Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Tornada al futur
06 mai 2010
Grecia Queda molt lluny? Haurem d'esperar que passi aquí per manifestar el nostre rebuig? No senyor!!!
Per la teva informació, estudio i treballo els caps de setmana i penso anar a la concentració.
L'indiferència és la teva ignorància.

Primer Carlo, ara Alexandros, què més haurà de passar? El proper pot dir-se Pol, Marc o Joan. No ens queda tant lluny, són els mateixos porcs amb uniformes diferents.

Ni oblit ni perdó
indimedia dixit 08 des 2008 08:50:32.
Per aquest triple assassinat no organitzarem ningun acte?

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Tornada al futur
06 mai 2010
Informa't millor: no ha estat un assassinat. Ha estat un homicidi causat per una molotov llençada a una entitat bancària que no s'havia adherit a la vaga.
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/394141/index.php
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/394120/index.php
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/394118/index.php
Re: Tornada al futur
06 mai 2010
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/394157/index.php
Re: Tornada al futur
06 mai 2010
Al respecto tengo que decirte lo siguente:
1º El homicidio se diferencia del asesinato por su carencia de alevosía, (no pensaras que el coctel entro en el Banco sin invitacion !!!!!) ensañamiento u otras circunstancias, y generalmente por no matar con motivos miserables o vacuos, como la promesa remuneratoria o recompensa, o en general, el ánimo de obtener lucro de la actividad homicida.
2º El autor no es el molotov (no Viacheslav Mólotov,Comisario del Pueblo para los Asuntos Exteriores de la Unión Soviética; ha que tiempos aquellos), el asesinato esta causado por el tio que lanza el coctel.
3ºVes, llegado a este punto de tu linea argumental (veo que solo has escrito una),tengo que darte la razon. Si señor. Era una entidad bancaria que no se habia sumado a la huelga. Asi que se jodan y se mueran, con dos cojones. La culpa en definitiva es de ellos.
4º. Lo de la informacion de un empleado no tiene desperdicio. Eso es un pedazo de noticia. Pedazo, por lo extensa y reiterativa en su argumentacion. He notado en falta, quizas datos que dieran verosimilitud a la misma. Con la misma tecnica podriamos poner infinidad de post con declaraciones de empleados tan ficticios como este.
5º. ¿Donde esta la foto que he posteado de la mujer quemada? ¿He contravenido alguna norma formal de indymedia BCN, o solo ha sido ideologica?¿Funciona la censura?
6º. Pero al final, ¿vamos ha organizar alguna mani o que?
Re: Tornada al futur
06 mai 2010
Vistos tus comentarios me queda muy claro de que lado estás, y no tengo ganas de participar en tu guerra particular ni en ninguna mani que tu convoques para fotografiarme, apalearme o cualquier otra lindeza que se te ocurra
Por cierto, es verdad que había una foto aunque no se correspondía con la noticia. Será por eso?
Re: Tornada al futur
06 mai 2010
¿Ya esta? ¿eso es todo? Sugieres que soy un madero y se acabo el debate. Es enternecedor, por un momento me he visto retrotraido al patio de la escuela, cuando de pequeños, para no oir cosas que no nos gustaban, nos tapabamos las orejas con las palmas de la mano y en el tono de voz mas alto posible "blableabamos". Solo algunos muy avezados en el arte de la dialectica utilizaban el "y tu mas" o algunas de sus multiples variantes como "pues y anda que tu" o "mira quien fue a hablar". Tu mismo te calificas, un argumento ad hóminem (en latín, ‘dirigido a la persona’), es un tipo de razonamiento que se construye a medida de la persona a quien se dirige, apoyándose en las convicciones del interlocutor. No debe confundirse con la falacia ad hominem, que no pretende argumentar sino atacar o descalificar al adversario. En cualquera de los casos he de reconocerte el merito de aunar ambos recursos discursivos en un solo argumento.
En cuanto a la foto censurada, he de admitir, que efectivamente, esta no correspondia a la de la mujer embarazada asesinada en Grecia, se trata de una mujer anónima asesinada por el bombardeo convencional Norteamericano de Tokio al final de la Segunda Guerra Mundial donde murieron unas 100.000 personas. Tambien en este caso los autores, al igual que tu, encontraron mil y una justificaciones para este acto. Por otra parte (disculpa mi momentánea disgresion) por analogía, y como tantas veces he visto en este medio (con mas exito que yo), me ha parecido interesante desde el punto de vista documental, incluirla.
Por ultimo, y aunque te parezca una coña (que no lo es; los muertos eran currantes) ¿vamos ha organizar alguna mani o que?
Re: Tornada al futur: Cas Scala in Memoriam
06 mai 2010
La primera maniobra que es posa en marxa per aturar la(s) revolta(es) es aquesta:
- Infiltracio d'elements 'incontrolats' que provoquen una tragedia
- Zitzania. Informacions contradictories.
- Pactar amb el 'capos' o 'presumptes capos' que tinguin algun poder o ascendencia sobre els colectius una 'sortida dialogada'.
- Despres venen els Sauras, els Carrillos, els Redondos i els Fidalgo a dir-nos que ens tornem a casa, que la mobilitzacio ha estat un gran exit i blablabla i que siguem bons minyons per no fer-ho tot mal be.
- Despres les drogues sovintejent als barris calents: de qualitat i abundants, estan a l'abast de tothom i a bon preu! Els infiltrats-xivatos-col.laboradors han estat remunerats
- El PP-CiU guanya les eleccions per majoria absoluta...

Semble mentida que no aprenguem de l'experiencia!
Re: Tornada al futur
06 mai 2010
Hostia tu. Glosari:
d'elements 'incontrolats' = madero
Zitzania. Informacions contradictories = las que pone el madero
'capos' o 'presumptes capos' = chivatos a sueldo del madero. En el mejor de los casos unos vendidos al sistema.
Sauras, els Carrillos = políticos. En ultima instancia los jefes del madero.
Redondos i els Fidalgo = sindicalistas. En ultima instancia los que pastelean los convenios colectivos con los políticos y joden a los currantes, y también al madero.
infiltrats-xivatos = de los maderos
PP-CiU = feixistas.
teoría conspirativa = explicación de un evento o cadena de eventos ya sucedidos o todavía por suceder a partir de la ocultación de sus verdaderas causas al conocimiento público o a un complot secreto, por parte de un grupo de personas (sobre todo maderos) u organizaciones poderosas e influyentes que permanecen en la sombra o no.
Paranoia = término psiquiátrico que describe un estado de salud mental caracterizado por la presencia de delirios autorreferentes
amnesia = olvidarse de si ¿vamos ha organizar alguna mani o que?
Re: Tornada al futur
07 mai 2010
Grècia té una part important de la societat mobilitzada, tant de sectors revolucionaris llibertaris, com de partits i sindicats d'ideologia comunista. Això, suma't a una situació econòmica desoladora, els hi permet tenir la resposta que tenen i crear l'ambient social idoni per a que les respostes agressives siguin vistes com a positives per a un ampli sector de la població.

Això no és en cap cas, el que hi ha als Països Catalans. Amb això vull dir que, tot i admirar la resposta grega, aquí primer hem de fer molta feina abans que sigui possible una mobilització d'aquestes dimensions i força i, més encara, si la volem portar a terme sense haver de patir una situació econòmica catastròfica.

El que ens toca fer a totes aquí és crear, crear i crear. Sense gent organitzada amb unes posicions fortes i amb capacitat de resposta, tota acció aïllada només fa que reduir-nos les capacitats, tant materials com econòmiques i personals.

Ja està bé de fer manifestacions autoreferencials i marginals. Potser, al segle que estem, ens hem de posar les piles i començar a crear alternatives pràctiques amb les que la gent més afí vegi que no protestem, sinó que creem a la vegada que rebutgem (no de forma teòrica només, sinó també de forma pràctica) l'estatus quo imposat.

I senyores, això no es fa creant noves teories polítiques, sinó desenvolupant les multituds d'alternatives econòmiques que centenars d'intel·lectuals han formulat al llarg dels últims dos segles.
Re: TBuscant un ascens a can maderos?
07 mai 2010
Aquest Marty mcFly, com el seu nom indica, es un pasma intoxicador disfressat de mosca cojonera.
Hauries d'anar a la merda, majete!
Re: Tornada al futur
09 mai 2010
Gràcies Guifré per la teva clarividència:
"Ja està bé de fer manifestacions autoreferencials i marginals. Potser, al segle que estem, ens hem de posar les piles i començar a crear alternatives pràctiques amb les que la gent més afí vegi que no protestem, sinó que creem a la vegada que rebutgem (no de forma teòrica només, sinó també de forma pràctica) l'estatus quo imposat."
A veure quants dels que segueixen aquesta pàgina son capaços d'apuntar-se a la teva lògica proposta, la única viable des de fa molt de temps.

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more