Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Envia per correu-e aquest* Article
Anunci :: ecologia
Resistir als transgènics: 25 de Gener - Valls
16 gen 2009
Ens plau convidar-vos a participar a la jornada antitransgènica que tindrà lloc el proper 25 de gener a Valls, Tarragona, i, més concretament, a l'acte informatiu i al debat sobre els impactes dels cultius transgènics a Catalunya i sobre les properes mobilitzacions previstes, que tindrà lloc a les 16:30h a la sala d'actes de la Cambra de Comerç i Industria de Valls (C/ Jacint Verdaguer, 1, 1er pis).
Abella bona.jpg
Resistir al transgènics: 25G; Valls
Cartell Calçot.png
Resistir al transgènics: 25G; Valls
La jornada de Valls obrirà un període, que s'allargarà com a mínim fins el proper mes de maig, en el que els diversos col·lectius, entitats i plataformes antitransgèniques de Catalunya intensificarem la sensibilització, la mobilització, la presència al mitjans i la pressió a les institucions catalanes per estendre la desobediència a la nova normativa d'agricultura ecològica (permet fins un 0,9% de contaminació genètica en la producció ecològica certificada), en vigor des de l'1 de gener de 2009, i avançar cap a una Catalunya lliure de transgènics.

La intensificació de l'activitat antitransgènica coincidirà amb l'etapa decisiva de la “Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per una Catalunya lliure de transgènics� que la Plataforma Som Lo Que Sembrem ha estat impulsant durant el darrer any (www.somloquesembrem.org). D'acord amb les previsions oficials i la informació de que disposem, el Parlament de Catalunya hauria d'emetre un veredicte oficial pel que fa a la ILP cap a finals del mes d'abril o principis de maig. Més enllà de les conseqüències que tindrà la decisió final del Parlament, sigui la que sigui, l'inici de l'etapa decisiva per a la ILP obre una bona oportunitat per a tractar d'incidir, ampliar la base social i donar el màxim ressò a la lluita catalana contra l'agricultura i l'alimentació transgèniques.

D'acord amb el calendari de mobilitzacions conjuntes que hem acordat, la jornada unitària de Valls vindrà seguida d'un dia d'accions i actes descentralitzats, cap a finals de març (la data exacta s'ha d'acabar de concretar), i d'una setmana estatal de lluita descentralitzada (13 - 17 d'abril) que culminarà dissabte 18 d'abril amb una manifestació estatal unitària contra els transgènics a Saragossa.

En base a la importància del període que encetem i a la rellevància cabdal de la lluita antitransgènica en el marc del Moviment Agroecològic i per a la Sobirania Alimentària català, per mitjà d'aquesta carta volem fer una crida a totes les persones, col·lectius, entitats i plataformes que treballeu des d'una perspectiva de justícia social i ecològica a participar i a implicar-vos en les properes mobilitzacions. Estem convençudes que el seu èxit dependrà, en bona part, del vostre suport, la vostra solidaritat i la vostra col·laboració.

Ha arribat l'hora d'intensificar la lluita!!

Ens veiem als carrers i als sembrats?!


Organitzen i convoquen:
Transgènics Fora!
Som Lo Que Sembrem
ADV Ecològica Gent del Camp

This work is in the public domain

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more