut el respecte de no posar més llenya el focm a diferència d'altres que reclamen el nostre patrimoni.
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
02 jul 2010
Cenetero no tens ni puta idea. El local que ocupen CCOO i CGT mai va ser de la CNT. La CNT va ocupar Foment durant la guerra civil, però l'edifici pel qual es barallen CGT i CCOO va ser ocupat per oficines de la Generalitat. Després de la guerra va ser la seu del sindicat vertical, a la transició d'oficines del ministeri de treball i, després de diverses ocupacions, cedit a CCOO, UGT i la patronal. CGT va ocupar la part de la patronal.
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
02 jul 2010
Todo lo que tu quieras, pero habeis robado patrimonio historico a la CNT y pretendeis quedaros con él. Sino lee las circulares de tu comité central:
http://www.cgt.org.es/IMG/pdf/numero_110_abril_2007_mejor_resolucion.pdf
http://www.alasbarricadas.org/noticias/?q=node/5008

La CGT si que no es digna de llamarse anarcosindicalista. Si teneis más de la mitad del sindicato contaminado de indepes y troskos con vuestro secretario catalan a la cabeza. ¿Me vienes a hablar tu de unico sindicato anarcosindicalista?
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
02 jul 2010
per el malp(A)rit de dalt:
Decir que CGT le ha 'robado' patrimonio a CNT es conjugar el oprobio con la ignominia, la especialidad de las castas sacerdotales mafiosas de ayer y hoy. Los que se han apropiado ilegitimamente de unas siglas, de un sello de goma y de mucha pasta en compensaciones difamando al unico sindicato anarcosindicalista (con obreros, con luchas, con activistas que subsiste en el S. XXI). Solidad Obrera, con todo mis respetos, son cuatro gatos. La CNT 'ful' de Plaza Medinaceli, aparte de cuatro viejos siniestros y cuatro punkis indeseables, son unos mangantes que viven de subsidios y de glorias pasadas que desmerecen.
Son como los sacerdotes catolicos que predican amor, esperanza y caridad para luego ir quemando viva a la gente, torturando, enculando a menores y emparedando.
La adjudicacion de las siglas y el patrimonio historico a los 'herederos' de los anteriores por veredicto de unos jueces franquistas no hace sino deslegitimar a los beneficiarios... y supuso apuntillar a los supervivientes del naufragio anarcosindicalista que se fraguo en el exilio. Un naufragio protagonizado y dirigido por los Esgleas, los Liartes, los Severinos, los Llansolas y demas crapulas traidores, dogmaticos, chorizos y vividores...
En el texto de 'Alasbarricads' que cita el mamon este se dice textualmente:
'Que CC.OO no desee ni por asomo que la CNT y la UGT reciban parta del PSH, es lógico. Que la CGT desee que se le restituyan bienes de la CNT, es ilógico. ¿Porqué?. Pues por varias razones. Una de ellas, las más simple y la más clara, es que la CNT existe y está viva y coleando, de modo que no hay más “herederos” que los que son...' [!]
La propiedad es un robo, como muy bien decia Proudhon.
El derecho a vuestra 'herencia' sale del veredicto de unos jueces fachas. ¿O no?
La CNT [¿cual de ellas? Joaquin Costa o Medinaceli?] esta[n] viva[s] y coleando?
Seguro, como vivas y coleando estan las sectas, las bandas mafiosas, las capillas de santeros.
Asi que seguid con vuestras liturgias, vuestras doctrinas y con el culto a San Durruti, que a poca gente engañais, y DEJAD EN PAZ A LOS ANARCOSINDICALISTAS, DEVOLVED EL SELLO DE GOMA, ABRID LAS PUERTAS DE VUESTROS MAL GANADOS SANTUARIOS, SOLTAD DE UNA PUTA VEZ LAS ESTAMPITAS!
Salud y libertad
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
02 jul 2010
Sí, sí... todo lo que queráis...pero CCOO os HA PATEADO EL CULO DE MANERA PÚBLICA Y NOTORIA.
Re: Asalto de CCOO al local de CGT en vía Laietana
02 jul 2010
No cal que us ofusqueu: CGT sou els millors.

només una coseta pel que fa al tema del local: no serà que el local de via Laietana ha d'anar a terra, que l'estat compensarà per metres quadrats a les centrals que l'ocupen i que tothom vol pillar la part més àmplia possible del pastís?

Si és que quan comences a parasitar no pots parar.

Per cert, saps si a Medinaceli enculen a majors de 18 anys? Sempre arribo tard.... Pena penita, la teva.
Sindicato Sindicat