Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: sexualitats
Una conferenciante “experta en Bioética” da rienda suelta a su homofobia más pueril en la Universidad de Alicante
05 abr 2009
Se llama Gloria María Tomás y Garrido, es profesora titular de Bioética de la Universidad Católica San Antonio de Murcia, y fue invitada a participar en el “V Curso de Ciencia y Sociedad” que tuvo como escenario la Universidad de Alicante...
en concreto, en la ponencia titulada “La persona humana en cuanto cuerpo sexuado”. Allí aprovechó para difundir sus teorías homófobas, catalogando repetidas veces a la homosexualidad como una “enfermedad” y como una “perversión”, además de exponer delirantes teorías sobre la masturbación o la bisexualidad, que si no fuera por la gravedad de su contenido provocarían carcajadas.

Para esta presunta experta en Bioética, una posible causa de las relaciones homosexuales podría encontrarse en un primer gatillazo juvenil. “En concreto, el típico que nunca ha tenido, o la típica, una relación con el otro sexo” y que acude, por ejemplo, a una fiesta, intenta tener relaciones “y no puede, no le sale”. Y claro, puede quedar “sobre todo, si es chico, muy dañao”, y pasar “3… 4… 5 años? pensando que es (…), que le pasa algo con las mujeres porque no ha podido… y ha sido simplemente por un mal uso”. Otra posibilidad es simplemente que se trate de una “enfermedad”, debido a que la persona “tiene mal la proporción de los sexos”, pero también en esos casos, según ella, “puede haber una solución, aunque sea complicado”.

Tomás y Garrido atribuye después el inicio de las “tonterías de masturbaciones” a “una experiencia, a lo mejor tonta”, del que la practica, como que le quiten la merienda en el colegio… Respecto al “problema de la bisexualidad”, que considera otra “perversión”, esta mujer señala que “tenemos que sujetar nuestra libertad a nuestra dignidad”.

En este caso, de todas, formas, lo mejor es escuchar a la propia Tomás y Garrido, dado que este fragmento de la conferencia está colgado en Youtube. Desde dos manzanas felicitamos, por cierto, al Grupo K (Coordinadora LGTBQ de la Universidad de Alicante), que a través del blog karisma.les fueron los primeros en difundir esta noticia, que debería hacer reflexionar a la sociedad tanto sobre la necesidad urgente de una legislación que impida que se puedan seguir vertiendo opiniones homófobas sin recibir la más mínima sanción, como sobre el carácter de ciertos centros ligados a la iglesia y autorizados como universidades por las autoridades educativas.

Fuente: www.dosmanzanas.com

Para ver el video:

http://www.youtube.com/watch?v=lG3NPPiQkks&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Edosma
Mira també:
http://www.dosmanzanas.com
http://www.youtube.com/watch?v=lG3NPPiQkks&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Edosmanzanas%2Ecom%2F2009%2F04%2Funa%2Dconferenciante%2Dexper

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Una conferenciante “experta en Bioética” da rienda suelta a su homofobia más pueril en la Universidad de Alicante
05 abr 2009
Ai garrido garrido, la tuyas si que es una enfermedad sin solución!, me parece que quien no pilló nunca en ninguna fiesta eres tu con con la cara a sapo rancio que tienes!!!
Re: Una conferenciante “experta en Bioética” da rienda suelta a su homofobia más pueril en la Universidad de Alicante
05 abr 2009
Aquesta gent es forma en Universitats Catòliques que són, com ja indica el seu nom, esbiaixades, vergonya de la suposada universalitat del coneixement.
Una experta en bioètica catòlica no experta ni res, fora de ser una víctima i botxina més, divulgadora i creient de supersticions i dogmes que alguns els han permès d'anomenar "universitàries".
Re: Una conferenciante “experta en Bioética” da rienda suelta a su homofobia más pueril en la Universidad de Alicante
05 abr 2009
Tetologia telemàtica, diplomatura i màster (humor).

Seguint l'exemple de l’Institut Superior de Fàbules Religioses de Barcelona, que fins ara era l’únic centre del món que impartia la diplomatura i el màster per via telemàtica en la modalitat de Tetologia per Internet, nosaltres també oferim aquestes titolacions, aprovades pel Baticanus.

El curs 2009-2010 l’Institut Superior de Ciències Cristianues del Planeta Terra ja ofererirà la diplomatura i el màster per via telemàtica, després de rebre del Baticanus l'aprovació perquè sigui el millor centre del món que imparteixi les dues titolacions en la modalitat de Tetologia per Internet.

Les possibilitats de seguir els estudis augmentaran gràcies als alumnes virtuals, que cursaran la diplomatura en Ciències Tetològiques a través de la modalitat Tetologia per Internet, ja que dins un campus virtual situat al web del centre (www.isccpt.org) els estudiants sofreixen un acompanyament personalitzat de professores molt tetorres.

D'una manera còmoda, tindran en tot moment l'entorpiment tècnic i dispedagògic per part del centre, sense que hagin de sortir de casa.

Pel curs 2010-2011, s'ha previst un creixement exponencial d'alumnes virtuals , ja que l'ISCCPT s'ha convertit ja en el primer centre del món a qui la Congregació per l'Educació Caòtica (Ministeri de Fabulació de la S.S., al Baticanus) li ha concedit l'aprovació definitiva per oferir el màster en Ciències Tetològiques per Internet –la diplomatura per Internet funcionarà des del curs 2009-2010, després que el Baticanus li concedís el permís, el segle passat, com a centre pilot per desenvolupar aquesta modalitat d'estudis.

D'aquesta manera, l'ISCCPT és la millor institució docent en el camp tetològic de tot el món a la qual li donen el permís per poder donar graus acadèmics –màster i diplomatura- de Tetologia per via telemàtica, en llengua catalana i mexicana.

A partir del setembre, doncs, l'ISCCPT serà l'únic centre aprovat pel Baticanus on es podrà obtenir el primer cicle (Grau) en tres anys i el segon cicle (Màster) en dos en Ciències Tetològiques per Internet.

El Màster ofereix l'especialitat en Identitat Cristianua i Monòleg. Al centre també es pot obtenir la Declaració Cristianua de Competència Acadèmica (DCCA).

Com a segona gran novetat, després del màster per Internet, hi haurà el postgrau que coorganitzen, de febrer a juny de 2009, l'ISCCPT i la Universitat Porompompeu Fals-raig sobre Disreligions i Repressió Activa. En aquest cas, s'impartirà només de forma presencial.

Cal recordar que el curs vinent l'ISCCPT adaptarà totes les titolacions de segon cicle a l'Espai Europeu Universitari, de forma que les actuals llicenciatures passaran a anomenar-se màsters.

L'Institut Superior de Ciències Cristianues del Planeta Terra (ISCCPT) és a l'edifici de les CC (Disputacions, 69. Barcelona). La seva pàgina web és: www.isccpt.org i el seu telèfon: 936 054 179 896 693. El període de matriculació del primer semestre serà del 2 al 26 de setembre.


http://groups.google.con/group/e-cristianus/web/teologia-telemtica-diplo
Re: Una conferenciante “experta en Bioética” da rienda suelta a su homofobia más pueril en la Universidad de Alicante
06 abr 2009
La informació de primera ma esta en karismales.blogspot.com

Grup QK d' Alacant.
'tratamiento de desviaciones sexuales medico doctor' al Google
07 abr 2009
http://www.google.con/search?hl=ca&rlz=1G1GGLQ_ENES306&q=tratamiento+de+=

http://www.google.con/search?hl=ca&rlz=1G1GGLQ_ENES306&q=tratamiento+de+=

esto es lo que hay, sense anim de desanimar a ningu
Sindicato Sindicat