Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Anunci :: sense clasificar
Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
Demà Dissabte 7 de Març a les 14 hores al Centre de Cultura Contemporània "Octubre" de València (C/San Ferran 12).

Vine amb l'Esquerra Anticapitalista!
EAPV.jpg
#file_1#

Presentem el projecte d'Esquerra Anticapitalista a la ciutat de València. Comptarem amb les intervencions de Judith Carreras i Miguel Romero (Director de Viento Sur).

Davant la crisi actual econòmica i de recursos, davant el deteriorament progressiu del sector públic, front els abusos contra els drets individuals i col.lectius, cal organitzar-se i lluitar. Amb aquest objectiu naix aquest projecte, però també per crear alternatives. La militància activa i combativa i la organització son els nostres mitjans per crear conciència i canvi.

Per aixó, vos convidem a totes i tots a vindre demà a la presentació!

Vos esperem!

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
Aviam, una força que es fa dir esquerra anticapitalista i que el primer que fa es presentar-se a unes eleccions europees, que es fa dir unitària i que no aprticipen ni les esquerres independentistes, ni el PCPE, ni les organitzacions llibertàries, ni tan sols el conjnut d'rgantzacions troskistes en general... voleu dir que això no és pendre el pèl massa descaradament a la gent?

Calia utilitzar un nom així per (l'ènssima) refundació de xiringuitos troskos, és a dir, revolta Global al Principat i Espai Alternatiu al País valencià?¿?

No hase falta que dises nada más.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
Ens presentem a les europees amb la intenció de difondre la nostra organització i arreplegar gent a la militància recollint signatures. L'estratègia és la campanya en sí. Tenim molt clar que des de les institucions no es canvia res, i no és la nostra intenció viure de la política en una poltrona,però les eleccions son una forma de mesurar la resposta social al projecte i restar vots al capitalisme s'anomene com s'anomene.

No som un conjunt d'organitzacions perquè amb la resta de xiringuitos trotskos o llibertaris no compartim la mateixa idea d'acció i d'alternatives al sistema actual.

A més a més sí que participa gent de la esquerra independentista, de fet no crec que diste tant el projecte d'alguns d'ells del nostre, que és l'internacionalisme i l'anticapitalisme.

El que no entenc és la teua indignació cap a nosaltres, perquè cadascú pensa com vol i milita on vol, i supose que tú milites on et sentes més agust, per aixó no entenc aquest resquemor.

I utilitzem aquest nom perquè el creguem adient al projecte. I clarament exposem tant a les webs com als nostres documents la postura ideològica. Així, no veig quien és el problema, doncs cadascú veu les opcions i escull el que vol lliurement.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
Ens presentem a les europees amb la intenció de difondre la nostra organització i arreplegar gent a la militància recollint signatures. L'estratègia és la campanya en sí. Tenim molt clar que des de les institucions no es canvia res, i no és la nostra intenció viure de la política en una poltrona,però les eleccions son una forma de mesurar la resposta social al projecte i restar vots al capitalisme s'anomene com s'anomene.

No som un conjunt d'organitzacions perquè amb la resta de xiringuitos trotskos o llibertaris no compartim la mateixa idea d'acció i d'alternatives al sistema actual.

A més a més sí que participa gent de la esquerra independentista, de fet no crec que diste tant el projecte d'alguns d'ells del nostre, que és l'internacionalisme i l'anticapitalisme.

El que no entenc és la teua indignació cap a nosaltres, perquè cadascú pensa com vol i milita on vol, i supose que tú milites on et sentes més agust, per aixó no entenc aquest resquemor.

I utilitzem aquest nom perquè el creguem adient al projecte. I clarament exposem tant a les webs com als nostres documents la postura ideològica. Així, no veig quien és el problema, doncs cadascú veu les opcions i escull el que vol lliurement.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
Crec que avui en dia, tal i com està el pati, no sé si té sentit plantejar una candidatura des d'una petita organització, sense que existeixi un caldo de cultiu social previ.

A més la candidatura està impulsada per Espai Alternatiu que, fins fa no tant, va recolzar a Llamazares en la seva política de destrucció del poc que quedava d'anticapitalista a IU.

La situació a França és ben diferent de la d'aquí i intentar portar projectes il·lusionants d'allà, fruit de la seva cultura política, per trasplantar-los automàticament aquí no em sembla el millor camí. Ja m'agradaria a mi poder parlar, com a França, del NPA, però aquí, siguem realistes, ens falta molt camí per recórrer i abans de crear candidatures ens manca debat, organització i, sobretot, un nivell de mobilització social més gran, que faci possible l'existència d'una audiència electoral per a una alternativa d'esquerres.

En la situació actual no crec que el problema sigui electoral, ni de programa, sinó de com arribar amb un missatge anticapitalista a la gent, com fer que els valors d'esquerra puguin ser algun dia hegemònics, i de com organitzar la dissidència, quin tipus d'organització és necessària (partit, sindicat, xarxes, ...). Jo no ho sé, però tinc clar que avui, a casa nostra, no es donen les condicions objectives (que es deia abans) per llançar l'enèsima candidatura anticapitalista.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
jo lúnica utilitat que li veig és fer la revolució europea. si dius q a França ho fan bén fet, bé hauran de tenir suport als altres països pq si no no es pot pas fer res (veure la revolució española del 36).
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
i jo diria k les condicions objectives si q es dónen força. en tot cas el k no es dóna són les subjectives. o era al revés? jeje
[veure el Capital]
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
Estic molt d'acord amb tu en el que dius, Comunista, excepte en un parell de coses:Espai Alternatiu era abans una corrent dins d'IU, però alguna de la gent que hi havia dins volia que alçara el vol com a organització pròpia, independentment de que es convertís en un projecte petit, el que volien era estar en una organització amb bases polítiques pròpies i determinades que distaven prou de la llínia que porta IU.

Aquesta gent va aconseguir que Espai o Revolta o com s'anomene a cada territori despegara com a organització completament autònoma i deslligada d'IU, i el primer pas cap a açó va ser l'abandonament de càrrecs a IU de tots aquells que creien en el projecte, que es va fer a Setembre passat. Espacio va alçar el vol no sense l'oposició d'IU que volia continuar tenint una organització- corrent de paper i sense cap mena d'autonomia que els siguera afí en la batalla interna que porten a IU.

Aleshores ja fa temps que açó va despegar però definitivament des de Setembre estem en una tasca de difussió i de participació de la organització a tots els moviments socials que està donant resultats molt positius:en aixó diferisc amb tú, ja que la resposta de la gent està siguent molt bona. Ens estem desenvolupant a tots els territoris incloses les organitzacions internacionals com NPA o Sinistra Critica.

Per tant sí, som petits, i la realitat no és la de França ni tampoc creguem en models, sinó en portar el ritme i les actuacions particulars segons les diferents realitats territorials.

És molt bo el teu anàlisi i compartisc els que creus que son els problemes d'aquest tipus d'organitzacions com la nostra, però sí que crec que n'hi han condicions ja no per a tal o qual organització, sinó per a que es done un canvi davant la crisi total i saturació actual del capitalisme.

Es tracta de crear conciència per canviar les coses. I per a aixó, cal estar organitzats i formats.

Salut.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
06 mar 2009
De què esteu parlant? Esquerra ANTICOMUNISTA són una colla d'oportunistes que s'han sortit d'IU perquè ja no podien xuclar més de got. I molt revolucionaris són quan el pamfleto del PSOE Público lis està donant molta propaganda...

"neomarxistes antiestalinistes"???

COLLA DE TRAÏDORS MENJAFLORS! La lluita està al carrer, a les fàbriques i al camp! On estan Revolta Global/Espai Alternatiu/Esquerra "Anticapitalista"/etc?
Que vaig bé
07 mar 2009
Si algú vol crear un altre partidet d'esquerres, doncs perfecte.

Jo crec que ja n'hi ha prous a on escollir, però en fi, ja és veure com us va a les eleccions i llavors reflexioneu d'acord amb els resultats.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
07 mar 2009
Ignoraré els estalinians que abunden per totes parts però que ja no van enlloc.

En realitat, melic, ja dic que de les eleccions no ens importen els resultats sinó la campanya com a forma de presentar-nos públicament i d'aconseguir recolzaments.
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
07 mar 2009
quantes tontèries ... a seguir lluitant per crear teixit social i prou !
Re: Dissabte 7 Març Dinar presentació d'Esquerra Anticapitalista a València
08 mar 2009
Ja ja ja ja, que tragicomedia!
Sindicato Sindicat