Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: altres temes
[PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
19 jul 2009
En el marc generat durant les eleccions europees, sobre la necessitat de la unitat de les forces anticapitalistes i revolucionàries, s'han abocat moltes posicions i comentaris sobre la necessitat d'aquesta unitat, sobre la seva urgència i les seves possibilitats reals d'aconseguir representació institucional.

En el marc d'aquest debat, i davant les properes eleccions autonòmiques a Catalunya, on segurament tornarà a aparèixer, els comunistes del PCPC volem deixar clara i de forma pública la nostra posició al respecte.

Els acords adoptats en el 8è Congrés del PCPE i la 3 ª Conferència Nacional del PCPC, tenen com a denominador comú la necessitat de construir una majoria social per a la transformació de la societat; aquesta majoria social, segons els acords esmentats, entenem que s'ha de vertebrar sobre la base d'un programa clar antiimperialista i amb la participació dels treballadors com a subjecte protagonista, en un front organitzat per totes les forces que vulguin participar en el projecte, sense cap tipus d'exclusió, i que permetin unir les forces antiimperialistes en un front comú.

Aquest front no pot ni ha de ser confós amb una participació electoral conjunta de forma conjuntural, ja que repetir vells esquemes, a més de no garantir l'èxit, posar en perill la veritable unitat, ja que crea falses expectatives entre les revolucionàries i els revolucionaris del nostre poble, que després solen ser decebedores.

Per això, repetim la crida feta en les resolucions de la nostra Conferència, a totes les organitzacions i persones individuals que estiguin disposades a crear aquest front, a seure per començar a debatre i organitzar una resposta revolucionària als problemes de la nostra classe i el nostre poble, sense imposicions i respectant en tot moment les diferències de cadascú.

Per a nosaltres, aquest front ha de donar una resposta unitària a una sèrie de problemes, no només a nivell de Catalunya, sinó a altres nivells sectorials o territorials, començant pel nivell local:

1. La lluita contra la precarietat laboral, contractació, ETT’s, salut laboral, etc.

2. La lluita contra el cost de la vida, no només l'habitatge sinó els productes de primera necessitat.

3. Lluita contra les discriminacions (racisme, de gènere, etc.).

4. La lluita en defensa del desenvolupament sostingut i del territori.

5. La lluita per la defensa del sector públic.

6. La lluita pel dret a l'autodeterminació de Catalunya.

7. La lluita contra totes les formes de repressió de l'estat.

8. La lluita per la 3 ª República.

9. La lluita per la pau i contra les guerres imperialistes.

10. La solidaritat amb els pobles i els treballadors de tot el món.

Així mateix, aquest front ha de complir uns mínims organitzatius:

- No pot respondre a una suma de sigles, aconseguides a través de reunions de les diferents direccions de les organitzacions, sinó que ha de tenir una plasmació territorial en els diferents pobles i ciutats de Catalunya.

- No pot estar subjecta ni a quòrum ni majories predefinides, al contrari, ha de funcionar en base a assemblees democràtiques de base.

- S'ha de garantir en tot moment la sobirania política i orgànica de cadascuna de les organitzacions que participin.

Nosaltres, els comunistes del PCPC, estem oberts a parlar i treballar per aconseguir aquest front que necessita el nostre poble, sense sectarisme, de manera honesta, però sense la renúncia als nostres principis i organització.


Comitè Central del PCPC

Juliol 2009
Mira també:
http://www.comunistes.org
http://www.comunistes-catalans.blogspot.com/

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
19 jul 2009
http://www.kaosenlared.net/noticia/video-entrevista-miguel-guerrero-secr

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
20 jul 2009
El capitalisme no sel destrueix, sel reforma.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
20 jul 2009
ha aixecat ampolles, veig, la crítica que des de diversos fronts està revent kaos, no?

Penós

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
20 jul 2009
No sé si fa falta massa comentar la proposta, però algunes coses:

1- Jo no lluito contra la Espanya monàrquica o la França jacobina, JO LLUITO CONTRA qualsevol FORMA d'ESPANYA I FRANÇA. Perquè per pròpia definició, són presons de pobles. No és una Qúestió conjuntural, són la mateixa MERDA. Jo vull la plena llibertat pel meu i per tots els pobles, la independència, no l'enèssima reforma de l'estat.

2- La ÚNICA unió veritablement lliure de pobles possible és la unió des de la plena llibertat.- És a dir, un cop els pboles siguem INDEPENDENTS, plantegem si volem un model determinat de relacions estatals o no. Però primer la independència, si no és IMPOSSIBLE la unió LLIURE de pobles provenint d'unes estructructures opressives.

3- Per correlació de forces no entenc que parla el PCPE, sincerament (i menys al Principat). No sé si alguns analitzeu la realitat o només la veieu com voldríeu, però al nostre país l'Esquerra Independentista té no només més militància sinó un potencial extremadament major, perquè el conflicte nacional està a l'ordre del dia (sota diferents temes: bilingüisme, finançament, etc.), així que el tractament aquest de "germans petits" que alguns com el 8 fan són ridículs.

Al nostre país la qúestió nacional està molt més aguditzada que la social. Quanta gent es defineix segons el CIS independentista i quanta anticapitalista (llegim "extrema esquerra"). En fi, no val la pena seguir, només dir que no esteu massa per marcar quines condicions ha de seguir ningú.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
20 jul 2009
Si les úniques condicions per tenir un front comú de totes les forces anticapitalstes que imposeu són aquestes endavant. Així la unitat fora possible.

Ara bé, el PCPC és una organització petita sense imlantació real al territori ni a la capital. Per això en cas de que es poguera gestar aquesta unió i es complissin els requisits a dalt esmentats: veritable implantació territorial (condició que sos compleix l'EI), participació activa de la afiliació en les assemblees epr tal de que el projecte no sigui una unio de sigles sinó una veritable organització... respecte a totes les formes de socialisme: llibertaris, trotskistes, comunistes heterodoxos...

PEr tot l'esmentat a dalt haig de dir que no m'acabo de creure la vostra proposta. Si realment, es vol construir una organització d'aquest tipus ho haurem de fer sobre la base de les experiències exitoses dels moviments transformadors actuals: CUP, Llista Alternativa de Berlin, Iniciativa Internacionalista i no seguint els vells esquemes càducs i poc motivants del comunisme ortodox.

En una organització com la que definiu l'existència del PCPC no tindria ca sentit i la vostra força quedaria absolutament diluïda en una organització molt més potent. Com que cap organització està disposada a desaparèixer com hem d'interpretar aquest document com un harakiri generador de noves dissidències o com una estratègia per acostar gent a les vostres càdiques tesis?

O potser tot plegat sols és una maniobra feta des de l'odi per tal de fer mal a ICV-IUiA, cosa que em semblaria un motiu la mar de noble... Una proposta així crea desconfiança.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Comunisme és dictadura
20 jul 2009
El comunisme ha fracassat a la Xina, Korea del Nord i tots els països de l'Est, que us fa pensar que funcionarà bé ara a Catalunya? Segurament la falt d'experiència de viure sota el comunisme.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
Pels dos pen-últims: siusplau, mireu de ser més humils i mostrar un respecte per una formació política amb notable experiència, formació i programa polític.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
Pels dos pen-últims: siusplau, mireu de ser més humils i mostrar un respecte per una formació política amb notable experiència, formació i programa polític.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
Bona feina PCPC! La revolució serà comunista!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
Doncs encara que et sembli impossible de creure el PCPC aposta per una unitat real pese a que això li comporti estar en minoria amb altres forces. Això se li diu verdadera voluntat unitària i crec que és l'únic que la té.

L'EI ha de decidir-se d'una vegada quin tipus de unitat vol, la unitat patriòtica o la unitat de clase. les CUP no són cap projectte definit i mentre en alguns llocs són espais anticapitalistes en altres llocs simplement és una unió interclasista de indepes rebotats de Esquerra.

Finalment respondre a "u", que fa bastanta gràcia el que diu. Parla de la manera de conseguir la llibertat de Catalunya i imposa que la UNICA manera per conseguir-ho és la independència, important-li tres pebrots el que els catalans volen. La república confederal és la unió de pobles lliures i iguals amb el dret a la independència o a unirse amb qui roti.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la dissolució dels estalinistes - Fem los fora de l'IMC BCN
21 jul 2009
respecte per els estalos?
respecte per els del Gulag?
respecte per els dels fets de maig 37?
respecte per els de la nomenklatura?
respecte per la izquierda pija suquera?
respecte per els Pol Pots de pa sucat amb oli?
respecte per els Boris Ietlsins?
respecte per els qui CAPITALITZEN les revoltes populars, les han traït i les ofeguen?
Aneu a donar pel sac al cony de vostra tieta!
COLLA DE MALPARITS!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
L'últim comentari és enorme. Això se li diu esperit unitari, bravo.
O és anticomunisme visceral?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
A mi em mola això vostre de l'"esperit unitari", sacrosant esperit que us pren el cos i l'ànima justament, oh casualitat, quan no teniu cap força al carrer. I qui no s'apunti al carro "unitari" que necessiteu per agafar força és un sectari.

Ara això sí, quan podeu bé que capitalitzeu aquest front tan "unitari" i imposeu el vostre programa (el real, no l'oficial), i qui s'hi oposi passa a ser, curiosament, un altre cop, sectari.

Són molts anys repetint la jugada, i l'esperit unitari, com l'esperit sant, no me'l crec ni de conya.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
Estic d'acord en que la força preponderant en una unió anticapitalista podria molt ben ser la CUP. Però també crec que s'hauria de definir més en el terreny social. Front patriòtic o front dels treballadors?
Que potser pensem que una radicalització per l'esquerra ens treuria possibles vots? Potser sí. I què? Per què volem els vots dels rebotats d'esquerra republicana, que de ben segur, aniran a votar al salvapàtries carretero? De què ens serveix penya que es pensa que la lluita ésd anar a votar cada quatre anys i que no saben què és el carrer?
El repte de les Cup i de l'EI no és reciclar catalanets obsolets, és crear nous indepes entre els treballadors, tinguin l'origen que tinguin.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
Desgraciadament per tu i les teves càbeles el PCPC és un partit seriós i la seva línia es marca en els òrgans pertinents (com en aquest cas el Comitè Central) i no en fòrums d'internet. Si un document oficial aposta per la unitat anticapitalista, aquest passa a ser un objectiu real, no unaa cortina de fum. Nosaltres no ocultem els nostres objectius, que és que el front d'esquerres sigui hegemonitzat per les posicions comunistes (convencent a les classes populars de les nostres tesis) i avancem cap a una dictadura del ploretariat, això ho marquen els documents congresuals del PCPE i per tant "va a missa". Tu insisteixes en que no t'ho creus, què hi farem, si ho plantejes com un acte de fe haurem d'esperar per conseguir la unitat a que hi hagi alguna aparició.

També deus ser dels que no et creus que realment defensem el dret a l'autodeterminació, que també defensem sense cap mena de dubte en les nostres tesis (com si ens ajudés gaire a l'hora de treballar entre la classe fora de Catalunya).

En fi, no hi ha res com negar la realitat per fer-la a la teva mesura. Algun argument apart d'un anàlisis ultramecanicista de la història?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
21 jul 2009
¿Cómo se puede defender la III República Española y la autodeterminación de Cataluña?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
Docs sencillament perquè defensem que tots els pobles d'espanya avancin cap un sistema republicà, i com que es donen unes condicions de classe molt similars al estar encuadrats (ens agradi o no) en un mateix estat, el més lògic és que la classe obrera de tots els pobles de l'estat avanci plegada al compartir interessos(ojo, que no és la única opció). A partir d'aquí, i quan la clase obrera prengui el poder es podrà donar un veritable dret a l'autodeterminació i a la independència. L'autodeterminació no serà real si ve donada per sectors burgesos com Esquerra republicana ja que seria independitzar-nos d'Espanya per anar a parar a Europa com a pol imperialista.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
doncs uniu-vos a EUiA, que també lluita per aquests 10 punts.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
Dictadura del proletariat dius? però és que no veieu que aquest conte per fer més maca una dictadura ja no ens l'empassem? que hem vist que la dictadura del proletariat mai passa a la societat sense classes sinó que es queda sempre en dictadura? Aplicar els mateixos parametres organitzatius del s.XIX al s.XXI és no haver entès res de la història i dels fracassos de les suposades "dictadures alliberadores".

Llibertat total, horitzontalitat i cap estat ni partit únic organitzador sinó federalisme radical, les dictadures pels dictadors.

Antiautoritaris sempre!!!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
Així, segons tu dius, el front unitari anticapitalista és vàlid només si està hegemonitzat pels comunistes? Comunistes per tu només deuen ser els m-l, evidentment, la resta revisionistes o agents provocadors del Capital...

Amb l'aclariment que m'has fet rectifico, no voleu enganyar-nos:

"que el front d'esquerres sigui hegemonitzat per les posicions comunistes (convencent a les classes populars de les nostres tesis) i avancem cap a una dictadura del ploretariat, això ho marquen els documents congresuals del PCPE i per tant "va a missa"."

De voler això és precisament del que us acusava, si ja ho reconeixeu guai, perquè si comencem per aquí ja no cal que avancem més. Merci per la transparència i no fer-nos perdre el temps.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
mentre tu "perds el temps" a Europa guanya la dreta neoliberal davant de la indiferència de la societat. Mentre tu "perds el temps", el govern parla de "pacte social" amb la patronal en plena crisi estructural del capitalisme, quan fa mesos que hauriem d'estat TOTS AL CARRER DEMANANT VAGA GENERAL!em cagun déu i en tots els sectaris que dividiu les lluites socials en el vostre núvol chovinista. Seran una minoria però almenys els del PCPC fan propostes i estan a peu de carrer.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
Jo també estic a peu de carrer, no caldrà que t'ensenyi el currículum activista, espero.

Almenys els del PCPC fan propostes, dius, propostes on no amaguen (almenys aquí tenen més decència -i menys vista- que d'altres que s'ho callen) que volen hegemonitzar la lluita, i mira, per aquí no passo.

Jo m'ajunto amb iguals en condicions d'igualtat per objectius que decidim entre nosaltres, no que es decideixen "en els òrgans pertinents (com en aquest cas el Comitè Central)", exteriors al conjunt del suposat front comú. Si això et sembla una proposta assumible perfecte, a mi no em faran renunciar a la meva autonomia pels interessos d'un partit amb vocació d'avantguarda sense massa obrera a qui dirigir.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
22 jul 2009
Realment noi crec que ets bastant curt de mires. La hegemonització es guanya, no s'imposa. I es guanya si consegueixes conveèncer a la gent de les teves posicions, aquí el comitè central no hi pinta res. L'únic que diem és que esperem poder convèncer a una majoria social a que el que necessitem és un avenç al socialisme, és a dir la dictadura del ploretariat (ja sabem llibertari que vosaltres creieu que es pot arribar a una societat idílica sense pasos intermitjos, no discutirem això ara aquí després de segle i mig, no fagis veure que t'extranyen les propostes dels comunistes). Què té de dolent això? Totes les organitzacions aspiren a que les seves idees siguin les que convencin al poble, si no, perquè discutim en assamblees i llargues reunions? I la organització que et digui que no aspira a convèncer a ningú t'està enganyant.

I no, no amaguem els nostres objectius, així com no enganyem a ningú quan diem que per derrotar al capitalisme es necessita una unitat anticapitalista, al igual que quan diem que volem el dret a l'autodeterminació.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
24 jul 2009
Si ens posem teòrics, et diré que una organització que aspira a convèncer al poble és exterior al poble, de fora cap a dins. Jo opto per, des del poble, acumular conciència amb les pròpies lluites i dotar-se a un mateix d'organització en funció de les necessitats de cada moment, de dins cap a fora. Més llarg i feixug? Sí, però més honest, i l'única manera d'evitar que l'organització que sigui s'enroqui al poder en nom del poble.

L'emancipació serà obra dels treballadors mateixos o no serà.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
24 jul 2009
Amen!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: [PCPC] Proposta per a la unitat de les forces anticapitalistes
24 jul 2009
Estic d'acord amb l'últim que has dit i crec que no entra en contradicció amb el que he explicat. Evidentment una organització política de classe no pot ser exterior ni aliena a la classe. S'ha de nutrir de les experiències de la classe. Evidentment que ens hem de dotar d'un tipus d'organització en funció de cada moment, per això el PCPC avui proposa un front d'esquerres anticapitalista. i com que els comunistes no som aliens a la classe obrera sinó que hi pertanyem, des de dintre hem de intentar convèncer de les nostres posicions. Perquè no ens enganyem, avui la clase treballadora vota el PSOE, ho intentem canviar?
Sindicato Sindicat