Comunicat de l'Assemblea de la Universitat Lliure
Davant de la noticia de la possible ordre de desallotjament cautelar del CSOA La Teixidora, l'Assemblea de la Universitat Lliure es veu obligada a emetre aquest comunicat en el que manifestem:
- que en tant que el CSOA La Teixidora és un dels espais on es desenvolupen moltes de les activitats d'aquesta Universitat, així doncs, mostrem la nostra oposició a la pèrdua d'aquest espai com una part indisoluble de la nostra Universitat.
- que el desallotjament d'aquest espai només s'entén dins del context de l' especulació a que es veu sotmesa la ciutat de Barcelona i més concretament a Poble Nou amb la imposició del pla 22@ i de la criminalització de tota dissidència veïnal cap aquest.
- que creiem que el CSOA La Teixidora és un projecte obert i participatiu necessari per a la vida diària de Poble Nou. - que la seva desaparició suposa la pèrdua d'un espai on hi tenen cabuda molts projectes que difícilment poden encabir-se dins dels usos comercials i empresarials que tenen actualment els Centres Cívics o altres espais similars suposadament públics.
- que l' us social de l'edifici suposa la recuperació d'un espai històric que d'altre manera romandria en l'ostracisme i l'anonimat. Mitjançant
aquest comunicat l'Assemblea de la Universitat Lliure expressa,
doncs, la voluntat de posicionar-se en contra del desallotjament de La Teixidora, compartides i
reclamades des de tots els col·lectius de la nostra comunitat
universitària en davant de les diferents parts implicades en aquest possible ordre de desallotjament cautelar del CSOA La Teixidora.
Signa: Assemblea de la Universitat Lliure.
|