Imprès des de Indymedia Barcelona : https://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
3%?. Can Trabal 100% Agrícola
08 jun 2009
TRABAL3.JPG
CAN TRABAL 100% AGRÍCOLA. ATUREM L’ESPECULACIÓ



Cal Trabal es l’última zona agrícola de L’Hospitalet. Avui aquesta zona natural i històrica es troba amenaçada per un projecte urbanístic que vol promoure oficines, locals comercials i places hoteleres.



Entenem que aquest projecte respon exclusivament a interessos especulatius i no pas a l’interès general i col·lectiu.



Aquest “pelotazo” que vol fer l’equip de govern del PSC-ICV, destruirà el 50% de les 43 hectàrees qualificades actualment com a zona verda i agrícola.



A la zona de Cal Trabal podem trobar diferents tipus de conreus agrícoles ( carxofes, cereals, Alfàs, fruiters i horta) i una gran quantitat de fauna i flora que forma part de la plana fluvial del riu Llobregat.

Preservar cal Trabal significa preservar el nostre passat agrícola i la nostra memòria històrica.

Avui l’equip de govern vo destruir el 50 % d’aquesta zona agrícola. Demà voldrà seguir afavorint els projectes especulatius fins arribar a deixar només el 3% de zona verda. Fet que els farà decidir que el millor per els seus interessos es no deixar ni un pam de terra sense cimentar.

Els ciutadans de L’Hospitalet no podem permetre aquest atemptat ecològic i hem de demanar que es conservin integrament les més de 40 hectàrees per el bé col·lectiu i per poder sentir-nos orgullosos de ser de l’Hospitalet de Llobregat i del seu patrimoni natural e històric.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: 3%?. Can Trabal 100% Agrícola
08 jun 2009
M'agradaria parlar amb l'autor del miss.
Envia'm un mail si pots:

joanagea ARROBA hotmail.com
Sindicato Sindicat