Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: antifeixisme
Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
El irónico título de este artículo de Sabino Cuadra resume la impunidad de que han gozado y gozan gobernantes, policías y militares españoles. Las penas a las que fueron condenados los miembros del GAL y la parte de ellas que se hicieron efectivas son ejempo de esa impunidad, que contrasta con el cumplimiento íntegro, incluso el alargamiento de condena, o con el mantenimiento en prisión con enfermedades graves que se da en el caso de los presos políticos vascos. Como conclusión, Cuadra ve adecuado prolongar con una conocida canción el manido discurso que alaba el estado de derecho, la justicia y la democracia que disfrutamos.
En realidad este artículo es un experimento. Se trata de comprobar qué pasa tras escribirlo. Me gustaría, por otro lado, que este texto pudiera ir acompañado de las fotografías de todas estas personas, pues así todo sería más actual. Pero vayamos al grano: ¿será ilegal dar vivas a los patriotas arriba mentados, condenados en su día por secuestros, torturas y asesinatos?

Enrique Rodríguez Galindo, ex general de la Guardia Civil: ¡presente! Condecorado con 13 cruces de oro y plata, medallas y encomiendas varias. Condenado a 71 años de prisión por el secuestro y asesinato de Lasa y Zabala. Ascendido de comandante a general mientras todo aquello ocurría. Cumplió tan solo cuatro años y medio de prisión, siendo excarcelado por razones de salud.

José Barrionuevo, ex ministro del PSOE: ¡presente! Condenado a 10 años de prisión y 12 de inhabilitación por el secuestro de Segundo Marey y por malversación de fondos públicos. Recibió un indulto parcial (un tercio de la condena) y obtuvo un tercer grado especial. Pasó solo tres meses en prisión.

Rafael Vera, ex secretario de Estado para la Seguridad con el PSOE: ¡presente! Condenado a 17 años de prisión y 12 de inhabilitación por el secuestro de Segundo Marey, malversación de fondos públicos y corrupción. Indultado parcialmente por Aznar. Cumplió tan solo dos años y dos meses de prisión, la mayor parte de ellos en régimen abierto, yendo solamente a dormir.

José Amedo, ex subcomisario de Policía: ¡presente! Condenado a 117 años de prisión por seis delitos de asesinato, secuestro, lesiones y asociación ilícita. Pasó doce años en prisión, la mitad de ellos en régimen abierto.

La lista de este club sigue con Julen Elgorriaga, ex gobernador civil de Gipuzkoa con el PSOE, condenado a 71 años de prisión por el secuestro y asesinato de Lasa y Zabala. Su estancia en la cárcel no duró dos años, quedando libre por motivos de salud; Julián Sancristobal, ex gobernador civil de Bizkaia, condenado por secuestro y malversación a 10 años de prisión y 12 de inhabilitación, cumpliendo tan solo 15 meses... y hay más: Ricardo García Damborenea, Michel Domínguez, Miguel Planchuelo, Ángel Vaquero, etc.

Según los tribunales que juzgaron todo lo anterior, los GAL y toda la trama de la guerra sucia no constituyeron banda terrorista alguna. Los secuestros, tortura y muerte de Lasa y Zabala fueron un hecho puntual, sin relación alguna con los crímenes de Amedo y su banda. Se trató, más que nada, de distintos «prontos» que les fue dando en aquella época a unos cuantos celosos defensores de la ley y el orden, empujándolos a torturar, secuestrar, matar, robar, malversar... Nada que ver los unos con los otros ni con ningún plan diseñado desde gobierno, institución o lugar alguno. El hecho de estar pringados hasta las cachas subcomisarios y comisarios policiales, oficiales, mandos y jefes de la Guardia Civil, gobernadores, secretarios de seguridad y ministros fue algo casual. Lo que pasa es que, como a veces ocurre con las setas, la cosecha delictual en aquella temporada fue abundante y por eso pudo dar la sensación de algo más organizado, pero de eso, nada de nada.

A los condenados no se les aplicó «doctrina Parot» alguna, sino todo lo contrario. De promedio no cumplieron ni el 10% de las penas impuestas, pero eso tampoco quiere decir nada. Quienes les indultaron, acordaron la prisión abierta y excarcelaron por motivos de salud no aplicaron trato alguno de favor. Estas medidas no respondían a pacto previo alguno con el Gobierno ni a las amenazas que hizo alguno de «tirar» de la manta. Y como no hubo banda armada ni ellos eran terroristas, las concentraciones socialistas ante las cárceles pidiendo «¡amnistía, libertad!» tampoco fueron disueltas a pelotazos.

Ycolorín, colorado, el cuento del GAL se ha acabado. Hoy ya no queda nada de aquello. Las torturas señaladas por Amnistía Internacional o el Comité de Derechos Humanos de la ONU, el secuestro de Alain Berastegi y la desaparición de Jon Anza son denuncias carentes de fundamento alguno. Claro está, también en su día Amedo sostuvo que los GAL eran «un invento de HB y de un periodista batasuno» y luego reconoció su plena implicación en sus actividades e, incluso, dio a entender que Felipe González estaba al tanto de todo aquello. García Damborenea afirmó también esto último, si bien con mayor contundencia.

En días pasados hemos asistido en la prensa a un interesante debate político entre distintas formaciones políticas navarras (Na-Bai, UPN, PSN...). Se señalaba que, ante los atentados de ETA, no bastaba con expresar la condena a los mismos, sino que era preciso también afirmar tajantemente la más plena solidaridad con la Policía, Guardia Civil y las fuerzas de seguridad.

Alas personas no hay que juzgarlas por la opinión que éstas tienen de sí mismas, pues esto sería estúpido. Hay que valorarlas por lo que son, que no por las virtudes con las que se adornan. De la misma manera, las instituciones «democráticas», las fuerzas de «seguridad» y los tribunales de «justicia» no son tales por el mero hecho de que así se autodenominen. En nuestro caso, muchas de estas instituciones han dado continuidad, sin más, con pequeñas pinceladas, a las que existieron durante los cuarenta años de dictadura.

Ocupaciones, cargas y detenciones policiales recorren hoy las fiestas de nuestros pueblos. El «euskal presoak, Euskal Herrira!», por arte de birlibirloque, se ha convertido en enaltecimiento del terrorismo. Reclamar la libertad, incluso la de quienes aún no han sido condenados por nada, es delito de lesa patria. Portar sus fotografías está penado ahora más que la propaganda ilegal en tiempos de Franco. Mientras tanto, Galindo, Elgorriaga, Sancristobal, Amedo, Vera, Barrionuevo, Danborenea... viven con placidez su merecido descanso. O sea, vivimos en un estado de derecho, gozamos de una democracia como pocas, nuestros jueces hacen justicia de la buena y la Policía se desvive por nuestra seguridad. Por el mar corren las liebres, por el monte las sardinas

This work is in the public domain

Comentaris

Non da Jon?
28 ago 2009
nonda2.jpg
Nonda1.jpg
JONPLANT.jpg
Dónde está Jon?"preguntan al tribunal que les juzga en París
"¿Dónde está Jon? ¿Qué habeis hecho con Jon?" han interpelado militantes vascos al tribunal que les juzga en París.
Jean-Marie Saint Pee, Josetxo Zeberio, Enrike Garate, Ibon Elorrieta, Jon Kepa Preciado, Diego Ibarra e Iñaki Esparza han comparecido ante el tribunal que les juzga en París vestidos con camisetas con la imagen impresa de Jon Anza y la pregunta sobre su paradero.

Esparza ha tomado la palabra en nombre de los encausados y ha preguntado al Tribunal de lo Criminal de París en repetidas ocasiones sobre el paradero de Anza, desaparecido el 18 de abril tras coger un tren en Baiona para dirigirse a una cita con ETA.

Ha aseverado que, tras la desaparición de Anza, están "los servicios secretos españoles y franceses" y ha subrayado que se trata de "terrorismo de Estado. ¿Dónde está Jon? No dejaremos de preguntar", les ha hecho saber a los siete jueces profesionales que conformar el tribunal que les juzga.

Esparza les ha comunicado que "los combatientes de la causa vasca" que se sientan en el banquillo "no reconocemos ni la autoridad ni la competencia de esta corte. Podrán condenarnos, pero jamás juzgarnos", ha subrayado.

Sus palabras han arrancado los aplausos de parte del público.

El presidente del tribunal ha suspendido momentáneamente la sesión cuando se ha escuchado el "Eusko gudariak" en la sala.


(ab Ab§]

Non da Jon Anza ?! / Où est Jon Anza ?!
Jon Anza est un militant de l’Izkierda Abertzale (gauche indépendantiste basque). Il a passé 21 ans en prison pour appartenance à Euskadi Ta Askasuna (ETA, qui signifie « Pays basque et Liberté ») et vivait réfugié à Ahetze En Iparralde (Pays basque Nord).



Le 18 Avril 2009, Jon prend le train à Baiona (Bayonne) pour Tolosa (Toulouse), mais n’est jamais arrivé à destination.



Sa famille, pensant d’abord qu’il était retourné dans la clandestinité, n’a rien fait pour le retrouver. Mais après un mois sans nouvelle, elle a décidé de lancer des recherches. De plus, ETA affirme que depuis le début de l’année, la police surveillait Jon, après avoir trouvé ses empreintes dans une cache. Il devait en effet se rendre à Tolosa dans le but de remettre une somme d’argent à un groupe de personnes, qui affirment qu’il ne s’est pas présenté à eux. Idem pour les groupes prévus les jours suivants, au cas où.



Il ne fait presque aucun doute que, comme Lasa, Zabala, Pertur, Naparra et Popo Larre, Jon a été victime d’un enlèvement. Ceci n’est pas sans rappeler l’époque des Grupos Antiterroristas de Liberación (GAL, qui signifie Groupes Antiterroristes de Libération, ayant opéré de 1983 à 1987 dans les Etats français et espagnol), qui menaient une guerre sale, enlevant et assassinant des militants indépendantistes basques.



La Jeunesse Marxiste de Pau condamne ces pratiques qui émanent des Etats français et espagnol. Elles résultent du sentiment de la classe dominante d’être menacée. Ainsi, pour faire face à une forte contestation – comme au Pays basque – la bourgeoisie applique une forte répression. Cette attitude peut être qualifiée de fascisante, car elle n’est qu’un pas de plus vers un système encore plus répressif et autoritaire. En effet, on nous teste : si le peuple plie devant ces tentatives d’intimidations, les tenants du capital comprendront qu’ils peuvent généraliser ces méthodes. Partout, la répression se fait sentir de plus en plus : au Pays basque mais aussi dans le reste de l’Etat français, par exemple, où les étudiants engagés syndicalement et politiquement ont été victimes d’une forte répression, lors du dernier mouvement étudiant.



Stop à la torture au Pays basque, stop à l’état d’exception qui prive
une partie de l’électorat basque d’une représentation démocratique,
stop aux illégalisations des partis de la gauche indépendantiste basque,
aux enlèvements et aux assassinats de ses militants !

GORA EUSKAL HERRIA SOCIALISTA !
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
No en tenim prou amb el constant correfoc i la rua de nazi-onanistes dels PPCC, amb les seves cartelleres d'actes, seguiment durant els actes, fotos carnet a l'acte i valoració a pilota passada dels actes que, a més, ens han de tocar els collons amb el continu akelarre batasuno dels pebrots, dels pobrissons màrtirs de la pàtria basca.

AIXÒ ÉS UN ESPAI ALTERNATIU ANTI-CAPITALISTA, ANTISISTEMA I ANTIAUTORITARI, no el cony de la Bernarda al servei de la propaganda de partits oficials i marques blanques.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
si no t'agraden les notícies referents al conflicte polític k pateixen els Països Catalans i Euskadi simplement no ho llegeixis ni perdis el temps escribint tonteries gilipolles!!
A una part molt important d'usuàries d'indymedia si k ens interessa,
tu so vols pots posar notícies sobre la Rosa Díez k segur k això no et molestarà tan oi putu troll dels pebrots??!!
VISCA ELS PAÏSOS CATALANS LLIURES!!!!
GORA EUSKAL HERRIA ASKATUTA!!!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
Si t'indigna tant la meva indignació, NO la llegeixis, puta trolla dels ovaris.

Informa't bé sobre la ideologia que professa la Rosa 10 aquesta (em sembla que està a anys llum de l'antiautoritarisme i de l'ideal llibertari)

Visca el planeta Terra lliure de cretins, fronteres, banderes, banderins i banderoles!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
siutadà tarsán, por qué te indigna tanto lo nacionalista y tan poco todas las múltiples basuras que se cuelan por indymedia?. Ni soy nazio-analista, ni indepen-dentista, ni nada por el estilo, pero no deja de sorprenderme que siempre respondas (como susial o como tarsán) a las mismas noticias. Y no me digas historias de cruzadas o de que esta es una página tal y cual, porque sinceramente, eso es cómo te gustaría a ti que fuera y no lo que es.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
Observador,

Hombre, celebro que no seas ni indepen-dentista ni indepen-protésico dental. Como dice E.M. Cioran, "sólo soy el secretario de mis sensaciones" y, subsiguientemente, también de mis fobias e indignaciones. Lo de que "siempre respondo a las mismas noticias", vamos a dejarlo porque no quiero ahora soltar una ristra de links (tampoco tan numerosa desde el 4 o el 5 de este mes).

1º - Todo nacionalismo es REACCIONARIO (tanto el invasivo como el defensivo). Tiene como corolario fundamental un "nosotros" y un "ellos" con las consiguientes homogeneizaciones de esos "ellos" y "nosotros".

2º - Cualquier vendedor de crecepelo calvo que, con la etiqueta de "izquierda", anteponiendo lo nazional a lo social quiera verter su mierda, que lo haga en otro espacio (alternativo o no, pero no en uno supuestamente altermundista radical).

3º - Mi experiencia personal con los culturetes - gafapastes de la "Esquerra" Independentista, que embadurnan paredes con pintadas de "Catalunya lliure / xarnegos fora" del MDT y de Maulets por toda "lucha" reseñable

Y por muchas cusas más, pero me tengo que ir, amigo.

Salut i comunisme llibertari!!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
28 ago 2009
Ets un puto siutadà com els del Riera, espanyolista i neofatxa, d'esquerres? jaja!! fas riure imbècil i si tens ganes de veure gafapastes amb les mans curtides de treballar i fotre hòsties a espanyolito/feisxistes com tu ens vens a veure a l'Anoia tros de merda, i ja veuras on et van a parar les ulleres... pallasso!!

Visca la terra i mort al capital!!!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
Quins arguments! Jo almenys faig riure, tu, projecte abortat de ventositat, per no fer no fas ni pudor.

P.D. No gasto ulleres i si tens estima per la terra (no per la propietat privada de la mateixa), pregunta a Carme per l'Esparver, revolucionari de metacrilat (com tots els nens de papà de l'EI)
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
Tu, JTK, si tens gònades, vine a l'Alt Camp a fer unaltra pintada de "xarnegos fora!". No tinc callos a les mans de treballar, perquè, sortosament, quan vaig acabar d'estudiar fa més de 25 anys vaig poder deixar de treballar duríssim explotat per fills de putes classistes tots ells catalanistes d'ERC i de CIU (al principi, de "Nacionalsites d'Esquerra", i vaig deixar de trenca'm l'esquena.

N obstant això, escalo 9 c's i tin uns bons bíceps. Així que, parlant el teu "llenguatge", deixa't veure amb l'spray i t'asseguro que te l'empasses i et foto un misto al cul a veure si expltes, desgraciat.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
Ves be?
NON DAGO JON( Y MUCHISIMO MAS: FILLS DE PUTA!! GALOSOS DE MIERDA!!
Contra la puta España, contra los putos tecnocratas, contra el kkcapital y la puta represion que lo sustenta... ahora y siempre: accion, organizacion y lucha'
NO PASARAN
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
de veritat, no entenc com un post que parla de coses tan greus com segrestos, tortures, desaparicions i guerra bruta d'estat pugui suscitar aquesta mena de respostes. Què passa, que fer desaparèixer independentistes vascos no és cap crim i denunciar-ho és fer el joc dels nacionalistes, Què comunista llibertari és aquell que jutja i condemna al silenci o censura violacions d'aquest calibre dels drets humans només perquè afecten gent que no la pensa com ell? Ja pots acusar els nacionalistes de nacis, estúpids o el que sigui però el teu comunisme llibertari fa molta por
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
A mi, Ishi, no em fa por un ideari que, quan ha tingut ocasió de portar-se a la pràctica, només ha demostrat com aflora naturalment l'esperit de col·laboració i d'ajut mutu i que és perfectament possible l'horitzontalitat i el col·lectivisme.

No sé si em fa més por o fàstic el tarannà totalitari de molts indepes que, quan no alimenten les files de "braços armats", els vitorejen. Reclamen uns "drets" històrics (en la seva puta perversió del llenguatge, del privilegi en diuen "dret") per aun subjecte col·lectiu que ELLS i solament ELLS defineixen. Uns foten trets al clatell i, els altres parlen d'ajustar comptes amb tothom qui disenteixi quan ELLS manin.

QUI ÉS QUI FA POR I/O FÀSTIC???

Comdemnar desaparicions? Han comdemnat ELLS l'assassinat de Carrasco i dels dos equatorians de Barajas? Ah, que sona tòpic, que la dreta casposa i la que usa anticaspa també ho diuen... Ergo, deu ser molt anti-caputalista, molt d'esquerres i altermundista matar gent treballadora i innocent.

ELLS no condemnen, només executen i amenacen d'executar i vitorejen els executors. Ocupen tots els mitjans de falsimierda, tenen els seus propis mitjans i encara venen ací a fer el ploramiques, a continuar alimentant la bèstia i a queixar-se que la bèstia es fa grossa. A queixar-se de la doctrina "tot és ETA", que ELLS fomenten.Quan la despòtica Magdalena Álvarez va dir "no consentiremos un segundo Lemóniz" en referència a una opisició GENUÏNAMENT POPULAR a la "Y" de l'AVE, va quedar demostrat com es necessiten mútuament l'estat espanyol i ETA i els seus justificadors, va quedar demostrat una vegada més, la capacitat de segrest de l'esquerra real i de la veu autèntica del poble per part del feixisme d'ETA i de tot el nazionalsime.

Per comptes de construir milers de "Marinaledas", anem a construir (assassinant, destruint i segrestant veus) més fronteres, hegemonies, homogeneitzacions, piràmides, invents de diferències i exaltacions de "fets" diferencials i reichs (sí, he dit reichs, mira't declaracions d'ETA i d'ANV pel que fa a com consideren els "nouvinguts"!!).

N'estic fins els collons de FEIXISME del pur i nu i del disfressat d'esquerra.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
Realment li fas el joc a l'estat d'una forma matemàtica i cíclica. I tu et voldràs dir anarquista?

Apareix una notícia denunciant un fet gravíssim i evidenciant una injustícia de tal calibre, i tu com un imbècil, perque no té altra paraula, a voler-nos parlar del teu trauma personal. Parles d'antiautoritarisme i ets el més autoritari i ofenssiu que es mou ara per ara en aquesta pàgina, junt amb els quatre racistes de merda que es deixen passar per aquí de tant en tant, però tu vols esdevenir un clàssic de l'insult, la demagogia i la mentida i a sobre trepitjant l'anarquisme amb la teva actitud d'il·luminat amb la veritat absoluta i d'inquissidor barat de les teves paranoies.

Des de quan un comunista llibertari que li assenyalen el terrorisme de l'estat comença a insultar a les víctimes d'aquest terrorisme? És que és tan patètic que començo a dubtar que no siguis un punyetero policia de merda. Quin anarquista que li assenyalen un dels casos més flagrants de terrorisme d'estat dels darrers temps desviaria així el tema i aixecaria una cortina de fum perque no es parli d'aquesta situació vergonyant sinó del que al senyoret més li pica? Quin anarquista quan es parlen de presos que pateixen condemnes de dècades en els talegos davant de botxins de l'estat que surten als dos dies faria el que tu estàs fent ara. Senzillament és repugnant.

El senyoret és el centre de l'univers i com a tal ha de donar la seva monserga eclesiàstica, el sermó diari a cada notícia on olora les seves dèries. No només ets un amargat sinó que el teu odi irracional t'ha convertit en una caricatura del que dius ser, un simple pallasso mongoloide repetitiu, i si la teva intenció és una altra que inclús es podria compartir, has fracassat noi, per formes i per contingut.

Com a anarquista em fa vergonya veure com estàs bastarditzant conceptes com el comunisme llibertari. Personatges com tu no poden construir res mai, està claríssim la teva vocació destructiva, a les evidències de tots els teus vòmits de comentaris ens podem remetre. No seré jo qui digui qui pot escriure o no aquí, no faré com tu que es veu que si que ens pots assenyalar purges i autoritàriament exigir coses i expulsions, però està claríssim que els teus comentaris sobren però moltíssim més que aquestes notícies que deixen en evidència a l'estat d'aquesta manera. Tu l'únic que deixes en evidència és el teu autoritarisme i la teva il·luminació messiànica.

Pel teu bé i pels que volem llegir a indymedia sense empassar-nos el fastic quan llegim a il·luminats com tu retirat a on sigui i primer revoluciona la teva persona, que encara queda molt per fer allà dins, però molt, abans de donar lliçons de res a ningú.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
jo pense també que l'esquerra radical es ressenteix força de l'existència d'ETA. l'indepentisme no és tan el problema sinó la manera com se'l defensa. i, d'altra banda, no t'agafis molt el que es comenta en fòrums d'internet al peu de la lletra, la majoria [crec] no representen la militància coherent i adulta.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
De què collons vas, de psicòleg?

És autoritari qui s'indigna davant el confusionisme deliberat que creen els nazionalistes? Aquesta "guerra", la "guerra" en la qual els indepes estan immersos per a definir unilateralment qui són i què són els pobles i per a imposar-ho, no solament NO és la mateixa guerra dels qui creiem en la necessitat de canvair el món de manera radical, sinó que exhala autoritarisme en cadascuna de les seves manifestacions.

Em crec "el centre de l'univers" i soc un "amargat" i "mai no podré construir res"? Mira, desgraciat, no cauré pas en l'atocomplaença de ressenyar ni que sigui des de l'anonimat el munt de coses anònimes o no, reconegudes o no (me la bufa) que he fet altruïstament, sota CAP bandera. Estalviat psicoanàlisis barats.

I, si, jo, no malgrat el meu anti-nazionalisme, sinó, justament, entre d'altres moltes coses, pel meu anti-nazionalisme, pel meu odi visceral a tot allò que detenta o aspira a detentar el poder per a homogeneitzar lo INHOMOGENEITZABLE, què és el poble, que és el conjunt d'individus LLIURES que el composen, soc, t'agradi, et desagradi o et reventi ANARQUISTA.

Potser vosaltres "construireu" quelcom: fronteres on no n'hi han, sumades a les que ja hi han. Estats sumats als que aj hi han i normalitzacions de quelcom innormalitzable com és la cultura que és quelcom viu i voleu dissecar.

Vés a cascal.la, psoplapolles psicòleg avispat!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
Benvolgut Trotskista,

Tan de bo, els nazi-onanistes i indepes més raonables que he conegut a la vida real fóssin tan sols una centèssima part de lo prepotents i xulo-putes dels que apareixen per ací.

Per alguns psicòlegs de fireta, sembla ser que constatar el tarannà despòtic d'aquesta gent de primera mà, equival a ser "el centre de l'univers que inunda els fòrums explicant el 'MEU' trauma"...

Salut!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
i la desviació de l'atenció que ELLS pretenen (i, el més greu, aconsegueixen!!), dels problemes que "al senyoret més li pica":

Els problemes que em "piquen"

-Un 25% de població de l'estat en situació de pobresa severa (o "estructural")

-Camí dels 4.5 milions d'aturats (comptant els qui oficialment no es computen per estar realitzant "cursos"...)

-1,25 milions d'unitats familiars SENSE cap mena d'ingressos

-Infinitat de deficiències en els serveis bàsics i en el camp mediambiental als quals el caputalisme i el seu estat corporatiu annexe no considera rendible subsanar creant treball

-Oligarques financers cada vegada més oligarques i més poderosos

-A nivell mundial, les hambrunes i tota mena d'amenaces bèliques i d'ordre climàtic i mediambiental imminents

Als "no senyorets", els hi importa més la guerra entre les clavagueres de l'estat i la camorra, entre, cada dia ho veig més clar, dues faccions de la mateixa merda que es necessiten mútuament per poder distreure d'allò que als precaris, treballadors, aturats i concienciats, "molt senyorets nosaltres", volem denunciar.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
jajajaja las clavao perplex

Ya sabemos tu lista de prioridades, la mayoria de las cuales creo que podemos compartir muchos, ahora lo que puedes hacer es abrir noticias que hablen de ello y nos den mas información de esos temas y dejar de dar por saco a lo que a TI no te interesa. Estoy seguro que si en cada noticia que abrieses sobre eso encontraras a alguien que actua como tu te darias cuenta de lo ridicula y equivocada que es tu actitud, piensa lo que quieras por supuesto pero tu solito te desacreditas sacando todo de contexto de esta manera como te decian antes muy acertadamente.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
«ahora lo que puedes hacer es abrir noticias que hablen de ello y nos den mas información de esos temas»

Por qué presupones que NO abro ninguna noticia sobre estos y cientos de temas más cada uno de los cuales igual de importante, aquí en IMC y en decenas de otros medios distintos?

Por qué consideras INCOMPATIBLE interesarse (y, en mi caso, actuar) en esos temas y, acorde con el ideario de cada cual, "DAR POL SACO" lo que haga falta para desenmascarar a los impostores, para reclamar el espacio que considero (legítimamente) que debería estar cerrado a la propaganda y abierto exclusivamente al librepensamiento, a los outsiders del sistema, a los que no enarbolan anagrama ni bandera alguna, a los que perteneciendo o no a un sindicato y/o federación y/o grupo ecologista y/o plataforma, opinen y/o informen sin hacer proselitismo? Por qué, por lo menos, no se admiten las "disidencias" (que deberían ser mayoritarias ante discursos reaccionarios como el nazi-onanismo), en vez de saltar a la yugular 10 contra uno o 200 contra uno, todos insultando vilmente (puedes comprobar quién empieza insultando a quién)...?

Por qué estaqr en contra de megalomanías (identitarias u otras) es ser un troll y ser nazionalista no? Pensar como una mayoría o como una minoría te hace "troll" o te hace "estar en la senda correcta", que por supuesto, vosotros marcáis?


Quiénes son los totalitarios?
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
29 ago 2009
mira, me alegro si abres ese tipo de noticias. De hecho te estaba invitando a hacerlo.

No soy para nada nacionalista pero es que por mas que me lo miro en esta noticia lo que veo es una verdad como un templo con datos muy claros sobre la parcialidad de su justicia para defender el terrorismo de estado y unos mangantes asesinos que estan en la calle. Un tema por supuesto relacionado y consecuencia de una lucha de decadas existente en aquella tierra y en muchas otras, una lucha real y mucho mas compleja que el binomio nazionalismo=toda la ristra de insultos que quieras.

De ahi a lo que tu presupones que hay detras de esta noticia y todas las frases de rigor va un abismo, tu con tus comentarios has llevao el agua a tu molino para variar, y siempre es el mismo molino. Y no creo como te decia el perplex que tengas derecho a hacerlo por sistema siempre que a ti te de la gana desvirtuando el sentido de muchas noticias y actuando como actua un troll, ni eres el primero que lo hace ni seras el último.

Considerar megalomano y nacionalista todo es tu problema, opinar puede opinar todo el mundo, ellos tambien recuerdalo, pero cuando se parte de la generalización y de la obsesion, lo haga quien lo haga, se pierde toda la fuerza del argumento.

Aquí proselitismo de siglas lo hace todo el mundo, no digo que lo vea bien pero no te veo tan encendido cuando son otros los que lo hacen.

Y cuando hablas de vosotros me gustaria saber de quien estas hablando porque ese rollo de yo contra el mundo y aquí no hay critica a acceptar tambien me lo conozco, en los comentarios de esta noticia y en otros esta clarisimo que se te va la pinza, es mi opinión, y si pensar eso me convierte en una nazionanista o totalitario o una parte de un "vosotros" o no se que hostias, te estas equivocando de muchisimo, que tambien te puede pasar, o a ti no?

hay disidencias de muchos tipos, no solo la tuya tiene por que serlo, cuanto mas minoritaria sea una cosa no tiene porque tener mas razon como tampoco en lo contrario, precisamente en este estado algunas disidencias históricas lo son por problemas claros con el imperialismo estatal y la imposición cultural, llamale nacionalista o como quieras, pero esos problemas existen, y a mi la denuncia de eso tambien me parece importante y necesaria, aunque tenga otras prioridades o cosas que crea mas importantes.

Negar el derecho a que segun que temas no puedan ser tratados aquí porque a ti te lo parece es a parte de absurdo bastante totalitario por mucho que te encabrone, decir que indymedia esta secuestrada por tal o cual es además de falso a mi entender bastante hipocrita cuando tu estas utilizando la libertad que te ofrece este medio, que conste que no pertenezco a indymedia.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
l'article aquest no crec pas que faci proselitisme de res, sigui quin sigui el seu autor i es limita a demanar justícia per un cas d'impunitat. en general caldria fer comentaris pel que diu l'article i no per qui n'és autor. daltra banda, no és el lloc de dir-ho, però molta gent hauria de recordar que pETA no ha fet cap bé a l'esquerra radical, com han dit més amunt i que per exemple, va afavorir la mort de Puig Antich. per últim, la política és una cosa seriosa i no un divertimento per fer festes i fumar porros. salut i lluita social!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
Qué la izquierda radical favoreció la muerte de Puig Antic?, Tú quién eres, Pio Moa?. Puig Antic, murió por el garrote vil, que era apretado por las manos de un verdugo carcelero del régimen franquista. Dónde está aquí la izquierda radical?. Menuda interpretación histérica más falsa y manipuladora. A este paso, saldrá otro aspirante a "historiador" diciendo que se suicidó por ser anticapitalista.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
el pavo creo que dice que la eta al matar a carrero, izo avanzar otros procesos ms rápido a modo de revancha. pero si carrero no hubiera muerto hubieramos tenido + franquismo, aunque tarde o temprano el comunismo lo hubiese derrotado. Muera pETA y viva el comunismo!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
"que era apretado por las manos de un verdugo carcelero del régimen franquista". No el matà el boitxí com es veu a la película, el varen matar dirigents franquistes, que després amb la "democràcia" van seguir al poder amb total impunitat. L'esquerra que ens cal és una que tingui com a eix vertebrador absolut l'anticapitalisme. el dret d'autodeterminació és secundari, al meu parer (totalment respectable). VIVA EL COMUNISMO ANTIAUTORITARIO Y LA LIBERTAD!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
A ver, Don miguel de unam - UNO
De un lado, deja de darme a mi la importancia que No tengo, no te obsesiones más (valga el juego de palabras) con "mis obsesiones". Dejemos de psicoanalizar a la gente. Este es un espacio de contrainformación donde la gente, sin ser politólogos, ni sociólogos, ni economistas ni necesariamente nada, podemos opinar con más o menos acierto. Lo que a mí me parece reaccionario a otro le puede pàrecer el summum de la democracia directa. Punto.

Definitivamente, como alguien más ha apuntado, el "todo es ETA" y la "patriot act" auspiciada y universalizada desde los EEUU por sus dirigentes nazis, es algo que le va de maravilla al estado guardián del capitalismo y es algo que se retroalimenta. La izquierda radical, nos vamos a encontrar, desgraciadamente cada vez más criminalizada. Por hacer un inocente happening frente a un macdonalds, contra la comida-basura, se han aplicado leyes anti-terroristas. Ese es el balance de tanto discurso nazi-onanista que además desvía la atención de lo importante.

Se puede pensar que es conspiranoico, pero con la CIA detrás de los grupos terroristas europeos para desprestigiar el comunismo (sobre todo en Italia en los 70's - 80's), con su "intervención" (???) en el atentado contra Carrero y otros indicios más recientes, sobretodo en la intervención del espionaje alemán y la propia CIA en la ex-Yugoslavia, pero se puede pensar que hay una voluntad de disgragación por parte de los grandes lobbies, la piara mayor de cerdos del Club Bildenberg. Malpiensa y no acertarás, te quedarás corto.

Corto y cambio.
(Y vivan el MIL, el Maquis y el comunismo libertario!!)
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
exacte. em sembla recordar que hi ha qui diu que a EUA al 73 ja no li interessava un estat espanyol franquista i pretenien fer mal al comunisme real; pot ser? o vaig errat¿?. segurament la trepa dels Bilderberg, Skulls & Bones, la CIA i els mateixos estats anti-comunistes (q previament havien tolerat el règim de paco) van tenir força a veure en l'elecció dels candidats "demòcrates" i dels càrrecs posats a dit, començant per l'actual monarca franquista; i en el descrèdit a la gran Iugoslàvia de Tito.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
muerte también, no nos lo dejemos, al jodido Kominform
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
del MIL, decir que tenian muy buenas ideas, pero no eran militantes bregados en el combate como el maquis y por eso sucumbieron. aunque muy digna e ilustrativa es su lucha, que hoy se mantiene aún en muchas mentes. saludos y viva el anticapitalismo. un recuerdo también a bandera roja.
puig antich:
http://www.youtube.com/watch?v=vNht3lhnbck
http://www.youtube.com/watch?v=2nci1HMS9OQ&feature=related
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
del MIL, decir que tenian muy buenas ideas, pero no eran militantes bregados en el combate como el maquis y por eso sucumbieron. aunque muy digna e ilustrativa es su lucha, que hoy se mantiene aún en muchas mentes. saludos y viva el anticapitalismo. un recuerdo también a bandera roja.
puig antich:
http://www.youtube.com/watch?v=vNht3lhnbck
http://www.youtube.com/watch?v=2nci1HMS9OQ&feature=related
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
habeas corpus - a las cosas por su nombre
http://www.youtube.com/watch?v=mKmPvvg3oE4
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
Marxist,

Lo de la mà de la CIA en la finanC.I.A.ció de la tra-(ns)-ició i del propi PSOE està àmpliament documentat. I em sembla recordar haver llegit sobre la desclassificació de documents de la CIA de la seva implicació en la xarxa europea terrorista Gladio, per desacreditar els partits comunistes quan a Itàlia hi havia "el perill" de què governéssin.

Salut!

Socialismo o Barbarie,
En su corta vida, el MIL hizo cosas muy válidas, como la edición de libros de autores interesantísimos y semidesconocidos, configurando todo un "background" teórico con que armar a los trabajadores. Y sobretodo, destacó su honestidad en no suplantar a la clase trabajadora, en no creerse vanguardia de nada, en poner el acento en el protagonismo del proletariado en su propia emancipación, en no ir, en fin, de "salvadores" de nadie (valga el chiste malo involuntario, llamándose Salvador uno de sus miembros destacados). A ver si consigo el libro de Sergi Rosés sobre la historia del MIL. Sólo tengo un Viejo Topo con una entrevista al autor.

Salut!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
bona aportació siudadano. deixo aquí el fil d'un antic debat. http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/184724
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
Ospa dreta! Per a bona aportació la teva. El comentari d'un tal "Lo Carraco" és brutal (brutalment clarivident, vull dir). N'he fet un cut & past i tot en un document word, :-). Merci.

Salut!!
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
l'anarquisme es defineix per la pluralitat i, per tan no hi ha cap anarquisme verdader i cap anarquisme fals. cada autor i cada grup fan la seva proposta (no hi ha dogmes ni programes a seguir), com també hauria de ser en altres ideologies. salut i llibertat
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
30 ago 2009
Una cosa són les ideologies i l'altre els drets de les persones preses (Amadeu Casellas i altres en règim DERT, règim FIES, presos d'Euskal Herria, presos comuns, presos grecs, presos de l'imperalisme en països del sud, etc. Prou impunitat amb els feixistes! Prou estat policial! Volem un estat social on realment es creïi una alternativa a la presó actual i no s'empresoni la dissidència.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
31 ago 2009
ei paiu, susial o siudada tarsan.
Cada vegada que et diuen les coses bé, i t'aclareixen com estas fent el troll, surts amb el rotllo de que no necessites psicólegs, però tant t'esforces en negar-ho que a mi m'ho sembla que potser si. En realitat, encara que no comparteixi arguments amb l'EI, s'em fa pesat el teu rotllo de mosca collonera militant i obssessionada amb els indepens i la seva capelleta. No t'ho repetiré pq t'ho han dit, però tants comentaris ofensius no farà millorar els continguts d'aquesta pàgina i en canvi si que la perjudica.
i ara digues que em faig palletes pensant en la moreneta o en la eta, però l'únic que estaràs fent es donar la raó als que pensen que el teu rotllet de mosca collonera no sembla gaire equilibrat psicológicament. Em recordes al tal jesús de queda la palabra i que no se quien me persigue i aquestes coses.
Hi ha molta gent que pensa semblant a tú, sense ser indepe i els perjudica aquesta fóbia teva.
Així que sisplau moderat, per notícies com aquesta, la mena de comentaris que fas estan fora de lloc. en altres notícies encara que no sempre estiguem d'acord amb el que dius podem riure pels teus comentaris, però com que pel que es veu no ets gens delicat quan se t'infla el morru i pixes fora de test si que sembles un tarat obssessionat.I així ni aportes ni destrueixes, molestes a tothom
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
31 ago 2009
Si vols oferir els teus serveis de psicòleg, posa un anunci en un lloc més indicat.

Potser qui es creu "tothom" ("molestes a tothom") sí que necessiti atenció d'un professional. Ep!, només dic "potser", eh?

I, de mosques, n'hi ha de colloneres, del vinagre i de les que van on ja saps, de verdes i de blaves.

Atentament,
siu-dadà tristan-tarsán inadaptat i tocacollons loquecalgui
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
01 set 2009
¿Me pregunto si las antiguas naciones indígenas de los USA, eran nacionalistas, o si el Ejercito Zapatista de Liberación Nacional, lo son también?. Y si no lo son, ¿en qué se diferencian aquel nacional de este nacional?.
En cuanto a lo de ser secundarios, puede que sí, pero para determinadas comunidades oprimidas, tuvo que ser prioritario para después poder revelarse.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
01 set 2009
Eps paiu, potser no t'ha quedat clar la quantitat de penya que et ve dient que ho deixis correr, però potser, dic potser, no t'has enterat, que ets últimament el comentarista més fustigat a imc.
Així que de problemes mentals i que sistemàticament nega tenir-ne ets tú. Al teu poble no hi ha metge o que? ja només fas comentaris a la defensiva per intentar no quedar com un pillat.
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
01 set 2009
Esteu tots fatal
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
01 set 2009
Sobre 18/98:

http://www.youtube.com/watch?v=iJE-WdFhcvA&feature=PlayList&p=A1489F5591

Sobre Marinelada:
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
01 set 2009
Sobre 18/98:

http://www.youtube.com/watch?v=iJE-WdFhcvA&feature=PlayList&p=A1489F5591

Sobre Marinelada:
http://www.youtube.com/watch?v=xwgVhNzzDA0&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emarin
Re: Vivan Galindo, Vera, Barrionuevo, Amedo...! ¡Vivan!
01 set 2009
«Eps paiu, potser no t'ha quedat clar la quantitat de penya que et ve dient que ho deixis correr, però potser, dic potser, no t'has enterat, que ets últimament el comentarista més fustigat a imc.
Així que de problemes mentals i que sistemàticament nega tenir-ne ets tú. Al teu poble no hi ha metge o que? ja només fas comentaris a la defensiva per intentar no quedar com un pillat.»

Al teu poble, psss! - icòleg, no tens clients o què?

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more