Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: dones
El 7 de març va ser convocada en la Plaça de la Escandalera (Uviéu/Oviedo) una concentració de la ultraderecha catòlica per a posicionar-se
10 mar 2010
El 7 de març va ser convocada en la Plaça de la Escandalera (Uviéu/Oviedo) una concentració de la ultraderecha catòlica per a posicionar-se en actitud moralista i masclista contra l'avortament. Un grup de militants de Fai! van acudir amb una pancarta en la qual es llegia "Els rrojos es mengen als seus fills. Jo el bi" (sic) alhora que es repartia un pamflet amb una introducció reaccionària que va ser molt bé acollida pels presents. El text acabava amb un cridat a considerar malaltes mentals a les persones que poguessin estar d'acord amb les afirmacions que prèviament s'havien exposat contra el divorci, el treball de la dona, els biquinis o els preservatius.
Still 6.jpg
[en asturià]

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=Ueb4pusaHac

Tres de munchos minutos na que la pancarta a la vista de los manifestantes nun causó nengún tipu de rocea, una docena de persones abordó a les/os militantes de Fai! a emburriones, rompiendo la pancarta pela metá y entamando a pataes y puñetazos que torgaron la llibertá d'espresión que los presentes calteníen en silenciu. Los/es militantes de Fai! nun entraron en provocaciones y, tres de cumplir l'oxetivu de visivilizar énte la prensa la indignidá de los convocantes abandonaron la plaza. Al tiempu, otru grupu de militantes quedaba espardiendo un panfletu acoyíu con fervor polos asistentes nel que se llamaba a la prohibición del divorciu, la penalización del adulteriu y del abortu, atacábase la entrada de la muyer nel mercáu llaboral y afalagábase la sumisión a les "figures masculines". Esti testu, escritu en castellán, venía siguíu d'un testu n'asturianu nel que se dexaba claro que cualquier persona que tuviere por prestoses estes afirmaciones nun taba sana mentalmente, defendiendo los derechos de les muyeres y la so llibertá pa decidir sobre'l so cuerpu.

La movilización foi recoyida paradóxicamente polos medios de comunicación de la derecha afirmando qu'un grupu de "radicales d'esquierda" aportaren entamada la concentración con una pancarta y que s'entamare un "pequeñu xaréu" cola mesma. Esti xaréu desmbocó nuna total confusión énte los propios asistentes, qu'entamaron a acusase unos a los otros de ser "de los pro-aborto", al nun decatáse de la xugada que Fai!-yos quixo facer, amosando a les clares que'l lema pretendidamente increyible nun lo yera tanto pa munchos, faltes d'ortografía incluyíes.

Demientres tuvo llugar l'actu antialbortista xubieron diverses persones a dirixise al públicu, al pie d'una caxa repleta de répliques de fetos de plásticu, con una media d'edá mui alta, afalando la virxinidá hasta'l matrimoniu, llamando asesines a les muyeres que llibremente escoyeren decidir sobre'l so cuerpu, faciendo llamaos a siguir una vida sigún la so moral rancia relixosa y supurando más parafernalia hipócrita na mesma viéspora del 8 de marzu, día n'homenaxe a les 140 muyeres y moces que morrieron nún incendiu nuna fábrica neoyorquina en 1911.

Fai! quixo con esti actu ridiculizar al movimientu antialbortista. Un coleutivu minoritariu, sectariu nel sen más esplícitu del términu, al que la mayoria de la población tien por "aventaos" y qu'anecia na doble vara de midir no qu'a la defensa de "la vida" se refier, pero qu'inda tien munchu pesu na sociedá pola so situación y relevancia social (ilesia, empresarios, corporaciones...)

Asoleyamos equí la última frase del panfletu espardíu, que resume bien el sentir de Fai! nesti asuntu: "agora yá nun deciden sobre'l nuesu cuerpu los escritos d'hai 2000 años...agora decidimos nosotres."

Esti actu enmárcase dientro d'otru tipu d'aiciones feches pa esti 8 de marzu de 2010 que diremos asoleyando nos prósimos díes.



Testu íntegru repartíu:

Algo está cambiando en esta sociedad. De hecho ya ha empezado en los años 60 y 70. Los profundos cambios en las vidas de las mujeres ha supuesto la desnaturalización de la familia.

En primer lugar, la incorporación de nuestras mujeres al mercado laboral, pretendiendo cobrar lo mismo que los hombres por un trabajo que evidentemente no pueden desarrollar mejor, constituye uno de los problemas más importantes a los que nos vemos avocados como sociedad. Los niños, indefensos infantes, ya no son criados por sus madres sino que crecen en entornos viciados donde no se les enseñan los valores morales de siempre.

En segundo lugar, la legalización de la separación y el posterior divorcio constituyen una vergüenza laicista que pretende entrometerse en lo que ha unido la iglesia, terreno en el que no debiera de meterse nunca el estado. Y sobretodo teniendo tan claro que el divorcio como recurso lleva a las mujeres a una vida de promiscuidad y excesos derivados de la no existencia de figuras masculinas, dolencias graves que no existían cuando el adulterio estaba recogido en nuestro código penal.

En tercer lugar, la aparición de una falsa libertad que entiende las prácticas sexuales como diversión o entretenimiento para la mujer y no como lo que es: la técnica humana que nos permite engendrar nuevos vástagos para criarlos con fe, amor y una moral digna.

Derivada de esta última tenemos el ABORTO, esa práctica asesina a través de la cual las mujeres, ufanas y altaneras ellas, deciden interceder entre la voluntad divina, la moral religiosa y su propio criterio de mortales (y por tanto imperfectas) para paralizar su embarazo.

Pero además, esta nueva ola que confunde libertad con libertinaje, tiene el valiente objetivo de hacer a las mujeres responsables de su propio cuerpo y decidir por ellas y pasándose por el forro lo que pensamos los demás, como si no importase nuestra opinión. Y España no es la única nación indivisible en la que se está desarrollando esta violencia hembrista: en la mayoría de países del primer mundo se ha despenalizado su realización y desafortunadamente sólo hay un puñado de países en los que es punible sin excepción, como debería ser aquí.

Señalemos a las mujeres que aborten. Y a las que usen los llamados preservativos, esa gran mentira que no impide el contagio de SIDA ni siquiera un poquito (es hasta más peligroso que no usarlo). Acabemos con las pildoras anticonceptivas, con los parches, los DIUs, los espermicidas (qué habrán hecho estos) y practiquemos la abstinencia como método para evitar las ETS. Dejemos a las divinidades la voluntad para darnos un hijo.

Per descontao, namás una persona enferma mental tendría como prestoses toles afirmaciones quacaba de lleer. Sicasí, hai que tener munchu procuru. Ente nós inda hai muncha xente que piensa paecío y pretenden imponenos les sos idées y la so moral hipócrita y rancia. La so ambición nun tien llímites. Permítensel luxu paternalista de decidir y pensar por nosotres.

Son los mesmos que nos llamaben lloques por querer votar o trabayar, qualloriaron cuando apaecieron los biquinis y les minifaldes, que nun querían dexanos divorcianos y que dicíen quel sitiu de les muyeres yera en casa, cocinando, criando a les fíes y cosiendo, llabores pa les quorganizaben cursinos dadiestramientu en secciones humildantes.

Mañana, 8 de marzu, cellébrase un nuevu día de la muyer, que vien marcáu pola desigualdá llaboral, la falta doportunidaes, la violencia machista y la falta de dignidá personal pa nosotres, por muncho quel gobiernu instrumentalice y marafundie la nuesa llucha con xestos pa la galería y dexe tolo importante por facer.

Di-yos que non. Que nun tenvelenen el cerebru. Agora yá nun deciden los testos dhai 2000 años. Agora decidimos NOSOTRES.

http://www.fai-asturies.org // info ARROBA fai-asturies.org
Mira també:
http://www.fai-asturies.org/principal.php?pag=lernot&id=116

This work is in the public domain
Sindicat Terrassa