Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: indymedia
5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
Vols saber quines són?
5reasons.gif
Recentment des de els sopadors vegans hem traduït al castellà el vídeo “5 good reasons to eat your dog” del col·lectiu israelí Animal Log, televisió pels drets dels animals (clica la imatge per veure el vídeo).

Podeu veure'l aquí:

http://www.animal-tv.org/html/english/movie_wmp_03_03_5reasons_spanish.h

http://sopadorsvegans.wordpress.com

This work is in the public domain

Comentaris

Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
Pues el vídeo me parece muy bueno, acertado y claro. Sin caer demasiado en el victimismo, deja muy claras las razones para pasarse al veganismo.

Un vídeo que no está hecho para el ghetto, sino que podemos ponerlo a nuestros amigos y familiares.
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
Potser tampoc no calia posar com a exemple els gossos i gats, que ja són prou maltractats en moltes circumstàncies: abandonament, etc. Així que per parlar de bon tracte a alguns animals no cal utilitzar-ne uns altres, tot i pensar que molts carnívors segur que no han pensat en la seva mascota, com dic, molts carnívors, la mascota en un moment donat se'ls pot enfotre tant com allò que mengen.
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
que en facin un, de vídeo, sobre les bones raons de l'estat nazi-sionista per a menjar-se el Poble Palestí
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
a mi em senmba una frivolitat com una casa tractar els gats i gossos domèstics com a animals maltractats, quan son precisament els animals d'estable destinat per al consum humà els més maltractats. de fet, tal i com produim el nostre aliment (per mitjà del maltractament industrial de porcs, vedelles, xais, pollastres etc...) seria molt més ecológicament sostenible, més sà i menys agressiu amb els animals, menjar-nos les nostres mascotes doméstiques que estan sobrealimentades i han viscut de puta mare, que no pas comprar menjar a mercabarna.
sense deixar de dir que els israelians prou jari tenen amb el genocidi contra els palestins com per posar-se a fer frivolitats per defensar els drets dels animals domèstics.
a més defensar els "drets" burgesos que li atorguem a alguns aniamls (bàsicament els domèstics) és una postura que sovint entra en contradicció amb els postulats bàsics de l'ecologisme, que no pensa partint "drets", sinó partint de fets reals i naturals i amb lógica científica universal.
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
totalmente de acuerdo con el video pero cuantos perros tendria que tener para alimentarme, 100, 1000??? Como es immposible d momento habra que conformarse con lo q hay... y tb se podria hacer 1 video sobre la mierda q llevan los vegetales. Solucion hacerte tu propia granja con tus verduras y animales propios...inalcanzable x tiempo y dinero para un obrero como yo
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
insisteixo en el detall repugnant pel meu gust que un col·lectiu qui habita en territori israelià faci sarcasmes sobre si s'ha de menjar carn o no...
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
25 jun 2010
Veig que insisteixes en la teva ignorància i prejudicis: el col·lectiu animal log (com la pràctica totalitat del moviment pro-alliberament dels animals) està format gairebé totalment per anarquistes, els mateixos anarquistes que s'oposen a l'ocupació de palestina.

hauries de saber que haver nascut a un país com israel és algo que no et determina a recolzar les polítiques de l'estat. pel que fa a habitar a territori israelià com a dissident, és millor que no pas marxar cap a l'exili.
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
26 jun 2010
las mismas buenas razones para comerse a tu padre o madre(Y estoy de ecuerdo con ellas, en serio)
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
26 jun 2010
es muy hipocrita cuando muchos veganos tienen en su propiedad a perros y gatos. Para mi es lo mismo comerse un animal que tenerlo en tu propiedad.

Hay una cancion buenisima de banderanegra que habla contra estos hechos y lo que sufren los perros siendo mascotas. Por no decir nada de los punkis que tienen 4 o 5 todos llenos de mierda y cagandose por las okupas.

http://arrojalabombapunk.blogspot.com/2010/02/bandera-negra-por-el-fin-d
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
26 jun 2010
Yo no conozco a ningún vegano que tenga animales "en propiedad", más bien si tienen perros, gatos o hasta gallinas es porque o los han recogido de la calle (salvándolos de una muerte segura) o provienen de alguna acción de liberación.

En cuánto a los punkis con 4 perros, no mezclemos el tocino con la velocidad por favor.
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
26 jun 2010
Primero:

Desde hace ya unos años -10 más o menos- se ha instalado una lógica propia de la postmodernidad en que vivimos, alrededor del veganismo y la liberación animal. Digo desde hace unos años, porque recuerdo que antes los ácratas hablaban de antagonismo de clase y comunismo libertario en lugar de opciones dietéticas.

Segundo: Me parece repungnante y despreciable que un grupo de 4 niñatos -pijos seguro-, se dediquen en Israel a gastar su tiempo en subnormalidades como esta, más aun, cuando en su propio territorio tiene lugar el apartheid y el genocidio con precisión tecnológica. No es sólo pequeño burgues, es detestable.

Todo mi respeto a la lechuga y los tomates y la verdura en general que me encanta y a ser vegetariano como opción personal, pero de ahí elevarlo a categoría política, creo que es el mejor síntoma de la derrota de la izquierda antagonista.

Salud!
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
26 jun 2010
totalment d'acord amb l'ultim comentari
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
27 jun 2010
¡4 niñatos pijos seguro!, para un auténtico izquierdista, 20 segundos de vídeo son más que suficientes para juzgar, empaquetar y condenar a alguien sin tener NI PUTA IDEA

¿Es esa la izquierda que echas de menos? ¿La que está estancada en los mismos prejuicios de siempre y en una retórica prehistórica que gira entorno a quién es "pequeño-burgués"?

En una cosa estoy de acuerdo: la izquierda anquilosada, casposa, ortodoxa, especista, machista y estancada en el siglo XIX se encuentra ya agonizante... Es responsabilidad de todxs lxs que realmente quieren un nuevo mundo darle el golpe de gracia final.

PS: Que sepas que en tu propio territorio millones de animales también sufren diariamente "el apartheid y el genocidio con precisión tecnológica" (y nunca mejor dicho).
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
27 jun 2010
¿ de verdad me estás comparando el sufrimiento de los palestinos con el de los perros y gatos que viven en casas? Aunque valoro más la vida de algunos animales que las de algunas personas, equiparar al género humano con los animales es una sinrazón total. Critiquemos el modo de producción capitalista inhumano que recae sobre los animales, pero no en la esencia misma de comer carne: eso no lo acepto, no quiero acabar en un herbolario tomando la b12 por separado
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
27 jun 2010
¡Hombre! Veo que "autonomo" por fín ha dado con el invento que llevamos tantos años buscando: ¡El medidor de sufrimiento! Ahora por fin sabremos si sufre más un niño palestino o una ternera apartada de su madre, torturada y asesinada brutalmente, ¡Viva!

Especismo según la wikipedia: discriminación moral basada en la diferencia de especie animal, en analogía con el racismo o el sexismo entre los humanos está basado en diferencias físicas moralmente irrelevantes. La discriminación especista presupone que los intereses de un individuo son de menor importancia por el hecho de pertenecer a una especie animal determinada. Esta discriminación es una actitud bastante arraigada en todas las culturas excepto en la cultura jainista. La representación más común del especismo es el antropocentrismo moral, es decir, la infravaloración de los intereses de quienes no pertenecen a nuestra especie animal homo sapiens.
Re: 5 bones raons per menjar-te el teu gos
28 jun 2010
home, trobo una mica frívol portar lo de la igualtat de les especies fins a l'extrem en que el patiment animal és el mateix que l'humà. Igual que puc sentir certa solidaritat per motius de classe, llengua, gènere també els puc sentir pel fet de pertànyer a una especie, és normal que siguem sensibles abans al patiment humà que al de la resta d'espécies. Igual que durant un incendi en la sabana africana, els lleons no es paren a salvar les gaceles del foc. No podem negar el conflicte-simbiosi perpetua entre les espécies per la supèrvivència en un marc territorial que és el món i que té recursos limitats, per això existeix l'associació i lluita entre espécies...
L'extrem oposat d'aquest discurs seria el tractament que dona la societat actual a la resta d'especies que no son humanes.
Sindicato Sindicat