Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: criminalització i repressió
El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
11 mai 2009
El pasado sábado 9 de mayo la población de El Ejido volvió a encontrarse con una escena típica de violencia y maltrato policial contra personas inmigrantes. En horas de la tarde varias decenas de efectivos antidisturbios llegaron a la zona de las calles Manolo Escobar y Almería de El Ejido, donde se concentran numerosos comercios marroquíes, y procedieron a cerrar el paso de los vecinos interponiendo sus vehículos.
CNPEjidoredada.gif
Inmediatamente comenzaron a increpar a los paseantes, todos inmigrantes, para que salieran de allí, a la vez que se metían en los diversos locales –bazares, locutorios, bares y otros- a fin de obligar a los clientes a que dejaran el lugar. Una mujer que vive en esa calle pidió que se le dejara entrar en su casa a fin de cambiar los pañales de su bebe, ante lo cual un agente le gritó que se fuera de allí si no quería problemas.

La violencia y desproporción de la actuación llamó la atención de numerosos vecinos que comenzaron a reunirse en torno a la zona acordonada, preguntándose sobre las causas del operativo. Los policías dijeron que “hay gente que ha llegado en pateras” y que “iban a volver al día siguiente para seguir los controles”. Una hora más tarde llegaron más agentes antidisturbios, quienes comenzaron a cargar a porrazos contra los congregados hasta disolverlos.

Representantes de este Sindicato y de Izquierda Unida, luego de intentar sin éxito obtener alguna explicación de los agentes policiales, buscaron contactar con la Subdelegación del Gobierno y la Comisaría de Policía de Almería, sin recibir ningún tipo de respuesta o explicación. Los vecinos y comerciantes de la zona planteaban esta mañana convocar una concentración en El Ejido a fin de protestar contra estos operativos irracionales que sólo buscan amedrentar a la población inmigrante y ensuciar la imagen de estos colectivos ante la población local.
Desde el SOC-SAT Almería venimos denunciando estos operativos de represión contra los inmigrantes y exigimos el respeto irrestricto a los derechos humanos de todas las personas sin distinción de razas o precedencia. Este sindicato apoyará las movilizaciones que organicen los vecinos afectados y hace un llamamiento a la población ejidense, autóctona e inmigrante, para que no tolere ni un minuto más este tipo de agresiones policiales abusivas que afecta, además de a sus víctimas directas, a toda la sociedad.
Mira també:
http://www.fsalmeria.org
http://socalmeria@yahoo.es

This work is in the public domain

Comentaris

Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
11 mai 2009
Sobren moros a Europa. Deportacions ja.
Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
11 mai 2009
El que sobren son Peps...
Benvinguts migrants, esteu a casa vostra. Tu tranquil Pep, puts a merda i ningú se t'acosta. Fas fàstic i basarda. Fas llàstima. També fas ràbia...però definitivament no pintes res a la vida. Ets un zero a l'esquerra, a l'escola els companys et trepitjàven amb fúria i et robaven l'esmorzar. I mira que sempre duies pa bimbo amb mortadela d'olives...és clar, a casa ningú t'estimava. A l'escola tampoc. No ets dolent,ets simplement imbècil, gris, anònim....i a més això de la teva olor, és clar. No tens habits de neteja perquè a casa, de petit, ningú s'ocupava de tu, és clar, com que no t'estimaven....
Pep tu no hauries de tocar l'ordinador. No en saps, és clar, com de petit no t'estimaven....tampoc et van ensenyar a escriure...ni a cordar-te les sabates, encara avui portes bambes amb belcro.
Pep quina sort tinc de ser ben mora i no assemblar-me a tu. El del la mortadela, el belcro i el tuf agre.
Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
12 mai 2009
P€p es un facha profesional en intoxicar indymedia, ni un minuto a este tarado y ocioso hijo de madero (pedo)
Moros no
12 mai 2009
En Pep té raó, Europa no és un lloc per als moros que és quedin al seu país amb la seva religió de nazis.
Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
12 mai 2009
En Pep és un amargat, una desfeta social, un parasit entre tants, en Kiko un covard ignorant.
D'aquí o de fora la mateixa classe treballadora!
Islamofòbia és feixisme!
Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
12 mai 2009
De veritat penseu que necessitem moros a Catalunya? Aquesta gent venen al que venen per interes. Menyspreant la nostra cultura i model de societat, tractant d'imposar la seva (jo no vaig a casa de ningu a dir-le que ha de fer). I un llarg etc... que ara no em ve de gust d'escriure. Nomes recordeu que a part dels centenars d'anys d'ocupacio sarraina, tambe van ajudar a paquito en la seva "creuada"violant i assassinant per un plat de llenties. Bueno ara per ara n'hi han que cobren paga de l'estat espanyol per antics combatents. Aixi que moros a morolandia.
Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
12 mai 2009
El que deien els altres comentaris; ets un ignorant!
El racisme és ignorancia, però sobre tot covardia.
Pep, suicida't, estarem més amples!
Re: El Ejido (AL) Terror policial contra Migrantes
13 mai 2009
PEP DEPORTACIÓ JA!!!!!!!!!!!!!

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more