Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: antifeixisme
Agresión fascista en Pontevedra
28 oct 2008
El pasado Sábado día 25, un grupo de fascistas españoles agreden en la ciudad gallega de Pontevedra a un joven que defendía a un marroquí. De momento el chico permanece en el hospital y los agresores en libertad.
Agressom fascista em Ponte Vedra

Mais umha vez, a violência fascista é tolerada polas autoridades e silenciada nos foros da intelectualidade do país. No passado Sábado, 25 de Novembro, um jovem foi acuitelado na rua Riestra de Ponte Vedra de madrugada. Parece ser que o jovem saira em defesa dum marroquino que estava a ser instigado por três fascistas, bastante conhecidos na cidade. Um outro fascista, um espanhol vindo de Valhadolid, foi supostamente o responsável das cuiteladas dadas polas costas ao jovem galego. Ao parecer formavam parte dum grupo de umha dúzia de pessoas que andavam à "caça" pola cidade, intentando agredir qualquer pessoas que nom fosse do seu gosto.

Na altura, o jovem antifascista permanece hospitalizado sem, que saibamos, se produzisse qualquer actuaçom policial. A Associaçom Cultural Almuinha, da que tem participado o jovem agredido, vem de realizar um chamamento popular à denúncia e a acçons antifascistas. Animam a denunciar estes casos "que ocorrem diariamente, denunciando expressamente aos individuos que as praticam, toleram ou dam cobertura", sinala Alberte Campos Paz. Enquanto independentistas da Galiza se enfrentarám nos vindouros dias a julgamentos com mais de vinte anos de petiçom fiscal, o mais provável é que a justiça e polícia espanhola nom emprenda qualquer forma de repressom a estes grupos violentos de extrema direita espanhola. Dizia-nos há uns dias o organismo popular anti-repressivo Ceivar em entrevista ao galizalivre.org, que o direito espanhol protege antes a propriedade do que as próprias pessoas. Veremos umha outra vez como se pune muitíssimo mais duramente um suposto ataque contra a propriedade do que umha agressom a umha pessoa?
Mira també:
http://www.galizalivre.org

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Agresión fascista en Pontevedra
29 oct 2008
Solidaritat amb el noi que va ajudar al Marroqui!!!!
Que es recuperi molt d'hora!!!
Visca Galiza lliure!!!!
Visca Catalunya lliure i germanna del Poble Gallec!!!
Sindicato Sindicat