Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: corrupció i poder
Información y recursos para la huelga de usuarios de bancos
08 feb 2009
Huelga de usuari@s de bancos.
CAT.jpg
Con este mensaje desde el colectivo Crisis presentamos la Campaña para una huelga unitaria de usuarios y usuarias de los bancos

La campaña surge a partir de la llamada a la acción que se hizo en la publicación crisis y de las ideas generadas en el espacio de propuestas de los foros de esta página web y de diversas propuestas recibidas en los correos electrónicos del colectivo y de Enric Duran

Esta puesta en marcha, abre las preinscripciones a través de un formulario que podeis encontrar en este enlace:
www.17-s.info/es/formulario-para-participar-en-la-huelga-de-usuarios-y-u

Campaña por una Huelga unitaria de usuarios y usuarias de los bancos
¿Por qué?
No dedicaremos el valioso espacio de una octavilla para explicaros el daño que nos hacen los bancos y sus cómplices que nos gobiernan; si estáis aquí es porque ya lo sabéis. ¡Así que vamos al grano!
Estas movilizaciones del 15N son un primer paso, pero hace falta ir más allá. Todos y todas sabemos que con las manifestaciones no hay bastante para cambiar las cosas, hacen falta acciones más sostenidas y contundentes. ¡Hace falta pasar a la acción directa! Por eso estamos preparando una huelga de usuarios y usuarias de bancos.

¿Qué haremos?
Esta huelga será de carácter indefinido y no se acabará hasta que se cancelen las deudas de las persones trabajadoras, tal y como se han cancelado las pérdidas de los especuladores de Wall Street. Tampoco hasta que se acabe aboliendo el actual sistema financiero internacional y se vuelva a crear de nuevo con unas reglas justas, que sirvan para cubrir las necesidades de las personas y no las de los especuladores.
Si decenas de miles de personas nos ponemos de acuerdo en no pagar nuestras deudas y nos damos apoyo los unos a los otros, no nos podrán parar. Si muchas más participan de la convocatoria sacando el dinero de los bancos, pararemos este sistema que nos esclaviza.
¿Qué poder puede tener un registro de morosos si estamos todas en él? ¿Qué fuerza tendrán sus embargos si nos afectan a millones? ¿Con que especularán si sacamos el dinero del banco?
¡Participa en la huelga indefinida! Saca el dinero del banco, ¡que no especulen con nuestros ahorros! No pagues tu hipoteca y quédate a vivir en tu casa, no pagues tus créditos personales; ¡¡¡la crisis que la paguen los ricos!!!

¿Cómo lo haremos?
Hemos preparado un sistema de preinscripciones para que en el momento en que lleguemos a ser 1000, la gente se comprometa a participar. De este modo, la llegada a esta cantidad de preinscripciones sería el punto de inicio de la huelga. Aunque la huelga se promoueve adelante a nivel internacional, como que de lo que se trata es de promocionar relaciones de apoyo mutuo que sean realmente factibles, tendremos que territorializar tanto las preinscripciones, como el inicio de las huelgas, de forma que en cada territorio que determinemos se empiece cuando la cantidad de personas sea lo suficientemente grande.

Entre todas las participantes crearemos una red de apoyo interpersonal para asegurar que a nadie le falte techo ni un plato en la mesa. Más allá de esto, la propia huelga pretende incentivar la puesta en marcha de las alternativas de sociedad. Invertir en proyectos transformadores será una de las alternativas propuestas a las personas que cierren sus cuentas corrientes.

Demostrar que se puede vivir mejor sin bancos será uno de los objetivos principales de la campaña.

Infórmate en la web: www.17-s.info y participa: ¡¡¡las pre-inscripciones ya están abiertas!!!
Mira també:
http://www.17-s.info/es/formulario-para-participar-en-la-huelga-de-usuarios-y-usuarias-de-bancos
http://www.17-s.info

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Información y recursos para la huelga de usuarios de bancos
08 feb 2009
En català també és possible! O no?

Insubmissió a la banca! Desobediència a l'estat!
Re: Información y recursos para la huelga de usuarios de bancos
09 feb 2009
la informació es de fa un parell de mesos i des del principi està en català a la web i ara a qui sota també!

----------------------------------
Amb aquest missatge des del col·lectiu Crisi donem inici a la <strong>Campanya per una vaga unitària d'usuaris i usuàries dels bancs</strong>

Aquesta campanya sorgeix a partir de la <a href="http://www.17-s.info/crida-laccio-llamada-la-accion-call-action-cat-cast;>crida a la acció</a> que es va fer a la publicació Crisi i de les idees generades en l'espai de propostes dels fòrums d'aquesta pàgina web i de diverses propostes rebudes als correus electrònics del col·lectiu i de <a href="http://www.17-s.info/blog/522";>l'Enric Duran.</a>

<h6>La posem en marxa, obrint les pre-inscripcions a través del <b> formulari</b> que podeu trobar en aquest enllaç: http://www.17-s.info/ca/formulari-participar-la-vaga-dusuaris-i-usuaries </h6>
<p>
<h4><b>Recursos per la vaga</b></h4>

Hem generat una sèrie de recursos per les persones que vulguin participar en la vaga, en les diverses modalitats. (De moment recursos gairebé només a Catalunya i l'Estat espanyol)

<a href="http://www.17-s.info/faq-deixar-de-pagar-deutes";>Informació útil en cas de deixar de pagar deutes</a>

<a href="http://www.17-s.info/apostem-les-cooperatives-dhabitatge-dus-apostemos-p;>De la hipoteca a la cooperativa de cessió d'us</a>

<a href="http://www.17-s.info/banca-etica-ethical-banks-cat-cast-eng#comment-1106;>Alternatives d'estalvi i inversió</a>

<a href="http://www.17-s.info/vaga-dusuaris-de-bancs-i-comptes-corrents";>Opcions de comptes corrents</a>

<a href="http://www.17-s.info/reclamaciones-al-banco-de-espana";>Participar amb reclamacions a bancs.</a>


També presentem una octaveta que si voleu contribuir en la difusió de la campanya us proposem que la imprimiu i la difoneu en el vostre entorn.

<h3><strong>Campanya per una Vaga unitària d'usuaris i usuàries dels bancs</strong></h3>

<h5><strong>Per què?</strong></h5>
No dedicarem el valuós espai d'una octaveta a explicar-vos el mal que ens fan els bancs i els seus còmplices que governen, si esteu aquí és perquè ja ho sabeu. Així que anem al gra!
Aquestes mobilitzacions del 15N són un primer pas, però cal anar més enllà. Tots i totes sabem que amb manifestacions no n'hi ha prou per canviar les coses, calen accions més sostingudes i contundents. Cal passar a l'acció directa! Per això estem preparant una vaga d'usuaris i usuàries dels bancs.

<h5><strong>Què farem?</strong></h5>
Aquesta vaga serà de caràcter indefinit i no s'acabarà fins que es cancel·lin els deutes de les persones treballadores com s'han cancel·lat les pèrdues dels especuladors de Wall Street. Tampoc fins que no s'aboleixi l'actual sistema financer internacional i es torni a crear de nou amb unes regles justes, que siguin per cobrir les necessitats de les persones i no les dels especuladors.
Si desenes de milers de persones ens posem d'acord en no pagar els nostres deutes i ens donem suport els uns als altres, no ens podran aturar. Si moltes més participen de la convocatòria traient els diners dels bancs, aturarem aquest sistema que ens esclavitza.
Quin poder pot tenir un registre de morosos si hi som totes? Quina força tindran els seus embargaments si ens afecten a milions? Amb què especularan si traiem els diners del banc?
Participa a la vaga indefinida! Treu els diners del banc, que no especulin amb els nostres estalvis! No paguis la teva hipoteca i queda't a viure a casa, no paguis els teus crèdits personals; la crisi que la paguin els rics!!!

<h5><strong>Com ho farem?</strong></h5>
Hem iniciat un sistema de pre-inscripcions perquè en el moment en què arribem a ser 1000, la gent es comprometi a participar. D'aquesta manera, l'arribada a aquesta quantitat de pre-inscripcions seria el punt d'inici de la vaga. Encara que la vaga es promou a nivell internacional, com que el que es tracta es de promocionar relacions de suport mutu que siguin realment factibles, haurem de territorialitzar tant les pre-inscripcions, com l'inici de les vagues, de manera que en cada territori que determinem es comenci quan la quantitat de persones sigui prou gran.

Entre totes les participants crearem una xarxa de suport interpersonal per assegurar que a ningú li falti sostre ni un plat a taula. Més enllà d'això la pròpia vaga pretén incentivar la posta en marxa de les alternatives de societat. Invertir en projectes transformadors serà una de les alternatives proposades a les persones que tanquin els seus comptes corrents.

Demostrar que es pot viure millor sense bancs serà un dels objectius principals de la campanya.

Informa-te'n al web: http://www.17-s.info i participa: <strong>les pre-inscripcions són obertes</strong>!!!


<h6><strong>Col·lectiu Crisi </strong></h6>
Re: Información y recursos para la huelga de usuarios de bancos
09 feb 2009
Gràcies!
Sindicato Sindicat