Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: laboral
Més de 4.000 persones surten al carrer contra la crisi i les 65 hores
29 nov 2008
EN SOLIDARITAT AMB LES LLUITES!
NO ALS ACOMIADAMENTS!

LA SEVA CRISI, QUE LA PAGUIN ELLS!

NO A LA DIRECTIVA DE LES 65 HORES!
Més de 4.000 persones han participat avui 29 de novembre a la manifestació que sâha celebrat a Barcelona sota el lema âla seva crisi que la paguin ellsâ? convocada per la campanya contra la directiva de les 65 hores que aplega sindicats, moviments socials, organitzacions polítiques i entitats de tot tipus.
Alhora que denunciaven la directiva europea de les 65 hores, els manifestants han donat suport als treballadors en lluita contra els acomiadaments, exigint el rebuig als Expedients de Regulació dâOcupació (ERO) per part de la Conselleria de Treball de la Generalitat.
Entre els manifestants, molts dâells dâempreses en lluita, també es trobaven estudiants que estan protagonitzant les mobilitzacions contra el Pla de Bolonya.
Els convocants han fet públic que properament es duran a terme més mobilitzacions contra la crisi i la directiva europea de les 65 hores, fent una crida a la societat a mobilitzar-se contra les agressions socials i laborals.

EN SOLIDARITAT AMB LES LLUITES!
NO ALS ACOMIADAMENTS!

LA SEVA CRISI, QUE LA PAGUIN ELLS!

NO A LA DIRECTIVA DE LES 65 HORES!

Per connectar i adherir-se a la Campanya: No65hores ARROBA llistes.moviments.net
Informació: http://www.kaosenlared.info/especial/noalas65horas http://www.moviments.net/xarxacontratancaments

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Més de 4.000 persones surten al carrer contra la crisi i les 65 hores
30 nov 2008
No hauria estat millot el lema âla seva crisi que la paguin ells i ellesâ??
Re: Més de 4.000 persones surten al carrer contra la crisi i les 65 hores
30 nov 2008
no!! que la gent poderosa, rica, que extorsiona i goberna el món nomès son homes!!!
Re: Més de 4.000 persones surten al carrer contra la crisi i les 65 hores
30 nov 2008
65 horas semanales: Los políticos profesionales se ríen una vez más de los trabajadores europeos
Los ministros de Empleo de la Unión Europea aprobaron la ampliación de la jornada laboral máxima a 65 horas semanales, aceptando así la propuesta de un grupo de países encabezado por el Reino Unido. Italia y Francia, que hasta ahora se habían opuesto a la medida, han dado también el visto bueno a la nueva norma, que tendrá que ser ratificada en las próximas fechas en el Parlamento Europeo -organismo que tiene poder de decisión en esta materia-.
Desde el Movimiento Social Republicano queremos denunciar la vil política de la UE en materia laboral, una política que sólo beneficia a los grandes empresarios y corporaciones financieras, y que alcanza su cúlmen con una propuesta que nos envía directamente a un pasado oscuro que creíamos ya superado. Políticos y banqueros traicionan una vez más al pueblo europeo aumentando en 25 horas la jornada laboral semanal, retrocediendo de esta manera al siglo XIX en lo que se refiere a la conciliación de la vida laboral y familiar. Los poderosos organizan su nuevo -y democrático- sistema esclavista a golpe de decretazos mientras tiran a la basura las propuestas de reducción de la jornada laboral.
Con esta medida, los empresarios se ahorran el pago de las horas extras, y podrían crear âbolsas horariasâ? para compensar los momentos de menor producción, e incluso congelar las nuevas contrataciones cuando aumenta la producción. En pocas palabras: menos trabajadores, más trabajo. La patronal reducirá costes, aumentará beneficios y superará la mal llamada âdesaceleración de la economíaâ? a costa de los trabajadores, que verán reducido su bienestar. Ahora que ya es imposible ocultar la realidad, ahora que se demuestra que la inmigración no es la panacea ni puede ser el motor de la economía europea, los políticos corruptos vuelven a vender a los de siempre, a los más humildes, que a partir de ahora ya no trabajarán para vivir: vivirán para trabajar.
El Movimiento Social Republicano anima a todos los europeos a levantarse contra esta medida esclavista en los 27 países de la Unión: todos los gobiernos, de âizquierdasâ? o âderechasâ? han permitido que esta nueva norma laboral prospere, absteniéndose los primeros y defendiendola âa capa y espadaâ? los segundos.
Europa entera debe rebelarse contra esta medida que supone un grave retroceso histórico, una medida retrógrada que sólo beneficiará a los poderosos.
Una vez más, el MSR enarbola la bandera de la Europa de los trabajadores frente a la Europa del dinero y las multinacionales.
¿65 HORAS SEMANALES? ¡Que las trabajen los políticos!
http://www.es-msr.es/
Re: Més de 4.000 persones surten al carrer contra la crisi i les 65 hores
01 des 2008
msr no embruteu un espai alteratiu i d'esquerres amb propaganda progrenazi vosaltres teniu els vostres llocs x posar aquesta basura
Re: Més de 4.000 persones surten al carrer contra la crisi i les 65 hores
03 des 2008
La basura sóu vosaltres guarros, el problema que teniu es que us penseu que el xollo del monopoli que us ha assignat el sistema de controlar la lluita social desvirgant-la amb les vostres reivindicacions de puta risa està cambiant.
La nostra revolució no es de banderetes, d´homosexuals, de immigrants o de societats multiculturals, la nostra lluita es real i radical, popular, anticapitalista i sobretot europea.
SI VOLEU UNA SOCIETAT MULTIRACIAL ANEUVOSEN A ETIPIA CAFRES!!
Sindicat