Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center


Informació
login
desa preferències i edita les teves notícies

biblioteca d'info
ca - advertència
ca - contacteu amb imc-bcn
ca - qui som?

Media Centers
This site
made manifest by
dadaIMC software

Veure comentaris | Envia per mail aquest* Notícia
Notícies :: pobles i cultures vs poder i estats
Crònica de la concentració solidària amb Palestina
04 gen 2009 11:52:40
Modificat: 12:03:09
P1034615.JPG
P1034609.JPG
P1034606.JPG
Entre 300 i 350 persones es van concentrar el dissabte dia 3 de gener a la Plaça de la Vila convocades pel col·lectiu Palestina Resisteix per denunciar l’atac que l’Estat d’Israel està portant a terme a Palestina. Un Estand d’informació va estar present durant tot l’acte on es va repartir el manifest de la Xarxa d’Enllaç amb Palestina i es va repartir material propaganda sobre la lluita del poble palestí.

En el transcurs de la concentració es van cridar lemes contra l’Estat d’Israel i la seva política d’extermini envers el poble palestí, demanant la llibertat del Palestina, calificant els responsables polítics del govern d’Israel de terroristes i fent una crida a la gent a implicar-se a les mobilitzacions i no romandre en silenci davant d’aquest atac contra els drets humans més elementals.

La concentració va acabar amb la lectura del manifest de la qual volem tornar a destacar tres de les reivindicacions:

Que el govern de l’Estat Espanyol aturi el começ d’armes amb l’Estat d’Israel.

Que la ciutadania de Catalunya no compri productes israelians.

Que el govern de la Generalitat suspengui el foment de les relacions comercials amb Israel impulsades pel departament de Vicepresidència i el d’Innovació, Universitats i Empresa.
Mira també:
http://vilanovaviva.wordpress.com/

This work is in the public domain
veure comentaris ...

Comentaris

Re: Crònica de la concentració solidària amb Palestina
04 gen 2009 12:14:40
La plaça de quina vila?
Solidaritat amb Palestina
04 gen 2009 12:25:16
Reivindiquem també que Hamàs deixi d'emprar nens i població civil com a escuts humans, tal com reconeixen a la seva telvisió:
http://ie.youtube.com/watch?v=g0wJXf2nt4Y
Re: Crònica de la concentració solidària amb Palestina
04 gen 2009 02:32:27
de vilanova

Ja no es poden afegir comentaris en aquest article.
Ya no se pueden añadir comentarios a este artículo.
Comments can not be added to this article any more