Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: un altre món és aquí : globalització neoliberal : ecologia : laboral : pobles i cultures vs poder i estats
Proposta de debat sobre Vaga general
08 feb 2009
Companys i Companyes
Escribim per convidar-vos al debat que tot just hem fet públic sobre la realització d'una Vaga General. La proposta surt del grup de redacció de la publicació massiva del proper 17 de març
Com que es tracta d'un document de 5 pàgines us en fem un extracte:
2. DE QUINA MENA DE VAGA GENERAL PARLEM
Popular, ciutadana, social,...els adjectius que podrien acompanyar aquesta vaga són diversos, cadascun amb les seves connotacions. El que és important entendre és que no parlen d'una vaga de treballadors, o no només en quan al treball, sinó que parlem d'una gran acció que com a éssers humans que som, fills d'una civilització en decadència, tenim la necessitat i la responsabilitat de tirar endavant. Ara que l'economia capitalista perd pistonades és el moment de fer-la aturar, d'aturar-nos i construir una nova manera de viure. [...]

4. DEBAT PREVI I PARTICIPACIÓ
“Per a que la convocatòria arribi a tota la població des del col·lectiu crisi ens comprometem a introduir-la en la publicació massiva del 17 de març, de la qual en farem almenys 250.000 exemplars i que se'n podran fer més si comptem amb la col·laboració de les persones que puguin.
Des d'ara fins el 6 de març, a través de diversos mecanismes de participació i d'assemblea virtual anirem debatent, re-avaluant el que calgui i concretant la proposta. Així com la seva redacció en aquesta publicació.
Aquest és un debat que volem tenir amb totes les persones individuals, grups informals, campanyes, sindicats alternatius, organitzacions i moviments que vulguin dir i fer quelcom DE VERITAT per canviar les coses” [...]

Podeu llegir el document sencer aquí:
en català: http://www.17-s.info/proposta-vaga-general
en castellà: http://www.17-s.info/es/propuesta-huelga-general

I podeu participar en el debat virtual aquí:
en català aquí: http://www.17-s.info/debatvaga

en castellà aquí: http://www.17-s.info/es/debatehuelga

Esperem comptar amb la vostres reflexions i participació

En solidaritat
Col·lectiu Crisi
------------------------------

CAST

Compañeros y compañeras


Escribimos para invitaros al debate que justo ahora hemos hecho público sobre la realización de una Huelga General. La propuesta parte del grupo de redacción de la publicación masiva del próximo 17 de marzo.

Puesto que se trata de un documento de 5 páginas os hacemos un extracto:

2. DE QUÉ CLASE DE HUELGA GENERAL HABLAMOS

Popular, ciudadana, social,...los adjetivos que podrían acompañar esta huelga son diversos, cada uno con sus connotaciones. Lo que es importante entender es que no hablamos de una huelga de trabajadores, o no sólo en cuanto al trabajo, sino que hablamos de una gran acción que como seres humanos que somos, hijos de una civilización en decadencia, tenemos la necesidad y la responsabilidad de tirar adelante. Ahora que la economía capitalista esta en declive es el momento de hacerla parar, de pararnos y construir una nueva manera de vivir. [...]

4. DEBATE PREVIO Y PARTICIPACIÓN

Para que la convocatoria llegue a toda la población desde el colectivo crisis nos comprometemos a introducirla en la publicación masiva del 17 de marzo, de la cual haremos al menos 200.000 ejemplares y que se podrán hacer más si contamos con la colaboración de las personas que puedan.

Desde ahora hasta el 6 de marzo, a través de varios mecanismos de participación y de asamblea virtual iremos debatiendo, re-evaluando lo que sea necesario y concretando la propuesta. Así como su redacción en esta publicación.

Este es un debate que queremos tener con todas las personas individuales, grupos informales, campañas, sindicatos alternativos, organizaciones y movimientos que quieran decir y hacer algo DE VERDAD para cambiar las cosas.

Podeis leer el documento entero aquí:
http://www.17-s.info/es/propuesta-huelga-general

Y podeis participar en el debate virtual aquí:
http://www.17-s.info/es/debatehuelga

Esperamos contar con vuestras reflexiones y participación

En solidaridad
Colectivo crisis.
Mira també:
http://www.17-s,info

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Proposta de debat sobre Vaga general
08 feb 2009
a la huelga a la huelga general...........
Sindicato Sindicat