Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Comentari :: sense clasificar
Algunos ejemplos muy ridículos de propaganda cristiana
26 mai 2010
Ya sabemos cómo se las gastan en USA los cristianos de ultraderecha…no es algo que vayamos a descubrir ahora. Su extremismo es tal, que te partes literalmente el ojete con su propaganda.
Ya sabemos cómo se las gastan en USA los cristianos de ultraderecha…no es algo que vayamos a descubrir ahora. Su extremismo es tal, que te partes literalmente el ojete con su propaganda. Ejemplos gráficos en enlace adjunto.
Mira també:
http://www.sindinero.org/blog/archives/2193

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Algunos ejemplos muy ridículos de propaganda cristiana
26 mai 2010
A l'igual que els musulmans, els cristians també tenen extremistes, res de nou.
Re: Algunos ejemplos muy ridículos de propaganda cristiana
26 mai 2010
si, si: extremistes, es a dir, fatxes. Pero no cal esser un fatxa per esser una lacra per a l'humanitat; i totes dues religions monoteistes, cristianisme i islam, pero tambe el judaisme, han estat i encara son la pitjor lacra que ha patit l'humanitat...

http://lashomiliasdelpadreramon.blogspot.com
Re: Algunos ejemplos muy ridículos de propaganda cristiana
27 mai 2010
diogenes, aixo que dius dels cristians, aviam si tens collons de dirlos als musulmans davant les seves mesquites. Saps perque no ho faràs? Doncs perque la immensa majoria de cristians son pacifics, en canvi saps perfectament que una sola injuria a l´islam et podria costar que la teva familia fos cremada viva mentre dorm.
Covards i hipòcrites, més enllà d´això, poc més doneu de si.
Re: Algunos ejemplos muy ridículos de propaganda cristiana
29 mai 2010
Si tanto te gusta PXC, vuelve al partido y deja indymedia. Los cristianos serán pacíficos, pero los católicos como tú y tus amigos del OPUS y los legionarios de cristo, os ponen bozal para que no mordáis a los vuestros porque habéis perdido el olfato.
Si damos poco de sí, es porque no tenemos más. ¿Qué das tú que tanto tienes?... No!, no lo digas que ya sabemos que es lo que das, pena es lo menos que inspiras!
Sindicat