Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Abril»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Arenys de Munt

INDEPENDENCIA E INMIGRACION, EL VOTO DEL INMIGRANTE

OPINION

Los inmigrantes que hemos decidido vivir en el Reino de España “aterrizamos” en una realidad concreta, que esta totalmente determinada por un conflicto histórico entre el Reino de España y las naciones sometidas por LA MONARQUIA borbónica: Galicia: Euzkadi y los Países Catalanes: Catalunya, Valencia, Alacant y las Islas Baleares.

Es lo mismo que les sucede a los inmigrantes que han llegado a Escocia o Irlanda.
Ese conflicto está allí y no podrán desconocer la realidad que les esperaba al llegar, instalada desde hacen siglos.

Ante estos conflictos históricos, en algún momento, la población deberá definirse. Como lo hizo el 41 % de los vecinos de Arenys de Munt el 13 de septiembre. Y entre la población estamos nosotros, los inmigrantes, que en Catalunya representamos mas del 20%.

En la consulta del domingo 13 de septiembre, que ya es una fecha para la historia de Catalunya y del reino de España, todos los vecinos del pueblo estaban habilitados para votar. Todos.
Incluyendo a los extranjeros, con o sin permiso de residencia.

Los requisitos para votar consistían en tener un documento válido para identificarse: DNI o pasaporte y estar censado en el municipio.
Esta es la realidad. El vecindario de Arenys de Munt, alcalde incluido y la mayoría de las entidades, no discriminaron entre nativos e inmigrantes.

Sencillamente, la consulta estaba destinada a todas las personas mayores de 16 años que estuvieran inscriptas en el padrón municipal.
En Arenys de Munt se consideró a los vecinos, sencillamente: ciudadanos, todos iguales.

ESTADO ESPAÑOL: LO CONTRARIO…
Mientras el Estado español nos maltrata, nos margina, nos rechaza en sus fronteras con modos carcelarios y racistas, mientras España continua su política de racismo jurídico e institucional, la sociedad catalana, organizada para reivindicar un derecho tan humano y elemental como es el derecho a expresar su opinión mediante una consulta, nos trata como iguales, nos reconoce nuestros derechos y nos invitan a participar de esta consulta.

Alguien podrá decir que el Estado español es un estado de derecho. Y no es así. Es un estado constitucional, dispone de una constitución. Pero este Reino de España es el único estado del mundo que dispone de una ley de Extranjería. Es decir una norma legal que garantiza con la fuerza de la ley la desigualdad entre las personas. Una ley española que mantiene al inmigrante como a alguien de afuera, como extranjero. Los países serios y mas o menos democráticos disponen de leyes de Inmigración. Es decir leyes que regulan como se entra y como se convierte un extranjero en un ciudadano.

Así las cosas, el Estado español nos lo esta poniendo muy claro.
Si tenemos que elegir entre una Republica catalana, que es todavía una realidad lejana y llena de incertidumbres, con algunos riesgos considerables o el Reino de España, visto el trato recibido como inmigrantes, aun hablando en castellano y sin comprender demasiado el tema histórico de Catalunya, para cualquier inmigrante estará claro.

Lo que ofrece el Estado español ya lo conocemos: desigualdad, maltrato y racismo.
Lo que nos ofrece Catalunya: Igualdad y respeto.
Es un excelente negocio. Los inmigrantes que estén empadronados en Catalunya, si se llega a concretar la Independencia serán Ciudadanos. Esto en lugar de ser súbditos del Rey de España.
Es una oferta imposible de rechazar. Pero hay más aun. Cuando a un inmigrante le pregunten: tú que prefieres, España o Catalunya. Una sola imagen aparecerá en su cabeza: la ley de extranjería española y el trato que nos dispensan.
¿Clarito no?

Visca viva) Catalunya Lliure (libre)
Diego Arcos


www.casalargentino.org Este Boletín se envia a 84.269 receptores. (
661031710 info ARROBA casalargentino.org

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Es facil, independencia si, immigracio extraeuropea no. Torneu-vos cap a La Plata que aqui no hi feu falta. Ho tradueixo perque potser despres de molts anys de guanyar-se les garrofes aqui no hi parlen o entenen Catala, total no fa falta. "Pibito retorna a La Plata que aqui no haseis falta, musho parado, sobra gente"

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Fora aquest pallasso

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
La libertad o la opresión no te la da ni te la quita Catalunya, España, Sta Coloma o Matalascañas.
Hablemos de cosas tangibles. Quien te condena al trabajo precario son los empresarios y sus sindicatos vende-obreros.
Quien crea desigualdades dependiendo del barrio en el que vivas y tu "posición social" son los dirigentes.
El que te da una ostia cuando te manifiestas contra lo antes citado es un policía.
Y si acabas harto de todo esto y montas alguna gorda, quien te mete preso es un juez.
Y esto pasa en Catalunya, España, Sta Coloma o Matalascañas.
Un saludo.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Home Pep, doncs -com a catalana t'ho dic- jo quasi que prefereixo que t'he n'hi vagis tu a La Plata. Que aquí si algo sobra són racistes i gilipolles. Au, bon vent!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Benvinguts a la revolta, companys!
23 set 2009
Per a "Pep" i "un": que sou, maderos espanyols, oi? segur que si. Fora de la terra putos nazis de merda.
Perplejo, és el típic tonto espanyolet, justificant lo injustificable, l'espanyolisme.

Amic Diego, tens tota la raó, gràcies per estar amb nosaltres i amb aquesta causa justa. Cal molta més gent com tu!

Una forte abraçada germà!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Un punt important...
23 set 2009
Molta veritat en aquest texte de l'amic Diego,

"El vecindario de Arenys de Munt, alcalde incluido y la mayoría de las entidades, no discriminaron entre nativos e inmigrantes.

"Sencillamente, la consulta estaba destinada a todas las personas mayores de 16 años que estuvieran inscriptas en el padrón municipal.
En Arenys de Munt se consideró a los vecinos, sencillamente: ciudadanos, todos iguales."

Desprès els espanyolistes s'esforçan en dir que nosaltres els independentistes busquem la divisió, que som uns patriotas radicals, que per nosaltres val més un català que un charnego. Qui són patrioteros i buscan continuament la diferenciació? Aquestes afirmacions d'en Diego ho deixan clar. Més clar, aigua.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
dame pan y llamame tonto...

lo de siempre.
Cuando Cataluña sea un Estado a ver si os dan los mismos derechos jaja
Quizas nos manden a los no catalanes a tomar por culo de este estado, seria lo mas normal.
En Barcelona hay de todo menos catalanes, la verdad que lo normal es que manden a los sudacas a su pais, ya que ellos solitos se estan cargando esto.
Pero bueno que opinen los catalanes, por suerte en mi tierra no hay tantos

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Llavors, si no busqueu diferències, perquè EXALTEU les que ja hi han? per qué combregueu amb què els PPCCC comencen al Conflent i no a Lyon i acaben a Alacant i no a Almeria? Per què combregueu amb que hi ha un element de cohesió (la llengua) i no 1000 milions d epossibles elements de cohesió (o de desintegració)...? Per què doneu tanta importància a una pregunta formulada en la formulació de la qual NO hi ha intervingut aquest invent interclassista vostre de "el poble"? Per què no prioritzeu "un ciutadà = un lloc detreball digne i una vivenda digna, etc." per comptes d'"un ciutadà = un vot per decidir si som una nació o som una raça o un grup escolta"? per què decidir si catalunya és una nació i no si Arenys o el Maresme es declaren anticapitalistes, sobirans alimentàriament i, de pas, agermanats amb el Racó d'Ademús o amb el Campo de Calatrava...?

Vaja manera de no diferenciar, enarbolant les més artificials de les diferències. Apa, descansa, no cal q responguis a totes les preguntes ni a cap, digue'm "madero", "espanyol" o que "no estimo catalunya", xaval. No tinc l'esquena trencada com a voluntari forestal i mil activitats altruïstes més no sé si per catalunya, per Ibèria o pel planeta o senzillament per que sí i perquè de pas, em cago en tota la puta burgesia i els seus putus invents.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Home el que a mi em demostra la consulta d'Arenys, es que la societat civil d'Arenys de Munt (la consulta fou promuguda per la societat civil, l'ajuntament sols va donar el suport, i infrestructura, fins que li van prohibir) te els seus veïns vinguin d'on vinguin com a persones. Però tenim altres exemples a Catalunya de gent que no està pel mateix (per exemple, molts dels polítics de CIU, que l'has han dit com un campanar), el problema devant el fet migratori, es veurà (si s'escau) depenent de quina independencia es busqui, si la de CIU o ERC, o la de la gent que treballa des de més a l'esquerra, com bona part si no tota de la EI.

Sobre el tema llei d'estrangeria o d'immigració: a Europa potser li diuen immigració, però em sembla que a Italia no els tracten pas millor que aquí, si no pitjor, res a dir també de França (sols cal veure el dessallotjament d'ahir a Calais). I més tenint en compte que la directiva de la vergonya (arrant de la qual s'ha fet la nova reforma a espanya)ve de la UE en general (votada entre altres per alguns partits catalans). Així que la política de l'executiu espanyol, no es sols una política de l'estat, si no una política a nivell Europeu, on els paisos que es veuen com a entrada (espanya i Italia) tenen les polítiques més racistes, però la resta no s'esta de res.

PUFF: home jo sóc nascut a Catalunya (Barcelona en concret) i de familia catalana (menys un avi que era del camp de tarragona, la resta eren Barcelonins) així que que no hi ha catalans tampoc, n'hi ha com hi ha gent de molts origens, com quasi sempre durant la història d'aquesta ciutat.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
suscrivint completament el comentari de l'amic apatrida. El text de la capçalera és sumament tendenciós, barrejant una iniciativa de la gent, inclusiva, amb un projecte d'estat que està per definir (i que si es defineix com a la mateixa papereta, és a dir "membre de la UE" serà excloent i racista per definició) Aquesta consulta no és l'única consulta popular que s'ha fet on s'admet el vot dels immigrats i dels joves, s'ha fet altres, i també fora de Catalunya. Això de "Catalunya país d'acollida" es pura demagògia que s'utilitza molt en campanyes institucionals, desgraciadament una gran mentida que es pot comprovar només mirant al nostre voltant.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Contra l'Estat Racista Espanyol:
Organitza't i lluita.
La independència és l'única forma de fer viable la revolució, car el ritme dels MM.SS catalans és diferent i més avançat al de, per exemple, valladolid o extremadura, on les manifestacions més heavies són per coses com el botellón. Em de fer fora l'estat espanyol, fer fora l'exèrcit i la policia espanyoles (mossos inclosos) i, en el moment de buit de poder, atacar.
Lo altre és fer volar coloms. Tenim una oportunitat única de començar a destruïr l'estat capitalist espanyol i em sortiu amb històries de "i perquè no trobem d'altres elements de cohesió?".
Aneu a la merda, us fan por els canvis, el que us agrada realment és xerrar del què fareu. Exigiu un nivell tant alt de coherència per a l'acció que caieu en l'inacció.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Quan s'accepti l'Estatut s'acabaran les consultes indepes, les modes i les revolucions...
En quant arribin els calers del nou Estatut els indepes que sembla que ara (amb lo que ha plogut històricament parlant) es menjen el mòn... a caseta que fa fresca!
Jugada politica 100% rentable pels de sempre: els del parlament... jugada posada en joc també pels de sempre: els extraparlamentaris que volen acabar al parlament (es viu bastant bé, diuen...)

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Consigna, primer m'estas comparant una comunitat autonoma de 8 milions d'habitants amb una ciutat de 300.000 habitants, o et refereixes a Valladolid com a provincia amb 500.000 habitants, o sigui que em compares el soroll que fan 8 milions d'habitants amb el soroll que fan el 6'25% d'aquests 8 milions d'habitants (sempre que tinguem en compte el Valladolid provincia, i no sols la ciutat, on encara seria un percentatge més baix). Potser seria més llogic intentar buscar comparacions amb altres regions amb característiques més semblants, com per exemple la ciutat de Barcelona amb la ciutat de Madrid (on els moviments socials fan soroll, inclús en ocasions més que el que fem a Barcelona).

Perquè si no, jo em posaré a comparar el ressò mediatic que tenen els MMSS al cono Barcelonès (amb uns 3 milions d'habitants) amb Fontanals de Cerdanya que a l'últim cens del 2006 eren 425 persones, i fent us del teu raonament, parlaria de demanar la independencia del Cono urba de Barcelona donat que el ressò i la lluita que hi ha a Barcelona és diferent i més avançat (que pedant que sona això) que el de Fontanals de Cerdanya. Vaja, la llogica de la sabata en la seua màxima expressió.

Ha i prova de no menystenir als demés ja que amb arguments com els teus (reduccionistes i binaris) sols demostres un problema d'egolatria, egocentrisme i xenofobia (ja sabem que et sents superior, intelectual i moralment, però això no significa que ho siguis, també s'ho creia Hitler o Gooebles, i sols van demostrar ser amorals).

A i avanç que utilitzis l'argument, ja et dic jo que no em sento millor que ningú, sóc un més ni més ni menys.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Permeteu-me, els anarcoespanyols, que us pregunti una cosa: Què us importa a vosaltres tot això? Heu de donar pel cul? què us importa destruir l'estat català o espanyol? oi que us és igual? Doncs deixeu que els demés facin la seva, no estigueu per aqui justificant l'espanyolisme i la unitat d'espanya. Les nacions existeixen i estan ben delimitades, jo abogo perquè segueixin existint, no vull que el món sigui igual, sí que vull viure en pau amb els demés pobles, però vull que siguem diferents. Us importa molt això? Us importa molt si delimito la meva nació per fets objectius (no per opinions)? Doncs ja està, ocupeu-vos de la vostra feina i deixeu fer als altres.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Sois una panda de borregos los unos y los otros, mientras van cerrando empresas y os la van metiendo por el culo, os dan un caramelito para que mireis para otro lado y no veais la realidad y como putos borregos todos a hacer el gilipollas que asco dais, panda de subnormales, asi ni Catalunya ni España, borregolandia es el pais que os mereceis.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Us importa molt si delimito la meva nació per fets objectius (no per opinions)? Doncs ja està, ocupeu-vos de la vostra feina i deixeu fer als altres.

1r) - Tractes d'anarco-espanyols a tothom qui se la bufin TOTES les nazions.

2n) - en la teva frase final, dones a entendre que tens uns papers, unes etiquetes de torres 5, escriptures de propietat o vés a saber, en virtut dels qual pots delimitar un terreny, el que hi ha i els qui hi han a dintre i els que queden fora i que "et deixin fer"... Molt democràtic, molt assembleari, molt humil
3r) Els demés també poden voler ser "diferents", anys llum pel damunt o en distància horitzontal de tota diferència basada en la puta cultura burgesa

I "donarem" (almenys jo) lo "pel cul" que podem en la mesura que sigui compatible i gens contradictori amb les nostres lluites particulars, "pel cul" a tot autoritarisme, també al disfressat de "progre" i en nom megalomanies imperialistes burgeses o de fantasies quadribarrades d'ahir i avui de la guarner brothers.

Germans, petits i grans, toqueu-vos el cul amb les dues mans

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
A banda, Str. "Pffffff, bueenoo"

Lo més sucós de la frase teva que he copiat abans és lo de (construir la teva pàtria) "amb fets objectius (no amb opinions)".

Amb fets objectius NO ES POT CONSTRUÏR CAP PÀTRIA. Amb fets objectius només es pot ser apàtrida. No tinc res contra la subjectivitat, sols que la Subjectivitat és la de cadascú, no hi ha una subjectivitat catalana, ni espanypla, ni europea, ni aragonesa, ni bereber ni birmana, per tant, no hi ha un tarannà espanyol ni català. Sols hi ha artificis impossats per gònades apelant al sentimentalsime del poble per servir al "cèntim"-mentalisme del caputal burgès.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
23 set 2009
Qui ha dit que es vulgui acabar amb les diferencies culturals al món (tot i que algunes coses potser sí, com podria ser el patriarcat, en tot els seus nivells).

Qui t'ha dit que els anarquistes vulguin uniformar a les persones de tot el món?

O es que la diferencia (que pugui haver)entre un català, i un brasilé, haurà de canviar pel fet que abolim les fronteres, no crec, haurem de deixar de parlar català, per l'abolició de les fronteres, o al fer una revolució, no crec, jo ja et dic que no deixaré de parlar la meva llengua, que és la catalana, no veig el motiu de la teva por. A mínim esclar, que també vulguis mantenir les diferencies de classes o "races", o que vulguis continuar vivint en un patriarcat, en aquest cas si que entenc la teva por, perquè els anarquistes (que no anarcoespanyols, habiam si comencem a entendre que vol dir el no vulguer cap patria, ni catalana ni espanyola ni francesa, ni xina. Buscar al diccionari si no el mot apatrida)si que estem per l'abolició de tot tipus d'explotació, ja sigui masclista, racista, classista...

L'únic que opinem en aquest sentit, es que no veïem la diatriva de per posar una frontera més, siguem més lliures, estem per acabar amb la jerarquització de la vida, i intrinsicament contra tota forma d'organització jerarquica, ja sigui un estat/nació, un estat/imperial, o una charia de poble.

I que ens vulguin posar un nou estat al que sotmetrens, doncs ens afecta, clar que si, i no ens agrada pas la idea. Com a mínim a mi, sento parlar amb plural, no tinc pas dret a parlar per ningú que no sigui jo.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
24 set 2009
Aixo, tot plegat, ens demostra el potencial toxic de la demagogia identitaria pel nostre IMC BCN... que hauria de estar bastin unes altres lluïtes!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
24 set 2009
totalment d'acord amb el "Pastor".

A veure si aprenem a prioritzar lluites, que hi ha crisi collons!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: Arenys de Munt: independència i immigració
26 set 2009
Immigrants foteu al camp al vostre pais!!!!

Una nova força al parlement Plataforma Per Catalunya.http://www.pxcatalunya.com/webnormal/

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more