Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Calendari
«Juliol»
Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
          01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

No hi ha accions per a avui

afegeix una acció


Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per correu-e aquest* Article
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
Crida a un bloc autònom a la manifestació per Gaza del dissabte 10 de Gener 17h Plç Universitat
Solidaritat amb la lluita del poble palestí.

cartellfinal.png


Els actuals atacs militars a la Franja de Gaza per part de l'Exèrcit Israelià i amb la complicitat de la comunitat internacional, no es redueixen en una simple estratègia per derrotar el govern de Hamàs i al seu braç armat. Tampoc es tracta d'una operació per protegir la població israeliana que viuen a les zones pròximes al mur , contra el llançament de coets Qassams. Tot plegat només és un punt més de l'estratègia d'Israel per dur a terme la seva política de neteja ètnica i d'expulsió de la població palestina.

Mentre aquest Estat dur a terme el seu pla, la comunitat internacional té interposat un bloqueig inhumà a la Franja de Gaza com a resposta als resultats de les eleccions celebrades a Palestina el passat 2006 en que la victòria va ser per Hamàs. La Unió Europea, inclòs l'Estat Espanyol, va tallar en sec totes les ajudes econòmiques que sustentaven l'economia d'aquest territori, així com també ha estat permetent que tots els passos de sortida i entrada de la Franja restin tancats impedint la llibertat de moviment de la població. Així doncs la Franja s'ha acabat convertint en la presó més gran del món i ells n'han estat còmplices.
Ara, davant la massacre que s'està produït, es netegen la cara enviant ajuda humanitària, membres del Govern Català i partits polítics ( ICV, PSC ) assisteixen a les manifestacions mentre continuen mantenint acords de col·laboració amb l'Estat d'Israel.

El poble palestí, com qualsevol altre poble, té el dret legítim a la resistència enfront l'opressor. L'Estat d'Israel alimenta els grups fonamentalistes com Hamàs per tenir l'excusa perfecte per perpetrar els atacs i treure legitimitat a les diverses formes de lluita. Però el suport amb el que compten aquest grups actualment, només respon a la necessitat de trobar una sortida a les constants agressions, les humiliacions,les massacres i a la desesperació de veure com l'Autoritat Nacional Palestina pacta acords de pau que l'únic objectiu que tenen és acabar amb la resistència palestina. No es tracta d'una conflicte entre religions, sinó d'un conflicte polític i davant d'aquesta premissa tenim clar que continuarem al costat dels qui prefereixen morir amb dignitat que no viure agenollats.

La solidaritat és la nostra millor arma.
Palestina lliure.
Mira també:
http://www.lahaine.org/index.php?p=35291

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
que vol dir, bloc autonom???

fins i tot aqui ens haurem de dividir en blocs... :S
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
Saps llegir?

"Ara, davant la massacre que s'està produït, es netegen la cara enviant ajuda humanitària, membres del Govern Català i partits polítics ( ICV, PSC ) assisteixen a les manifestacions mentre continuen mantenint acords de col·laboració amb l'Estat d'Israel."
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
vacaciones la gente que recién ahora se decide armar el bloque?
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
en acabar podem cremar una bandera palestina, mort als estats, no?
Llàstima que aquests disposats a cremar estelades, no ho estiguin de cremar les palestines, no fos cas que prenguéssim mal, no?
Si els indepes fan blocs, són sectàries, busquen notorietat, sortir als diaris,etc... i han de donar explicacions per triplicat a tothom per existir i fer.
Ànims bloc autònom!
Visca la lluita!
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
Ets moss* i tens a tothom fitxat/da?
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
Doncs a mi això em sembla un muntatge, probablement dels mossos per a poder portar centenars de furgones i crear tensió. Com la convocatòria fantasma d'aquest desembre per lo de Grècia, que va acabar com el rosari de l'aurora. Al manifest ni tan sols mencionen a ERC, que a través de Vicepresidència té les mans ben tacades de Sionisme, i que a la convocatòria unitària és objecte de molta denúncia.
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
"govern catala complice?" De que? Que se'ls foti palestina no te res a veure, aquesta colla d'ases no te culpa del que passi alli. A mes a mes digue-li als de hamas que aqui es varen fer fora els jueus, bueno tambe els musulmans, pero aixo millor que no ho digueu jojo
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
doncs, jo personalment anire al bloc autonom....
no tinc ganes d'anar al costat de banderoles del psc o d'icv-euia com es van veure el dissabte passat a barcelona (be per l'organització, pq al final es van retirar les banderoles...).
tampoc tinc ganes d'anar amb sector islamic "radical" (no tinc "res" contra l'islamisme..ho dic per separar algun funamentalisme islamic q tbe es van veure a la plaça sant jaume).
Podria estar en contra de Hamas, pero s'ha d'entendre la realitat palestina. Tot i q es un grup islamic.... s'ha de veure el suport, el seu teixit...dins la societat palestina.

be nose, q em sembla be q hi hagi un bloc autonom i q cadascu faci el q vulgui!!!!

el q es tracta es d'anar a la mani!!!!

salut
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
no sé on aniré a la mani però felicitats per organitzar el bloc autònom!
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
"Doncs a mi això em sembla un muntatge, probablement dels mossos per a poder portar centenars de furgones i crear tensió."

Es pot ser més idiota? El simple fet de convocar a un bloc separat de partits i sindicats farà que apareguin centenars de furgones?!?!?! O estàs malalt o has vist moltes pel·lícules. I no és comparable a la convocatòria fantasma per Grècia, perquè aquesta convocatòria ja està feta d'abans per moltes organitzacions, només es crida a anar organitzats però al marge de dites organitzacions. I perquè una cosa és solidaritzar-se amb un poble que està sent massacrat per un altre Estat i una altra solidaritzar-se amb una revolta contra un govern per part de la mateixa població del país, amb la por dels responsables polítics d'aquí (fundada o no, que crec que és evident que no) a que aquest fet s'estengui. A més el partit del responsable polític dels Mossos dona suport a aquesta manifestació. En fi, fes el que vulguis, jo no penso anar al costat de banderetes i enganxines d'organitzacions que volen rentar-se la cara davant les càmeres quan el fet és que participen d'institucions que fan que l'atac a Gaza sigui possible i quedi impune.
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
no sòc llibertari i odio al psc icv i tota la trepa, no m'hi veureu pas en aquest bloc per fer-vos veure, la publicitat ala tele nanuuus
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
07 gen 2009
Mira, idiota (no ho dic amb ànim d'insultar, això), molt em sembla que la teva reacció és pròpia de no haver follat en tota la teva vida, o de ser ser un pasma a qui se li ha vist el plumero, o de les dues coses alhora.

No em perdonis la vida que no cal, és clar que faré el que vulgui, i personalment no em quedaré a prop dels partits. Aniré amb els meus amics i amigues, molts d'elles escassament polititzades, a qui tractaré d'arrossegar per a aquesta ocasió. Em sembla molt millor això que no tanta tonteria de crear blocs a part amb la seva etiqueta a sobre, no sigui que hi hagi algun autònom a qui la enyorança de grup "propi" (realment una contradicció en els termes, ja que respondre a una crida que no fas tu mateixa és dependre d'algú que la faci) li superi les ganes d'aturar aquesta massacre i opti per quedar-se a casa.

I no he vist masses pelis: a aquest estat li és igual si dins d'una càrrega pillen a un d'IC o un de Cocos (el de la Carta d'un Mestre a un Mosso d'Esquadra de després de la tunda de la mani de Grècia anava a les llistes d'IC, per exemple), n'hi ha prou amb que la mani no sigui tan massiva com les d'aturem la guerra com perquè aquests sàdics comencin a repartir, recorda la mani contra el Banc Mundial de fa anys, que va ser supergrossa i al final uns inflitrats encaputxats la van liar per a començar les càrregues.

O sigui, idiota, potser si que aquesta convocatòria té algú al darrera que no siguin mossos, i és un excés de zel per part meva advertir en aquest sentit, però faries un favor a moltes si comptèssis fins a cent abans de treure les coses de la boca, o simplement follant una mica més.
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
A mi el que em sembla una mica simplista és dir que Israel fomenta grups com Hamàs... Jo diria que la funció de Hamàs a Palestina va molt més enllà de la cosa religiosa i que actua molt més com a un moviment de resistència nacional, amb el suport de milers de palestins que no són fonamentalistes islàmics que no una altra cosa, però bé...
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
basta ya con discusiones q no llevan a nada solo acusaciones vacias , el bloc autonomo es solamente otro espacio en la mani, cada grupo/colectivo/cuadrilla/estafadores criminales (como iniciativa y psoe)/ etc... tienen su bloc, que problema hay en tener un bloc para la gente que se identifica como anarquista, anti-autoritaria, autonoma, anti-sistema...etc! Parad ya de perder el tiempo y a la calle!

Ponte en el bloc que te pones, lo importante ahora es lo que esta pasando en Gaza, lo que esta pasando en Grecia, lo que esta pasando con la crisis aqui, lo que esta pasando con las fronteras del estado, lo que esta pasando en nuestras calles con las mentiras del PSOE y inciativa y Saura.... con los mossos y el mosad!

A la calle! Mil bloques, mil diferentes bloques y un grito "No al genocidio en Gaza"

Y antes de emepezar otra discusion sobre mi castellano o catalan, no soy de aqui, y no me importa la gramatica en este momento! A LA CALLE!
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
"molt em sembla que la teva reacció és pròpia de no haver follat en tota la teva vida, o de ser ser un pasma a qui se li ha vist el plumero, o de les dues coses alhora"

Sóc pasma, aquí m'has enxampat, però follar follo, que la placa obre moltes portes a canvi de fer la vista grossa. A banda de sortides de to (jo m'excediria dient-te idiota, però tu t'has ben lluït), i més enllà d'inexactituts (a qui van cascar a la mani de Grècia era a la seva filla adolescent, i no crec que li demanessin de quin partit era el seu pare), segueixo trobant els teus raonaments força ridículs, i momentassos com que sóc un pasma a qui se li ha vist el llautó d'un infantilisme galopant.

Com tu dius aquí la policia casca quan vol sigui la mani que sigui independentment del nombre d'assistents i del seu caràcter, la qual cosa poc té a veure amb que en una manifestació que es preveu pacífica i tipus No A La Guerra una part de gent vulgui agrupar-se en un bloc a banda dels convocants. Perquè ells treuran rendiment de l'assistència a la manifestació, ho vulguis o no. No és fer proselitisme ni propaganda ni enyorança de cap etiqueta perquè al darrera no hi ha cap estructura formal, simplement la voluntat de desmarcar-se públicament de la manera de fer política dels partits i a més fer-ho patent, bo i compartint el motiu de la manifestació. Tu i els teus amics segurament no us sentiu "massa mobilitzada per les principals forces polítiques del país", però així us presentaran. La resta (muntatge, convocatòria fantasma, provocació policial, etc.) és política-ficció o simplement paranoia, que aquí ningú ha cridat a la revolta ni a trencar ni cremar res. També tu faries un favor a moltes comptant a cent abans de difamar sense dades.

Més enllà d'això comparteixo tot el que ha dit "autonomo". Apa, salut i fins dissabte.
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
Doncs jo faig una crida a que no hi hagi blocs!
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
Doncs ujio, lamentablement t'equivoques: encara que no sigui una creació d'Israhell, Hamas sí que va ser fomentada per l'estat nazionista. Per què? Doncs pel de sempre: "divideix i venceràs". L'objectiu: debilitar Al Fatah i la OLP de Yasser Arafat en aquells temps. És la mateixa història que amb els talibans a l'Afganistan, que van ser recolzats pels EEUU per debilitar a les forces pro-soviètiques. Com sempre acaben guanyant més força de l'esperada, i la creació esdevé monstre. Tot i que cabria preguntar-se conspiranoicament, quan tantes vegades succeeix el mateix, si precisament es busca això per després fomentar la re-acció.
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
Jo crec que no hi hauria d'haber blocs. Qui convoca el dia 10 és la Plataforma Aturem la Guerra, una plataforma unitària formada per una gran nombre de moviments socials.

Estarem més o menys d'acord amb molts d'aquests, però en aquest assumpte estem tots d'acord. Prou complicitat amb la massacre del Poble Palestí. Crear un bloc autònom com aquest és fragmentar i dividir, justament el mateix que amb Hamas i Al Fatah, maniobres del sistema per sentir un gran nombre de picades de mosquit en comptes de la queixalada d'un tauró blanc.

PROU SECTARISME. TOTES JUNTES PER PALESTINA
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
08 gen 2009
s'ha de fer bloooooooc, perquè tot i que diversos grups coincidim per una mateixa caaaaausa, resulta que ens separa anys llum en altres teeeeeemes. i com que part dels que hi asistiran (IC) controlen a la polocia d'aquest pais, doncs tots plegats estarem més còmodes. Apa vinga, ja us ho fareu
Re: Bloc Autònom a la manifestació per Gaza del dissabte
10 gen 2009
argument massa simplista...

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more