Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Notícies :: educació i societat
------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
15 jun 2009
Les estratègies a qualsevol preu no serveixen de gaire i menys sense assolir cap objectiu rellevant; i dividint i creant tensió entre l'alumnat que són els nostres propis companys, també, de lluita.
De cara al curs vinent i sense voler molestar a ningú en concret; caldria tenir en compte totes les variables alhora de fer noves mobilitzacions. No és una crítica al passat. Millor que quedar-se a casa, és manifestar el teu rebuig a aquestes reformes educatives neoliberals. Simplement, com que el que cal és sumar i això resta; he trobat interessant -estiguin del tot bé o no les dades- exposar-les aquí.
Que ningú s'ho prengui de forma personal. Només aporto informació útil per a la reflexió, no per als reaccionaris o per la conformació amb l'estatus quo; sinó no seria informació útil.    

Segons les estimacions de la UAB, el cost per despeses de reparació i neteja dels béns malmesos en ocasió de les protestes i les ocupacions anti-Bolonya entre març de 2008 i febrer de 2009 van pujar a 347.784€. Pel que fa al cost de la suspensió de l'activitat lectiva, del total per la UAB de 4.808.601€, a la nostra Facultat va representar un malbaratament de 347.784€. És important que tinguem constància de totes les conseqüències de les nostres decisions.
[Butlletí de la facultat de Ciències Polítiques]

Ser que sóc repetitiu però el moviment estudiantil des de la estratègia iniciada al maig del 2008 s'ha donat de cops a la paret; per culpa en bona part d'unes institucions acadèmiques i un poder polític incapaç de tenir en compte la veu dels crítics i de canalitzar les reivindicacions. Però també per una línia estratègica mal enfocada. Tots i totes ens podem equivocar de forma estratègica. El que no val, és tornar a caure en l'error. Deixem als assemblearis independents i a les noves agrupacions d'estudiants; l'oportunitat de liderar el moviment estudiantil català del curs vinent.
Moltes gràcies a tots, i bona sort amb els exàmens!
Mira també:
http://joangilsobrebolonya.blogspot.com
http://joangilcomajuntari.blogspot.com

This work is in the public domain

Comentaris


Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Deus tenir el gat ben pentinat
15 jun 2009
El teu text es esperpentic. I no només per com utilitzes els signes de puntuació. Dius no voler ser un provocador ni donar arguments als reaccionaris i et dediques a difondre informació/propaganda del rectorat sobre els dolentots que han ocupat la facultat i, segons el rectorat, han causat danys per valor X. Que tal aleshores mirar també els salaris de rectors, degans, equips directius i les subvencions varies que reben institucions, grupusculs i esbarts? Ho dic per compensar una mica.
Diria que tens un problema d'egocentrisme. El que tu fas no es política, ni reflexio, sino pura palla mental paranoico-conspirativa on tu t'enfrontes a un sindicat, tu t'allunyes d'una assamblea, tu fundes una organització i finalment tu ets el juntari-salvador. tu tu tu tu tu a que et sona? A un telefon que comunica. I si comunica, com es pot dialogar?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
15 jun 2009
Segons tu les dades són "propaganda". Són falses doncs? No va costar res? Tota acció contundent té un preu (econòmic, anímic, etc.).

Vols millorar la transparència en termes de salaris, subvencions, etc. A mi em sembla perfecte, tot i que en sortiríeu mal parats.

No entenc aquesta dèria per dir que estic en contra d'un sindicat. No és pas així. No li he tingut mai mania i sempre he analitzat el què feia amb la seva justa mesura.

Jo no tinc cap problema amb parlar amb la gent. L'Assemblea i l'organització que vaig fundar juntament amb altres companys de lluita han treballat plegats muntant un referèndum. Ho sigui, que els problemes els teniu els que no voleu reflexionar a llarg termini de les accions estudiantils d'aquest curs i les seves conseqüències.

Si que sóc narcisista. No ho he negat mai. Tu ets perfecte?

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
El meu gat es diu Miquel (i l'estic ensenyant a tocar la guitarra)
15 jun 2009
Son propaganda no pas perque siguin necessariament falses sino perque indueixen a un cert estat d'opinió.

Jo t'asseguro que no en sortiria malparada d'una mica més de transparencia per part dels organs de govern.

No sóc pas membre del sindicat. A més mirant una mica els blogs que ajduntes doncs si noi que n'hi estas una mica d'obsessionat (pillat més aviat). Pero vaja cadascú amb les seves fobies eh?

No es tracta d'un tema de parlar amb la gent. Es mes aviat un tema de xerrar massa. Al final és inevitable acabar dient coses que ni interessen ni toquen.

No soc pas perfecte i m'esgarrifa qui ho preten ser. Pero home Antoni es que tu ens fots un rollo de pseudopolítica que es de xerrada de cafeteria i encara justet.

Molts anims i ja saps, a seguir utilitzant Indymedia pel que a tu et roti eh? Els teus blogs, les teves pulles-paranoies i apa som-hi endavant amb la lluita i el canape!

El meu gat es diu Joaquim.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Jo m'ho faria mirar abans de donar credibilitat a aquestes dades. Que te les justifiquin!

A la UB han retirat 3.000€ de subvencions per la cara per "pagar la neteja de pintades", quant ni el sou ni el material dels operaris que hauran vingut 3 o 4 cops durant tot el curs un matí fer la neteja no val aquests diners.

Vés amb compte a quines dades dónes credibilitat nanu.

I per cert, les okupacions són una molt bona eina. L'any que ve, ENCARA MÉS OKUPACIONS!!!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
i m'oblidava de dir que sou els de la UAB que sou els qui haurieu de saber millor que ningú que okupar serveix...

una altre cosa és rendabilitzar-ho.

salut.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Vaja tela...

Felicitats Joan per posar aquí unes dades tant importants (discernir si són dades inflades no és la meva competència, però segur que ens ha costat a tots lo seu).

Sobre els altres dos comentaristes només veig el de sempre: més lluita, més mal, més violència, gens de reflexió.

Després, i com sempre, es penjaran condecoracions imaginàries per a no frustrar-se....

K.: tens raó, revisem salaris de càrrecs, però també revisem subvencions a associacions estudiantils que acaben per pagar actes vandàlics

Un de la UB: doncs veig molt bé que traiessin 3000 o 4000€, així aprendreu a no fer bajanades. No sé qui té menys credibilitat: si les consignes barates del moviment estudiantil o bé, els arguments de l'administració... arriba un punt que tenen la mateixa que només miren per ells.

Sobre les "okupacions": això, a seguir fent el brètol i que la resta de companys de la universitat encara acabin més farts... i que segurament se us posaran en contra frontalment.

Felicitats per ser tant tossuts...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Estic flipant...

Realment us preocupen les despeses que tingui la Universitat per culpa de les protestes?

Estic flipant pq hauria de ser al revés, quantes més despeses més es pensaran continuar amb les agressions a l'alumnat... es tracta de defensar-se, no?, i voleu minimitzar els danys a l'enemic?. No entenc el plantejament.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
O per favor, surt de casa i del teu ordinador i deixe'ns empau!

Si volem saber de tu ja entrarem al teu blog, xo per comentaris estupido-reaccionaris que no aporten res no contaminis a indymedia!

Això també va x tu Júlia!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
home, és prou demagog dir quant ha costat la protesta... contem quan van valer les protestes contra la guerra a l'Iraq?

no fem demagògia...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
aquí tens un blog més rigurós que tota la premsa, amb visió global (internacional), rigurós (perqué cita les dades), constant (ja que segueix milimètricament tota notícia que tingui a veure amb la universitat pública).

http://especialbolonya.wordpress.com

jo encara estic esperant una mica de serietat per part del "sí critic", que a part de no haver contribuit en res a construir les protestes que han costat moltes hores d'esforç, tot el seu missatge es basa en fer "la mitjana" entre el que diu la premsa oficial i el que us arriba de les assemblees. Per fer un treball tant banal, enredar la troca, i fer de tentacle d'una premsa que no ha dubtat a fer us dels tòpics que repetiu com babaus no caldria que féssiu res, perqué perjudiqueu amb arguments simplistes com el de "la violència" quant els qui més l'han patit han estat els estudiants.

PostScriptum: totalment d'acord amb Grenouille. Precisament cediran quant no puguin suportar les despeses.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
A Grenouille:
Enemic? Escolta nano, a tu la carrera te la paguen no? Qui sou vosaltres per escollir en què es gasten els NOSTRES diners? Us queixeu del mal ús del fons i que hi ha dèficit, sabeu que el sistema educatiu públic està fatal. No us fa res contribuir a que vagi a pitjor? Això ja és... buf, prou que em sulfuro.

Per Joan Gil i Polles (el que insulta vull dir):
Que parles en nom d'algú? Potser a vosaltres això d'actuar com nens petits "vull això" i fins que no s'aconsegueix no es para i si et castiguen plores no sé jo... però bé. No sortireu de la "vostra còmode merda".

A uab:
més demagogues les consignes barates del moviment estudiantil... més demagog el comentari de la guerra d'Iraq... O és que ara relacionareu la Guerra d'Iraq amb el Pla Bolonya? Au va! Ah sí, que voleu "imitar" el "maig del 1968"... no me'n recordava que viviu en el passat i no teniu res més a fer...

a el de la ub:
sí, és lògic: especialbolonya parla de coses que no tenen a veure amb Bolonya, es planta com una "pàgina de referència" i a sobre no té problema en faltar el respecte a "tot quisqui" o posar coses com el que passa a Sao Paolo... Quina por! Bolonya arriba a Brasil! Si especialbolonya és rigurós, jo sóc Bil Gates... mare meva... [per informació està bé, però sobren les consignes barates, els insults i les burles]

I després es queixen... Així van les coses: a més bretolades, més sols.

Ja us ho fareu...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
I per acabar, una de les veritats absolutes que tant us agrada dir, una dita popular, aplicada a vosaltres: d'on no n'hi ha no raja.

Gràcies per donar la raó als "òrgans de govern" de les universitats: tot ha caigut per el seu propi pès, molt però que molt trist...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
El meu hamster toca els bongos.
16 jun 2009
Júlia, ja em perdonaras xiqueta, pero els teus arguments no són pas molt més articulats que les crítiques que li fem al teu company de comparsa. A excepció del taradet de l'insult facil.
La pagina de especial bolonya esta prou bé per demostrar qeu el que esta passant a prop de casa guarda relació amb altres lluites i altres circunstancies que poden ser llunyanes pero en cap cas alienes al que totes preteneu combatre com és la privatització del ensenayment públic superior.
La teva crítica a la demagogia del moviment estudiantil seria un pel mes creíble si no t'haguessis auto-escollit com representant mediatica dels "estudiants farts" figura propera a la del "ciutada mitja" del Cuni o a la "majoria silenciosa" del De Gaulle. I no cola. No cola perque el vostre discurs es massa ambigu per ser a ser genui i, sobretot, massa autoreferenciat en vosaltres mateixos (tu em cites, jo et linkejo, tu em defenses, jo em solidaritzo) i sobretot, tot ben virtual. Tant el teu blog com el d'en Joan son un exemple del perill de la sobre-comunicació. Molt soroll, per a res.
A i felicitar en Joan per les practiques que fara al deganat. Endavant, el canapé i la poltrona son nostres!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Un parell de reflexions ja que de la mateixa manera que d'on no n'hi ha no raja, tampoc hi ha pitjor cec que el qui no vol veure.

Jo volia acomentar-vos, tant als uns com als altres varies coses:
Jo sóc estudiant i treballador de fet prluriempleat, em pago la carrera, els llibres, els vicis i tot el que calgui. Comaprteixo amb totxs vosaltres la lluita, estic contra l'EEES, la considero una pessima reforma i especialment la manera que tenen d'aplicar-la a l'estat espanyol, però tampoc enumerarem aquí tots els defectes de la LOMLOU, que per això hi ha altres àmbits. Malgrat tot això, entenc el punt de vista tant de'n Joan com de la Júlia i la seva preocupació, però això si Júlia, si parles de demagògia i de lemes, siusplau fes autocrítica cuan surts dient: que hi han subvencions que van directament a actes bandàlics i demés, perquè tenen encara menys veracitat que les coses que crítiques.
Així doncs entenc que us preocupi el tema de les despeses de la universitat (que per cert no és cap enemic, si no que la universitat som -o hauriem de ser-totxs nosaltres) Però pensa les següents qüestions:
- Que et queda cuan has plantejat referendums a totes les facultats on t'han deixat, ha guanyat la teva opció amb més del doble de participació que a les eleccions a rector i no et fan cap mena de cas?
-Que fas quan els llibres de la ACU estan dien que hi ha massa democràcia a la universitat i això enredereix les coses(pròleg de l'ultima edició del llibre blanc)i que per tant de claustres i aquests organs democràtics res?
-Que fas quan la taula nacional per la universitat pública és només una neteja de cara,. sense cap poder decisori i que quan s'acaben les portades queda reduida a un google grups??

Puc seguir, no crec que calgui. De tota manera també et dic que jo des del meu punt de vista enfocaria la lluita per una universitat de qualitat amb un bon finançament, una bona docencia, unes bones reatios...Des d'un latre punt de vista i faria les coses d'un altra manera, a l'estil del primer comitè de vaga de la UAB i de la PMDUP, amb questions concretes a negociar i tenint clars els objectius a aconseguir, però la única manera de fer que el moviment vagi millor si no t'agrada és treballar-hi així que ja saps et convido a que et passi per l'assemblea o per allà on vulguis i facis el que creguis convenient igual que jo ho faré.

Per una universita pública i de qulaitat: No estem totes faltes les beques!

Salut

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Benvolgut K:
no em toquis els nassos amb lo d'autoescollir-se. Jo parlo per mi sola, si altra gent se sent representada per el que dic perfecte. Jo em vaig moure per anar als Matins. Jo no m'he autoescollit per res: uns quants companys vam crear la PUFFIL/PULL, uns quants companys vam contactar amb els Matins, i al cap d'un temps els Matins ens van contactar a nosaltres i em van escollir per anar-hi. Quin és el problema? Jo no veig crítiques a Iñigo de Alfonso, que era al meu costat aquell dia.

Apart d'això deixa de ficar-te amb en Joan Gil: ell s'ha mogut i està molta més feina, sinó us informeu no és el vostre problema, ha fet molt de bé a polítiques. Que no ho voleu veure? Lògic: si no és a la vostra manera i amb les vostres consignes no val.

Ja ho va dir ell quan l'EPA conjuntament amb l'Assemblea van fer el referèndum no vau dir res... Lògic:no és una condecoració que us pugueu penjar, si fos de l'altra manera ja us haguessiu mogut per a que tothom se n'assabentés...

En fi... que molt dir de nosaltres però ja veus tu com vosaltres silencieu el que no us interessa. A més d'això, que et fa ràbia? Els nostres blogs? Doncs fes-te'n un que no és difícil, mira l'Arnau Berenguer, generalment està de part vostra i argumenta força bé, però a ell no el criticareu, als professors tampoc.

Segueix sent força trist que a en Joan, a altres i a mi ens esteu tota l'estona donant la tabarra quan som estudiants. Només serveix per a fer veure a la gent de quin pal aneu i donar-los la raó sobre el que pensaven i pensen.

Fora d'això: porto mesos justificant-me, donant arguments perquè em segui escupint des de la ignorància. Ha arribat un punt que m'he afartat.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
A JM Céspedes:

Sobre subvencions: comprar sprays amb subvencios públiques no constitueix acte vandàlic quan s'utilitza per a fer pintades? I així moltes coses però aquest no és el lloc, si m'argumentes l'error de veritat en parlem.

Quina mena d'excusa és que un referèndum hagi tingut el doble de participants estudiantils que unes eleccions a rector? Quina excusa és això de guanyar una cosa quan els referèndums NO són vinculants? És com si la PULL o un grup d'alumnes demana un referèndum per il·legalitzar les assemblees en general sobretot les controlades ja se sap per qui (val, siguem realistes: aleshores segur que els òrgans de govern de la universitat el fan vinculant XD).

"-Que fas quan els llibres de la ACU estan dien que hi ha massa democràcia a la universitat i això enredereix les coses(pròleg de l'ultima edició del llibre blanc)i que per tant de claustres i aquests organs democràtics res?" A mi amb això no em dius res, vull proves (m'interessa). Però si vols dir que el sistema està muntat donant poc pès als estudiants (però cal recordar que tenim el nostre lloc), i que s'han fet poquíssims claustres d'acord.

"-Que fas quan la taula nacional per la universitat pública és només una neteja de cara,. sense cap poder decisori i que quan s'acaben les portades queda reduida a un google grups??" Ehm? Cal recordar que els representants d'alumnes van marxar directament i que a la segona taula es va aconseguir alguna cosa? O és que directament seguim amb el "rotllo" el que jo dic o res?

Sobre les assemblees: no m'ho repeteixis més. EM vaig implicar en "comissions". No va servir de res. Ningú li interessa l'assemblea fora dels de sempre i m'he cansat de males cares. Es discuteix sempre el mateix (és més, l'altre dia vaig tenir un malson en que s'acabava el món i només quedava l'assemblea de lletres i en una reunió urgent el primer punt era aturar Bolonya i parlar sobre la fi del món el 3r... fins i tot el meu subconscient n'està fart).

Però sí, faré el que cregui convenient.

I sobre la consigna final: totalment d'acord XD A veure si traspassen el fons de beques a Catalunya i no només les competències XD

Salut a tu també, i gràcies per els comentaris :)

PD: per una universitat de qualitat amb un bon finançament, una bona docencia, unes bones ratios./ Ojalà JM, ojalà... vine a humanitats a donar un cop de mà que a la UAB ens tenen marginats!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
És increïble que de tots els comentaris de diversos posts només hi hagi (i potser dos o tres més) en JM Céspedes qui argumenti i intenti donar la seva visió respectant als demés...

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
L'historia del Manolo. Un canari neurotic sense complexes
16 jun 2009
Abans de res, recolzar el que exposa el/a company/a "JM Cespedes". Tot seguit deixar de tocar els nassos al/la "Julia Rosell". Finalment respirar.
Que parles per tu sola es evident. Tipus SOI pero en versio estudiant post-moderna. No sabia pas que havies anat als Matins. Que guay tu.
Em ficaré amb qui vulgui i quan vulgui. Especialment quan aquestes persones veniu a espais de publicació lliure per difondre els vostres punts de vista, amb els que jo i unes cuantes discrepem.
Ets ben lliure de montar les associacions, blogs i mandangues varies que vulguis. El que no pots és acusar a la gent de donar la tabarra quan us responen al spam als que ens sotmeteu. Com voslatres poseu aquests threads als vostres blogs és important que la gent s'adoni a qui representeu i quin és el recolzament real a les opcions que plantejeu.Jo no silencio pas ningú i potser no estic d'acord amb algunes tactiques o estrategies pero d'aqui a justificar segons quines coses hi ha un bon tros.
Res tu, no t'afartis i quan t'escopeixin aparta't dona.

Estic ensenyant al meu hamster a tocar el banjo.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
K,

M'ha agradat lo del SOI, és original XD
Bé, si et fiques amb qui vols quan vols des de l'anonimat, tu mateix, però és genial per la resta de gent "antitocaous" veure que l'únic que feu és faltar el respecte des de l'anonimat...

Bé, m'agradaria que m'expliquessis de quin SPAM em parles: per SPAM missatge de Fora X de les universitats... No sé...

També estaria bé que de les vostres idees "revolucionariobarates" moltes d'elles sense fonament, han fet mal a molta gent, gent que està al vostre nivell com a estudiants, etc. Per tant el normal és que hi hagi veus discrepants.

Si en ves d'intentar veure perquè discrepen doneu la tabarra als que discrepen en veu alta només "per fotre" doncs ja em diràs quin sentit té.

Recolzament real a què? LA majoria de gent no perd el temps en coses per internet. Si a tu et vé de gust fer-ho fes-ho, demostra que des de l'anonimat es poden fer moltes coses.

Jo no busco recolzament a res, jo parlo i dic el que penso, jo em represento a mi mateixa.

No necessito arrossegar grans masses ni res, això només ho voleu vosaltres i mira quin efecte està tenint: la massa, la majoria de l'alumnat al que dieu representar "sua" de vosaltres.

Podrieu buscar una solució, podrieu haver-la buscat, però en ves d'això us deixeu endur per el pensament paranoic de que tothom està en contra vostra i que hi ha enemics per tot arreu, i tal i com he dit, en Joan i jo, que per sort o per desgràcia nostra i vostra, som companys, ens dieu una de bajanades que tela.

Millor busquem la gent com fan a les assemblees: la gent està tant farta que quan se'n convoca una multitudinària va força gent i clar, el primer que es demana (perque molta gent no sap com funcionen les assemblees, i les que ho saben si fan alguna cosa que no agrada als que les porten, ni cas) és fora ocupacions i vagues.

Què passa? Que només se "salvarà" el món del Pla Bolonya per ocupar facultats i que els estudiants facin vaga?

Clar home, gràcies a tantes burrades en ves d'haver participat de veritat l'any que vé cafè pet tothom... er... dic Bolonya per tothom (un toc d'humor espero que no molesti) i intervenció estudiantil zero...

I clar, els qui s'hi han implicat: enemics... trist...

Però bé, com està passant: ja us en cansareu i les coses cauran per el seu propi pès, tinc més coses a fer que dedicar-me a bajanades del moviment estudiantil cada dos per tres, ja us ho fareu...

Bé, no sé si encara teniu exàmens, jo sí. Us desitjo el millor i per si no seguim per aquí, bon estiu a tothom (en el sentit de pau de la uni, cada qual sap el que es fa).

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Revesteixen de raó científica un pensament purament conservador. Pierre Bourdieu

La universitat ja no és l'acadèmia, sinó un pur tentàcle neoliberal.

La violència ens la dónen ells cada dia i aquestes xifres representen bén poc.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Blablabla...

Mira passo, ja us ho trobareu... llàstima que com aquest any pagarem tots per les vostres bajanades.

Dit això, vagi bé!

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
ai Joan, Joan... que n'ets de manipulador! com és que no menciones el que s'ha gastat la UAB en serveis de seguretat privada?? o el que van costar les reparacions dels desperfectes causats pels mossos d'esquadra (vidres trencats, mobiliari...)??

Tampoc mencionem els diners que es gasta la UAB en propaganda, en fer "la cara de la UAB", en pagar advocats per denunciar estudiants, en sous desproporcionats per a càrrecs inútils, el fundacions absurdes, en catedràtics que no foten res de bo... tot això ho deus considerar ben invertit.

Quan calers hauran de sortir de la butxaca dels estudiants per implantar el procés de Bolonya?? matricules més cares, màsters... Personalment crec que el el cost de les ocupacions és una inversió molt petita comparat amb el que ens costarà l'aplicació de l'EEES.

Jo personalment me n'alegro que els hi hagi costat car, ja que només fan cas quan els hi toquen la butxaca.

I per cert, no pateixis que la UAB no es quedarà sense diners per pagar-te un sou a tu i als teus amics enxufats a l'ETC.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Els amics enxufats al ETC són del SEPC? XDDDDDDD

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Ei, això no val. Exigeixo que torneu a ressuscitar els post d'indymedia de la júlia rosell, era més divertit quan sortien anarcoguays. La LFOLAB llençarà ràzzies punitives.

Del tema de les xifres, crec que és massa ambigu, a més a més sóc de lletres. Sobre el tema general, ja m'he pronunciat: ha sigut el suicidi del moviment estudiantil, un mal lideratge, un mal full de ruta, Bolonya ens cau a pes sense haver tocat ni una coma. I no, no he fet res per aturar-ho perquè no es podia aturar.

El que m'ha fet gràcia és el que ha sortit recolzant més ocupacions xD Si el curs que ve hi han més ocupacions - amb els graus ja començant - serà digne de veure, per llogar-hi cadires. Podríeu fer com els del Front Popular de Judea, - o era el Front del Poble de Judea? - que es suiciden davant la creu d'en Brian. Penseu-ho bé: les mobilitzacions del curs que ve seran esperpèntiques, completament utòpiques. Qui pensi això s'ha de treure la bena dels ulls. Si vol, és clar.

Bueno nens, espero que animeu el cotarro: aquest post m'avorreix.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Ningú realment en contra de Bolonya publicaria semblants bajanades. Gil i Rossell, per dignitat calleu

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
Home, si els de l'ETC són del SEPC, només cal veure la porta de la seu/oficina: darrere de la cortina d'enganxines, notícies de diari i altres coses, hi ha una porta. Un dia hi vaig ficar la mà i vaig trobar-hi el pom.

I el post aquest últim crec que té part de raó, tot i que hi ha una cosa molt divertida. Efectivament, el que costin les mobilitzacions és irrissori, o menys, o una part més petita de la resta. Però que diguis que t'alegres de que els hagi sortit car, és ingenu: ningú dels que ho manegen hi ha ficat de la seva butxaca, cobren per manejar-ho, per tant, tant els hi fa que surti car o barat. Si ho llegeixen, riuran una estoneta.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
16 jun 2009
kangrena, a menys de que et fiquis en alguna ferida seva, dubto que ho facin perquè tu ho diguis. I la dignitat no sé on la veus.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
03 jul 2009
Res, només per contestar a dues qüestions.

1. El que es gasta en propaganda, irregularitats i demés crítiques què faig (i fem) al Rectorat de la UAB els vaig recollir en un document enviat a la Rectora de la UAB que ella em va respondre (penjat a Kaos en la Red). Quan (em, us) critico, ho critico tot i de tothom. Sóc així. No per ser crític amb el procés de Bolonya; penso obviar tot allò que el moviment assembleari de la UAB em sembla que ha gestionat malament.

2. Sí, les pràctiques professionals les faré al Deganat perquè m'agrada contribuir a una facultat dinamitzada i la millor forma és aquesta. A més, com ja sabràs, sóc crític amb les pràctiques professionals (debat a la Sala de Ciències, debat a l'IEC davant d'un empresari -a no! allà ni la PEF ni ningú de l'Assemblea hi va ser present! clar era dissabte... i només representem els estudiants de dilluns a divendres xD). Vaig escollir-ne quatre que em van semblar el millor de lo pitjor. Com no les considero formació vaig posar en primer lloc, pràctiques a la facultat, perquè no comporten desplaçament (ja prou diners gasto amb la Renfe!) ni gaire presencialitat (la majoria de coses es fan per ordinador).

Recordar que aquests diners ens costen a TOTS car. I només, als "privilegiats econòmicament" (que en el moviment no són pocs com tampoc molts) els serien igual aquestes dades.

Si torneu a fer ocupacions no ens fareu sortir del carreró sense sortida que fartament he descrit. Això si, mentrestant vosaltres feu això, a la Junta de facultat de Ciències Polítiques i Sociologia (UAB), altres si faran feina útil i constructiva pels estudiants, defensant els seus drets però sense imposar res.

Pel que diu que "A i felicitar en Joan per les practiques que fara al deganat", que vagi en compte, no fos cas que tingués ganes (no ho faré perquè ja sabeu com sóc i com actuo) de dir qui està cobrant una beca d'un banc, qui va cobrar una beca de dinamització, on estan els 700 euros desapareguts de certa entitat, etc.

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
03 jul 2009
Aquest estiu la meva activitat blocaire es veurà centrada en comentaris sobre esdeveniments polítics rellevants, sobre pensament i filosofia política i si cal, algun post sobre el procés de Bolonya i les polítiques educatives.

Per tant, únicament escriure en aquests tres blocs que restaran actius:

http://epauab.wordpress.com
http://amanresapublica.blogspot.com

Aquests dos primers juntament amb companys i amics que reivindiquen un model d'universitat pública i de qualitat.

I per escriure sobre fets diversos, com una mena de calaix de sastre per l'estiu. Aquest és el meu primer escrit en el nou bloc personal de l'estiu: http://quaderndestiu.blogspot.com

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494

Warning: error_log(/srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/private/log/dadaphp.log): failed to open stream: S’ha denegat el permís in /srv/www/indymedia.org/barcelona/site.tree/public/imc_classes/imc_FunctionLibrary.inc on line 494
Re: ------> OCUPACIONS: Una reflexió sobre el cost
06 jul 2009
Això últim no ho vaig escriure jo aquí.
Sindicato Sindicat