Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: corrupció i poder : criminalització i repressió : mitjans i manipulació : especulació i okupació
Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
26 mar 2009


Als veïns i veïnes del carrer Prim (i proximitats):

Volem aclarir els fets relacionats amb aquesta casa arrel de les declaracions fetes el 26 de març a "Els Matins" de TV3 per la senyora Silvia Ruíz (http://www.tv3.cat/videos/1117069/Casa-okupada):

Tots els veïns saben que la casa estava deshabitada i abandonada desde feia anys. De fet hem dedicat molt esforç a netejar-la i remodelarla per fer-la habitable. Es obvi que no estem llogant habitacions: estem okupant aquest espai perque no tenim recurssos per a pagar un lloger i ens sembla absurd que hi hagin vivendes abandonades per tant de temps deixant que es deteriorin sense aprofitar-les.

La senyora Silvia Ruiz ha falsejat el testimoni de la polícia, la Guardía Urbana, que va ser la que va acudir en primer terme davant la denúncia d'usurpació el día 3 juny de 2007 (i no els Mossos), va declarar que no hi havia cap escala i que la casa estava tan deteriorada que fins i tot "la porta d'entrada estaba obstruida pel pas del temps".

Sobre els fets del 1 d'octubre de 2008, hem d'aclarir que no vam fer cap forat per apoderar-nos del local del carrer Santa María, aquest espai era desde el començament part de la vivenda okupada i es podía accedir desde la mateixa, fins que uns obrers van forçar la persiana del carrer Santa María i van construir un mur.

Els Mossos es van endur detingudes tres persones acusades de "robatori amb força" que van sortir al día següent acusats d'okupar un espai que ja estaba okupat (aquesta vivenda). Amb aquestes persones a comisaria, el fill de la senyora Silvia Ruiz va intentar tapiar la vivenda amb una noia dins, i hagés estat així si no hagés sigut perque els obrers es van negar a tapiar la casa amb gent.

Tot plegat molt extrany: un intent de desallotjament il·legal.

També ens acusà de provocar un incendi a la caixa general del carrer, cosa que no te res a veure amb nosaltres.

Esperem que no us cregueu les mentides d'aquesta senyora i de la TV en general.

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
27 mar 2009
aneu a cagar
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
27 mar 2009
vaja cabrona la tia aquesta!
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
27 mar 2009
i tu ets un nazi....
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
27 mar 2009
silvia ruiz por estos lares? a parte de atacar con pintura la casa, intentar joder la cerradura con silicona, y demás cosillas también estás por IMC?
vaya con la antisistema...
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
27 mar 2009
estoy de acuerdo con la señora: estos mafiosos italainos disfrazados de okupas estan invadiendo la ciudad.
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
27 mar 2009
si, se cuentan a centenares
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
28 mar 2009
y comen niños
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
28 mar 2009
irán a els matins un italiano con traje y pinta de mafioso pero un poco punki, una secretaria puta en minifalda (travesti reprimido que todos conocemos, estx podrá hablar posiblemente) y un maton polaco (a éste no le conocemos) que no habla ni puede hablar español.
el italiano hablaria principalmente: "claro que tenemos un hotel en la calle prim BAMBINA! es una estrategia de marketin de moda en italia la de ocupar casas para alquilar habitaciones. yo mismo recibo subvenciones del actual gobierno italiano (belusconi) para invertir aqui en españa (catalunya). MAMMA MIA es un negocio muy rentable!
perdone un segundo. voy al lavabo..."
mientras la lidyanoseque le pregunta al maton: "pero usted es conciente del negocio de que está haciendo parte?", y él: "niie nasdrovye escvoonski curva match!" vuelve el italiano con la nariz empolvada, haciendo un gesto de darle un bofeton al polaco, que se asusta como un perro a las ordenes: "sí, el no entiende mas que comandos... pero, hablemos de la señora que es victima de la usurpacion PICCOLINA... señora, usted sabe con quien está hablando? y su hijito es conciente de que se está pasando un poquito? porque no sé si está claro que "QUÍ NON SI SCHERZA E CHE CON UNA SOLA PAROLA QUÍ FINISCE TUTTO A SCHIFÍO!(tr. no es broma y con una sóla palbra aqui pasa una matanza)".
se le da la palbra a la scretaria puta en minifalda, pero el polaco dice algo que no se entiende, ella se calla enseñado las piernas, pues el italiano: "a mí no me tocais los huevos que aquí se hace lo que yo digo!... volviendo a lo nuestro... y que? desde cuando es ilegal en españa hacer negocios que son un chollo y se comen la economia del pais?... pues yo propongo que la señora lidianoseque y la otra quenosirvedená se vengan a vivir en la okupa por un precio razonable a una manzana de la palya de badalona y que la señora silvia ruiz... pues que se calle que la vamos a dejar seca, porque aquí vamos a sacar miliones!".
la lidianosq y la otraqnosirvedená preotestan por las declaraciones que serán impopulares en la tv3, pero son silenciadas por unos misteriosos objetos metalicos que imponen el silencio...
..."se interompe la comunicacion pa sugerirle el alquiler de unos maravillosos chalets en lloret de mar"...
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
28 mar 2009
Vaya mierda, silvia esa que se calle
Y los demas tambien viva Didac Navarro CatSkills xDDDD
Y vivo yo con mi identidad oculta xD
Esa senñora que e calle ya que es una pesada, con esa cara
Re: Difamación de una Casa Okupada en Els Matins
28 mar 2009
ánimo contra la señora mentirosa!
borrachos go home
SxE power

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more