Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Desembre»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
    01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Accions per a Avui
16:00

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per mail aquest* Notícia
Notícies :: dones
El SEPC organitza unes jornades antipatriarcals en motiu del 25 N
24 nov 2009
Les jornades sota el lema “Construïm relacions lliures de violència” consistiran en una exposició, un taller d’autodefensa i una festa antipatriarcal
Clica la imatge per una versió més gran

cartellSEPC25nenviar.jpg
Un any més, davant de la Diada contra la violència de gènere l’Esquerra Independentista tornem a denunciar els sistemes patriarcal i capitalista, causants de la violència de gènere. Aquest any, el projecte de llei d’avortament ens ha tornat a mostrar la cultura masclista arrelada a la nostra societat, generant un debat allà on no n’hi hauria d’haver cap. El fet que hom pugui tenir una opinió sobre la qüestió de la interrupció voluntària de l’embaràs no li atorga cap dret a imposar-la sobre cap altra persona. Tant la nova llei com les crítiques fetes des de les esferes reaccionàries constitueixen un atac al sentit comú i a la democràcia.

Per tal de seguir denunciant el sistema patriarcal el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans de la UdL organitza unes jornades amb el lema “Construïm relacions lliures de violència”.

Els actes s’iniciaran el pròxim dimecres 25 de novembre amb una exposició al vestíbul del rectorat sobre diferents situacions quotidianes de violència de gènere. Seguidament a les 12.00 es farà una acció simbòlica per denunciar les 16 víctimes mortals de violència masclista als Països Catalans d’aquest any.
Els actes continuaran l’endemà dijous 26 de novembre amb un taller d’autodefensa. El taller anirà a càrrec d’una membre de les bruixes de dol, col•lectiu feminista de la ciutat, i es realitzarà a les 12:00 hores a l’aula 0.20 de la Facultat de Ciències de l’Educació de Cappont. Finalment les jornades finalitzaran amb una festa antipatriarcal a la Maranya (C/ del Parc 13) amb sopar i actuació musical que servirà per promocionar els crèdits de lliure elecció sobre el patriarcat que es realitzaran durant el mes de març a la UdL.

D’aquesta manera doncs, des del SEPC reivindiquem una vegada més la lluita antipatriarcal com a eix de la nostra lluita per aconseguir una educació eficient i de qualitat que faci dels i les estudiants unes persones crítiques amb allò que els envolta i en especial amb el sistema patriarcal, ubicat a la base del nostre ensenyament i societat.


Lleida, 24 de novembre de 2009

Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans
sepc.udl (at) gmail.com



Actes en motiu del 25 N
Dimecres 25 de novembre:
Durant tot el dia exposició sobre la violència de gènere al vestíbul del Rectorat.
Dijous 26 de novembre:
A les 12:00 taller d’autodefensa a l’aula 0.20 de la Facultat de Ciències de l’Educació de Cappont.
A les 22.00 sopar, actuació musical i festa a la Maranya (C/ del Parc 13)

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more