Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: criminalització i repressió
Carceleros españoles se ensaña con los presos independentistas gallegos Sánti y José
20 feb 2009
La dirección del centro penitenciario de Mansilla de las Mulas pretende el artículo 75.1 delRegulamento Penitenciário, que permite a la prisión mantenerlos en aislamiento un total de 3 meses.
titular_v01.gif
Ensanhamento com Sánti e José

As informaçons recebidas por este portal apontam a que a direcçom de Mansilla de las Mulas teria dado já um passo decisivo contra os dous patriotas encarcerados, aplicando-lhes o artigo 75.1 do Regulamento Penitenciário. Esta medida permite à prisom mantê-los em isolamento total durante três meses inteiros, e costuma resolver-se com a conduçom a um novo centro penitenciário (o director já os ameaçou com afastá-los mais da Galiza) ou com a aplicaçom do artigo 10 do RP, isto é, o primeiro grau para presos preventivos.

O advogado dos dous prisioneiros, Chao do Barro, já se deslocou até Leom para atender juridicamente a situaçom e intervir em todo o que poda. Pola sua parte, o movimento anti-repressivo apresta-se a umha forte campanha de denúncia pública do isolamento, que segundo o organismo Ceivar virá a concretizar-se nos próximos dias e semanas.

O regime de vida sob o artigo 75.1, por outra parte, parece-se com o que experimentárom até agora (umha semana sob artigo 72) em que residem no módulo de isolamento, mas conta com alguns "direitos" mais: até cinco horas de pátio (num pátio minúsculo), possibilidade de dispor de até três livros na cela, rádio e tevê, e talvez, nalgumhas prisons e dependendo das circunstáncias, sair ao pátio em companhia doutros presos.

De todas as maneiras, a aplicaçom a Sánti e José do artigo 75.1 está ainda por confirmar, embora todo aponta a isso.

Continuaremos informando.
Mira també:
http://www.galizalivre.org
http://www.ceivar.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Carceleros españoles se ensaña con los presos independentistas gallegos Sánti y José
20 feb 2009
Llibertat patriotes gallecs i de tots els pobles!
Sindicato Sindicat